Super snel

Simpele en snelle oplossing aangedragen!!

Gewoon goed

Jottacloud, altijd uw bestanden binnen handbereik !!

Foto's en bestanden bekijken met altijd de laatste versie van uw geüpdate bestand. Handige tool en makkelijk als je eens een bestand verloren bent of het bestand beschadigd is. Top

Goede, betrouwbare service

Zowel het product (online back-up) als de supportdesk werkt snel en efficient.

Gemakkelijk en veilig bestanden opslaan

Een eenvoudige mogelijkheid om jouw bestanden veilig op te slaan. Ik heb hier verder geen omkijken naar. App werkt naar tevredenheid.

Dagen werk gehad

Jarenlang prima gebruik gemaakt van een cloudoplossing van Liveschijf. Ongeveer 500GB aan zakelijke en privé gegevens bij deze club weggezet. Bij een wijziging van Laptop ging het niet goed. Mijn persoonlijke dashboard was online niet bereikbaar om de software te installeren. Blijkbaar was het SSL-certificaat niet automatisch verlengd. Dat heeft me een aantal dagen zonder beschikbare gegevens gekost. Liveschijf was in die periode wel bereikbaar maar kon niets betekenen. Uiteindelijk heb ik de onlineschijf kunnen installeren. Om te werken met mijn gegevens heb ik elk bestand handmatig moeten downloaden. Dat heeft nog eens dagen gekost. Omgerekend een fikse kostenpost voor mijn eenmanszaak. Een tegemoetkoming heeft vooralsnog niet plaatsgevonden de factuur voor 2023 lag gewoon op de "mat".

Voldoet volkomen

Prima prijs-kwaliteit verhouding, veel opslag, gemakkelijk te bedienen, adequate klantenservice.

Heel blij mee

Erg blij met deze service. Al mijn data wordt netjes in Europa opgeslagen. Veiliger kan ik niet bedenken. Je kunt kiezen tussen synchroniseren of backuppen. En via de app van Jotta kan dat ook nog eens automatisch. En de prijs is ook nog eens zeer concurrerend. Ik ben fan

Betrouwbaar en veilig

Op al je computers staat de data op je harde schijf (dus ook offline te bewerken). Op je telefoon kan je dezelfde data ook vinden. Helaas kan je de data op je android telefoon niet in de cloud bewerken.

Fijne Cloud oplossing, Gebruiksvriendelijk en goeie app.

Ik ben al jaren fan van Jottacloud. Een gebruiksvriendelijke cloud oplossing en app die betaalbaar is. 2 punten van verbetering: 1 - Het zou mooi zijn als er een geautomatiseerde email zou kunnen verzonden worden op het moment dat gedeelde bestanden gedownload zijn net als bij Wetransfer. 2 - Het zou netjes zijn als er in het vervolg vooraf wordt aangegevens dat er een prijsstijging is. Een verhoging van € 75,- naar € 99,- p/j is best vors zonder aankondiging.

snelle automatische backup

zodra ik iets op een van mijn computers wijzig, zie ik even later een berichtje dat de backup is voltooit. Prima toch. Weer iets wat ik zelf niet aan hoef te denken.

Werkt zoals verwacht.

so far so good

2 keer een oude versie van een bestand terug moeten halen, werkt prima.

Zeer tevreden.

Héérlijk, zo'n "extra harde schijf" erbij, voor al je (onbeperkte) opslag. W.m.b. geld volledig waard.

Prima snel en deskunig geholpen!

Ik kreeg snel en terzake doende antwoord en zelfs de faktuur werd mij nagezonden!

Administratie niet op orde

Het product heb ik niets op aan te merken: uitstekend! Maar administratief klopt het niet: Allang betaald, maar toch krijg ik mail om het abonnement te verlengen en te betalen en er wordt min of meer gedreigd dat mijn gegevens worden verwijderd. Zeer slordig en irritant!!!

Beste Cees, We begrijpen je irritatie. De "dreigende" mail wordt helaas vanuit het Jottacloud-systeem verstuurd en vanuit een onderdeel waar we geen controle op hebben. De mail wordt twee weken voor verloopdatum verstuurd, dat bij ons één week voor facturatiedatum. We zullen mede hierom een verzoek doen bij Jottacloud de mails te onderdrukken. Te meer omdat wij nooit zonder instemming van de klant een account zullen verwijderen. Voor de toekomst willen we voorstellen dat je ons direct bericht als je toch de mail krijgt en zullen we in goed vertrouwen direct het account voor één jaar verlengen.

Ok

1 groot minpunt: via de site geen mogelijkheid om overzicht te krijgen van een map (total size, aantal files...)

Beste Lode, Bedankt voor je beoordeling. Een mogelijkheid om overzicht vinden we een goede aanvulling voor de gebruiksvriendelijkheid van het systeem. We brengen het in wensenlijst van de Jottacloud doorontwikkeling!

Prima, werkt gewoon

Heb weinig contact met LiveSchijf, maar dat is in de ruim 10 jaar dat ik gebruiker ben nog niet ect nodig geweest. Het werkt gewoon (onder de naam JottaCloud)...

stabiel platform, erg duur

Werk al een aantal jaren met LiveSchijf. De cloud omgeving werkt goed en is stabiel. Het doet wat het moet doen. De prijs is de afgelopen 2 jaren explosief gestegen. Daarom erg duur voor wat je ervoor krijgt. Even overstappen naar een ander is lastig als je 15 gebruikers hebt aangehaakt. Als klein MKB bedrijf met 15 gebruikers was een meer gefaseerde opbouw van het tarief wenselijk geweest.

Beste Herald, Bedankt voor je beoordeling. We hadden het ook liever anders gezien, maar helaas moeten we mee in de prijsontwikkeling van onze leverancier. Hierbij moeten we wel aangeven dat die prijs voor 2021 stabiel is gebleven en nu een inhaalslag gedaan moest worden. Wij hebben er overigens zelf voor gekozen de familie- en bedrijfsaccounts goedkoper aan te bieden dan Jottacloud zelf. Dat is dan weer jullie voordeel.

Erg makkelijk in gebruik

Ik zou graag nog meer ruimte willen gebruiken zonder snelheid te verliezen.

Beste Leo, Bedankt voor je beoordeling. De bandbreedtebeperking geldt alleen voor de upload en wel pas vanaf 5 TB en hogere opslag. De uploadsnelheid wordt dan beperkt tot 20 Mbit/s om ook de minder zware gebruikers de ruimte te geven.

nn

nn

Overal toegankelijk!

Altijd en overal toegang tot je documenten. Top! Tip: scanner jottacloud meerdere pagina's in 1 document toestaan. Dat is nu niet het geval. Ik gebruik nu een aparte app om mijn papieren te scannen en deze deel ik dan weer op jottacloud.

Kwaliteit voor een goede prijs

Werkt heel goed en makkelijk

Weinig gebruik van gemaakt helaas!

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 99,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!