Prima winkel; je krijgt wat je koopt

Prima webshop met ruim assortiment weegschalen. Bij de gerelateerde webshop weegschalenshop doet de bestel knop het niet, daarom ben ik naar de Breinler site gegaan , daar kom ik wel gewoon bestellen

Duidelijk, goede kwaliteit en snel geleverd

Duidelijke website, snelle verwerking en prima levering.

levering weegschaal

De levering van een professionele weegschaal was goed en snel. Bedankt hiervoor.

snelle reactie en levering

we zijn super tevreden met de snelle service van jullie het product is netjes verpakt en goed zonder schade afgeleverd

Mooie weegschaal!

Prima.

Als verwacht en snel geleverd

Prima artikel, exact wat ik zocht

Omdat ik vaak in een zware gietijzeren pan kook, voldeed mijn huidige keukenweegschaal (5000 gram) niet. Na enig zoeken kwam ik bij Breinler terecht. Veel keuze! Ik heb er nu een van 8000 gram en hij voldoet prima. Een robuuste doch tevens mooie weegschaal. Ik zal jullie aanbevelen, indien nodig.

Prima artikel, snel geleverd

Ik bestelde het vrijdags 15.45 uur en had het maandags al in huis. Wat ik verwachte van artikel, klopt helemaal. Top mannen (en vrouwen). Gr. Sake Algra

Een twee drie endaar was ie!!!

Binnen de kortste keren had inde bestelling in huis.

Snelle levering, prima materiaal.

Zeker aan te bevelen.

Weegschaal is naar verwachting. Levertijd zoals aangegeven.

Heb een preciesie weegschaal gekocht. Op tijd geleverd zoals aangegeven en de wegschaal doet het prima! Waar voor je geld!

Ronduit fantastisch!

Snelle levering en goede kwaliteit! Ik gebruik de weegschaal om pasgeboren pups heel nauwkeurig te meten en zo te zien of ze goed groeien. De weegschaal is heel nauwkeurig en makkelijk in gebruik. De opstaande rand en het anti-slip matje zorgen ervoor dat de inhoud van de weegschaal goed op zijn plaats blijft. Ik ben heel blij met mijn aankoop!

snel en netjes alles geregeld

snel en netjes alles geregeld

snel en netjes verpakt , doet precies waar het voor dient

aanbevolen!

Snelle verzending, mooi product.

Weegschaal besteld voor thuis gebruik. Mooi product, nette prijs, snel verzonden. Productiedatum is echter wel 11-2017 (waaronder de interne accu), dus 3 jaar terug. Het betreft dus wel wat oudere voorraad.

prima prijs kwaliteit verhouding

Keurig verpakt. Enige tip die ik kan opgeven is mogelijkheid bieden om verzender te kiezen. Ik ontvang n.l. graag via DHL-parcel, dat kon ik nu niet kiezen.

Zeer goede ervaring. Alles correct geleverd

Zeer goede ervaring

Goed product en een betere service

Duidelijke omschrijving en een correcte afhandeling. Er was een kleine verwarring, het bestelde is in 2 delen bezorgd. Na levering van deel 1 gebeld en op een zeer correcte manier is er aangegeven dat het 2e deel zou volgen.

Goed product, snelle levering

Geweldig zeer snelle levering super tevreden

wij zijn heel tevreden snelle levering achteraf betalen mogelijk heel fijn.super blij mee xxxx

Snelle levering helemaal tevreden.

prima geregeld

eerst mijn vraag per mail gesteld. Na een goed advies de juiste weegschaal gekocht. en alles prima voor elkaar voor een concurrerende prijs

besteld en de volgende dag in huis goed product duidelijke side ( achteraf betalen 1e x niet mogelijk )

Zeer snelle levering.

Op vrijdag besteld. Levering op zaterdag. Dus snel en goed.

snelle en goede levering

duidelijke website, snelle en nette levering