Zeer snelle levering

Snelle levering en wordt over de levering zeer goed geïnformeerd.

Snelle levering en een snelle afhandeling van de retouren. Dus ook snel het geld terug op de rekening geboekt. Top hoor!!!!

tsja, alles was gewoon goed!!!

Vlotte afhandeling

Alles klopt!

Prijs, kwaliteit, levering, nazorg, alles klopt. Uitstekend, ik kan het echt aanraden om hier wat te kopen.

De schoenen waren ok, maar vind de (verzend) service toch echt wel tegenvallen.

Shoetime kan ik dus aanbevelen, zolang je niet meer dan 2 paar schoenen besteld ivm verpakken/verzenden/retourneren. In totaal 18 paar schoenen besteld die in 7 verschillende pakketten (sommige gewoon 1 paar per zak) geleverd zijn, terwijl er dus wel gevraagd wordt om bij retourzending alles zoveel mogelijk in 1 pakket te verwerken. Hoe moet je dit doen als je volledig aan elkaar geplakte zakken ontvangt die beschadigd raken omdat je de schoenen er anders niet uitkrijgt? Naast het zelf uit moeten vogelen van de manier van retourneren en het dus zelf aanleveren van een nieuwe verzenddoos of zakken, mag je dan ook nog eens EUR3.95 betalen als eigen bijdrage voor het retourneren. Vind het niet erg om kosten voor retour te betalen, maar verwacht dan wel iets meer mogelijkheid om iets netjes (en makkelijk) te kunnen retourneren.

Snel levering

Ik heb schoenen besteld binnen 2 dagen bezorgd . Schoenen lijken alsof gedragen waren dus vlekken en viezigheid! Contact opgenomen moest schoenen retourneren en het geld niet volledig gekregen. Retour kosten zijn verrekend dus retour is niet gratis.

Ik heb mijn schoenen netjes en snel ontvangen.

prima service

voordelig en snelle service

super

snelle en goede service

Prima qua bestelling en aflevering

voldoende, een redelijke ervaring

Over Shoetime