Super goede service

Barcino beeldjes besteld. Een kwam kicht beschadigd aan. Binnen een dag een nieuwe ontvangen. Heel goede service. Hele aardige mensen Zeer mooie website en mooie producten. En producten zijn goedkoper dan op andere websites

Tegengevallen

Na het lezen van andere reviews(die best lovend waren) heb ik besloten bij hun twee beeldjes te bestellen. Op de site stond dat ze in voorraad waren en aangezien ik direct betaald had mocht ik verwachten dat deze dan ook dezelfde dag verstuurd zouden worden. Jammer genoeg kreeg ik ze bijna een week later na zelf meerder malen contact te hebben opgenomen waarom de beeldjes nog niet verstuurd waren en ik gewoon niets van ze hoorde toen bleek dat ze dus niet in voorraad waren en zij op de beeldjes zaten te wachten....waarom wordt daar dan geen melding van gemaakt? Sowieso is de site misleidend niet alleen omdat er onder niet vooradige beeldjes voorradig staat maar ook hebben ze een banner bovenin waar staat ' gratis feestelijk cadeauverpakking' .Misschien vreemd gedacht maar ik verwachtte dus de beeldjes in feestelijke cadeauverpakking maar die kwamen in de normale verpakking. Bij navraag werd gezegd dat je dat speciaal moet vragen als je dat wilt?! Nergens staat dat je dat moet vragen er staat gewoon gratis feestelijk cadeauverpakking. Gelukkig zijn er andere sites waar je dit soort beeldjes ook kunt kopen dus zal dit voor mij zeker de enigste keer zijn dat ik daar iets gekocht heb.

good

Als con collega verdienen ze wel onze waardering team www.rawa.nl

Beste Qualität, schneller Versand

Alles bestens und genau wie beschrieben geliefert....ich bin sehr zufrieden!

Het duurt even maar dan heb je ook wat!

Het product dat ik had besteld was niet meer leverbaar en moest opnieuw in productie worden genomen. Daardoor duurde het wat langer dan ik had gewild maar ik heb het nu - onbeschadigd - ontvangen.

Mooi product

Het was breekbaar, maar heel goedverpakt dus kwam zonder beschadiging aan. De levertijd was wel langer dan de bedoeling was ,maar daar zijn we netjes over geïnformeerd

Prettige communicatie, goede service

HeartofArt heeft een prachtig bronzen beeld geleverd en in onze tuin geplaatst en aangesloten. Vooraf zeer goed geinformeerd, alle afspraken nagekomen. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

keurig en netjes afgehandeld , je wordt corect en keurig geholpen.

snelle en keurige levering

overzichtelijke website en snelle levering een handgeschreven notitie op visitekaartje doet het goed

Goede service en prettig zakendoen

Mooie spullen, zeer goede service en nog op een ouderwets prettige manier zaken doen. Bij HeartofArt wordt de klant nog als koning behandeld. Artikelen worden perfect verpakt verstuurd. Absolute aanrader!

doen wat afgesproken is

Veel meer kan ik er niet van zeggen. Ik heb wat uitgezocht, ze hebben verteld wanneer het ongeveer geleverd wordt en het is binnen de tijd aangekomen.

Snel en accuraat

Niets te klagen, heel mooi

Snel geleverd. Fantastisch product Super

Die bestellten Artikel sind sehr schön.

Leider gab es bei der Komplettlieferung eine kleine Verzögerung, die aber nach persönlicher, sehr freundlicher Kontaktaufnahme schnellstens behoben wurde. Ich würde jederzeit wieder gerne bei HeartofArt bestellen!

Snelle levering en stevig verpakt

Snelle levering, stevig verpakt en prachtig kunstwerkje. Leuke persoonlijke noot

Prima verzorgd

Vlotte afhandeling en keurig verpakt.

al 2 keer een bestelling gedaan altijd keurig en snel geleverd

goede ervaring

Afhandeling prima

I have never received my order

I have ordered in May, it is the end of July and I still haven’t received my order. I wrote to the support ten days ago and never heard from them.

• Would you recommend us? No

Snel, dienstbaar en topservice

Omdat we snel iets nodig hadden even contact gezocht en kregen prima service die je bijna niet meer gewend bent

Zeer mooi bronzen beeldje gekocht! Vlotte levering.

Online een bronzen beeldje gekocht. Vlotte levering. Beeldje was goed verpakt. Wij zijn zeer tevreden en raden HeartofArt ten zeerste aan. Bedankt voor de snelle levering.

Duidelijke site om te bestellen.

Vlot en makkelijk bestellen, binnen twee dagen in huis! Fantastisch.

Zeer goede service en fijne beantwoording vragen

Ik heb nog steeds na beloften niets ontvangen

Slechte service

Response from the business owner

We krijgen uw bijzonder lage en onterechte beoordeling met het cijfer 1. Op 1 juli hebben we u een mail gezonden, zie hieronder, met de info die we na enig speurwerk hebben gevonden. Dat de Spaanse post het pakket niet aflevert ligt niet binnen onze competentie. Natuurlijk wilt u de producten ontvangen, daarvoor bestelt u ze en wij hebben als webwinkel ons correcte werk gedaan en snel geleverd. Helaas werkt de internationale post langzaam en beloont u ons met een 1 daarvoor; unfair en onterecht. We vragen u om te overwegen ons een herbeoordeling te geven. Natuurlijk blijven we bereid te helpen waar mogelijk en zijn zelfs bereid een andere zending te sturen mocht de zending onvindbaar blijken te zijn. We horen van u. Frederick Onderstaand e mail die we op 1 juli zonden: Dank voor de mail. Navraag leert dat het pakket in het internationale sorteer centrum ligt. Blijkbaar is er een vertraging maar het pakket is wel getraceerd door een medewerkster van PostNl. Bij deze link ziet waar het pakket zich nu bevindt: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SKSSG0152030/ES/03599 De conclusie kunnen we dus stellen dat PostNl blijkbaar niet al te snel werkt maar dat het pakket er aan komt. Excuses voor de vertraging, wilt u een berichtje sturen als het er is? met groet. Frederick (P.S. leuke kunst maakt u!)

Correcte afhandeling en zeer snelle levering !

About HeartofArt; the Art of Giving

HeartofArt; the Art of Giving is een klein en hard groeiend bedrijfje dat mooie en kwalitatieve spullen levert. Kunst waar je blij van wordt en die ook nog eens betaalbaar zijn. Neem contact met ons op als er vragen zijn want service en aandacht vinden we even belangrijk als mooie spullen leveren. Beide doen we graag! Graag tot ziens in onze webshop, met groet, Maria Keizer