Perfecte en snelle levering

Mijn man zijn favoriete pantoffels waren alleen nog bij jullie te bestellen. 2 paar besteld en de volgende dag al keurig ingepakt bezorgd. En ook nog eens tegen een scherpe prijs.

Schoenen konden niet geleverd worden door storing

Bestelling geplaatst maar kreeg later een mail dat de schoenen toch niet voorradig waren. Ik ga hier niet meer bestellen.

Misleiding

Laarzen telefonisch besteld,alleen in de winkel 2e paar 1 euro, ik had nog gevraagd of dat bij deze laarzen, die nu afgeprijsd waren ook kon, JAZEKER dat kon zei de verkoopster, kon ze vrijdags halen, top! Bij afhalen werd bij afrekenen de originele prijs €99 - + 1 euro voor 2e paar,ik zei uiteraard dat dit niet klopt, jawel zei de verkoopster, woedend was ik, ja zegt de verkoopster, staat niet op internet omdat het alleen bij kopen in de winkel is! Nou ja zeg, dat ze dit zo flikken is niet te bevatten ik laat het er niet bij zitten!!

Super service!

Op de site had ik 's avonds 2 paar sneakers besteld, achteraf bleek het dat ik de verkeerde besteld had, maar ze zaten al dicht. ' s morgens heb ik ze meteen gebeld om de bestelling te annuleren, op het moment dat ik de verbinding verbrak, ontving ik meteen de annuleringsmail en had ik 's morgens ook al mijn geld terug gestort gekregen. Super nette service!

duurt lang met geld retour te storten.

ik had schoenen besteld, maar waren 2 verschillende in de doos. ik heb ze gelijk retour gestuurd. maar voordat ze het geld terugstorten duurt wel heel lang. 10 werkdagen staat ervoor. wel heel erg lang. bij een concurrent had ik schoenen besteld, die waren te groot, kreeg een dag erna gelijk mijn geld op de rekening terug.

Winter laarzen bestel en binnen 26 uur geleverd!

Goede ervaring met deze webshop, schoenen bestel en direct volgende dag al geleverd. Ook een leuk persoon geschreven blaadje in de doos.

Prima.

Alles klopte, van bestellen tot afleveren.

Snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt!! Top service!

Heb leuke enkellaarsjes bij jullie gekocht Zitten goed , kwaliteit ook prima Het aangeven vd maat klopt ook heb normaal 38 Doordat men zei dat de schoen klein uitvalt heb ik een maat groter genomen en het zit perfect Voor de winter is het ook fijn dat er een soort van vilten zool inzit ( voelt warm prettig aan voor in de koude maanden ) Ben blij met deze laarsjes.

Bestellen en vlugge levering.

Besteld en vlugge levering. Keurig.

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering.

Snel en correcte levering

Ik heb mijn schoenen snel en zonder problemen ontvangen. Ze zien er goed uit, heel tevreden met men bestelling!

Hele goede service

De schoenen die ik had besteld pastte niet. Even contact met de klantenservice opgenomen en binnen 5 minuten antwoord. Inmiddels zijn de schoenen opnieuw geleverd en ben ik zeer tevreden!

Mooie schoenen voor een scherpe prijs. Goed verpakt en onbeschadigd ontvangen .

Goede kwaliteit en zending

Een goed bedrijf

Een vluggen levering top

Mooie kwaliteit

Ben zeer tevreden over prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle bezorging.

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Bij shoetime kun je terecht voor goede merk schoenen maar ook de goedkope varianten zijn verkrijgbaar. Altijd scherpe acties waardoor je kwaliteit hebt voor een goede prijs. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

super

Snelle levering en de laarzen zijn van perfecte kwaliteit

Heel goed. Veel keus ook.

Goede ervaring,precies wat ik wilde en schoenen bevallen super goed .alleen bezorging door post NL liet een dag langer op zich wachten maar wel gemeld via track en tracé .

Alles goed geregeld!

Alles top geregeld

Alles duidelijk, vlug geleverd

Helaas te klein

Lang moeten wachten op me bestelling ivm het afleverpunt! Heb ik ze vrijdag jl eindelijk zijn de mooie laarsjes te klein. Nu zo terug brengen naar t afleverpunt van PostNL Had gemaild waar me bestelling bleef meteen reactie dat t kwam door de adreswijziging naar een afleverpunt.

Goede schoenen voor een mooie prijs

attend personeel en goede service en als je iets besteld dan heb je het de volgende dag in huis.