Pluspunten

Prima product....had de laatste tijd een niet al te harde erectie waardoor je aan jezelf gaat twijfelen.....vanmorgen de pil ingenomen en na een halfuur had en hield ik een keiharde erectie waardoor we weer heerlijke sex hebben gehad.....een aanrader

Pluspunten

Beste allemaal, mijn ervaring met Impocure is (meer dan) geweldig, de gemakkelijk weg te slikken capsule werkt prima 20 tot 25 minuten na het innemen. Geeft een heel goed gevoel van s'avonds tien tot de volgende dag twaalf uur. Ik heb al veel anderen geprobeerd, deze van Impocure beveel ik echt aan.

Ik heb eigenlijk maar een kleine duw in de rug nodig, dus daarom noem ik ook (meer dan) geweldig in mijn beoordeling. Ik zou het enorm prettig vinden als er een kleinere capsule zou zijn met de helft van de inhoud van de huidige capsule. Je kunt dan altijd kiezen om 1 of 2 capsules te gebruiken. Het geeft namelijk best wel problemen om de huidige capsule doormidden te delen, Eigenlijk is dit ook best wel positief uit te leggen,

Pluspunten

Snelle levering, discrete verpakking. De werking van de capsules heeft mij zeker geholpen bij mijn seksleven met mijn nieuwe vriendin. Na een relatie van ruim 30 jaar was ik enigszins onzeker en nerveus voor mijn prestaties in bed, maar met Impocure heb ik mijn vriendin en mijzelf versteld doen staan.

Doosje met 10 capsules voor een gereduceerd tarief?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle nette levering. Helaas kapotte capsule in de verpakking. Proefcapsule kan niet geprobeerd worden. Klaar voor de prullenbak

Andere manier van verzenden zodat het onbeschadigd thuis komt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Werkt niet als je het na het eten in neemt

Pluspunten

werkt perfect! werkt ook lekker lang door zeker een product die ik vaker ga halen.

Pluspunten

Na het lezen van de beoordelingen van andere gebruikers, had ik een proefpakket besteld. gisteren uitgeprobeerd met mijn vriendin. Ik was aangenaam verrast met hoe snel het werkt, sex was ook intenser dan gebruikelijk. al met al hele avond plezier aan beleeft met dit product. Nadien in de ochtend nog een ronde. bijwerkingen .. ik had ontzettend dorst en lichte hoofdpijn, maar dat ging snel over. ik weet niet of dit door de pil komt trouwens.

geen! levering was snel en discreet. Pil werkt zoals beloofd.

Pluspunten

Product doet wat het zou moeten doen.

Wel degelijk bijwerkingen, lichte tot behoorlijke hoofdpijn achter in het hoofd,duizeligheid, rode branderige ogen en een versuft katerachtige roes. Dit treed op een paar uur na inname en kan wel een dag aanhouden.

Pluspunten

Goed geregeld werkt perfect

Geen

Pluspunten

Snelle en correcte order afhandeling en levering.

Prijs vermindering bij afname grotere hoeveelheden.

Beste Jean, Bedankt voor uw beoordeling. Er waren meerdere klanten die verzochten om voordeel pak. wij zullen dit intern bespreken. Wat betreft voor afname van grotere hoeveelheid, voor uw volgende bestelling, laat het ons even van tevoren weten per mail hoeveel u wilt bestellen. wij komen er vast wel uit. Met vriendelijk groet, Impocure Sales Team

Pluspunten

Gemakkelijk in te nemen Goede werking geen negatieve bijverschijnselen betrouwbaar

Beste Wolfram, Blij dat u tevreden bent met het product en onze service. Hartelijk dank!

Pluspunten

ik heb al meerdere malen bij Impocure.nl besteld. Altijd tip top in orde. snelle discrete levering en de pil werkt uitstekend voor mij. Ga zo door!

geen

Beste Frank, bedankt voor uw beoordeling. Klanttevredenheid heeft voor ons de hoogste prioriteit. Wij horen daarom graag uw feedback op onze service en product.

Pluspunten

Top service pakketje volgende dag al bij de service punt. Ik sta versteld hoe goed de pil bij mij werkt.ik zal het zeker aanbevelen

Beste Klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het zal goed zijn als meer klanten hun ervaring met Impocure willen delen . Hierbij dus een oproep aan de vaste klanten. Deel uw ervaring met ons! Bij deze even voor de goede orde: - alleen klanten die een order heeft geplaatst kunnen een review schrijven. - uw gegevens is niet zichtbaar op de site Impocure Team

Pluspunten

snelle en discrete levering. Top service. De volgende dag kon ik het al bij servicepunt ophalen. Pil werkt ook uitstekend bij mij

geen

Beste Dirk, Hartelijk dank voor uw complimenten Impocure Team

Pluspunten

Ondanks degelijke verpakking is de proefbestelling beschadigd toegekomen, waardoor ik de inhoud van de verpakking diende te likken. Niettegenstaande was het resultaat bevredigend. Gaf zelfs de morgen nadien een ochtenderectie. Alleen wat last van rode en prikkelende ogen, maar geen hoofdpijn en maaghinder als bij andere chemische en natuurlijke erectiemiddelen. Benieuwd wat het resultaat zal zijn met de nieuwe, hopelijk onbeschadigde, bestelling!

Beste Jean, Erg spijtig om te horen dat de proefbestelling beschadigd is aangekomen bij u. Dit is nog niet eerder voorgekomen. wellicht heeft dit te maken met een combinatie van factoren. 1) i.v.m. de verzendkosten, worden de proefbestelling/Demopack verzonden in een luchtkussen envelop. Terwijl bij bestelling van 1 pak altijd worden verzonden in een stevig kartonnen doos. 2) een andere oorzaak zou het kunnen zijn: - door extra handelingen bij Postnl. Omdat deze bestelling naar België moest en zeer waarschijnlijk tussen andere pakketten is terecht gekomen, waardoor de luchtkussen envelop is platgedrukt. Bij uw volgende bestelling zullen we een gratis Demopack erbij doen. Graag even vermelden bij "opmerking" Impocure Team

Pluspunten

Perfect en snel werkend middel. Deze pil werkt echt. Mijn vrouw en ik zijn er weer echt gelukkig door geworden. Binnen 1 dag in discrete verpakking geleverd.

Ga zo door.

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Blij om te horen dat het heeft geholpen. Impocure Team

Pluspunten

Proefpil supersnel en discreet geleverd. Had zenuwen met nieuwe vriendin en hield hem steeds niet Lang stijf en daar komen dan weer zenuwen van..... zit tussen de oren. Ben niet impotent of zo. Met de pil vandaag geen probleem. Hele ochtend en meerdere keren zoals het hoort. Goede steun in de rug. Kreeg heel Lichte hoofdpijn. Ik denk dat ik zo wel verder kan maar bestel toch maar een doos voor de zekerheid!

Beste Alex, Bedankt voor uw beoordeling. Mooi dat u uw ervaring met Impocure met anderen willen delen. Uiteraard zijn wij erg blij met z'n positive reactie. Wij zien uw bestellingen graag tegemoet. Impocure team

Pluspunten

Levert een goed product.

Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Impocure Team

Pluspunten

Prima service! had een Demo pack besteld en volgende dag in huis. De werking is ook in prima, had ik niet verwacht

Beste Dennis, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met de service en het product Impocure team

Pluspunten

Zeer snelle levering in handige verpakking

Ga zo voort

Beste Johan, Bedankt voor uw beoordeling. Impocure Team

Pluspunten

vlotte afhandeling

Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Impocure Team

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

levering is oke

produckt werkt niet

Beste Am Kars, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat het niet heeft gewerkt bij u. Uiteraard is de werking ervan persoonsgebonden. Vandaar dat wij ook een demopack hebben, zodat de klanten eerst kunnen uitproberen voordat ze een hele pak bestellen. Impocure Team

Pluspunten

Afspraken nagekomen, prima bedrijf

Dag verzending wordt niet altijd gehaald

Beste Alex, bedankt voor uw beoordeling. PostNL werkt inderdaad wel eens tegen, op dit moment zijn wij bezig te testen met DHL Parcel Service. Hopelijk zal dit de levertijden verbeteren.

Pluspunten

Wat ik niet had verwacht is toch uitgekomen . Voel me weer man ondanks mijn 70 jaar.

Beste Wolfram, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen! Impocure Team

2 sterren: slechter dan verwacht

Het heeft wel enigszins geholpen, maar ik had wel meer verwacht , het is niet zo helemaal wat er in de handleiding staat zoals langer doorgaan. Dat heb ik gemist. De volgende dag was er bijwerking,lichte hoofdpijn, pijn en brandige ogen.

Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat het niet aan uw verwachting heeft voldaan Impocure Team