Snelle levering, goed artikel

Eerste levering was een maat te klein, terug gestuurd en heel snel mijn nieuwe pakket ontvangen.

Triest

Twee paar schoenen besteld via de site kreeg maar 1 paar binnen. Pas achteraf enkele dagen mailtje van Shoetime ontvangen dat de andere paar niet leverbaar is. Jammer en geen stijl verwijderd dat dan van de site.

Beste Siegfried, Bedankt voor de review. Onze oprechte excuses dat dit gebeurd is, helaas is dit iets technisch waar we weinig aan kunnen doen. We doen onze uiterste best om de klant zo spoedig mogelijk te informeren wanneer dit gebeurt, we vinden het vervelend dat dit te lang geduurd heeft. Vriendelijke groet, Shoetime

goed geregeld

snel binnen goed te volgen

Snelle en goede levering van een mooi paar schoenen

Bestelling snel en terugbetaling snel

Snelle en goede levering. Goede omschrijving van product.

Eerste keer dat de belofte,vandaag besteld, morgen in huis, nagekomen is.

Duidelijk en goed contact

Goed product goede info uiterst tevreden over de verloop van mijn bestelling

Prima sevice

Goede en snelle levering

Mijn bestelling voor Rohde slippers was zeer snel geleverd. Fantastisch! Kwaliteit en pasvorm uitstekend.

Veel keus en snelle levering perfekt!

Had schoenen besteld en werken na twee dagen al geleverd. Zijn mooie schoenen!Ben niet zeker of ze te Klein zijn. Heb ze nu een maat groter bestelt komen volgende week ! Snelle levering.fijn..

Product is goed

Product is goed en netjes ingepakt. Jammer dat de bestelling vertraagd is zonder dat het gemeld wordt. Dus helaas een slechte service.

Top@

Het is mijn 2 de x maar bevalt goed. Komen na wat de aangeven dus das fijn ! ;)

Geweldige service

Superfijne schoenen voor een aantrekkelijke prijs en supersnel geleverd

Goed en vriendelijk personeel, ook behulpzaam.

Gevonden wat ik zocht

Een heel lief verkoopstertje!

Super snel binnen, erg blij mee.

Snelle levering, goede pasvorm, leuke designs kinderschoenen

Gweldig

Nog nooit iets retour te hoeven sturen alles netjes verpakt, snelle levering, en netjes contact waar je bestelling zich bevind en geen lange wacht tijd.

Was snel bezorgd

Moest de schoenen ruilen van andere maat. Geen probleem, volgende dag in huis zonder extra kosten,...TOP!!!

Prima en snel

Snel!

snelle service, kwaliteit en goede afwikkeling

Snel en goed geregeld.

Zeer snelle en super verzending

Perfecte schoenen en direct geleverd...zal zeker nogmaal bestellen bij Shoetime!!!!

fijne site. Snelle levering. TOP

Industrieterrein Panningen 109