Helaas vakantie geannuleerd en direct advies gekregen en direct afgehandeld

Uitstekend!

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke en eerlijke communicatie en snelle reactie op vragen of onduidelijkheden. Ik ben zeer tevreden over deze organisatie en durf iedereen aan te raden bij hen te boeken.

Wij hebben video trips ervaren klantgerichte correcte onderneming .

Het was er goed!

Goede ontvangst, maaltijden waren soms wat krap, personeel was behulpzaam. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen.

Vakantie voor een redelijke prijs

Informatieverstrekking vooraf (bij de hotelbeschrijving) had iets duidelijker gekund. Administratieve afhandeling ook niet helemaal vlekkeloos, maar daar valt mee te leven.

Erg genoten

Mijn eerste ervaring met Videotrips is helemaal prima. We hebben een heerlijke week gehad in Duitsland. Mooi hotel.

Je krijgt wat ze beloven

We hebben een fijne vakantie gehad in een mooie omgeving. Het hotel was eenvoudig maar goed. Het eten was prima en s'avonds konden we gezellig in de bar of op het terras een drankje doen

Héérlijke week gehad!

Mooi hotel, erg mooi binnenzwembad met bubbelgedeelte. Hotel erg hoog gelegen. Kronkelweg naar boven. Geen horren of zonwering/rolluiken. ' s middags koffie koek...lekker maar één minpuntje..voor de mensen die geen koffie lusten was er niets anders alleen water...geen thee o.i.d. dus. Leuk en gezellig personeel. Familiebedrijf. Fietsen kun je alleen beneden langs water de Inn. Verder te heuvelachtig. Prachtige omgeving!!

Hartelijk dank Joke en Rob voor jullie feedback. Jullie tip mbt het fietsen nemen we graag mee op de website. Tot de volgende trip. Hartelijk groeten, Maurits van Videotrips

Vakantie voldeed in alle opzichten aan de verwachting

We hebben in het Teutenburgerwald een super tijd gehad.

Openbaar vervoer niet vlak bij hotel. Half uur lopen

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Alles keurig en erg snel geregeld tegen een goede prijs

Alles is prima gedaan

Ervaring is goed

Prima service en bereid om probleem op te lossen.

Aanvankelijk was een andere kamer geboekt, maar na overleg spande men zich in voor een andere kamer endat is gelukt.

Waardevolle ervaring om kennis te maken met uw organisatie

Zowel de service als personeel was uitstekend. Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij zullen u zeer aanbevelen, het was voor ons een waardevolle ervaring om kennis te maken met uw organisatie.

Alles was goed geregeld

Verder geen klachten

Perfekt - vlekkeloze boeking

Boeking ging perfect, niks op aan te merken. Dit doe ik vaker!

Alle s was goed

Alles was goed geregeld het hotel was niet lux maar alles was schoon, het per s onwel was ook vriendelijk

Advertentie uit de krant gehaald. Afgesproken details klopten.

Goede positieve ervaring

Geboekt als scherpe aanbieding. Prima hotel in een leuke omgeving.

Alles zoals in het arrangement beschreven.

Boeking vlot en correct afgehandeld.

Boeking is prima geregeld.

Mijn ervaring is positief. Had eerst wel wat argwaan omdat uw organisatie niet is aangesloten bij ANVR. Had daarom contact opgenomen met het hotel of de boeking geregeld was. Kreeg van het hotel een positief bericht. Zodoende kan ik uw organisatie ook een positieve beoordeling geven.

Mooie plek met goede wandelmogelijkheden.

Matig verblijf in een mooie omgeving.

De nieuwe directie maakte, dat alles niet soepel verliep. Zoals geen welkomstdrankje gehad, aanvullen van buffet ging traag, geen goede stoel op de hotelkamer en vloerbedekking uitgelopen.

Alles is prima geregeld bij Videotrips,een aanrader!

Perfect qua informatie, hotel was zoals beloofd op de site!

Prijs/kwaliteit prima

Goede informatie/ duidelijk