Een zeer tevreden klant.

Had mijn bestelling zeer snel thuis. Ben heel tevreden.

2e keer dat we wat bestellen, beide keren snel in huis en goed verpakt.

Bestellen en in 2 dagen thuis, en niet duur.

Gewoon goed

Goed en snel geleverd

Geweldig snel

Na 4 dagen zonder mijn scootmobieltje te hebben gezeten en mango mij alleen een peperdure opkossing kon bieden bandje bestelt. Lieve buur zet het erop wat volgens Mango niet zou gaan. Supersnel binnen.’voor 18.- klaar. Mango was bijna 200,-

Heel snel en netjes afgeleverd

Alles oke

=======

zeer gemakkelijk

zeer gemakkelijk te gebruiken snel toegekomen

Kwalitatief goed product snel geleverd

Ik heb een looprek rollator op 4 wielen besteld type Vermeiren 286i. Heel goed en zeer stabiel product met klein winkelmandje, zetplaatsje en inclusief een klein dienblad dat je kan vastklikken op het zitplaatsen. Grote wielen, 2 vaste en 2 draaiende. Handgreephoogte tot 99cm. I ben 1m90 en dat is ruim voldoende. Ik beveel dit product zeker aan. +Snelle levering en zeer gemakkelijk zelf te monteren op een paar minuten.

Een snelle en goede levering ben blij met mijn schootmobieltas

Niet alleen uitstekende kwaliteit, maar ook uitstekende mensen.

Mooie producten en goede adviezen. Begripvolle en aardige mensen.

uitstekende service en snel bezorgd

prima, snel geleverd.

Zeer snel geleverd.

Mooie hoes, sluit goed af

Gaat wel.

De elleboog krukken die ik besteld heb, zijn wel redelijk, het goede is dat je ze met het lopen niet hoort, jammer is dat de ergonomische handgrepen van hard plastic zijn en bij een iets verdere wandeling niet lekker meer in de hand liggen, maar meningen verschillen.

Heb wieltjes via e.mail besteld voor mijn scootmobiel deze hadden ze en de volgende had ik zeg al binnen

Snel geleverd, dat is gewoon fijn.

Gewoon goed en snel geleverd.

Het bestelde product ondanks de drukte erg snel geleverd. Zeer klantvriendelijk en goed advies. Zeer goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail. Zijn toppers!

Bestelling prompt geleverd. Niks mis mee.

Zoals gezegd: Niks mis mee.

Snelle levering, netjes!

Makkelijk bestellen, binnen een dag in huis. Prima !!

Makkelijk bestellen, binnen een dag in huis. Prima !!

Snel geleverd Goed product.

Snel geleverd Goed product.

Over Scootmobiel Polanen Zoetermeer

Scootmobiel Polanen Zoetermeer, uw expert in scootmobielen! Kom langs of neem een kijkje op onze site: www.scootmobielpolanen.nl