Goed verpakt en snelle service

Mooi product, geen enkel probleem. Hand geschreven bedankje is ook fijn.

Heel vlugge en vlotte service, TOP

Goede opvolgbaarheid en aangenaam afgehandeld. Het pakket heel vriendelijk aangeboden gekregen.

Prima service!

De eerste bestelling verliep vlekkeloos, bij de tweede bestelling kreeg ik niets binnen. Na contact hierover bleek het onduidelijk waar het is misgegaan, het pakket was wel aangeboden bij de bezorger, waarschijnlijk is daar iets misgegaan. Dit werd direct gecorrigeerd en een dag later had ik mijn product binnen, prima service dus!

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Ik zocht een artikel dat niet meteen vindbaar op de site waarop ik belde en ik heel vriendelijk en doortastend ben geholpen; ook Direct verzonden terwijl de post al weggebracht was. Ongekende service voor deze tijd dankjulliewel !!

Prachtige producten

Zeer goed ingepakt en snelle levering.

Geweldige service en prachtige producten

Zeer accurate afhandeling en snelle levering. Supergoed verpakt en erg mooie lampjes. Zal zeker nog meer bestellen op deze site!

Uiterste tevredenheid is hier op zijn plaats.

Dit bedrijf is zeer betrouwbaar en zijn afspraken volledig nagekomen. Contact was vriendelijk, geen vraag was te veel. Bestelde product is goed verpakt en veilig afgeleverd. Cadeau-ontvangers zullen er zeker blij van worden. Bedankt alle dames en heren!

Keurig verpakt en snelle service

Wat je ziet op de site, krijg je ook... super mooi product.

Mooi product, wat veilig verpakt was en vlot geleverd werd.

Een beste ervaring die maakt dat ik dit bedrijf vaker zal opzoeken.

Lieve mensen aan de telefoon,ik wacht nog op een nalevering,,

ik ga ervan uit dat alles goed komt,een afspraak hierover met dhrFrits wordt zeker uitgevoerd.... dank hiervoor

Uitstekende service!

Het pakket was heel goed ingepakt en ik vond de handgeschreven tekst op het kaartje om te bedanken voor de bestelling heel netjes. Dit zie je helaas niet vaker, maar maakt de bestelling juist veel persoonlijker. SUPER geregeld!!

Super snel en correcte levering

Mooie site, snelle communicatie en levering

Uitstekend!

Vriendelijkheid en service, een supercombinatie.

Zeer goede service, en zeer vriendelijke en correct bedrijf.

Perfect een aanrader ik ben fan

Geweldig en wat een keus

Topper!

Goede service, aanrader!

Pluspunten

Mooie kwaliteit producten! Snelle levering en alles netjes verpakt. Per ongeluk was niet alles geleverd, maar met een persoonlijk mailtje was dit zo opgelost en kreeg ik twee dagen alsnog alles geleverd!

Pluspunten

Zeer positief; perfecte levering, maar vooral de positieve feedback en het persoonlijk contact met de eigenaren/medewerkers. Zowel optimale professionaliteit; prachtige, zeer originele kunst als de vakkennis prijzenswaardig! Dat verdient een bloemetje....

Geen, op geen enkel vlak. Was elk(e) bedrijf/webshop maar zo.

Pluspunten

geen problemen

Pluspunten

Supersnelle levering

Misschien naamsbekendheid. leuke site maar niemand in mijn omgeving kende het

Pluspunten

Het ziet er goed encorrect uit en een snelle afwerking zeer mooi dessin. Zeer aanbevelings waardig

Pluspunten

Erg snel met leveren en super goed ingepakt.

Pluspunten

Super goede service, persoonlijk contact en bereid een stapje meer te doen. Ik beveel HeartofArt Gallery van harte aan!