Ik wilde er 4 bestellen maar kreeg er maar 1 voor de 3 volgende betaal ik geen transportkosten meer. Voort rest was alles prima.

Betrouwbaar, professioneel

Kwaliteit

Netjes verpakt Vriendelijke hulp

Op tijd en netjes geleverd wat er besteld is.

Prima service.

Snelle service.

Na een vraag via de telefoon, goede uitleg gekregen.

Alles keurig geleverd en uitgelegd

Moeilijk te bevestigen

Snelle bezorging. Jammer dat de windscherm geen beschermfolie heeft , zodat het bij het bevestigen enigszins krasvrij kan blijven. De handleiding is te summier. Waardoor het eerst te vaak in de verkeerde volgorde word bevestigt. Uiteindelijk kwam het goed.

In goede afhandeling

Goed beschermend tegen de regen en makkelijk

Ik heb hem aan op de scootmobiel met een dikke winterjas er onder. Zit lekker royaal en lang tot op de schoenen. Wat ik zo prettig vind is het transparante deel van de capuchon. Je hebt veel meer zicht, wat wel zo veilig is. Ik ben er blij mee.

Vandaag besteld, de andere dag in huis.

Vlotte verzending

Heel prettige ervaring

Wij werden geholpen door een een heel enthousiaste en deskundige medewerker van Polanen. Duidelijke uitleg over voor en tegens van de div modellen scootmobielen. Zeker aan aanrader

waardeloze aankoop!!!!!

te duur voor stukje plastic en bandjes plakken niet

Vriendelijk, duidelijk en snel geholpen.

Had tijdelijk scootmobiel nodig, deze gehuurd bij Polanen. Eerste tel. contact ging snel, geen wachttijd en duidelijke uitleg gekregen wat de kosten waren, verzekering etc.. Prima thuisbezorgd en ook daar uitleg gekregen. Uiteindelijk nog verlengd en dat was ook geen probleem. Kortom, in mijn ogen een goed bedrijf en vriendelijk personeel. Ga zo door !!

Zeer goed product en hoede ppvoling

Goed producy

Snel geleverd en de kwaliteit voor deze lage prijs is goed.

Geweldig fijn en toegankelijk

Uitgebreid antwoorde en advies.

super

in de winkel even wezen kijken hoe rollator er in het echt uitziet. en voelen hoe zwaar. en later via internet besteld. De volgende dag in huis.

tot nu toe goed.

ik heb de scootmobiel net

Uitstekende klantenservice

Ik had scootmobielbanden besteld en mijn pakket was kwijtgeraakt of iets bij PostNL waardoor ik na een paar dagen mijn pakket nog niet binnen had. Ik heb de klantenservice van Polanen gebeld en niet alleen hebben zij contact opgenomen met PostNL, toen bleek dat mijn pakket kwijt was hebben ze kosteloos direct een nieuw pakket met mijn producten opgestuurd! Uitstekende service en prettig geholpen.

correcte en snelle levering

producten voldoen aan mijn verwachtingen

Tevreden, e.e.a. Kàn wat duidelijker.

Prima zaak, netjes en betrouwbaar. In omschrijving van sommige items kan duidelijker omschreven worden wat er wèl en niét bij zit. (Bijv. montage-benodigdheden apart bestellen.)

Prima leverancier

Deze leverancier levert ook aan zorginstellingen.

prima!!!

supersnelle levering,ik ben heel tevreden!!!

Over Scootmobiel Polanen Zoetermeer

Scootmobiel Polanen Zoetermeer, uw expert in scootmobielen! Kom langs of neem een kijkje op onze site: www.scootmobielpolanen.nl