Goede service en kwaliteit weegschalen

Informatie tijdens de vakantieperiode was helder. De levering goed. De twee weegschalen die wij hebben besteld werken top. Een voor de katten en een voor het eten van onszelf. De prijzen zijn ook eerlijk! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle en professionele behandeling van de bestelling

Top. Kan niet beter. Professioneel

Overzichtelijke site en snelle bestelmogelijkheid

vlotte en duidelijke bestelmogelijkheden.

Theo

Goedendag, Jammer! niet zo goed gegaan. Besteld voor 16 uur echter de bestelling pas 3 dg later aangeboden. een dag dat wij niet aanwezig waren. Er bleek vertraging te zijn ivm vakantie. Na diverse malen telefonisch contact gezocht te hebben, helaas niet gekregen. Pakket op moeten halen bij ophaal punt? Blijkt de verkeerde weegschaal zijn afgestuurd, inmiddels 1 week verder. Nu wel contact! nieuwe opgestuurd en volgende dag ontvangen. Einde is goed afgewerkt.

Eerste maal bij jullie besteld maar zeker niet de laatste!!

Zeeer tevreden!

Goede en snelle service, prijs- kwaliteitsverhouding is keurig

Zelf heb ik tot nu toe maar een aankoop gedaan, maar ik ben zeer tevreden over het product en de snelle en goede service.

tevreden

zeer tevreden van aangekocht produkt doch 100% mistevreden van levering via DPD heeft meer dan 14 dagen geduurd met veel misverstanden en verkeerde levering

Aanrader

Snelle aflevering ,goed verpakt .

Topmateriaal maar o zo spijtig dat de bezorging een enorme RAMP was.

Meer dan een week moeten wachten op het bestelde materiaal. Weegschaal laten leveren bij een verdeelpost in de buurt. Maar deze was met vakantie.Na 5 dagen toch eens naar DPD gebeld en idd daar te horen gekregen dat ze niet konden leveren door de vakantieregeling. Die man verzekerde mij ten laatste maandag word dit geleverd in een ander verdeelpost. Maandagmorgen toch nog eens gebeld om zeker te zijn.Een andere zei dat we maandag zeker thuis moesten blijven want die word thuis geleverd. 2x leugens dus. Dag thuis gebleven voor niks!!!! DPD telefonisch bereiken = betalen!!! De minuten gaan snel. Zeer spijtig voor jullie goeie firma om met zo een koerierdienst te moeten werken die niet van hun woord kunnen zijn. grt een bezorgde klant

goede snelle levering tegen scherpe prijs

goede snelle levering tegen scherpe prijs

foute levering

verkeerde weegschaal is geleverd, op verzoek nieuwe te sturen geen gehoor.

prima levering en kwaliteit

alles is ons zeer snel bezorgd en in prima staat aan gekomen ,zeker een aanrader

geen contact mogelijk, product veel later geleverd

Telefonisch contact niet mogelijk op meerdere dagen niemand kunnen bereiken. Levering de volgende dag was de volgende week.

Zeer snelle levering , eerlijke prijs

Product voldoet volledig aan de verwachtingen

goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

prettig zonder problemen

De bestelde dierenweegschaal voldoet uitstekend en werd snel geleverd

Eenvoudig te monteren en de geleverde babyschaal is uitstekend geschikt voor het wegen van katten

Uiterst tevreden over de snelle levering van een top product tegen een scherpe prijs.

Een goed product tegen een scherpe prijs, en ook nog eens razendsnel geleverd.

Klantenservice hele dag niet bereikbaar...

3x gebeld, 3x een kwartier in de wacht gestaan en elke keer was ik de eerst volgend wachtende maar ik kwam er niet doorheen.

Uitstekende service en snelle levering!

Uitermate tevreden!

Onvolledige zending

Bij verkoop van een toestel in België, en dan zeker een elektrisch toestel, is een Nederlandstalige gebruikershandleiding verplicht volgens de Belgische wetgeving. Bij navraag krijg ik als antwoord dat het toestel afkomstig is van Spanje en dat daar ook geen Nederlandstalige handleiding meegegeven wordt. Heeft men dan voor de klanten in Nederland ook geen Nederlands-talige handleiding nodig? Ik vind dit maar een zeer zwak excuus. Een goede klantenservice zorgt ervoor dat de gevraagde handleiding aan de klant bezorgt wordt.

Prima; de ene dag besteld, de andere dag al geleverd!

Nog niet geleverd

23st bestelling geplaats en betaald. vandaag 31ste nog altijd niks ontvangen ,terwijl ze 1 a 2 dagen levertijd op hun website zetten , en het product op voorraad is. Vandaag maar eens mail gestuurd wanneer er geleverd word. Tot nu toe geen respons

Snelheid in bezorgen en ook beschikbaarheid van diensten.

geweldig.

snel precis op de tyd.heeeeeeel veel kunnen hier n puntje aanzuigen

Hulp bij bestelling zeer gewaardeerd.

Ondanks soms onduidelijke info, toch alles prima en tijdig in orde. Bestelling online geplaatst en betaald, jammer genoeg hierop geen automatische mail ontvangen dat bestelling in verwerking was maar zelf moeten bellen de volgende dag. Bestelde product was niet helemaal voorradig aangezien we een groot aantal van hetzelfde product bestelden. Breinler heeft zelf een andere oplossing aangeboden waarvoor dank, bestelling is hierdoor na ons akkoord 1 of 2 dagen later geleverd dus toch behoorlijk snel. Dus best tevreden 🙂.