Duidelijke site en snelle bezorging.

Deze rollatorhouder is top!

Werkelijk elke rollator die zijwaards inklapbaar is past hier op. Ik had hem besteld voor een client met een driewiel rollator. Zelfs deze heb ik goed op de houder kunnen bevestigen.

Gemakkelijk rijklaar te maken

Ik heb verminderde spierkracht in mn armen. Toch kon ik de rollator makkelijk uit de verpakking halen en van beschermde plastic ontdoen. Ik heb alleen hulp van de buurman gevraagd om de handvaten op de juiste armlengte te bevestigen. Ik ben blij met de aankoop die de eerst volgende werkdag thuis werd bezorgd. Ik heb de bezorger een tip gegeven

Goed en snelle levering!

Artikel besteld en binnen een paar dagen in huis! Top

redeijk goed

weet niet hoe ik mijn miniGPS meilan moet instellen om te weten hoeveel kilometer ik per dag rij met mijn scootmobiel .want ik kan daar 35km mee rijden maar dan moet de batterij opgeladen worden. daarom heb ik het apparaat gekocht maar kan het niet instellen hoeveel kilometer ik gereden heb .bij de handleiding is het niet duidelijk genoeg jammer

Service heel goed

Had een kilometerteller besteld voor schoonvader(93)voor op de scootmobiel, helaas is deze veel te klein voor hem om te bedienen. Retour gestuurd en na 2 dagen is het geld al terug gestort.....dikke pluim!!!

Hele goede service

Vragen per mail worden snel en goed beantwoord, verzending ook prima verlopen

Snelle levering Klein probleem wat supersnel werd opgelost Goede communicatie Heel vriendelijk

1 binnenband was niet goed

1 binnenband kon niet gebruikt worden omdat het ventiel niet de 30 ° had zoals besteld en kon niet gebruikt worden wat wel jammer is , goed dat ik slechts 1 band stuk had dus ik kan verder , de buitenbanden zijn correct en het slot ook

Een mooie en praktische rollator

De bezorger bracht hem tot in mijn woning. Op zich is dat tegenwoordig al heel bijzonder. De rollator was er binnen 2 dagen nadat ik hem besteld had. Dus een snelle levering. De rollator was goed verpakt. Na het uitpakken was ik blij verrast hoe soepel hij draaide en reed. Ik ben er heel blij mee. Bovendien ziet hij ook nog eens goed uit. Het was van mij een goede keuze om deze rollator te bestellen.

Snel en goed afgehandeld

Snel en goed afgehandeld.

Prima verkoper

Ben heel erg netjes geholpen

Zeer kundige medewerker.

Werd er zeer vriendelijk geholpen ,was een tel bestelling wisten meteen waar ik het over had , dag erna werden de accu's al geleverd top . Zou dit bedrijf bij iedereen aanraden .MVG Bart van Doorn .

Bijzonder netjes bedrijf

Hebben netjes gebeld dat grijskleur niet voorradig is en bestelling eenvoudig omgezet naar zwarte kleur. Erg netjes van een internetbedrijf.

Keurige service.

Nadat ik een product had gekocht dat achteraf niet helemaal goed bleek te zijn, werd het bedrag direct teruggestort met de door mij gemaakte verzendkosten. Een net bedrijf.

Een PRIMA ZAAK

Ben zeer goed behandeld echt fijne mensen

Supersnelle levering

Smorgens besteld volgende dag in huis

Uitstekende service en snelle levering.

Uitstekende service en snelle levering voor de vier binnenbanden en vier buitenbanden 300 - 8 zonder extra kosten. Waarom 4,5 star (cijfer 9) omdat de binnenbanden wel iets goedkoper konden maar de buitenbanden was een goede prijs. Helaas waren de blokbanden 300 - 8 niet op voorraad anders had ik die besteld.

Perfecte afhandeling

Snel geleverd, uitstekend product

We hebben lichtgewicht opvouwbare krukken besteld. Ze waren zorgvuldig verpakt en snel geleverd. De krukken zelf zijn uitstekend in het gebruik.

Had geen track en trace gehad. Even gebeld binnen 1 min iemand aan de lijn. En 5 min later voor elkaar. Zeer vriendelijk geholpen. Deze manier van omgaan met klanten kom je eigenlijk nooit meer tegen.

Ik wilde er 4 bestellen maar kreeg er maar 1 voor de 3 volgende betaal ik geen transportkosten meer. Voort rest was alles prima.

Betrouwbaar, professioneel

Kwaliteit

Netjes verpakt Vriendelijke hulp

Over Scootmobiel Polanen Zoetermeer

Scootmobiel Polanen Zoetermeer, uw expert in scootmobielen! Kom langs of neem een kijkje op onze site: www.scootmobielpolanen.nl