Doet van moet: fire and forget

Gemakkelijk in te stellen en probleemloze werking. Vertrouwde opslag in Europa.

Backups maken verloopt automatisch en probleemloos.

Betrouwbare, betaalbare backup in de cloud.

Al jaren gebruik ik LiveSchijf. Werkt goed, is betrouwbaar. Fijne app, ook op Windows Desktop heel goed. Regelmatig updates van software. Ongelimiteerd online backup. Restore werkt ook prima. Backups staan in Europa. Aan te bevelen.

Snel, veilig en simpel

Je hoeft geen technische kennis te hebben om deze software te installeren en te gebruiken. Werkt daarna gewoon op de achtergrond, zonder data limieten. Heeft me al meerdere keren gered.

prima storage en lekker in Europa!

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Geen google of microsoft!

Stabiel, makkelijk en snel

Werkt altijd goed. Snelheid is hoog en gemakkelijk in gebruik

Duur en niet bereikbaar

Er zijn nu andere oplossingen voor dit geld helaas zit er nu een beperking aan. Synology Nas is een betere oplossing zelfs one drive is goedkoper. Dit zal het laatste jaar zijn dat ik hier gebruik van maak

werkt gewoon super

Heeft me al eens gered bij een crash van mijn harde schijf. Prijs is tov anderen schappelijk. Enige minpuntje is de grote prijsverhoging na een aantal jaar. Liever toch in kleine stappen in plaats van jaren hetzelfde en dan ineens een grote prijsverhoging Verder snap ik niet dat het persoonlijke account ongelimiteerd is, maar het familie account (waarbij je dus meer gebruikers heb) juist wel een limiet heeft. En dat er geen tussenoptie is. Bijvoorbeeld: 2 gebruikers ongelimiteerd. Maar ik gebruik het persoonlijke account alleen voor mezelf en ik maak me nooit zorgen om mijn bestanden en via de fotofunctie kan ik altijd via mijn smartphone al mijn foto's terugzoeken.

Backup service werkt prima. Makkelijke interface.

Zolang de backup applicatie loopt worden de gewenste directories vlot ge-upload. En de foto's van de diverse apparaten ge synchroniseert. Heel handig.

Bel opslagruimte is erg fijn

De grote hoeveelheid schijfruimte is erg fijn. De app is wat wennen graag had ik die op de mac gezien als een aparte schijf. Werkt verder erg fijn

De oplossing werkt goed maar is te duur geworden

Ik was altijd tevreden met Liveschijf/Jottacloud en het tarief van EUR 75 was behapbaar. Nu dat de prijzen extreem zijn verhoogd in de laatste paar jaren, twijfel ik of ik het geld het nog waard vind en ben ik aan het overwegen om mijn backups op een andere manier te regelen.

Probleemloze backup in de cloud

Al je bestanden zijn veilig in de cloud, gemakkelijk te bereiken met bijvoorbeeld de app. Ook zijn mappen of bestanden eenvoudig te delen…

Uitstekende cloud service

Ik ben zeer tevreden met de werking en stabiliteit van Jottacloud.

Betrouwbaar en set-it-and-forget-it.

Prettige communicatie en ondersteuning. Prijzen de laatste jaren wel sterk gestegen, net als alles......

Zeer goed en betrouwbaar

Overzichtelijk en attent!

Eenvoudig en betrouwbaar systeem

Liveschijf (Jottacloud) is een betrouwbare backup voor al mijn digitale apparaten, pc's, mobielen, en laptop. Voor foto's is een aparte knop, zodat je alle foto's eenvoudig kan opzoeken, erg handig op mobiel. Goede prijs/kwaliteits verhouding

Heeft me gered !

Familie foto's en video's kwijtraken is heeel vervelend. Een goede back-up is een noodzaak.

Heel snel, veilig, goede klantenservice, nette prijs

Al jaar en dag een 'ongelimiteerde' offline backup via liveschijf zodat mijn foto's en video's niet meer verloren kunnen gaan Bij tijd en wijle heb ik er 3,5TB (ja Terra) staan omdat ik gewoon bijna alles backup. Als het echt te gek wordt (5TB geloof ik) krijg ik netjes een melding dat mijn upload snelheid beperkt kan gaan worden Is overigens nooit echt gebeurt, op sommige momenten haal ik de 750MB upload :) Kortom: zeker aan te bevelen.

Werkt nagenoeg feilloos dus geen omkijken naar

De software doet wat het moet doen. Ben tevreden. Vindt alleen de prijsverhoging ongekend hoog. Dit riekt naar ongegeneerd winstbejag. Jammer. Ga komende tijd toch eens kijken of ik elders goedkoper uit ben.

Gebruiksvriendelijk, mijn bestanden ook op afstand te benaderen.

Sinds een aantal jaren maak ik gebruik van de faciliteiten, al mijn bestanden snel op mijn nieuwe laptop overgezet. Een aanrader!

Precies wat ik wil.

Ik vind dit een perfecte oplossing. Enigste minpuntje is de overzichtelijkheid van de bedieningswebsite, voor mij veel zoekwerk hoe alles in te stellen.

heeft nooit lekker gewerkt

Kan op de telefoon nooit lekker zoeken als ik in een map zit moet je het hele alfabet na lopen als je bij zoeken doet zoek hij in alles. en zou het heel graag als een soort netwerkje willen gebruken maar begrijp er eigenlijk niks van dan werk het weer wel en dan dan ik op de ander pc niets terug vinden . voor de rest gebruik ik het al jaren als gewoon back up en dat is prima

Normaal een prima ondersteuning.

Normaal een goede leverancier. Alleen nu gaat het voor het eerst mis... Ik maak al tijden gebruik van de Jottacloud back-up. Op dit moment via LiveSchijf. Normaal bieden ze een prima ondersteuning en krijg je snel reactie op je vraag/probleem. Ik had dan ook vijf sterren willen geven ware het niet dat het de laatste week misloopt in de ondersteuning. Daarom heb ik mijn huidige beoordeling teruggeschroefd naar drieënhalf.

Betrouwbare goede opslag

Prima sync en prima backup in 1 tool

Prima support, goede back-up

Bij LiveSchijf krijg je altijd antwoord op vragen. De back-up werkt goed. Jammer is dat foto's na uploaden niet gekanteld kunnen worden en ook is de volgorde per album niet te veranderen. Daarnaast worden albums na verloop van tijd gewist (niet de foto's zelf). Dat laatste vind ik een heel ernstig minpunt. Ik hoop dat hier wat aan gedaan wordt want het is niet onder woorden te brengen hoe onbegrijpelijk en onhandig dit is. Voor wie hieraan geen waarde hecht is LiveSchijf zeker aan te bevelen.

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 119,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!