Ik heb een hoes besteld voor minn scootmobiel en hij is heel snel en netjes geleverd

Goede snelle levering

Snelle nette levering. Mooie regencape vind het alleen jammer dat er geen hoesje bij zit om hem in te doen als je hem niet gebruikt.

Netjes op tijd

Het bestelde artikel was netjes op tijd geleverd, alleen jammer dat de verzendkosten net zo hoog zijn als het bestelde artikel.

Goed materiaal maar eenmaal uit de verpakking niet weer in te pakken ter retournering.

Het bestelde artikel was te groot en is geretourneerd. Probleem is echter dat het onmogelijk was om dit weer in de originele verpakking terug te sturen . Eenmaal uitgevouwen laat het zich niet weer in oorspronkelijk formaat terug brengen.

Geschikt product, catalogus details kunnen beter

Ik kocht een zwarte buitenband 16 x 2,50 (62-305). Iets lager in de catalogus details staat ‘62-205’. Die nummers zijn belangrijk. 62 staat voor 62 mm breed (2,50”) en 305 staat voor de velgdiameter 305 mm/12”. (16” is de buitendiameter van de band). Met zulke cijfertjes moet je geen verwarring zaaien dus dat moet goed in de catalogus staan! Ik heb erover gebeld (bleek 305 mm) en het artikel besteld en binnen 1 dag gekregen. De ontvangen band van het merk CST vertoont niet het bovenstaande ETRTO nummer maar “60/100-12 en (16x2,5)”. Opnieuw onduidelijkheid dus. Het lijkt erop dat het een 12” velgmaat heeft en dat de buitendiameter 16” is, de breedte lijkt iets minder dan 2,5” (62 mm), maar ik heb hem maar gehouden. Als het profiel op mijn Inmotion V10F unicycle helemaal versleten is ga ik de nieuwe band plaatsen.

prima kwaliteit voor een mooie prijs

Prima binnenband voor mijn brio scootmobiel voor een mooie prijs en snel geleverd

De man aan de telefoon wist wat ik nodig had en ook de maat en heeft het direct opgestuurd zodat ik zo snel mogelijk weer naar buiten kon met mijn scootmobiel

gewoon een goed bedrijf

wat besteld werd kwam snel en goed binnen

Alles zoals het hoort. Super blij

prima geregeld

op tijd en duidelijk afgeleverd

Snelle levering, prima verzorgd

Leuk apparaatje

kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

op tijd geleverd en met een door hun gemaakte duidelijke gebruiksaanwijzing. lof lof lof

Erg goed

Hele goede communicatie. Tot mijn grote spijt kon ik niet omgaan met het bestelde product. Geen probleem erg vriendelijk geholpen en artikel terug gestuurd twee dagen later mijn geld weer op mijn rekening.

Helpen de klant goed

Banden besteld voor mijn moeder haar scootmobiel. Netjes die zelfde dag bij onze geweldige postnl afgegeven en dan begint het probleem. Zoals altijd zeggen ze dat ze de volgende dag langs komen. Eenmaal volgende dag en ze hebben je gemist. Goh vertel is wat nieuws. Daarna zou het naar de supermarkt op de hoek gaan en eenmaal de volgende dag. Ohnee toch niet. Nee ze brengen het bij de bouwmarkt. Eenmaal de volgende dag. Ohnee toch ook niet. Dit is na een week dus nog steeds aan de gang. Heel vermoeiend. Kortom ik ben naar het bedrijf zelf gereden en uitgelegd wat postnl nu weer aan doen is en ik nieuwe banden niet voor niets bestel. Voor het vervoer van me moeder wat haar enige stukje is wat haat mobiel maakt. Hierop kreeg ik netjes een setje banden mee en hun gaan het oplossen met postnl. Super oplossing en zorgen ervoor dat de klant niet nog meer de dupe is van het probleem van postnl.

Prima snelle service

Fijne website

Snelle bezorging en duidelijke gebruiksaanwijzing

Alles nettjes binnen gekregen

Jammer dat jullie maar 1 binnenband op voorraad hadden anders had ik meer besteld.

Fijne site eivlot geleverd

Ik zocht een paar bandjes voor een klant die ik niet bij mijn eigen leverancier kon bestellen, en heb ze bij Polanen besteld en had ze de volgende dag al binnen, mooi vlot geregeld

Goede kwaliteit

De kwaliteit is goed en past goed op de scootmobiel ook was de levering snel

Gebeld voor informatie online besteld de volgende dag bezorgd

super

Mijn bestelling was snel geleverd.Een aanrader!

Prima ,duidelijk ,snel keurig verpakt uitstekend

Mooi sterk materiaal

Mooi sterk materiaal. Makkelijk te installeren.

Over Scootmobiel Polanen Zoetermeer

Scootmobiel Polanen Zoetermeer, uw expert in scootmobielen! Kom langs of neem een kijkje op onze site: www.scootmobielpolanen.nl