Gemakkelijke backup

Geen omkijken naar.

Een fantastisch gevoel dat al mijn foto's veilig zijn !

Het is is een fantastisch gevoel dat mijn waardevolle foto's extra beveiligd in de cloud beschikbaar zijn. Het delen van mappen, vanaf je app altijd bij je foto's kunnen, echt fantastisch. En dat allemaal tegen een schappelijk tarief!

Betrouwbaar, goede software, onbeperkt opslag op PC en mobiel

Goede duidelijke software (jottacloud), regelmatig updates zowel op pc als mobiel. Onbeperkte opslag. Automatische backup van je data (folders). Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden. Ook de restore werkt prima, niet geheel onbelangrijk!

Gebruiken deze backup al jaren en zijn heel tevreden.

Beste back up en wat heel handig is het delen van bestanden.

Professioneel

Mijn probleem werd herkent. Ik ontving vervolgens duidelijke en doenbare instructies. En vervolgens werd was mijn probleem opgelost.

Heet nu Jotta Cloud. 99,99% online. Goede synchronisatie.

Zoals aangegeven: beschikbaarheid boven 99,99%. En goede synchronisatie. Nadeel: Als de keus document of foto is gemaakt, is dit niet meer te veranderen.

Betrouwbare backup van al je belangrijke bestanden. Overal benaderbaar, waar je ook bent. Backups verlopen vlot en goed. Ik kan dit bedrijf van harte aanraden.

Doen wat ze moeten doen en helpen waar nodig

Precies wat de titel aangeeft, tot op heden nooit problemen gehad. Als ik een vraag stel wordt die ook altijd netjes beantwoord. Vaak ook met extra attentie voor (oorzaak en gevolg) acties.

Werkt goed, had graag gezien dat je de foto’s ook nog zou kunnen bewerken zoals gelijk versturen per e-mail vanuit Liveschijf. Alleen blijft een probleem dat de prijs te hoog is/per jaar. Daar heb ik nog steeds een tegenzin in om te blijven. Lage prijs?? Neeeee

gebruiksvriendelijk

gebruiksvriendelijk

Stabiele toepassing prijs kwaliteit voldoende

Ondanks de tariefsverhoging afgelopen jaren een mooie oplossing om je media veilig te stellen. Wel zou ik graag beter willen filteren op foto's.

Persoonlijke en professionele dienstverlening

Eigenlijk is het zeer eenvoudig: als je LiveSchijf een vraag stelt, dan weet je zeker dat je daarop snel een duidelijk en hulpvaardig antwoord krijgt. Service is daardoor geen hol begrip maar een feit. Ik heb hele fijne ervaringen met de service van LiveSchijf.

Alles veilig in de cloud!

Het is goed om op deze manier via LiveSchijf je bestanden veilig in een backup te hebben. Wel jammer dat het steeds een beetje duurder wordt.

prima service

werkt heel gemakkelijk ideaal voor automatische back up zou mooi zijn als de films ook via chroma cast afgespeeld konden worden

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Hierbij willen we aangeven dat het mogelijk is te Chromecasten vanuit de Jottacloud app. Zoek naar het Cast-pictogram in de rechterbovenhoek van de app als je een foto of video bekijkt en wanneer je bent verbonden met hetzelfde wifi-netwerk als jouw Chromecast. Lukt het niet, stuur ons dan een bericht: https://www.liveschijf.com/contact-opnemen/

Heel tevreden, het is erg betrouwbaar en mijn bakup is altijd up-to-date.

zie de zin hierboven, dat zegt alles. Heb het net vorige week nog aanbevolen aan iemand.

Al jaren extreem tevreden van deze service

Enig punt van verbetering, het zou mogelijk moeten zijn de backups te 'rerouten' als je van machine wisselt (nieuwe recentere of zo). Dat is me nog nooit gelukt dus telkens een hele tijd om alles opnieuw te syncen. Ik beveel heel vaak de oplossing aan;

De beste online back-up

LiveSchijf is zeer handig in het gebruik, ongelimiteerde back-up, faalt nooit en is correct geprijsd. Niet aarzelen maar inschrijven, men gaat nooit beter vinden. Mg Alphonse

Erg snel en goed met backuppen

Het maken van backups gaat perfect. Als ik een bestand opsla kan ik zien dat het onmiddellijk wordt gebackupped. Met terugzetten heb ik geen ervaring, maar ik heb er alle vertrouwen in

Snel Opgelost

Inactieve Account was snel gevonden, betaald, weer online en data beschikbaar binnen 30min. Super blij.

Zorgeloos opslaan

Werkt altijd, je kunt makkelijk weer restoren. Kortom een ontzoutend product.

gemakkelijk, betrouwbaar

zowel op computer als op telefoon zijn gemakkelijk mappen aan te wijzen voor het automatisch maken van een backup. Foto's kunnen gesorteerd worden in albums zodat zoeken gemakkelijjk wordt. De enige misser in deze is dat het nog niet beschikbaar is op Linux

Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Het is correct dat we (nog) geen software hebben voor Linux, maar hierbij willen we je graag wijzen op de Command Line Interface (CLI) https://docs.jottacloud.com/en/articles/1436855-jottacloud-cli-for-linux-debian-packages Het is technische oplossing, die wellicht aan je wensen voldoet.

Super back-up

Super back-up

Goede oplossing, super service

Ik koos negen jaar geleden voor LiveSchijf omdat ik een online backup wilde met goede privacy. Jottacloud werkt super, en voor installatieproblemen en ander gedoe staat Dave van LiveSchijf altijd klaar. Helemaal top.

Het werkt gewoon

Stabiel, betrouwbaar en betaalbaar

Snel

Snelle actie op mijn vraag. Probleem opgelost.

Bedrijfsgegevens

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

06-49944572

[email protected]

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 99,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.