prijs-kwaliteit goed

Redelijk goede ervaring gehad. Er zat wel een batterij te weinig in. Ik denk ook dat het product al eens gebruikt geweest was, want er al een kleine deuk in en een batterij ontbrak. De juistheid van het wegen was niet zoals voorgesteld. Aanbeveling ja of nee weet ik niet, maar ik moest 'iets' kiezen. dus eerder nee gekozen

Correcte prijs en snelle levering

Het bedrijf was voor mij onbekend maar ik ben heel tevreden dat ik de aankoop bij hen deed. De prijs was aanzienlijk lager dan op andere sites en de levering was heel erg snel.

Onbereikbaar en wordt niet gereageerd op vraag betreffende garantie

Breinler lijkt alleen maar gericht op sales en niet op after sales. Sales gaat zeer voorspoedig en is zover ik kan beoordelen ook voordelig. Voor een garantie vraag kom ik niet in contact en op mijn mail wordt ook niet gereageerd.

vlotte levering, prima produkt

De weegschaal MYweigh 8000 had ik de volgende dag al in huis. Hij weegt nauwkeurig, en heel makkelijk met de apdapter, zonder batterijen. Goed verpakt in een handzaam formaat. Eindelijk een goede weegschaal gevonden!

Geen contact

Je krijgt geen contact met ze. Ze reageren niet op mail en nemen de telefoon niet op.

Slechte communicatie

Geen Nederlandse beschrijving vertaling,telefonisch niet bereikbaar lang in de wacht, mail nig steeds niet beantwoord.

Was op de website even flink zoeken om te tollerantie te achterhalen

Snelle goede levering!

Goede levering

Betrouwbaar en snel

Fijne betrouwbare overzichtelijke internetshop met een groot assortiment. Snel en goed verpakt m'n bestelling ontvangen! Super! Dankjewel!

wow eenvoudig supersnel

vlot snel eenvoudig

Uitstekende kwaliteit

De weegschaal doet precies waarvoor hij bedoeld is: een brief thuis gewogen heeft precies hetzelfde gewicht als op het postagentschap.

Ik ben blij met mijn lab weegschaaltje.

Goede omschrijving op de website...Snelle levering...keurige BTW bon.

Weegschaal xti

Snelle levering, goede communicatie, goed product. De weegschaal werkt heel goed.

Voldoet uitstekend

Zocht een nieuwe adapter voor onze hometrainer, 12v 500mA, hier hebben ze precies de goede! Snel geleverd.

Nieuw of gebruikt toestel?

De display van de weegschaal bevat krasjes. Spijtig.

Zeer goed product

Keurig netjes geleverd. Weegschaal werk zeer precies. We zijn er heel blij mee.

's-avonds besteld, om twee uur de andere dag in huis!

Onze aankoop voldoet aan onze verwachting.

Uitstekende precisieweegschaal.

10 bij 10 cm fijne weegschaal. Snel even een paar grammen wegen. Zoals, hoeveel is 6 gram zout ook al weer. Aanrader als je wilt weten wat je aan kruiden e. d. In een recept moet toevoegen.

Duidelijke grote weegschaal

Weegschaal voor kittens gekocht. Prima product. Keuze was reuze. Weegschaal kwam goed en veilig verpakt aan, zonder track en trace maar wel snel. Bij de weegschaal zelf zitten 2 dingen waarvan ik niet weet waar ze voor dienen. 1 lijkt op iets waar je wat papiertjes in kan bewaren (meetresultaten?) en de ander zal wel zijn om iets ronds in te wegen. Product werkt prima, duidelijk, eenvoudig dn nauwkeurig.

Vlotte afhandeling!

Snel besteld, snel geleverd, fijn!

Super snelle levering, veel keuze voor verschillende doelgroepen, betaalbaar en goede service.

Snel geleverd, topproduct

Snelle levering naar België. Producten van goed kwaliteit.

Voor de eerste keer besteld, prima service en medewerkers,

Ik blijf klant bij deze leverancier, goede kwaliteit materiaal, prima en vakbekwaam personen, vriendelijk, en zeer bedreven.

Perfect, snel en nauwkeurig

Hele goede weegschaal voor de groentewinkel.

uitstekend

Het Helmhout 14 9206AZ Drachten

0512 232017

Over Breinler

Breinler.com: Weegschalen en toebehoren Bij Breinler kunt u eenvoudig weegschalen en toebehoren online kopen. In onze webshop vindt u een ruim assortiment met o.a. merken zoals KERN & My Weigh. Breinler levert altijd snel en gratis binnen Nederland aan zowel bedrijven als particulieren. Uiteraard versturen we ook pakketten buiten Nederland voor een betaalbare prijs. Voor elke branche een weegschaal Wanneer u op zoek bent naar een verfijnde weegschaal voor in de keuken, een babyweegschaal of een grote platformweegschaal voor in uw distributiecentrum, bij Breinler bent u aan het juiste adres. Door de grote keuze in onze webwinkel vindt u altijd de weegschaal die aansluit bij u wensen. Online weegschaal kopen Breinler biedt onder anderen digitale keukenweegschalen, babyweegschalen, winkelweegschalen, precisie weegschalen, pakketweegschalen en kofferweegschalen die u altijd veilig kunt opbergen. Bekijk ook ons assortiment waterproof weegschalen die u eenvoudig en hygiënisch kunt schoonmaken. Voor elke branche vindt u bij ons de geschikte weegschaal die u snel, eenvoudig en veilig online kunt bestellen in onze webwinkel.