Super webshop.correcte levering super prijs.ik zal hier vaker bestellen.

Snelle levering, mijn dochter is super blij met haar nieuwe schoenen

Prima prijs en zeer snelle levering

Prima prijs en zeer snelle levering Zeer tevreden

Zelfs een retourlabel bijgevoegd

De MAX

Zondag besteld,dinsdag geleverd, toppie. Bedankt doe zo verder. NL - BE : 1 - 0

Snelle en efficiënte verzending.

Zeer snelle en efficiënte klantenservice. Mijn pakket was goed verpakt. Alles verliep vlot en zonder problemen. Ik raad aan.

Keurig en snel

Netjes en snel geleverd. Erg verzorgd, zelfs keurige retourstickers en formulieren. Die had ik overigens niet nodig!

Goede en snelle service

Duidelijk website en snelle service. Schoenen in het weekend besteld en maandag in huis .

Goedkoop, snel & mooi

Dolblij met mijn nieuwe schoenen. Ongelooflijk fijne prijs en dan toch nog gratis verzenden en snelle levering. Echt een aanrader!

Netjes goed en snel

gewoon goed

Goede en snelle levering

Snel geleverd, ook mocht ik een schoen terug willen sturen is geen probleem. Het kan zelfs in de winkel teruggebracht worden, het geld word automatisch teruggestort.

goede en snelle service!

Ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht en de bestelling werd keurig de volgende dag al geleverd met track en trace, zodat ik op de hoogte was. Let alleen even op bij het invullen van aparte adresgegevens voor bezorg- en factuuradres: op deze website vul je eerst het bezorgadres in en zet je een vinkje als het factuuradres anders is (ik kom het vaker andersom tegen, maar het staat er wel bij). Hier zit een zeer tevreden klant!

Schoenen besteld en dag erna ontvangen

Schoenen kwamen netjes verpakt en in goede staat aan. Waren ook nog eens afgeprijsd. Dus een prima ervaring!

Hele goede en snelle levering

Altijd een goede en correcte , snelle levering. Als iets niet goed is wordt t goed opgelost.

Goede en snelle service

Vandaag besteld morgen in huis. Men hoeft niet naar de winkel.

Toppie

Snelle en correcte levering en duidelijkheid! Erg tevreden. Ook retourneren gaat super goed zonder problemen. Had binnen drie dagen mijn geld al terug. Complimenten!

Prima artikel snelle levering

Volgens afspraak snel geleverd

Heel snelle levering.

Prima service en snel geleverd

Top, enkel jammer van de verzendingskosten

Snelle levering, enkel jammer dat er 10 euro verzendingskosten voor België aangerekend worden.

Snel, duidelijk en correct

Het ging makkelijk en snel!

Perfect.

Perfecte afhandeling van mijn bestelling.

lekkere schoenen snelle levering

goede service