Perfect.

Una excelente báscula para la cocina, el tamaño es ideal y muy exacta al momento de pasar. La empresa mando mi pedido en perfectas condiciones y muy rápido.

Snel geleverd en een goed product

Zeer vlotte afhandeling voor een goed product (weegschaal) Bedankt!

Goed product - snelle service

Makkelijk besteld, snel geleverd, kwalitatief product.

Goed advies, snelle levering

Weegschaal besteld. Mijn keuze was niet leverbaar dus advies voor een alternatief gekregen. Prima advies, snelle levering en goede prijs.

Snelle en goede levering

Alles super netjes en snel geregeld!

Snelle service en goed product

Eerder had ik een verkeerd artikel besteld deze kon ik zonder probleem retourneren en kreeg het geld snel terug. Nu opnieuw bij hun wel de juiste weegschaal besteld en die kreeg ik de volgende dag gelijk binnen.

Snel accuraat en compleet

we hadden snel een nauwkeurig weegapparaat nodig. website is overzichtelijk en volledig. de aankoop online is simpel geregeld en de levering is snel en compleet en correct gebeurt.

Uitstekend en nauwkeurig baby weegschaal

Uitstekend babyweegschaal, weeg nauwkeurig helemaal niet verwacht zou iedereen aanraden om het te komen, ik geloofde het niet, maar ik ging mijn baby wegen en het klopte altijd met de weegschaal van de Consultariebureau. prima aparta 100% aanrader!!

Uitstekend en nauwkeurig baby weegschaal

verkeerde kleur ontvangen, krijg geen reactie

als het niet gaat zoals het moet, dan is Breinler niet bereikbaar

kwalitatieve weegschaal

Ik heb de dierenweegschaal aangekocht om mijn kat en kittens te wegen. Het is heel diervriendelijk en accuraat. Dit maakt het wegen veel gemakkelijker! De HOLD-knop is heel handig! Het pakket werd snel geleverd. Het enige lastige vond ik persoonlijk de montage. De handleiding is niet echt duidelijk en ik heb 2 vijsjes over :) geen idee waarvoor dit dient. Tot slot zaten er ook extra stukjes bij om envelopes of pakjes te wegen (?). Graag de handleiding uitbreiden zodat het veel duidelijker is waarvoor je alles kan gebruiken.

Een vlotte afhandeling en bereidwillige uitleg. Het pakketje werd op een afhaalpunt afgeleverd ipv aan huis, maar dit heeft misschien meer met de transportfirma te maken.

Gewoon goed

Goede service nu hopen dat lang mee gaat

Zeer tevreden over de website en de producten

Wij hebben al meerdere malen producten besteld en zijn zeer tevreden over de producten en de afhandeling

Snel, goed en professioneel

Snelle levering van een goed product voor scherpe prijs. Een leverancier waarmee je snel kunt schakelen zoals het hoort. Dik tevreden

goed en snel geleverd

de weegschaal doet wat die moet doen en was snel geleverd. ik zal anderen zeker Breinler aanbevelen

Goede kwaliteit, maar montage instructie kan beter

De weegschaal voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Wat wel een issue is dat wij ondervonden dat de montage beschrijving duidelijker kan. We misten minimaal 1 extra plaatje met beschrijvende tekst. Technisch mooi apparaat. HOLD knop is perfect voor onze katten die niet stil kunnen zitten. Wat ook jammer is dat de weegschaal niet met aan een Mac gekoppeld kan worden. Wellicht is dit een sales item voor de toekomst. Er zijn namelijk veel Appel gebruikers in Nederland.

BLIJ MET PRIJS EN SERVICES

TIP TOP

Prima service - goeie kwaliteit

Ik zocht een goeie weegschaal om mijn (show)honden te wegen. Deze vond ik bij Breinler. De volgende dag werd deze al geleverd. Makkelijke installatie Zeker aan te bevelen!

Gevonden wat ik zocht!

Ik zocht een weegschaal voor het precies afmeten van chemicalien; ik kwam via Marktplaats Breinler tegen en ze hadden wat ik zocht. Veel keuze overigens. Bestellen ging makkelijk en levering de volgende dag; super!

100 % tevreden

Ik zocht een bepaalde weegschaal die aan verschillende criteria zou voldoen...en ik kwam uit bij Breinler, en dat bleek achteraf mijn geluk te zijn.

Prima kwaliteit weegschaal voor een redelijke prijs

We zochten en weegschaal die geschikt is om grote en kleine katjes te wegen. De puppieweegschaal van Breinler is daar uitstekend voor geschikt. Het maximale gewicht tot 25 kg is ruim voldoende en de nauwkeurigheid van 5 g is wat we zochten. De weegschaal is goed schoon te maken. En dat alles voor een zeer redelijke prijs.

Betrouwbare en goede service

Nadat mijn eerste precisie weegschaaltje al snel na gebruik de geest gaf deed Breinler daar niet moeilijk over, ik kreeg een retour label toegestuurd waarna de weegschaal per envelop gratis teruggestuurd kon worden, bovendien kon ik het product voor een paar euro meer ruilen voor een ander type weegschaal. Leveringstijd ik ook prima:)

Excellent service, and everything went AAA+++

Weegschaal besteld, binnen 2 dagen was hij bij mij binnen in prima conditie. ZEER AANBEVOLEN WEBSITE.

Snelle levering en overzichtelijke website!