Waardeloos eenzijdig eten.

Mijn vrouw en ik waren van 13 t/m 18 juni 2022 in Vitalhotel König am Park in Bad Mergentheim. Bij Videotrips in de omschrijving staat: Voornamelijk Italiaanse keuken en Duits. (3 gangenmenu of dinerbuffet.) Tijdens ons verblijf kon je echt elke dag alleen maar kiezen uit Pizza en Pasta. Zeer eenzijdig dus! Wou je een Duits gerecht (di, wo, do) dan 5 euro bijbetalen!!! Kortom: eten waardeloos!!!

Beste meneer Jan, Hartelijk dank voor de beoordeling. We vinden het erg vervelend dat het avondeten niet goed bevallen is. We hebben dit van meerdere gasten vernomen. Om die reden zijn we in gesprek gegaan met de eigenaar van het hotel. Zijn antwoord is dat door de enorme prijsstijgingen van voedsel, hij zich genoodzaakt voelde een toeslag te heffen op vlees en vis. Dit hebben we inmiddels naar onze klanten gecommuniceerd via een bericht en via de website. We blijven hierover in gesprek met het hotel. Hopelijk herstellen de prijzen zich later en anders moeten we op zoek gaan naar een andere oplossing. Overigens is iedereen wel tevreden over de andere onderdelen van het ruime arrangement. Nogmaals dank voor de beoordeling. Vriendelijke groeten, Team Videotrips

Het contact met Videotrips was uitstekend.

Een prima organisatie die heel goed bereikbaar is. Ze bellen snel terug en bij ons de klacht prima opgelost.

Geweldig horel.Ontzettend lieve mensen die er alles aan doen om je een super leuke vacantie te geven

Echt een aanrader voor gepensioneerden.Leuke uitstapjes in de omgeving.

Hotel Altastenberg perfect ligging voor wandelaars.

Heerlijke dagen in Sauerland gehad. Hotel Altastenberg is perfect voor wandelaars. Voor het hotel ligt een netwerk aan wandelroutes. De Nederlandse eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is een beetje aan onderhoud toe. Boeken via Videotrip ging makkelijk, we hebben zelfs op zeer korte termijn geboekt maar dat was geen enkel probleem.

De reis is ons in alle opzichten prima bevallen, we hebben zelfs een nieuwe reis geboekt in sept, dit maal Hunsruck

Kwaliteit/prijsverhouding uitstekend.

Landhotel Godeke in Burbecke rustig gelegen, goed eten en personeel. Zeer geschikt voor actieve wandelingen en fietstochten vooral bij de Biggesee en Hennesee. ( Ook zeer geschikt voor fietsers/sters zonder electrice ondersteuning. Zelf als 75 jarige man ondervonden.

Video Trips voldeed aan onze verwachtingen

Het de boekingsproces verliep voorspoedig. Ook met vragen met betrekking tot de corana problematiek werd goed omgegaan. Met betrekking tot het hotel (vital hotel Konig am park) hebben we nog wel wat opmerkingen. Kamers prima. Wel vreemd dat je maar 1x in de 3 dagen schone handdoeken krijgt. Het personeel achter de receptie was onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Ook was het vreemd dat je tussen 17.00 uur en 17.45 uur (op tijdstip werd blijkbaar het eten voorbereid) je geen drankjes kon bestellen omdat de bediening aangaf hier geen tijd voor te hebben omdat ze bezig waren met de voorbereiding van het avond eten. Videotrips zou ik aanbevelen het hotel niet!!

Perfecte verzorging

Goed hotel 4 dagen all in. met uitstekend ontbijt. Gastvrij en kundige NL eigenaren. Lunchpakket konden we na het ontbijt klaarmaken. Het avondeten was ronduit fantastisch. Goede kok ( Ons mam”). Hollandse keuken 4 gangen. Kamers zijn wel aan een update toe, vooral de badkamer. Maar het was wel allemaal schoon. Minpuntje is de ligging aan de Moezel met ‘vroege ochtendspits het forensenverkeer langs. Dat is ‘s avonds weer rustig. ‘ s avonds op het knusse terrasje gezeten met goede achtergrondmuziek en fraai uitzicht op de Moezel. Wijntje erbij en genieten! Maar overall: we hebben 4 fantastische dagen gehad. Prima uitvalsplek om te fietsen, de trein te nemen en leuke plaatsen aan te doen. En met de boot terug: hoe mooi kun je het hebben.

nette en schone ruime kamer. prima bediening het eten zag er mooi uit, alleen iets te veel sla soms. bij het voorgerecht en bij het hoofdgerecht. het smaakte goed. mooie omgeving.

Prima geregeld, goed hotel, goede communicatie.

Fijne vakantie gehad, alles zoals beloofd kwam uit, prima hotel, ook op basis van de vooraf informatie gekozen, klopte allemaal ! Klasse ! NB, ook inmiddels op de site van het hotel een goede review achtergelaten. Voor wandelaars en bosliefhebbers, ook als u houdt van goede kamers, goed ontbijten en prima dineren met de juiste service en sfeer, zeer aan te raden, zeker voor deze prijzen.

Gemakkelijk en snel geboekt

Goed hotel lekker eten

We hebben een leuke week gehad Eten goed en lekker Vriendelijke bediening

niet wat wij ervan verwacht hadden

De kamer die wij bij aankomst kregen was waardeloos, kon een betere kamer krijgen was 100,00 euro extra. Het eten was alle dagen buffet met weinig variatie. Wij konden wel gaan eten bij een hotel in Willebadessen, het eten werd ook in dat hotel bereid en werd in warmhoud bakken bij ons gebracht. Bij het afrekenen moesten wij 43,20 euro voor toeristenbelasting betalen. Was bij de boeking niet vermeld. Al met al voor ons een te dure vakantie.

Hartelijk dank Kurt voor uw nuttige reactie. Jammer dat de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. In dit hotel bieden we inderdaad standaard en comfort kamers. Ook is het avondeten inderdaad in buffet of driegangendiner. Het hotel kiest dan één van de twee. Op videotrips.nl staat verder allerlei relevante informatie vermeld over het hotel en de omgeving. Ook over extra kosten waaronder de toeristenbelasting, in dit geval € 3,10 per persoon per nacht, vanaf 14 jaar. Tot een volgende trip bij Videotrips. Vriendelijke groeten, Maurits van Videotrips

alles was naar wens

Prachtig hotel met goede verzorging

De eerste ervaring.

Ik ken videotrips niet en liep tegen jullie aan. Wij kozen een eenvoudig hotel in Sauerland. Die reis was snel geregeld en alles klopte. Het hotel ligt in een klein dorp. Vanuit het dorp zijn mooie wandelingen te maken en ook in de omgeving. Ook fietsen is goed te doen. Het zou fijn zijn om dat ook te vermelden evenals het feit hoe laat je aan kunt komen. Wij waren al vroeg bij het hotel, maar dat was bij onze aankomst nog gesloten. Gelukkig konden we wandelen en bij terugkomst inchecken. We zullen nog wel een vaker kijken naar de mogelijkheden bij Videotrips.

Hartelijk dank voor uw positieve en nuttige reactie. Op videotrips.nl staat allerlei relevante informatie vermeld over het hotel en de omgeving. Meestal ook over de wandel- en fietsmogelijkheden. In het Sauerland noemen we bijvoorbeeld de Lennetour waarbij je langs de rivier de Lenne kunt fietsen. Incheck- en uitchecktijden staan standaard op de site. Vanaf nu gaan we die tijden ook standaard vermelden op de voucher. Tot een volgende trip bij Videotrips. Vriendelijke groeten, Maurits van Videotrips

We hadden een mooi hotel. Schone, zeer ruime kamer en badkamer. Ontbijt uitgebreid en diner eenvoudig maar lekker en voldoende. Vriendelijk personeel. Kortom: voor die prijs een fantastische aanbieding.

Schijn bedriegt

Hotel Relexa is een zeer gedateerd hotel: vergane glorie. Hotel wordt mooj gepresenteerd maar kan dat niet waar maken. Videotrips is één van de organisaties die tussen consument en hotel zit. Dit vereenvoudigt de communicatie in geval van klachten niet. Hotel ligt vlak langs een weg met 24/7 verkeerslawaai. Hotel is vooral een congres-/trainingenhotel met vieze, slecht onderhouden en gehorige kamers.

Hartelijk dank A voor uw reactie. We vinden het erg jammer dat het hotel niet aan uw verwachtingen voldeed. Soms zijn wij inderdaad één van de organisaties die tussen consument en hotel in zit. In veruit de meeste gevallen werken we rechtstreeks met het hotel. Vriendelijke groeten, Maurits van Videotrips

Heerlijke vakantie gehad in het Zwarte Woud!

Alles verliep eigenlijk gesmeerd: van boeking en betaling tot de reisbescheiden. En eenmaal op pad hebben we genoten van de omgeving en de gastvrijheid in het hotel.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Hotel ligt op prima plek om uitstapjes te maken. Ontbijt is prima en het avond eten is ook goed De gratis treinkaart is geweldig van de 7 dagen hebben we 6 dagen getreind

Erg tevreden

Prachtig hotel, goed kwaliteit van het eten

Redelijke vakantie gehad in Georgenthal

Hotel viel tegen, kan een waslijst opnoemen, zou dit echt niet meer doen! Dus voor mij geen videotrips meer!

goed geregeld

leuk hotel

prima organisatie waarbij alles klopte met betrekking tot reis

Autoreis naar Hotel Schondelgrund in Hornberg, Zwarte Woud was prima georganiseerd. In het verleden waren we hier al eens geweest Het hotel is eenvoudig maar de ligging is prachtig . De maaltijden waren (op een na) zeer goed. Personeel van hotel was vriendelijk.

Reis was zoals advertentie aangaf. Niet meer en niet minder.

Het boekingsformulier was verwarrend. Daar waar aankomstdatum moest staan stond echter vertrekdatum. Gevolg was dat de boeking vijf dagen later geregistreerd stond als de bedoeling. Na telefonisch contact werd fout onmiddellijk hersteld. Het hotel was eenvoudig maar oké. Wij hebben een prima uitstapje gehad.

Hartelijk dank voor uw positieve en nuttige reactie. De teksten zijn aangepast op de website waardoor dit voortaan duidelijk is. Tot een volgende trip in Duitsland. Vriendelijke groeten, Maurits van Videotrips

Correctheid

Aangeboden vakanties worden correct weergegeven en afgehandeld