Geweldige cloud

Ik gebruik nu een paar jaar Jottacloud via LiveSchijf. Super! Onbeperkte opslag en makkelijk via de app op alle apparaten te bereiken. Automatische back up van de foto's op mijn telefoon. Nooit meer iets kwijt. Ondersteuning reageert snel wanneer je een vraag hebt.

Gewoon goed!!

LiveSchijf werkt prima op de achtergrond!

Super makkelijk te gebruiken, werkt perfect.

Neemt een grote zorg weg, wetende dat al mijn belangrijke documenten veilig zijn opgeslagen. En ik ze elk moment makkelijk weer op kan halen. Zelfs oudere versies van documenten kunnen worden teruggezet. Mocht je per ongeluk iets overschrijven, dan kan je het nog steeds terughalen. Absoluut elke cent waard.

Betrouwbaar

Ik heb al lange tijd mijn bestanden extern opgeslagen. Heel eenvoudig overal ter wereld te benaderen en vooral heel betrouwbaar. Een echte aanrader.

Helemaal top

Zeer goede kwaliteit-prijs verhouding. Zeer veel mogelijkheden om opslag naar eigen wens in te richten. Zeker voor Windows gebruikers een kinderlijk eenvoudig proces. Zelf een Linux gebruiker, daar iets meer moeite voor moeten doen, maar zeker prima zelf in te richten. Een aanrader.

Jottacloud is de beste en makkelijkste cloud provider die er is en het uploaden is kinderlijk eenvoudig.

Fantastisch om mijn foto's op te slaan en te tonen aan mijn familie en vrienden. Tegelijkertijd kan ik ook een back-up maken van mijn bestanden op PC

Prima, voordelige opslag

Liveschijf is veilig bedrijfszeker, dus uitstekend geschikt voor backups.

Zeer stabiel en uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Ik gebruik Liveschijf al vanaf 2019 en ben zeer tevreden over de stabiliteit en betrouwbaarheid van de dienst. De enkele keer dat er mij iets niets lukte loste de snelle helpdesk het direct voor mij op. Chapeau! De reden om voor Liveschijf te kiezen is dat ik na uitgebreid onderzoek geen enkele dienst kon vinden waarbij je meer dan 2TB data tegen redelijke kosten op kon slaan. Bij Liveschijf kan dat wel en door de uitstekend werkende app volledig automatisch en snel. Super vet!

Solide systeem en dienst

Ik gebruik het een jaar of 5, rocksolid, simpele bediening, praktisch geen downtime, snel. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Slecht

Files zijn nauwelijks terug te vinden. Uploaden traag en niet compleet.

Heeeel Veeeel opslag!!

Ik ben heel blij met mijn abonnement als fotograaf heb ik inmiddels heel veel foto's en ik ben deze nu aan het oploaden het werkt simpel en snel en ik kan mijn duizenden foto's veilig opbergen voor 1 vaste prijs heel fijn!

????

Is LiveSchijf hetzelfde als Jotta???

Response from the business owner

Beste Ronald, Bedankt voor je beoordeling. Het Nederlandse LiveSchijf voert de Noorse Jottacloud clouddienst. Het is dus inderdaad hetzelfde in prijs en functionaliteit. Het verschil is dat wij de facturatie en ondersteuning doen voor Jottacloud. Zo kunnen wij de Nederlandse klanten bedienen en Jottacloud zich volledig richten op de operationele zaken van de clouddienst en zijn doorontwikkeling.

Onbeperkte opslag

De opslag is echt onbeperkt voor 99 euro. Al je gemaakte foto's en video's op de telefoon worden automatisch geupload naar JottaCloud.

Ideaal systeem

Ik heb al jaren jottacloud. Prima geregeld.

wel ok

Ik zou graag een duidelijker overzicht willen van de bestanden. Eigenlijk links mijn pc, met alle bestanden, en rechts de bestanden die zijn geback-uped

Response from the business owner

Beste Gijs, Bedankt voor je beoordeling. We zullen jou wens op de roadmap laten zetten en onderzoeken hoe we dit concreet kunnen invoeren. Ik wil je in het verlengde hiervan wel nog wijzen dat je a.d.h.v. de overlay op het icoon van gekozen mappen of bestanden je kunt zien of ze geback-uped; een blauw bolletje met vinkje (zoals staat op https://www.liveschijf.com/handleidingen/synchronisatiemap/bestanden-toevoegen/).

Aanrader!

Wij zijn al jaren klant bij Liveschijf en bevalt prima. Met Jottacloud zorgen wij ervoor dat alle backups up to date zijn en er geen data verloren kan gaan bij crashen van systemen of andere verrassingen.

Zeer handig

Je kan altijd backups terugzetten wanneer je toevallig eentje gedelete hebt. Als je op een andere locatie bent heb je toch je bestanden beschikbaar. Ook foto’s worden gebackuped. Zeer snelle zoekfunctie/download. Ik zou het niet meer kunnen missen. Er zijn diverse programma’s op de markt maar jottacloud heeft extra voordelen zoals het de laatste 5 versies van een bestand bijhoudt. Klein nadeel is dat het programma soms niet actief is waardoor de laatste wijzigingen niet worden gebackuped en je het programma handmatig terug moet starten maar met de regelmatige updaters van het programma wordt ook dit steeds beter.

Top!!

Werkt altijd en overal!

Prima Cloud-oplossing voor bestanden en foto's.

Werkt uitstekend en is gemakkelijk. Top!!

Gewoon goed!

Ruimte in overvloed, app wordt steeds beter!

Sommige dingen werken wat omslachtig in de app. Onder Windows is het uploaden niet altijd even betrouwbaar met de app. Online werkt een stuk beter.

Werkt perfect, prijs = OK.

Zoekfunctie is goed, alhoewel ik graag zou zien dat je kon zoeken in ėėn bepaalde folder.

Jarenlang zonder 1 issue

We hebben al jaren een account. Werkt uitstekend, ziek pc als mobiel

Prima voor de prijs.

Niet heel gebruiksvriendelijk helaas. Synchroniseren van mappen naar liveschijf gaat lang niet altijd goed en vind ik erg omslachtig. Wel een voldoende omdat de prijs kwaliteit in verhouding ligt.

Response from the business owner

Beste Arno, Bedankt voor je beoordeling. Als je via https://www.liveschijf.com/contact-opnemen/ jouw probleem of verbeterpunt naar ons stuurt, kunnen we je hierin ondersteunen of als wens bij de leverancier neerleggen. Alvast bedankt!

About LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 99,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!