Savonds besteld en ondanks drukte binnen 2dagen in huis. Ideaal dat je ook retour kan brengen in de winkel. Tevens keuze uit contant of per bank het geld terug te krijgen.

Gangbare website, makkelijk bestellen, snelle levering

Je kunt makkelijk de schoenen vinden die je zoekt. De maten zijn duidelijk aangegeven en ook de wijdte van de schoenen. Makkelijk te bestellen en een vlotte levering. Je hoeft niet met iDeal te betalen, betaling mag ook achteraf.

Goede prijs en snelle levering

Alles perfect

Goede prijs en snelle levering

Gewoon goed

Prima site, snelle levering, goed verpakt.

Goede ervaring

Snelle levering prima prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede klantenservice

Snelle levering, goed contact met de klantenservice, houden zich perfect aan gemaakte afspraken.

Duidelijke internetsite en snelle levering

De internetsite is overzichtelijk. Meerdere betaalmogelijkheden. Snelle levering. Keurig verpakt.

Schoenen zijn stuk!

Één schoen mis drie haakjes waar je je veter doorheen kan doen. Erg jammer op de dag van mijn verjaardag. Had ik dus niets... uiteraard retour gestuurd.

Levering in gedeeltes

Ik had twee paar schoenen besteld in een koop. Wat ik mis is een bevestiging wanneer de schoenen worden geleverd, wellicht een track en trace. Eerst werd 1 paar afgegeven bij de buren omdat ik niet thuis was. Het tweede paar werd een paar dagen later bezorgd bij de primera, omdat ik voor deze levering moest tekenen. Misschien dat het van twee verschillende vestigingen kwam? Geen idee. Ik mis dus communicatie in algemene zin over wanneer ik wat kan verwachten.

Snelle levering voor een goede prijs

Snelle levering voor een goede prijs

Veel keuze, snelle levering en mooie prijzen

Duidelijke website, snelle levering.

Goede en snelle levering en service

Goed en snel

Overzichtelijke site, kleur valt net wat donkerder uit. Maar heel goede prijs kwaliteit verhouding. Prima dus !

duidelijke website, snelle levering

Goede kwaliteit en mooie schoenen. snelle levering, terugbrengen van 1e paar was ook eenvoudig: gratis aflevering bij winkel.

jammer dat 2 paar in een keer besteld in 2 keer geleverd worden.

Ergens las ik dat ik achteraf kon betalen, maar toen moest t toch bij bestelling!

ik kreeg wat ik besteld had.

geen ervaring m.b.t. de slippers. kreeg wel geleverd conform bestelling.

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen en goede service. Ik had een vraag en ze waren goed telefonisch bereikbaar en alles werd naar volle tevredenheid opgelost.

Snel geleverd, prima product, goeie prijs. Niets aan veranderen! Zoals t hoort

Snelle levering, goed product, goede prijs.

Genoeg keuze, goede prijzen, vlotte manier om te bestellen, snelle bezorging.

Zeer snelle levering

Snelle levering en wordt over de levering zeer goed geïnformeerd.

Snelle levering en een snelle afhandeling van de retouren. Dus ook snel het geld terug op de rekening geboekt. Top hoor!!!!

tsja, alles was gewoon goed!!!