Zeer luxe matras voor weinig

Beste matras wat ik tot nu toe gehad heb en nog goedkoop ook.

Heerlijke nachtrust + goede kwaliteit!

Enige tijd geleden heb ik een traagschuim matras 160x200 cm besteld. Destijds ben ik goed geholpen door de klantenservice bij het kiezen van het ideale matras. De bezorgers waren vriendelijk en kwamen mijn matras netjes de volgende dag leveren! De kwaliteit van het matras is goed en het matras ligt heerlijk. Ik zou het matras zeker aanraden en ben heel tevreden over de service!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Enige tijd geleden heb ik bij Droomidee een matras besteld. Hij was een dag later al geleverd en slaap er heerlijk op!

Worthless Guarantee

Mattress was good for 1-2 years of normal use. Then causes serious back pain. The guarantee is useless and customer service are a bit rude. They just tell you to turn the mattress over, which is no solution at all.

• Would you recommend us? No

Zéér slechte ervaring met Droomidee !!

Zeer slechte ervaring met de leverancier ( Droomidee ) van dit matras !!. In 1e instantie zou het matras al de volgende dag na bestelling geleverd worden. Van de transporteur op de leveringsdag bericht gekregen dat het matras 1 dag later geleverd zou worden. Op de nieuwe leveringsdag wederom gebeld door de transporteur, er was gebleken bij het laden van de vrachtwagen dat het matras niet op voorraad was.... Droomidee zou zelf contact opnemen over een nieuwe leverdatum. Daarna niks meer gehoord van Droomidee... Uiteindelijk zelf gebeld, bleek dat er ineens een levertijd van ca. 2 tot 3 weken was voor dit matras. Na de verlopen 3 weken niets meer gehoord van Droomidee en uiteindelijk zelf maar weer een mail gestuurd over de status van de levering. Ik kreeg dezelfde dag een mail terug dat het matras binnen was en de volgende dag geleverd zou worden. Op de leveringsdag ( inmiddels 4 weken verder na bestelling !! ) een mail ontvangen van Droomidee dat het matras toch niet op voorraad was en dat levering pas over 4-6 weken kon plaatsvinden !!! Nog nooit zo'n waardeloos bedrijf en zo'n slechte service / communicatie meegemaakt. Een afrader om hier te bestellen !!!

tja wat zal ik zeggen

april 2021 matras gekocht , ik lag heerlijk. tot dat ik rugpijn en last van heupen kreeg. tot m'n verbazing kwam ik er achter dat binnen in de rand van de matras helemaal indeukte. droomidee heeft t toen wel goed opgepakt, moest foto's en een filmpje sturen en daarna kreeg ik een nieuwe matras. van april tot juni, juni kwam de nieuwe en merkte gelijk het verschil en sliep weer lekker. maar helaas, ben 5 maand verder en niet te snappen maar gewoon weer het zelfde probleem. ik kant van de matras zakt weer in. de rand, je zakt weg, een gleuf tussen de rand en de veren, gewoon aan de rand van het matras. ik baal hier echt enorm van!! normaal gebruik. en weer matras kapot. ik heb ondanks droomidee de eerste keer goed hielp, ben ik echt teleurgesteld in de kwaliteit. ik kan werkelijk niet begrijpen hoe dit kan. 1 kant gebruik ik nu maar iets te ver na de andere kant van het bed en je zakt gewoon weg. ik heb spijt van de aankoop, ik had echt hoop dat de nieuwe matras goed zou zijn met de toen goede service maar de 2de matras is net zo slecht. en dan ben je 5 maand verder. de matras slaapt echt zo goed en was zo blij maar wat heb ik aan een matras die maar tussen de 2 a 6 maand te gebruiken is. droomidee, er zit 10 jaar garantie op, ik ben benieuwd wat jullie hier mee doen. de eerste keer viel ik nog binnen 100 dagen proefslapen, hoe zit t met de 10 jaar garantie?? want vind dit toch echt niet kunnen. nu kan ik aanvankelijk aanbevelen ja of nee. nee matras beveel ik niet aan na 2 x binnen nog geen half jaar ingezakt, dus kapot, de eerste x service beveel ik aan, nu hoop ik op weer een goede service van droomidee, dus aanbevelen dit matras nee, 160x200 traag en koudschuim. ik begrijp echt niet hoe dit voor een 2de keer kan gebeuren. als ik nou het matras slecht behandelde en gebruikte, maar nee ik slaap alleen en draai de matras ook om, dus droomidee hoe kan dit dat de rand wederom precies hetzelfde als in juni helemaal inzakt graag hoop ik op een oplossing van jullie

Onbetrouwbaar

Na telefonisch informatie te hebben ingewonnen, heb ik vrijdagochtend een matras bij Droomidee besteld. Ik heb expliciet gevraagd of het klopt dat de matras de volgende dag bezorgd zou worden (op de website staat aangeven dat er ook op zaterdag wordt bezorgd). De klantenservice heeft nagekeken of de matras op voorraad was en gaf aan dat het geen probleem was om de matras de volgende dag te bezorgen. Daarna ontving ik een bevestigingsmail van de aankoop, waarin ook de datum van zaterdag als leveringsdatum stond vermeld. Omdat ik niets hoorde over het tijdstip, belde ik met Droomidee, maar zij bleek in het weekend telefonisch niet bereikbaar. Daarom liet ik berichten achter via e-mail en facebook. Zaterdagmiddag belde de vervoerder met de mededeling dat de matras niet bezorgd kon worden, want in het weekend werd er alleen in België bezorgd en dat was Droomidee vergeten op de website te zetten. Ik gaf aan de informatie niet van de website te hebben, maar van de klantenservice. Volgens de bezorger was deze echter niet goed op de hoogte van de regels. De matras kon op z'n vroegst pas vanaf dinsdag bezorgd worden. Kennelijk klopt er dus niet alleen in de weekenden weinig van de belofte 'vandaag besteld, morgen in huis'. Aangezien mijn oude matras zaterdagochtend al was opgehaald, hadden we een accuut slaapprobleem. De bezorger gaf aan dat hij er verder niets mee te maken heeft. Op mijn vraag of hij dan niet voor Droomidee werkte, antwoordde hij: "Nee, Droomidee werkt voor mij." Dat we op zaterdagmiddag familie en vrienden moesten gaan bellen in de hoop dat we ergens een opblaasbare matras konden lenen en dat we uiteindelijk op de grond hebben moeten slapen op kampeermatrassen, kan echt niet. Dat in het weekend mijn berichten werden gelezen en er niettemin geen moeite werd gedaan om contact met mij te zoeken, maar men wel de tijd vond om de vervoerder te bellen en die ertussen te zetten, deed voor ons de deur dicht. De order hebben we geannuleerd.

Zelfde service als in een fysieke winkel

Als je denkt dat proefliggen niet noodzakelijk is dan koop je online je matras. Als je achteraf niet 100% tevreden bent, lossen ze bij droomidee de problemen professioneel op en is hun retourbeleid zonder zorgen. Zelfde als in een fysieke winkel.

Herstel review terugbetaling.

Ik had een review gezet over droomidee, dat na terug sturen van matras de terugbetaling niet kwam. Dit probleem lag niet bij droomidee, maar bij Paypal, waar ik mee had betaald, deze was traag met verwerking van het ontvangen bedrag terug te betalen. Dus vertrouwen in droomidee , is terecht goed.

Alles netjes en correct geregeld

Hallo, Matras retour gestuurd ,was de zacht voor mijn gewicht. Alles correct verlopen. Matras 160x200 Alleen had betaald met pay pal, daar zou terug betaling ook via lopen. Alleen Paypal had vertraging met terug betalen.

Wat een correcte afhandeling!

Snelle reactie en correcte afhandeling top Juliske en Sabine ik ben trots op jullie service.

Top bedrijf:klantgericht met medewerking van XXL pakket.nl

Top bedrijf,met een vriendelijke/juiste knowhow klantenservice. Vandaag besteld morgen huis. Een voorbeeld voor andere bedrijven! Talk your walk.

mijn ervaring met droomidee vond ik prettig

Mijn ervaring met droomidee vond ik prettig,, geen lange wachttijden aan de telefoon,, vriendelijk,, tijd voor vragen en uitleg. klantenservice zoals het vroeger was,,, dat komt in me op,,, fijn is dat!,,,helaas paste de matras niet bij mij,,,

Vlotte afhandeling,super service,duidelijke afspraken,matras van heel goede kwaliteit!!! Zeker aan te raden!

Eindelijk weer een heerlijke nachtrust!

Na een lange tijd op oude versleten matrassen te hebben geslapen, kan ik eindelijk weer heerlijk uitgerust doorslapen! Heerlijke matrassen voor een aantrekkelijke prijs!

Ik slaap echt 10x beter

Ik ben inmiddels al een aantal maanden in bezit van een Droomidee matras, ik moet zeggen dat ik sinds lange tijd niet zo lekker meer geslapen heb. Het matras is ideaal voor mijn rugpijn en ik heb er nauwelijks last meer van, in een woord: top!

Heerlijk slapen!!

Dit matras was precies wat ik nodig had: niet te zacht, niet te hard. Hiervoor had ik een wat duurdere boxspring, maar na enige tijd vond ik dat niet meer lekker liggen. Na het lezen van alle positieve reviews, heb ik maar besloten om voor een DroomIdee te gaan, hierin ben ik niet teleurgesteld - integendeel! Bedankt voor de snelle levering, goede service en de fijne nachten, DroomIdee.

Geweldig bedrijf en een super matras!

Ik slaap echt heerlijk op het traagschuim, wat een verschil met het oude matras! Ongelooflijk dat ze voor die prijs een matras zoals deze kunnen leveren. Matras is heerlijk, bezorging uitstekend en service fantastisch! Absolute aanrader! A++++++

Weer heerlijk slapen

Wij sliepen al 10 jaar op hetzelfde matras en hadden continu rugpijn. Met ons matras van Droomidee was dit in slechts 2 maanden verholpen. En dat voor die prijs, ongelofelijk!

Top ervaring

Super goed matras en goede bezorging

Nog nóóóit zo lekker geslapen!

Mijn man en ik hebben het matras afgelopen week besteld, omdat we altijd al slechte slapers waren. Het was of altijd te zacht of altijd te hard. Mijn man had altijd rugpijn als hij wakker werd. Nou met dit matras slapen wij als een roos en mijn man wordt wakker ZONDER rugpijn!!! Geweldig!

Een paar weken geleden een nieuw matras van 140x200 besteld bij Droomidee. Het matras kwam de dag er na al binnen. Super snelle levering dus! Het nieuwe matras ligt echt heerlijk en is van top kwaliteit. Ik ben heel blij met dit matras! Bedankt Droomidee!

Top matras en goed service.

Snelle en correcte levering en matras slaapt super.

Wat een geweldig matras! Nog nooit zulke fijne matrassen meegemaakt.

Wat een ervaring! Na maanden lang zoeken naar een betaalbaar en goed matras nu eindelijk een perfecte prijs/kwaliteit product gevonden. Ga zo door Droomidee

Heerlijk slapen

Mijn vorige matras kwam hier ook vandaan. Na verhuis een groter bed genomen en weer dit matras gekozen. De 22cm versie. Ik heb er nog wel een duo topper op liggen (6cm extra zacht koudschuim en 4cm traagschuim). Het ligt en slaapt fantastisch.