Zowel product als levering zijn top verlopen

Goede en snelle service

Opzoek naar een weegschaal waar je jaren mee vooruit kan en ik denk dat ik deze wel gevonden heb. Fijn ook met een adapter. Top!!

Geweldige service en klantvriendelijk

Vragen worden uiterst correct beantwoord en zelfs telefonische ondersteuning is geen probleem. Uitstekende service

Overzichtelijke site en snel bestelproces

Het product wat ik zocht kon ik eenvoudig vinden op de website en het hele bestelproces verliep erg soepel. Verder niets op aan te merken.

Quick and profesional!

Good price, free sending, great scale. Everything what I wanted. Thnx!

Goede service en zeer snelle levering

Eerste weegschaal die is aangeschaft had wat schade opgelopen tijdens transport. Binnen 2 dagen nieuwe steun voetjes ontvangen, zeer netjes opgelost. 2e weegschaal die is aangekocht binnen 24 uur geleverd. Product werkt naar behoren, service zeer goed!

Precies wat ik zocht

Precies wat ik zocht. Netjes verpakt de volgende dag al geleverd. Voelt degelijk aan en netjes afgewerkt.

Fantastische weegschaal !!!!

Na heel veel testen van andere merken kwam deze weegschaal als beste bij ons in/uit de bus. Digitaal en voor een ouder iemand zoals ik heel goed af te lezen .Daarnaast nog een mooie prijs ook.

Snelle bediening en alles werkt zoals het moet

Super bediening

Snelle en complete levering

Heel goed product, deze weegschaal is qua prijs enorm goed.

Door ziekte van een van onze honden, werden ze op een streng dieet gezet. Om niet steeds naar de DA of een dierencentrum te moeten voor hun weegbeurt, valt deze misschien wel iets kleinere weegschaal, maar daar hebben wij al een adequate oplossing voor, valt heel goed mee.

Deskundig advies

Had geen idee wat ik nodig had. Na het bellen raadde hij een weegschaal aan de uiteindelijk perfect bleek voor de situatie

Goed en stevig materiaal geleverd en op tijd afgeleverd goed personeel aan telefoon gehad

Jammer dat geen Nederlandstalige handleiding wordt meegeleverd.

Vlotte afhandeling, Duidelijke communicatie. Geen Nederlandstalige handleiding. De bijgevoegde handleiding blinkt niet uit in duidelijkheid.

Mooi geleverd product!

Vlotte afhandeling en goed verpakte weegschaal die een stootje kan hebben.

snel en goed ontvangen

Ik heb mijn product snel en goed ontvangen. tot zover dus helemaal tevreden.

Niets kopen daar geen garantie

M’n weegschaal is weggesmolten heb daarop foto’s gestuurd naar ze en hun. Na een mail van hun heb ik hm opgestuurd en ze zouden hem vervangen. Nooit gebeurd na enkele malen te mailen en bellen werd het niet opgelost Loze beloften

matig

zowel telefonisch als per mail niet bereikbaar of reactie nadat ik mijn bestelling had ontvangen en daar een vraag over had

Goed produkt en snelle levering.

Mooie keukenweegschaal aangeschaft. Degelijk produkt, dat snel en goed verpakt werd geleverd. Had ik veel eerder moeten doen!

Goed product

Snel en correct

De dag na het plaatsen van de bestelling werd de weegschaal geleverd. Product voldoet volledig aan de beschrijving en de verwachtingen.

Prima product

Voor de prijs een nauwkeurige milligrammen weegschaal

Goede service en denken met je mee

Producten zijn goed

prima weegschaal werkt perfect

besteld en betaald en de volgende dag gelevert, we zijn er dik tevreden mee

Geweldig! Snelle levering! Mooi apparaat :-D

Weegschaal snel geleverd! Mooi apparaat, heel blij mee :-D