Uitsluitend product en services.

100% uptime

Al enkele jaren jaren maken we gebruik van Liveschijf waar met name onze foto’s maar ook Word enExcel bestanden worden geüpload naar de Jottacloud. Het werkt tot nu toe altijd . Vind maar een gisting partij die voor de prijs van €99,00 per jaar onbeperkt opslag biedt in de Cloud. We zijn er. erg blij mee en ik kan het iedereen aanbevelen.

Heel blij met mijn overstap naar deze cloud service!

Liveschijf heeft me snel geholpen toen ik vragen had en nadat ik had betaald (op een zaterdag!) was mijn gratis account binnen no time geüpgraded naar een betaald account. Echt heel fijn! Het uploaden naar de cloud gaat ook heel soepel en het werkt heel intuïtief. Het is ook erg fijn dat wijzigingen op mijn computer meteen worden bijgewerkt in de backup. Zo hoef ik dit niet meer manueel te doen! Het programma voor Windows draait ook goed en ik merk niets aan de prestaties van mijn computer. Ik kan zelfs mijn foto’s bewerken in Lightroom terwijl er op de achtergrond bestanden naar de cloud worden geüpload. Ik merk hier eigenlijk niets van, dus de computer wordt niet trager tijdens het uploaden en tijdens de backups bijwerken. Ik vind liveschijf/ Jottacloud echt een aanrader en ik heb totaal geen spijt dat ik alles van een andere cloud service naar Jottacloud aan het verhuizen ben.

Easy backup your data in the cloud

Easy in use, a great way to backup your data in the cloud

Snelle en juiste medewerking

Snelle afwikkeling

draait zonder problemen

Zeer aan te bevelen. Gebruikt het Noorse Jotacloud. Prima prijs kwaliteits verhouding. Geen last van de Amerikaanse Patriot Act.

Veiligheid en kwaliteit goed geregeld binnen Europa met een redelijke prijs voor ál je bestanden

Eerst alleen voor mijzelf, nu met de gezinskoppeling al onze bestanden prettig terug te vinden vanuit backups en foto-opslag. Goede waarschuwingen als er per ongeluk een groot aantal bestanden gewist wordt. En de mogelijkheid ze binnen een maand nog terug te halen. Opslag in Scandinavië geeft, afhankelijks van eigen gedrag, mogelijkheid om gevrijwaard te blijven van doorzoeken door Amerikaanse informatiediensten.

Uitstekend!

Maak al een paar jaar gebruik Jottacloud/ LiveSchijf. Meerdere clouds geprobeerd maar deze is voor mij nog steeds nummer 1 Onbeperkte opslag en makkelijk op alle apparaten te bereiken. Jammer dat er boven de 5TB de snelheid in upload wordt geknepen. (staat wel duidelijk op de website aangegeven)

Een makkelijke dienst

Gebruik deze dienst als extra backup. Goede performance Alleen jammer dat voor de data overdacht alleen de Jottacloud client gebruikt kan worden en geen ander protocol.

Echt onbeperkte opslag

Onbeperkte opslag, enige minpunt is dat als je boven een bepaalde hoeveelheid komt de upload wordt geknepen.

Goed zover ik weet.

Goed zover ik weet. Ik betaal de factuur en ik hoop dat in geval van nood ze mij helpen om weer alles in de computer te zetten.

Geweldige cloud

Ik gebruik nu een paar jaar Jottacloud via LiveSchijf. Super! Onbeperkte opslag en makkelijk via de app op alle apparaten te bereiken. Automatische back up van de foto's op mijn telefoon. Nooit meer iets kwijt. Ondersteuning reageert snel wanneer je een vraag hebt.

Gewoon goed!!

LiveSchijf werkt prima op de achtergrond!

Super makkelijk te gebruiken, werkt perfect.

Neemt een grote zorg weg, wetende dat al mijn belangrijke documenten veilig zijn opgeslagen. En ik ze elk moment makkelijk weer op kan halen. Zelfs oudere versies van documenten kunnen worden teruggezet. Mocht je per ongeluk iets overschrijven, dan kan je het nog steeds terughalen. Absoluut elke cent waard.

Betrouwbaar

Ik heb al lange tijd mijn bestanden extern opgeslagen. Heel eenvoudig overal ter wereld te benaderen en vooral heel betrouwbaar. Een echte aanrader.

Helemaal top

Zeer goede kwaliteit-prijs verhouding. Zeer veel mogelijkheden om opslag naar eigen wens in te richten. Zeker voor Windows gebruikers een kinderlijk eenvoudig proces. Zelf een Linux gebruiker, daar iets meer moeite voor moeten doen, maar zeker prima zelf in te richten. Een aanrader.

Jottacloud is de beste en makkelijkste cloud provider die er is en het uploaden is kinderlijk eenvoudig.

Fantastisch om mijn foto's op te slaan en te tonen aan mijn familie en vrienden. Tegelijkertijd kan ik ook een back-up maken van mijn bestanden op PC

Prima, voordelige opslag

Liveschijf is veilig bedrijfszeker, dus uitstekend geschikt voor backups.

Zeer stabiel en uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Ik gebruik Liveschijf al vanaf 2019 en ben zeer tevreden over de stabiliteit en betrouwbaarheid van de dienst. De enkele keer dat er mij iets niets lukte loste de snelle helpdesk het direct voor mij op. Chapeau! De reden om voor Liveschijf te kiezen is dat ik na uitgebreid onderzoek geen enkele dienst kon vinden waarbij je meer dan 2TB data tegen redelijke kosten op kon slaan. Bij Liveschijf kan dat wel en door de uitstekend werkende app volledig automatisch en snel. Super vet!

Solide systeem en dienst

Ik gebruik het een jaar of 5, rocksolid, simpele bediening, praktisch geen downtime, snel. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Slecht

Files zijn nauwelijks terug te vinden. Uploaden traag en niet compleet.

Heeeel Veeeel opslag!!

Ik ben heel blij met mijn abonnement als fotograaf heb ik inmiddels heel veel foto's en ik ben deze nu aan het oploaden het werkt simpel en snel en ik kan mijn duizenden foto's veilig opbergen voor 1 vaste prijs heel fijn!

????

Is LiveSchijf hetzelfde als Jotta???

Beste Ronald, Bedankt voor je beoordeling. Het Nederlandse LiveSchijf voert de Noorse Jottacloud clouddienst. Het is dus inderdaad hetzelfde in prijs en functionaliteit. Het verschil is dat wij de facturatie en ondersteuning doen voor Jottacloud. Zo kunnen wij de Nederlandse klanten bedienen en Jottacloud zich volledig richten op de operationele zaken van de clouddienst en zijn doorontwikkeling.

Onbeperkte opslag

De opslag is echt onbeperkt voor 99 euro. Al je gemaakte foto's en video's op de telefoon worden automatisch geupload naar JottaCloud.

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 99,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!