Overzichtelijk en eenvoudig

Goede support. Ik ga zeker neer de pro-versie wanneer ik ruimte tekort kom.

ik heb enkele concurrenten geprobeerd, LiveSchijf is de beste

geen enkel probleem ervaren met liveschijf met het kopiëren van mijn harde schijf naar de cloud terwijl dat bij concurrenten wel was

Zeer goede dienst

Snel geïnstalleerd en werkt vlot. App werkt goed.

prima opslag medium en goede help informatie van jota cloud

Zeer eenvoudig

Installatie was erg eenvoudig, de diverse functionaliteiten was even zoeken.

goed werkende backup - maar ik merk niets van LiveSchijf

Jottacloud is redelijk gemakkelijk in te stellen, en eenmaal ingesteld werkt het naar behoren. Ben zelfs verrast door de backups die direct gemaakt worden. Beter dan bij KPN. Maar ik heb me aangemeld bij Jottacloud en alles via hun site gedaan. Het is me een raadsel wat de rol van LiveSchijf is behalve een % van de omzet opstrijken. Tegen Jottacloud zou ik willen adviseren: haal Liveschijf er maar uit, 0% toegevoegde waarde, behalve mss de vertaling voor de website?

Bedankt voor jouw beoordeling. Onze rol is dat wij inderdaad verantwoordelijk zijn voor de vertaling, maar ook om de gewenste functionaliteit van onze klanten door te laten voeren. Daarnaast is onze toegevoegde waarde de Nederlandstalige ondersteuning en betaling binnen Nederland. Bovendien voldoen we aan het Thuiswinkelwaarborg, met de zekerheden van dien: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/wat-is-thuiswinkel-waarborg. Voor exact dezelfde prijs als Jottacloud zelf is het voor Nederlandse gebruikers een prima keuze.

Goede service, snelle reactie, uitstekend backup systeem, maximale up-en download snelheid

Het aanvragen van de opslagdienst verliep snel en enkele kleine probleempjes werden met hun hulp snel opgelost. De app werkt echt probleemloos en de up-en downloadsnelheid is maximaal. Een hele verademing met mijn voorgaande cloudopslagdienst. Tel daarbij op dat je met elk apparaat toegang hebt tot je data en dat je ruim 5 TB kwijt kunt tegen een schappelijk tarief, super! Ik ben hier erg blij mee.

Goed product voor schappelijke prijs

Eenvoudige installatie en configuratie.

Snelle service, Beste prijs/kwaliteitsverhouding.

Ik twijfelde in eerste instantie omdat ik dacht dat er voor deze prijs wel ergens een adertje onder het gras zit. Ik heb inmiddels al uitgevonden dat ik mijn eigen volledige uploadspeed haal. Ik had ook een mailtje gestuurd om te vragen naar de snelheid en kreeg letterlijk binnen 30 seconden een reactie. Dit is absurd snel :) Ben zeer tevreden tot nu toe. Ik heb zelf maar maximaal 1tb aan data. En zal als het eenmaal geupload is hier ook niet meer naar omkijken. Totdat ik het natuurlijk nodig heb.

Onbeperkte online synchronisatie

Ik heb jaren Backblaze gehad maar Jottacloud bevalt me veel beter. De app is heel fijn en het is makkelijk om je backup bestanden individueel te openen en te downloaden. Je kan precies aangeven welke mappen realtime gesynchroniseerd worden, Europesche privacy regelgeving en dat voelt ook wel fijner dan als de server in Amerika staat.

Pluspunten

Geen upload limiet Fijne app met makkelijk en snel toegang tot je bestanden Europese privacy regelgeving

Nog niet tegen gekomen

Pluspunten

Persoonlijk en betrokken en daarmee een betrouwbare partij in de wereld van cloud.

Pluspunten

Alles verloopt soepel en heb nog geen direct contact met het bedrijf hoeven te hebben.

Pluspunten

Eenvoudige website en alles wordt duidelijk uitgelegd

Pluspunten

Snelle upload gebruiksvriendelijke interface

Blijven bestaan in de toekomst

Pluspunten

unlimited storage for fixed price

Pluspunten

Pakket is min of meer af

Iets meer uitleg over techniek en mogelijkheden buiten de gebaande paden

Pluspunten

Werkt prima. Ook in het Nederlands.

Pluspunten

Kan altijd met vragen terecht en deze worden zeer vlot beantwoord.

Pluspunten

gewoon nuchter, waarmaken wat beloofd is of logisch daaruit voortvloeit veel q&a's op de website die vertellen wat je wilt weten om te kunnen beoordelen of ze hun klanten goed helpen helder antwoord als ik per mail een vraag stel

ik kon niet bij alle antwoorden op de q&a's beoordelen wanneer dit wel of niet van toepassing was, het antwoord was dus eigenlijk iets te kort

Pluspunten

Snelle respons

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Liveschijf beantwoord hun email en jottacloud vaak niet

Software is slecht Veel foutmelding Ondersteuning niet bekwaam p.s. gezien dat ik niet kan reageren op uw reactie, U weet natuurlijk dat dit gelogen is, heb u ook diverse emails gestuurd met screenshots. Emails worden niet beantwoord en u vraagt mij illegaal dingen door te sturen.

We betreuren het dat je ons een 1 geeft. Wij streven altijd naar tevreden klanten en we willen leren van aangegeven verbeterpunten. Wanneer wij echter kijken naar jouw aangedragen verbeterpunten i.c.m. ons contact dan kunnen wij deze niet goed plaatsen. Wij reageren binnen 24 uur en 7 dagen per week, zo ook in jouw geval. 's Avonds om 10 uur ontvingen wij jouw e-mail en de volgende ochtend om 9 uur hebben we deze beantwoord. In je e-mail gaf je aan foutmeldingen te hebben. Toen wij je hiermee wilden gaan helpen, weigerde je alle medewerking en gaf je aan enkel je geld terug te willen en een negatieve review te zullen gaan schrijven. Nogmaals, wij streven altijd naar tevreden klanten en vinden het dan ook jammer dat dit niet is gelukt.

Pluspunten

Snelle en probleemloze afhandeling van de inschrijving. De software werkt probleemloos.

Wellicht iets mer uitleg over de software en mogelijkheden op de site.

Wellicht overbodig, maar heb je de online handleidingen gelezen: https://www.liveschijf.com/handleidingen/. Zo ja, welke uitleg ontbreekt er volgens jou?

Pluspunten

Snelle, persoonlijke aandacht bij installatie-issues

Rolverdeling LiveSchijf en Jottacloud kan iets helderder. Nu komen reacties van beide kanten, zowel uit NL als uit N.

Bedankt voor je beoordeling. We nemen het verbeterpunt zeker mee in de evaluatie met Oslo.

Pluspunten

Een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor onbeperkte online backup opslag. De maximale up- en downloadsnelheid van mijn internetlijn (50/50Mbit) worden benut. Geen snelheidsproblemen ervaren. Daarnaast is de beveiliging ook goed geregeld met de mogelijkheid van 2-factor authenticatie. De administratieve afhandeling is erg snel. Een mooie en goedwerkende oplossing om belangrijke zaken veilig te backuppen naar de cloud.

Geen. Zeer tevreden.

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 75,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!