Super efficiënte weegschaal!

Wij werken met kleuringen die heel juist moeten afgewogen worden tot op de gram na. Deze weegschaal is top!! De beste ooit in mijn meer dan 25 jarige carrière.

Denkt mee in oplossingen!

Onze weegschaal van bijna 5 jaar was technisch al afgeschreven. Breinler was bereid om na te gaan of deze nog gerepareerd kon worden. Kosten wogen niet op tegen de baten en is besloten een andere weegschaal aan te schaffen. Ook hier kwam Breinler met een advies.

Mooie weger gekocht

Uitstekend tevreden,goed product,snelle levering

Besteld, volgende dag in huis!

Snelle levering en goede kwaliteit van het product

Snelle levering en goede kwaliteit van het product

Stabiel en functioneel

Zeer stabiele weegschaal die zich nauwkeurig en duidelijk laat aflezen Met afneembaar front en een separate weegschaal voor 0,1 weging. Wat mij betreft een hele fijne weegschaal die ik eigenlijk veel eerder had moeten kopen

OK

IN ORDE

snel service en ook telefonische bereikbaar vind ik perzonlijk belangrijk

Telefonisch moeilijk te bereiken

Ik heb via webshop wat besteld en heb ik verkeerde ontvangen.Gebeld en moest ik een e-mail sturen.Ik heb een email gestuurd maar nog steeds geen bericht gekregen en ook geen retour sticker ontvangen.

Goed assortiment, duidelijk omschreven Maandag besteld dinsdag geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Eenvoudig een keuze kunnen maken. Het bestellen gaat simpel en de informatie over het verzenden is duidelijk. Het belangrijkste is dat het een top product is. Kortom zeer tevreden.

Zeer snelle en correcte levering.

Zeer snelle en correcte levering ,waarvoor mijn dank!!!!!

Top kwaliteit en snel geleverd!

Weegschaal net zoals ik zocht, uitstekende kwaliteit en snel ontvangen. Top kan niet beter

Keurig geleverd

Keuring en netjes verpakt geleverd. Ga zo door, breinler. Mvgr Ruud

Snel geleverd en mooie weegschaal!

Weegschaal werkt goed, geleverd met batterijen

Goede kwaliteit, snelle positieve reactie op bestelling.

Heb al vele jaren twee weegschalen die het prima doen. Wil een toebehoren vervangen. Makkelijk te bestellen en binnen enkele dagen bezorgd. Goed verpakt. Prima service.

Nog niet geleverd

De levering heeft na 4 werkdagen nog steeds nietplaatsgevonden

prijs-kwaliteit goed

Redelijk goede ervaring gehad. Er zat wel een batterij te weinig in. Ik denk ook dat het product al eens gebruikt geweest was, want er al een kleine deuk in en een batterij ontbrak. De juistheid van het wegen was niet zoals voorgesteld. Aanbeveling ja of nee weet ik niet, maar ik moest 'iets' kiezen. dus eerder nee gekozen

Correcte prijs en snelle levering

Het bedrijf was voor mij onbekend maar ik ben heel tevreden dat ik de aankoop bij hen deed. De prijs was aanzienlijk lager dan op andere sites en de levering was heel erg snel.

Onbereikbaar en wordt niet gereageerd op vraag betreffende garantie

Breinler lijkt alleen maar gericht op sales en niet op after sales. Sales gaat zeer voorspoedig en is zover ik kan beoordelen ook voordelig. Voor een garantie vraag kom ik niet in contact en op mijn mail wordt ook niet gereageerd.

vlotte levering, prima produkt

De weegschaal MYweigh 8000 had ik de volgende dag al in huis. Hij weegt nauwkeurig, en heel makkelijk met de apdapter, zonder batterijen. Goed verpakt in een handzaam formaat. Eindelijk een goede weegschaal gevonden!

Geen contact

Je krijgt geen contact met ze. Ze reageren niet op mail en nemen de telefoon niet op.

Slechte communicatie

Geen Nederlandse beschrijving vertaling,telefonisch niet bereikbaar lang in de wacht, mail nig steeds niet beantwoord.

Over Breinler

Breinler.com: Weegschalen en toebehoren Bij Breinler kunt u eenvoudig weegschalen en toebehoren online kopen. In onze webshop vindt u een ruim assortiment met o.a. merken zoals KERN & My Weigh. Breinler levert altijd snel en gratis binnen Nederland aan zowel bedrijven als particulieren. Uiteraard versturen we ook pakketten buiten Nederland voor een betaalbare prijs. Voor elke branche een weegschaal Wanneer u op zoek bent naar een verfijnde weegschaal voor in de keuken, een babyweegschaal of een grote platformweegschaal voor in uw distributiecentrum, bij Breinler bent u aan het juiste adres. Door de grote keuze in onze webwinkel vindt u altijd de weegschaal die aansluit bij u wensen. Online weegschaal kopen Breinler biedt onder anderen digitale keukenweegschalen, babyweegschalen, winkelweegschalen, precisie weegschalen, pakketweegschalen en kofferweegschalen die u altijd veilig kunt opbergen. Bekijk ook ons assortiment waterproof weegschalen die u eenvoudig en hygiënisch kunt schoonmaken. Voor elke branche vindt u bij ons de geschikte weegschaal die u snel, eenvoudig en veilig online kunt bestellen in onze webwinkel.