Mijn bestelling is snel geleverd, de info aan te telefoon was duidelijk, netjes en beleefd te woord gestaan.

Goede services

Ben erg tevreden aanraden bij mensen.👍👍

vlotte levering van windscherm

via internet besteld en vlotte levering

Super vriendelijk en kundig personeel

Ik heb hier ondertussen mijn 2e scootmobiel gekocht. Dat doe je natuurlijk niet als je niet tevreden bent;-) Ik ben superblij met mijn scootmobiel en de gegeven service. Reparaties, (nog niet nodig geweest) onderhoud en onderdelen, alles gaat super bij scootmobiel Polanen! Ze komen zelfs op locatie indien nodig! Als ik een nieuwe scootmobiel moet kopen is er voor mij maar 1 winkel waar ik heen ga, scootmobiel specialist Polanen!

Al jaren een vaste waarde in ons "mobiele" leveb

We komen hier al jaren voor al onze mobiele oplossingen en/of problemen. Een opklapbare scootmobiel, onderhoud aan onze e-stepjes en aankoop van nieuwe onderdelen en accu's. Niets is hen te veel! We worden altijd keurig te woord gestaan en ze denken altijd met ons mee. Als laatste hebben ze mooie producten voor de eerlijke prijs. Kortom, een vaste waarde in ons mobiele leven.

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering en gunstige prijs

Pluspunten

Polanen scootmobiel: Lekker dichtbij. Super vriendelijk ontvangen. Onder het genot van een kopje koffie heel veel uitleg over traplift, rolstoel en verschillende soorten scootmobielen ontvangen. Duidelijke uitleg over WMO/PGB. Op al mijn andere vragen over oprit, huren van een aanhangwagen voor vakantie kreeg ik direct informatie en adressen in de omgeving. Wat een service. Geweldig. Verder is er zeer goed geluisterd naar mijn gezondheidsproblemen en mijn wensen. Direct alle passende hulpmiddelen uitgeprobeerd. Bij de aankoop van alvast een opvouwbare scootmobiel werd direct alles geregeld inclusief de verzekering. Ik ben weer mobiel. Bedankt.

Pluspunten

De bandjes zien er goed uit. De monteur van Meyra zei dat het profiel eigenlijk iets aan de dikke kant was, want de spat bordjes raken bijna elkaar, maar dat sluit er wel af, na een paar ritjes.

Geachte, de verpakking zag er niet zo stevig uit, maar ik kon wel zien dat er niet voorzichtig mee om gegaan was. Maar dit waren buitenbandjes dus dat gaat wel, dus zat er iets anders in dan zou ik toch het inpakken iets beter doen.

Pluspunten

Goede service en goed advies

DHL wat meer op zijn Flickr gegeven

Pluspunten

Zeer accurate reactie bij het herstellen van een te weinig geleverd product, geeft veel vertrouwen!!

Uitgangscontrole voor verzenden iets verbeteren.

Pluspunten

Pluspunten

Vlotte levering

Pluspunten

Fijne service, klantgericht en vriendelijk.

Pluspunten

Goede webshop. Snelle levering. Niet te duur. Winkel zelf levert uitstekende service en is flexibel. Heb hier zowel mijn tweedehands scootmobiel als later een windscherm hiervoor gekocht. Windscherm werd volgende dag bezorgd met prima instructies.

Misschien iets betere telefonische bereikbaarheid.

Pluspunten

Super snelle levering en goed advies

Pluspunten

Goede, mooie producten. Geen verkopers die alleen maar willen verkopen en het personeel denkt heel erg goed met je mee. De service na aanschaf is ook erg goed dus we raden deze scootmobiel specialist graag aan. Wij komen hier al jaren, naar volle tevredenheid.

Betere bereikbaarheid qua telefoon.

erbij zetten geschikt scoot

Pluspunten

vriendelijk en deskundig personeel snelle levering en goede service

Pluspunten

Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan!

Over Scootmobiel Polanen Zoetermeer

Scootmobiel Polanen Zoetermeer, uw expert in scootmobielen! Kom langs of neem een kijkje op onze site: www.scootmobielpolanen.nl