Persoonlijke en professionele dienstverlening

Eigenlijk is het zeer eenvoudig: als je LiveSchijf een vraag stelt, dan weet je zeker dat je daarop snel een duidelijk en hulpvaardig antwoord krijgt. Service is daardoor geen hol begrip maar een feit. Ik heb hele fijne ervaringen met de service van LiveSchijf.

Alles veilig in de cloud!

Het is goed om op deze manier via LiveSchijf je bestanden veilig in een backup te hebben. Wel jammer dat het steeds een beetje duurder wordt.

prima service

werkt heel gemakkelijk ideaal voor automatische back up zou mooi zijn als de films ook via chroma cast afgespeeld konden worden

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Hierbij willen we aangeven dat het mogelijk is te Chromecasten vanuit de Jottacloud app. Zoek naar het Cast-pictogram in de rechterbovenhoek van de app als je een foto of video bekijkt en wanneer je bent verbonden met hetzelfde wifi-netwerk als jouw Chromecast. Lukt het niet, stuur ons dan een bericht: https://www.liveschijf.com/contact-opnemen/

Heel tevreden, het is erg betrouwbaar en mijn bakup is altijd up-to-date.

zie de zin hierboven, dat zegt alles. Heb het net vorige week nog aanbevolen aan iemand.

Al jaren extreem tevreden van deze service

Enig punt van verbetering, het zou mogelijk moeten zijn de backups te 'rerouten' als je van machine wisselt (nieuwe recentere of zo). Dat is me nog nooit gelukt dus telkens een hele tijd om alles opnieuw te syncen. Ik beveel heel vaak de oplossing aan;

De beste online back-up

LiveSchijf is zeer handig in het gebruik, ongelimiteerde back-up, faalt nooit en is correct geprijsd. Niet aarzelen maar inschrijven, men gaat nooit beter vinden. Mg Alphonse

Erg snel en goed met backuppen

Het maken van backups gaat perfect. Als ik een bestand opsla kan ik zien dat het onmiddellijk wordt gebackupped. Met terugzetten heb ik geen ervaring, maar ik heb er alle vertrouwen in

Snel Opgelost

Inactieve Account was snel gevonden, betaald, weer online en data beschikbaar binnen 30min. Super blij.

Zorgeloos opslaan

Werkt altijd, je kunt makkelijk weer restoren. Kortom een ontzoutend product.

gemakkelijk, betrouwbaar

zowel op computer als op telefoon zijn gemakkelijk mappen aan te wijzen voor het automatisch maken van een backup. Foto's kunnen gesorteerd worden in albums zodat zoeken gemakkelijjk wordt. De enige misser in deze is dat het nog niet beschikbaar is op Linux

Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Het is correct dat we (nog) geen software hebben voor Linux, maar hierbij willen we je graag wijzen op de Command Line Interface (CLI) https://docs.jottacloud.com/en/articles/1436855-jottacloud-cli-for-linux-debian-packages Het is technische oplossing, die wellicht aan je wensen voldoet.

Super back-up

Super back-up

Goede oplossing, super service

Ik koos negen jaar geleden voor LiveSchijf omdat ik een online backup wilde met goede privacy. Jottacloud werkt super, en voor installatieproblemen en ander gedoe staat Dave van LiveSchijf altijd klaar. Helemaal top.

Het werkt gewoon

Stabiel, betrouwbaar en betaalbaar

Snel

Snelle actie op mijn vraag. Probleem opgelost.

Probleemloze, ononderbroken service.

Alles werkt probleemloos op de achtergrond. Zodra je een bestand op je PC of tablet opslaat, staat er een kopie veilig in Noorwegen, net zoals elke foto van je telefoon.

Een fijn backupsysteem weg van de grote spelers.

Nu AI zoeken is toegevoegd is mijn wens in vervulling gegaan. Ik zou sommige dingen iets beter willen begrijpen omdat ik soms bang ben om iets van een apparaat te verwijderen. Ik heb al eens iets van mn iPhone verwijderd en vervolgens verdween het ook uit de cloud.

Zeer goede cloudservice met gegarandeerde privacy!

Zeer goede cloudservice met gegarandeerde privacy!

Great Cloud Service

Ideal for backup up your important data

Voor een lage prijs ongelimiteerd aantal GBs aan ruimte. Wel jammer van de plotselinge hoge prijsverhoging. Vind het fijn dat de servers in Europa zitten. Bestanden kunnen gedeeld worden, maar kunnen ook aangepast worden door anderen, zonder dat ze ook een abonnement hebben. Het uploaden van grote bestanden via browser gaat helaas wel heel langzaam en loopt soms vast.

Is betrouwbaar en geeft geen problemen

Functioneel heb ik alles wat ik nodig heb. Ik heb een ruimte waar ik mijn bestanden kan delen over verschillende toestellen. Daarnaast de mogelijkheid om backup te maken van een aantal bestanden en een archief om zaken op te slaan zonder dat ik ze op mijn pc moet bijhouden. Enig minpuntje was de plotse prijsstijging van 79 naar 99 euro. Daar was niets over gecommuniceerd en ik hoop dat er nu een tijdje prijsstabiliteit komt. Het product is echt heel goed, maar het nadeel is dat je er afhankelijk van wordt als je een groot archief bijhoudt dat niet makkelijk kan verplaatsen worden

Heel goed.

Werkt boven verwachting goed.

Werkt er goed en nagenoeg onmerkbaar op de achtergrond. Herstel van bestanden gaat moeiteloos.

Optimale backup is essentieel

Heb diverse backup systemen geprobeerd, maar als je echt professionele en betrouwbare zekerheid wil hebben is LiveSchijf de beste keuze. Bovendien met hun ongelimiteerde limiet voor een vaste redelijke prijs zijn ze ook goed betaalbaar. Dus zondermeer een 5 sterren aanrader.

Onbeperkte opslag, precies wat ik wil

Bij LiveSchijf heb ik onbeperkte cloudopslag voor een acceptabele prijs.

Jekerstraat 56 3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 99,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!