Snelle en goede service

Altijd goede service bij Breinler, de spullen worden steeds snel geleverd. Ze staan ook altijd klaar om je te helpen indien er een probleem is.

Snelle levering, goede kwaliteit. Topproduct!

Snelle levering, goede kwaliteit. Topproduct!

M'n weegschaal doet het weer

Lekker snel geregeld en ook snel in huis

Goede en adequate service

De weegschalen die wij gebruiken zijn erg functioneel. En niet zo storingsgevoelig als wij bij eerdere leveranciers hebben ervaren.

Mooi product, snelle levering

Mooie en praktische weegschaal voor dieren, gezien de beperkte ruimte is het opklapbare model ideaal voor ons. Zit goed en degelijk verpakt en werd snel geleverd. Erg tevreden

Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf

Direct bij het eerste contact een goed gevoel gekregen dat we met elkaar zaken konden doen Mooi leveringsprogramma en een correcte snelle levering Dus een top bedrijf!

Vreemde manier van bestelling versturen

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik bericht dat het bestelde was verzonden en van PostNL bericht dat de aflevering van wege drukte later zou zijn? Na een week kreeg ik bericht dat de bestelling niet leverbaar was en dat het zodra het binnen was verstuurd zou worden, vreemde manier van zaken doen toch?

bezorgd volgens afspraak

een bestelling was niet voorradig en werd telefonisch op de hoogte gebracht en toch op tijd bezorgd

snel geleverd

via de mail kreeg ik geen contact, maar heb daarna gebeld en was e.e.a. snel geregeld. op de webshop was niet helemaal duidelijk welke stekker ik voor mij n weegschaal moest hebben maar dat is via een link gemaild. al met al best tevreden.

de service van een medewerker was top en de weegschaal werkt goed.

Ik had eerst een andere weegschaal besteld, deze bleek niet te voldoen aan wat ik nodig had. Na een prettig gesprek en goede ondersteuning heb ik aan andere weegschaal besteld. Deze past wel goed in het systeem van werken op mijn bedrijf. Kortom; zowel via de telefoon als technisch ben ik goed geholpen!

Prachtige weegschalen

Weegschalen zien er goed uit, goed verpakt, makkelijk in elkaar te zetten

prima service

Snel mijn bestelling geleverd zodat stilstand tot minimum beperkt bleef, Top!

Valt een beetje tegen

Weegschaal is niet nauwkeurig en wijkt ongeveer 400 gram ten opzichte van andere A merk weegschalen. Design is prima, jammer dat de dat er in de wijzergedeelte (digitaal) het gewicht niet in Kg kan worden gegeven en op LBS blijft.

Fantastische service

Ik had een dierenweegschaal gekocht maar kreeg die niet in elkaar dus ik belde om te vragen hoe ik hem retour kon sturen. Kreeg een heel vriendelijke man aan de telefoon dus ik vertelde wat mijn probleem was echt ongelooflijk via de telefoon vertelde die man me wat ik moest doen en 5 minuten later stond me weegschaal in elkaar en hoefde deze niet retour. Heel blij met me nieuwe weegschaal die het fantastisch doet om me dieren te wegen.

Goed en snel

Snelheid, duidelijke communicatie en vertrouwd gevoel

Positief

Fijne site duidelijk en zeeer snelle service

Snele service duidelijke site

Keukenweegschaal gekocht, bakken wordt nu nog leuker

Vorige week na een lange zoektocht bij Breinler uitgekomen, hier een mooie degelijke keukenweegschaal gekocht. Hij werkt super, is nauwkeurig. Breinler verzend snel, informatie op de site is kloppend.

Top weegschaal accuraat zowel analoog en digitaal

Top weegschaal accuraat zowel analoog en digital met mooi uiterlijk

Excellent

Goede prijs, snelle levering.

Door omstandigheden heb ik mijn aankoop moeten annuleren .dit ging zonder problemen en het bedrag stond daags nadien al terug op mijn rekening .super service

Snel geregeld

Kon niet goed ingelogd bestellen , maar toen heeft een medewerker van jullie het via de mail opgepakt en voor mij geregeld. Goede service en snelle levering.

FANTASTISCH !!!!!!

in 1 woord fantastisch !! dinsdags een weegschaal besteld en woensdag al in huis!! bij het uitpakken was het plaatje van de weegschaal beschadigt krassen en een deukje . even een mailtje naar breinler was geen probleem vrijdag al een nieuw plaatje in huis !! dus mijn oordeel een dikke tien !!! .

Goed vriendelijk geholpen

Zeer prettig

Alles snel en vlot geregeld goed ingepakt en op tijd

Het Helmhout 14 C

9206AZ Drachten

0512 232017

Over Breinler

Breinler.com: Weegschalen en toebehoren Bij Breinler kunt u eenvoudig weegschalen en toebehoren online kopen. In onze webshop vindt u een ruim assortiment met o.a. merken zoals KERN & My Weigh. Breinler levert altijd snel en gratis binnen Nederland aan zowel bedrijven als particulieren. Uiteraard versturen we ook pakketten buiten Nederland voor een betaalbare prijs. Voor elke branche een weegschaal Wanneer u op zoek bent naar een verfijnde weegschaal voor in de keuken, een babyweegschaal of een grote platformweegschaal voor in uw distributiecentrum, bij Breinler bent u aan het juiste adres. Door de grote keuze in onze webwinkel vindt u altijd de weegschaal die aansluit bij u wensen. Online weegschaal kopen Breinler biedt onder anderen digitale keukenweegschalen, babyweegschalen, winkelweegschalen, precisie weegschalen, pakketweegschalen en kofferweegschalen die u altijd veilig kunt opbergen. Bekijk ook ons assortiment waterproof weegschalen die u eenvoudig en hygiënisch kunt schoonmaken. Voor elke branche vindt u bij ons de geschikte weegschaal die u snel, eenvoudig en veilig online kunt bestellen in onze webwinkel.