Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Mijn man zijn favoriete pantoffels waren alleen nog bij jullie te bestellen. 2 paar besteld en de volgende dag al keurig ingepakt bezorgd. En ook nog eens tegen een scherpe prijs.
Beveelt aan
5 April 2022
Anja
Maarssen
Bestelling geplaatst maar kreeg later een mail dat de schoenen toch niet voorradig waren. Ik ga hier niet meer bestellen.
Beveelt niet aan
30 March 2022
Arie
Bol
Laarzen telefonisch besteld,alleen in de winkel 2e paar 1 euro, ik had nog gevraagd of dat bij deze laarzen, die nu afgeprijsd waren ook kon, JAZEKER dat kon zei de verkoopster, kon ze vrijdags halen, top! Bij afhalen werd bij afrekenen de originele prijs €99 - + 1 euro voor 2e paar,ik zei uiteraard dat dit niet klopt, jawel zei de verkoopster, woedend was ik, ja zegt de verkoopster, staat niet op internet omdat het alleen bij kopen in de winkel is! Nou ja zeg, dat ze dit zo flikken is niet te bevatten ik laat het er niet bij zitten!!
Beveelt niet aan
8 August 2021
Tonneke Knevel-jonkman
Lienden
Op de site had ik 's avonds 2 paar sneakers besteld, achteraf bleek het dat ik de verkeerde besteld had, maar ze zaten al dicht. ' s morgens heb ik ze meteen gebeld om de bestelling te annuleren, op het moment dat ik de verbinding verbrak, ontving ik meteen de annuleringsmail en had ik 's morgens ook al mijn geld terug gestort gekregen. Super nette service!
Beveelt aan
20 April 2021
Eva Maria
Enschede
ik had schoenen besteld, maar waren 2 verschillende in de doos. ik heb ze gelijk retour gestuurd. maar voordat ze het geld terugstorten duurt wel heel lang. 10 werkdagen staat ervoor. wel heel erg lang. bij een concurrent had ik schoenen besteld, die waren te groot, kreeg een dag erna gelijk mijn geld op de rekening terug.
Beveelt niet aan
19 March 2021
a. stam
westwoud
Goede ervaring met deze webshop, schoenen bestel en direct volgende dag al geleverd. Ook een leuk persoon geschreven blaadje in de doos.
Beveelt aan
10 February 2021
Leonard
Leiden
Alles klopte, van bestellen tot afleveren.
Beveelt aan
13 October 2020
Toos van Eekelen-heijnen
Heerle
Snelle levering, netjes verpakt!! Top service!
Beveelt aan
13 October 2020
Joyce
Rijkevoort
Heb leuke enkellaarsjes bij jullie gekocht Zitten goed , kwaliteit ook prima Het aangeven vd maat klopt ook heb normaal 38 Doordat men zei dat de schoen klein uitvalt heb ik een maat groter genomen en het zit perfect Voor de winter is het ook fijn dat er een soort van vilten zool inzit ( voelt warm prettig aan voor in de koude maanden ) Ben blij met deze laarsjes.
Beveelt aan
13 October 2020
Helma
Zwolle
Besteld en vlugge levering. Keurig.
Beveelt aan
12 October 2020
Ilonka Catsburg van as
Badhoevedorp
Snelle correcte levering.
Beveelt aan
11 October 2020
Carola Wijnhoven
Steyl
Ik heb mijn schoenen snel en zonder problemen ontvangen. Ze zien er goed uit, heel tevreden met men bestelling!
Beveelt aan
9 October 2020
Hermans
Erondegem
De schoenen die ik had besteld pastte niet. Even contact met de klantenservice opgenomen en binnen 5 minuten antwoord. Inmiddels zijn de schoenen opnieuw geleverd en ben ik zeer tevreden!
Beveelt aan
7 October 2020
Lisanne
Kockengen
Mooie schoenen voor een scherpe prijs. Goed verpakt en onbeschadigd ontvangen .
Beveelt aan
6 October 2020
Jacob
Jirnsum
Goede kwaliteit en zending
Beveelt aan
6 October 2020
Cs
Meerssen
Een vluggen levering top
Beveelt aan
6 October 2020
Toos
Eindhoven
Ben zeer tevreden over prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle bezorging.
Beveelt aan
5 October 2020
Mientje
Amstenrade
Bij shoetime kun je terecht voor goede merk schoenen maar ook de goedkope varianten zijn verkrijgbaar. Altijd scherpe acties waardoor je kwaliteit hebt voor een goede prijs. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.
Beveelt aan
5 October 2020
Annet
Borssele
Snelle levering en de laarzen zijn van perfecte kwaliteit
Beveelt aan
4 October 2020
Marjo Hamelink
Wolphaartsdijk
Goed
Beveelt aan
3 October 2020
Wil
Gorinchem
Goede ervaring,precies wat ik wilde en schoenen bevallen super goed .alleen bezorging door post NL liet een dag langer op zich wachten maar wel gemeld via track en tracé .
Beveelt aan
2 October 2020
Lia mekes.
Raamsdonksveer
Alles goed geregeld!
Beveelt aan
1 October 2020
Marjo
Posterholt
Alles duidelijk, vlug geleverd
Beveelt aan
1 October 2020
Joyce Lochtman
Brunssum
Lang moeten wachten op me bestelling ivm het afleverpunt! Heb ik ze vrijdag jl eindelijk zijn de mooie laarsjes te klein. Nu zo terug brengen naar t afleverpunt van PostNL Had gemaild waar me bestelling bleef meteen reactie dat t kwam door de adreswijziging naar een afleverpunt.
Beveelt aan
28 September 2020
Carla Geerlings
Aalsmeer
attend personeel en goede service en als je iets besteld dan heb je het de volgende dag in huis.
Beveelt aan
27 September 2020
Manny Weber
Maren-Kessel
Industrieterrein Panningen 109
5981NC Panningen
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Schoenen, Fashion
Overige bedrijven