Wunderschöner handbemalter Mosaik-Elefant

Ich habe den großen Mosaik-Elefanten bestellt (ca. 30 cm groß). Er ist sehr schwer und sehr hochwertig gearbeitet. Die Mosaikflächen sind handbemalt. Winzig kleine Fehlerchen machen den Elefanten perfekt, es ist eben keine Industrieelle Herstellung, sondern wirklich Handarbeit. Ich liebe diesen fröhlichen Elefanten! Die Lieferung war sehr schnell, der Elefant war innerhalb von 3 Tagen bei mir. Danke auch für das kleine Geschenk, was dem Paket beigelegt war.

alles bestens!

schnelle Lieferung, wunderschöne Ware, so wie abgebildet. Ich bin begeistert!

Snelle verzending, super leuke producten!

Erg tevreden over de producten en de snelle verzending en tot mijn verrassing zat er ook nog een aardigheidje bij! Heel sympathiek.

Goede service en snelle reactie

Heel goede ervaring met HeartofArt Gallery. Snelle reactie op vragen en keurig aan de afspraken gehouden.

Goede service en mooie beeldjes

Bestellen was makkelijk en voor ik het wist werd het al bezorgd.

Snelle service, goede verpakking, corecte afhandelibg

Een klant krijgen is goed, maar een klabt behouden is de kunst. Zeker als je een goede leverancier zoekt, die ook verder zoekt om welke verzameling dan ook. Mijn leverancier gaat verder met me om mijn verzameling compleet te krijgen Dus top leverancier.

Geweldige keuze in cadeaus, origineel in aanbod. Snelle levering en mooi ingepakt.

prima service, snel!

prima service, snel! Uitstekend verpakt.

Stier Mosaik

Von Bestellung bis Lieferung alles gut

Mooi product

Alleen niet goed op de maat gelet. Op de foto toonde het groter.

Lekker snel geleverd, goed verpakt en leuk product. Een bedrijf dat doet wat het zegt!

Snelle levering, keurig verpakt en product zoals verwacht.

Aan te raden

super!

De artikelen zijn heel mooi, en van goede kwaliteit ook. Gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Good service.

Service was great & on time.

Fantastische beleving

Prettig, mensen die klaar staan voor de klant en alles doen om de klant tevreden te stellen.

Schnelle Antwort - rasche Lieferung - TOP!

Die Abklärung per Email war sehr schnell, die Antworten klar und verständlich. Ebenfalls eine rasche, sehr gut verpackte Lieferung - sehr zu empfehlen!

Snelle (goed verpakte) levering met een persoonlijk tintje

Dit is niet onze eerste bestelling bij HeartofArt.. De produkten zijn altijd goed verpakt en bij de levering zit meestal een persoonlijke attentie. Op de website staat aangegeven wat de levertijden zijn en als het toch iets langer gaat duren krijg je meteen een bericht met de mogelijke opties. Kortom... wij blijven nog vaak bij HeartofArt bestellen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Gewoon goed.

Mooie producten die snel en zorgvuldig verpakt werden geleverd. Zelfs in de drukke kersttijd een goede service met een vriendelijk kaartje erbij.

Snel en zorgvuldige levering

Drie dagen voor kerst pas bestellen en toch op tijd in huis! Keurig ingepakt.

Mooie kerststal

Een hele mooie kerststal gekocht. En snel en netjes geleverd. Topbedrijf!

Prachtig

Een prachtig en waardevol geschenk. Prima verzorgd en keurig bezorgd. Dank u wel

Netjes en snel afgeleverd

Snel en zoals omschreven afgeleverd

Product besteld en snel ontvangen. Goed verpakt. Deur goan!

Zelf voor de feestdagen een zeer snelle verzending. Alles goed verpakt ter voorkoming van (transport)schade. Dikke aanrader!