snel bezorgd

Super!!!

Wat een verrijking met de aankoop weegschaal,op netstroom,zeer correct om af te wegen,zeer degelijk materiaal,maar vooral het rechter precieze kleine weegschaaltje vr kleine hoeveelheden top top top het gebak is gêne flop!!!

goed, snel geholpen

Vlot en correct geholpen

Koop ieder jaar 2 nieuwe omdat de accu het stopt

Het zijn leuke weegschalen alleen jammer dat de accu het niet lang volhoudt

Duidelijke beschrijving en produkt voldoet aan de beschrijving.

De bestelling van de weegschaal ging snel en de levering werd duidelijk gecommuniceerd en was op tijd. Facturering ook prima verzorgd. Kortom, wat je van een professionele webwinkel mag verwachten.

Top service. Snel ook

Alleen het bestellen verliep vlot

De bestelde weegschaal nog niet ontvangen. Ik hoef met een review geen weegschaal winnen. Heb er 1 besteld toch? Ben benieuwd wanneer die komt.

Snel geleverd, reactie op een mail blijft echter uit.

Dag na de bestelling geleverd. Leuke kofferweegschaal maar helaas niet zoals bij de omschrijving vermeld staat ook te gebruiken als de weegschaal nog in de koffer zit. Je moet de weegschaal er wel degelijk uit halen anders werkt hij niet goed. Nu is dit voor mij geen groot probleem maar wel een dingetje waarover ik een reactie heb gestuurd met de opmerking deze tekst misschien weg te laten bij de omschrijving. Na een kleine week nog geen reactie terug ontvangen en dat is pas echt jammer anders waren het 5 sterren geweest.

Geweldige service en kwaliteit

Paar dagen geleden de Dierenweegschaal Ultra 25 kg besteld en deze is beter dan verwacht. Kon deze gelijk goed uitproberen in onze dierenzaak en werkt perfect. Niks dan lof over de kwaliteit en stevigheid van de weegschaal. En zeer makkelijk schoon te maken. Wat van goot belang is met betrekking tot de dieren. Dus ook voor onze toekomstige weegschalen komen wij zeker terug voor een van Breinler.

Hoge kwaliteit en snelle levering

Hoge kwaliteit en snelle levering

volop keus en supersnel regelt

hoop dat de waterdichte weegschaal langer meegaat dan een gewone.

Geweldige service

Geweldige service en heel snel ook in huis zodat ik weer verder kan met wegen.weegschaap is al ruim 9 jaar oud en snoer was nu versleten blij dat ik nieuw snoer kon krijgen ervoor

fijne weegschaal voor een scherpe prijs

fijne weegschaal voor een scherpe prijs, gebruiken hem dagellijks

Heel erg goed

Onderdelen besteld voor mijn weegschaal. Het was makkelijk te bestellen omdat alles goed was omschreven . Snelle levering.

snelle en nette levering

Als we iets bestellen wordt er snel en netje geleverd. Dus een groot compliment

Ik werd goed te woord gestaan via de mail en het artikel werd de volgende dag bezorgd in de brievenbus.

Snel geleverd, mooie spullen

een geweldige, vlotte en snelle ervaring

Ik hoef er geen doekjes om te winden, de bestelling was gemakkelijk geplaatst en was de volgende dag al hier. De producten zijn van een hoge kwaliteit.

Vlotte verzending, goed verpakt

Dank voor de vlotte verzending en nette verpakking van mijn nieuwe weegschaal.

Aangenaam verrast.

Goede kwaliteit, voor een scherpe prijs.

Duidelijke site!

Duidelijke site met goede verfijn mogelijkheden zodat je binnen een paar vinkjes bij het product komt wat je zoekt/nodig hebt.

Goeie service en perfecte levering !!

Alles perfect !

Geweldige service

Besteld en snel geleverd

Over Breinler

Breinler.com: Weegschalen en toebehoren Bij Breinler kunt u eenvoudig weegschalen en toebehoren online kopen. In onze webshop vindt u een ruim assortiment met o.a. merken zoals KERN & My Weigh. Breinler levert altijd snel en gratis binnen Nederland aan zowel bedrijven als particulieren. Uiteraard versturen we ook pakketten buiten Nederland voor een betaalbare prijs. Voor elke branche een weegschaal Wanneer u op zoek bent naar een verfijnde weegschaal voor in de keuken, een babyweegschaal of een grote platformweegschaal voor in uw distributiecentrum, bij Breinler bent u aan het juiste adres. Door de grote keuze in onze webwinkel vindt u altijd de weegschaal die aansluit bij u wensen. Online weegschaal kopen Breinler biedt onder anderen digitale keukenweegschalen, babyweegschalen, winkelweegschalen, precisie weegschalen, pakketweegschalen en kofferweegschalen die u altijd veilig kunt opbergen. Bekijk ook ons assortiment waterproof weegschalen die u eenvoudig en hygiënisch kunt schoonmaken. Voor elke branche vindt u bij ons de geschikte weegschaal die u snel, eenvoudig en veilig online kunt bestellen in onze webwinkel.