Goeie service en perfecte levering !!

Alles perfect !

Geweldige service

Besteld en snel geleverd

De weegschalen zijn na meer dan een week nog steeds niet geleverd.

Nochtans staat er op de site vandaag besteld de volgende dag geleverd.

goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Goede weegschaal maar onduidelijke omschrijving

De weegschaal lijkt te doen wat hij moet doen, wegen. Echter is het niet mogelijk om een bedrag met een decimaal in vullen, en beschikt de weegschaal niet over een ingebouwde accu. Een accu doet vermoeden dat hij oplaadbaar is, dat is niet zo.

Buitengewoon vervelend

2 weegschalen gekocht via de webshop. Stonden beiden als zijnde op voorraad. 1 weegschaal ontvangen.... en de ander wachten wij een week later nog steeds op. Geen bericht gekregen van Breinler, wat nu de status is. Zelf een aantal maal gebeld. Kreeg in eerste instantie te horen dat deze onderweg is, maar vertraging heeft bij PostNL. Later nogmaals gebeld, en toen te horen gekregen dat deze niet onderweg is, maar gewoonweg niet op voorraad. Beloofd was dat deze uiterlijk eind deze week zou binnen komen, en direct doorgestuurd zou worden.... echter nog steeds niks. En ook niet even een bericht mat wat er nou aan de hand is. Grootste ergernis is het feit dat producten op de website op voorraad staan... echter in werkelijkheid niet.

Mooie nauwkeurige weegschaal !

Werkt tot nu toe goed .Geeft op bijna de gram nauwkeurig aan .

Perfecte bediening van het product

Snelle levering !

Snelle levering !

geweldige Service

snel geholpen een bedrijf dat met je mee denkt

Nog niets geleverd

Ik krijg nu voor de tweede keer een mail waarmee ik mijn levering kan beoordelen. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Pas na navraag kreeg ik de mededeling het het bestelde product was uitverkocht en zo snel mogelijk zou worden uitgeleverd. Ook dit is nog niet gebeurt ook een collie up op de nalevering heeft niet plaatsgevonden. Al met al teleurstellend

Goed product. En snelle verzending!

Perfect kitchen scale

Great kitchen scale, well designed, reliable, optimum for a home baker.

Prima Bedrijf

Goed en prima bedrijf.

Oplader stuk

Oplader van de weegschaal was stuk, en binnen 2 dagen weer een nieuwe helemaal top!

snelle goedkope levering

goed product en snelle levering

Snel geleverd! Getest en goed verpakt!

Het product is vooraf getest zodat je zeker weet dat het naar behoren werkt. De verpakking was sterk en kwam heel aan. De levering was ook erg snel na het besteld te hebben. De persoonlijke note in de doos 'hoe met het product om te gaan' vond ik ook top.

Snelle levering, goede service

Via site bestellen ging niet, maar via mail eruit gekomen. Snelle levering.

Een heel goeie snelle service.

Toestel van heel goede kwaliteit, is een zakformaat groot, alleen voel je die zitten maar het is heel compact en als je eentje mobiel nodig hebt is dit toestel een aanrader. Zeker als je medicatie moet afwegen zoals homeopathische middelen is het heel belangrijk om juiste hoeveelheid in te nemen. Zonder nam ik meer, maar zo verdien jij het geld terug, want ik neem juiste hoeveelheid.

Super snel reactie gekregen

Super snel een reactie en snel verzonden

super

alles prima

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Wat er is aangeboden is geleverd. Met de snelheid die beloofd is. Zeer tevreden.

Mijn weegschaal is nog steeds niet toegekomen?

Mijn weegschaal is nog steeds niet toegekomen?

Over Breinler

Breinler.com: Weegschalen en toebehoren Bij Breinler kunt u eenvoudig weegschalen en toebehoren online kopen. In onze webshop vindt u een ruim assortiment met o.a. merken zoals KERN & My Weigh. Breinler levert altijd snel en gratis binnen Nederland aan zowel bedrijven als particulieren. Uiteraard versturen we ook pakketten buiten Nederland voor een betaalbare prijs. Voor elke branche een weegschaal Wanneer u op zoek bent naar een verfijnde weegschaal voor in de keuken, een babyweegschaal of een grote platformweegschaal voor in uw distributiecentrum, bij Breinler bent u aan het juiste adres. Door de grote keuze in onze webwinkel vindt u altijd de weegschaal die aansluit bij u wensen. Online weegschaal kopen Breinler biedt onder anderen digitale keukenweegschalen, babyweegschalen, winkelweegschalen, precisie weegschalen, pakketweegschalen en kofferweegschalen die u altijd veilig kunt opbergen. Bekijk ook ons assortiment waterproof weegschalen die u eenvoudig en hygiënisch kunt schoonmaken. Voor elke branche vindt u bij ons de geschikte weegschaal die u snel, eenvoudig en veilig online kunt bestellen in onze webwinkel.