'Gewoon' heel erg goed

Onbeperkte backup opslagruimte tegen een goede prijs. Snel genoeg en downloaden van bestanden werkt ook prima. Een aanrader.

Betrouwbaar

Super goed programma, je hoeft er niet meer naar om te kijken als het eenmaal op de juiste manier is geïnstalleerd

Veilig, geen gedoe en werkt altijd.

Ze zijn continu bezig met ontwikkeling, maar ik heb alleen de voordelen en niet de nadelen.

Liveschijf werkt altijd fantastisch

Ook de ondersteuning is prettig en serieus

prima opslag service

simpel en goed werkende site

Zeer tevreden!

Ik ben zó blij met Jottacloud. Het enige wat ik wel mis is een mogelijkheid om ook online mp3-bestanden te kunnen openen/afspelen. Vandaar een 8. Verder helemaal top!

Ik kan altijd bij mijn bestanden.

Ik gebruik deze dienst o.a. voor mijn administratie. Geen mappen met papieren in huis. Mijn boekhouder geef ik toegang tot de relevante map voor mijn belastingaangifte. Verder gebruik ik de synchronisatiefolder voor het lopende week. Foto's zijn veilig opgeslagen en goed vindbaar. Wat ik mis is het aanduiden van favoriete mappen zodat ik niet de gehele mappenstructuur hoef te doorlopen. Dit kan niet op mijn androidmobiel. Op de pc kan dat wel via de synchronisatiefolder in de verkenner. Verder ben ik prima tevreden, ook ivm de goede prijs.

Beste Esther, Bedankt voor je beoordeling. We zullen jouw gewenste favorieten functie voorleggen aan Jottacloud voor de app roadmap. We houden je op de hoogte.

hoef meestal niet naar mijn bestanden om te kijken.

Goede ervaring, prima opslag. Ook al merk ik de laatste tijd wat fouten in de synchronisatie.

Zeer tevreden, op 1 pun na.

Alleen jammer dat het niet mogelijk is om bepaalde mappen uit de synchro-bestanden wel/niet te synchroniseren. Ik heb bv. een vaste pc met veel schijfruimte waar ik alles synchroseer maar op mijn laptop met beperkte schijfruimte wil ik alleen enkele essentiële mappen synchroniseren. Ik los het nu op met backup, maar een mogelijke selectie zou veel transparanter en handiger zijn.

Beste Lode, Bedankt voor je beoordeling en goed dat je dit punt aanstipt. Het is een wens van meer gebruikers. Derhalve hebben we daar gehoor aan gegeven door dit als nieuwe functie te implementeren in de nieuwe Jottacloud desktop software. De functie is ondergebracht onder de knop "Selectief synchroniseren". Lees meer op https://docs.jottacloud.com/en/articles/8372624-new-jottacloud-application onder "Selective Sync folder". We weten dat de uitrol van de software bewust is gedaan in gedeelten van alle klanten. Wellicht heb je nog geen automatische update van de nieuwe software gekregen? Hopelijk voldoet deze functie aan je wens en hebben we het enige punt voor je opgelost.

Stabiele clouddienst

Ik gebruik JottaCloud op 3 devices. Het gebeurd teveel dat bestanden conflicteren met synchroniseren. Geen idee hoe ik dat kan voorkomen. Het delen van de cloud omgeving met mijn klanten werkt goed. Echter zien sommigen toch kans om soms de synchronisatie te verstoren of dat er in z'n geheel niet meer wordt gesynchroniseerd. Voor zo'n dure clouddienst verwacht ik een optimale dienstverlening. Dat kan op sommige punten beter.

Beste Herald, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat bestanden conflicteren bij het synchroniseren. Vaak wordt dit veroorzaakt doordat bestanden op computer door het programma na sluiten niet zijn "vrijgegeven". Kun je aangeven, d.m.v. van mail naar [email protected], of het een bepaald type bestanden is? We willen je graag helpen.

Werkt top!

Lekker snel en betrouwbaar

Doet wat het moet doen

Goed back-up systeem met als groot pluspunt de onbeperkte opslag. Zodra ik een bestand op mijn pc opsla, wordt hij direct geback-upt.

werkt perfect en automatisch op de achtergrond

LiveSchijf is ideaal omdat het na 1 keer instellen automatisch op de achtergrond je backup verzorgt. Ik gebruik het als zzp fotograaf en als ik de foto's van een fotoshoot van mijn geheugenkaart naar de PC kopieer staan ze een paar minuten later al in mijn online backup. En ongelimiteerde ruimte voor die prijs vind je verder nergens. Ik ben er blij mee

Prima, goed, duidelijk en het werkt

Prima, goed, duidelijk en het werkt en voor een betaalbare prijs.

Gemakkelijke backup

Geen omkijken naar.

Een fantastisch gevoel dat al mijn foto's veilig zijn !

Het is is een fantastisch gevoel dat mijn waardevolle foto's extra beveiligd in de cloud beschikbaar zijn. Het delen van mappen, vanaf je app altijd bij je foto's kunnen, echt fantastisch. En dat allemaal tegen een schappelijk tarief!

Betrouwbaar, goede software, onbeperkt opslag op PC en mobiel

Goede duidelijke software (jottacloud), regelmatig updates zowel op pc als mobiel. Onbeperkte opslag. Automatische backup van je data (folders). Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden. Ook de restore werkt prima, niet geheel onbelangrijk!

Gebruiken deze backup al jaren en zijn heel tevreden.

Beste back up en wat heel handig is het delen van bestanden.

Professioneel

Mijn probleem werd herkent. Ik ontving vervolgens duidelijke en doenbare instructies. En vervolgens werd was mijn probleem opgelost.

Heet nu Jotta Cloud. 99,99% online. Goede synchronisatie.

Zoals aangegeven: beschikbaarheid boven 99,99%. En goede synchronisatie. Nadeel: Als de keus document of foto is gemaakt, is dit niet meer te veranderen.

Betrouwbare backup van al je belangrijke bestanden. Overal benaderbaar, waar je ook bent. Backups verlopen vlot en goed. Ik kan dit bedrijf van harte aanraden.

Doen wat ze moeten doen en helpen waar nodig

Precies wat de titel aangeeft, tot op heden nooit problemen gehad. Als ik een vraag stel wordt die ook altijd netjes beantwoord. Vaak ook met extra attentie voor (oorzaak en gevolg) acties.

Werkt goed, had graag gezien dat je de foto’s ook nog zou kunnen bewerken zoals gelijk versturen per e-mail vanuit Liveschijf. Alleen blijft een probleem dat de prijs te hoog is/per jaar. Daar heb ik nog steeds een tegenzin in om te blijven. Lage prijs?? Neeeee

gebruiksvriendelijk

gebruiksvriendelijk

Stabiele toepassing prijs kwaliteit voldoende

Ondanks de tariefsverhoging afgelopen jaren een mooie oplossing om je media veilig te stellen. Wel zou ik graag beter willen filteren op foto's.

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 99,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!