Heb een prachtig beeld besteld die onze emigratie naar Spanje symbolisch weergeeft. Tot mijn verbazing werd het beeld de volgende dag al bezorgd. Het beeld was netjes ingepakt en nog mooier dan ik kon bedenken. Ook de leuke sleutelhanger in dezelfde stijl als het bestelde beeld waarderen we erg. Kan het iedereen aanbevelen!

excellent!

efficient, prompt and reliable service

Kundig en snel

Er werd snel gereageerd op mijn vraag. Na bestelling verliep de levering ook goed en was het beeld goed verpakt. Erg blij met het prachtige beeld!

super product

Heel snelle levering en super product. Zeker een dikke aanrader

Super kundenfreundlich, zuverlässig und sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis

Schon der erste telefonische Kontakt war sehr herzlich, genauso lief die Abwicklung einwandfrei.

Zeer snelle levering en heel goed verpakt

Snelle levering, artikelen heel goed verpakt. Ik had gevraagd om cadeau in te pakken, helaas vergeten. Omdat artikelen in transparante verpakking zitten, makkelijk zelf te doen.

Hervorragende Kommunikation, Lieferung und Ware

Die HeartofArt Gallery möchte ich uneingeschränkt empfehlen. Die bestellte Ware ist sehr gut und wie erwartet, und war dazu noch wesentlich preisgünstiger als auf dem deutschen Markt (Barcino, Gecko in 2 Größen). Die Lieferung durch PostNL in den Niederlanden und dann weiter mit Hermes in Deutschland hat reibungslos geklappt und ging sehr schnell (2 Tage nach Absendung). Am besten jedoch finde ich die Kommunikation mit HeartofArt, leider noch mit kleinen Übersetzungsschwächen ins Deutsche, was bei mir zu einer kleinen Irritation bezüglich der Lieferung führte - meine Nachfrage per Email wurde dann jedoch innerhalb von 2 Stunden eindeutig und gut beantwortet. Demnach: HeartofArt, macht weiter so und ich würde immer wieder gern bestellen.

Geven blijdschap

Snelle levering van mooie artikelen.

Mijn bestelling kwam gebroken aan en toen ik daarover contact had stuurden ze dezelfde dag nog een nieuw exemplaar! Geen gezeur, niks! Top service!

Mooi verpakt,beeldje is heel mooi

Wunderschöne Figur

Lange gesucht und gefunden. Etwas wunderschönes zum verschenken. Der Elefant bringt Glück und Zufriedenheit ins Haus, somit sollte es eine besondere Figur sein. Vielen lieben Dank! Die Lieferung nach Deutschland erfolgte super schnell!!! Ich werde definitiv noch bestellen.

Zéér mooie beeldjes en TOP service!

De beeldjes zijn zeer mooi, verpakt met opsom in het doosje. Ik had gevraagd om 1 beeldje als geschenk te verpakken en ook dat was zeer mooi gedaan. Onmiddellijk een orderbevestiging gekregen, factuur, opvolging van de bestelling en snelle levering. Ik ben dus zeer aangenaam verrast! Doe zo verder!

Vooraf telefonisch gebeld omdat ik wst vragen. Heel behulpzaam en vriendelijk. Goeie service, levering ging snel.

Fijne persoonlijke service

Ik heb na kantoortijden telefonisch contact gehad met Heart of Art en kreeg om 21:00 uur nog een mailtje dat de track en trace code gevonden was en doorgestuurd naar mij.

Goede service snelle levering

Prima product ziet er kleurrijk uit

Goede kwaliteit van dit product. Had ook al wat kleinere modellen die waren ook prima

I plaid but don 't knowhow weten to receiver.

After i paid i was told it was impossible to send my chosen object because Spain could not send it because of Corona. I 'm still waiting after 2 weeks without further information.

Gaudi art beeldje van hond

De gebruikte materialen van de gaudi art zijn prachtig , ook de kleuren zijn heel mooi. Het hondje is prachtig uitgesneden, wel wat kleiner dan we hoopten maar de uitstraling is bijzonder goed neergezet. Klasse! Alles erg goed en veilig verpakt verzonden. Ik beveel jullie zeker aan!

Tolle Qualität, schnelle Lieferung

Das Gaudi Pferdchen war ein Geschenk für meine Mutter und sie absolut begeistert. Die Figur ist wunderschön und fühlt sich sehr hochwertig an. Fantastisches Preis-Leistungs-Verhältnis!

Goed product, vlotte levering maar slechte bezorging.

De 43 cm Barcino stier is prachtig en was als kado dan ook een succes. Helaas vond ik het pakket onbeheerd op de stoep van mijn voordeur. DHL had het zo achter gelaten en het is een wonder dat het niet is meegenomen door een voorbijganger want mijn voordeur grenst direct aan de straat. Het pakket was op verzoek gratis netjes ingepakt met kado papier wel jammer dat er nog een Spaanse factuur in de doos van het beeldje zat. Gelukkig is alles goed afgelopen maar het voelt niet echt als “The Art of Giving”

Snelle reactie

Helaas duurde levertijd wat langer ivm corona. Maar product is in ieder geval heel afgeleverd. Mooie zonnewijzer en goed in elkaar te zetten

Mooie sieraden alles zoals beloofd! :)

De verzending was keurig binnen de beloofde termijn. Duidelijke communicatie via e-mail. Zeker doen! :) De disney sieraden zijn echt heel leuk.

Keurig verpakt en verstuurd, goede kwaliteit en nog een lief bedankkaartje erbij

Super goeie kwaliteit producten met perfecte service!

Heel tevreden met mijn aankopen, niks mis mee! Zeker een aanrader!

Alles was perfect geregeld

Na mijn aankoop werd ik de volledige tijd op de hoogte gehouden van de levering Echt top service

Over HeartofArt; the Art of Giving

HeartofArt; the Art of Giving is een klein en hard groeiend bedrijfje dat mooie en kwalitatieve spullen levert. Kunst waar je blij van wordt en die ook nog eens betaalbaar zijn. Neem contact met ons op als er vragen zijn want service en aandacht vinden we even belangrijk als mooie spullen leveren. Beide doen we graag! Graag tot ziens in onze webshop, met groet, Maria Keizer