Super snelle levering

Goeie overzichteo website

Top bedrijf. Snelle levering

Snelle levering leuk attent kaartje erbij.

In goede staat en vlug ontvangen

Ja prima

verkeerd geleverd geenzilver/zwart maar zilver. verder vindt ik de riem aan de korte kant. inmiddels is de helm omgeruild. goede service.

Past niet

Hoewel we een originele pothelm hebben, lees de drukknopen daar waar ze horen, en jullie verkoopinfo aangeeft dat op alle pothelmen past doet de (overigens mooie klep) dat niet. Zonde …. En nu?

Hi Hugo, Wat vervelend om te horen! Zou je contact met ons willen opnemen via de mail? Dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Onwijs snelle levering. Nette communicatie en zeker de moeite waard om hier een product te bestellen.

Wauw Sanne, Wat een mooie review. Bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooie helm, gave accessoires. Mijn man maakt helemaal de blits...

Dat is nou mooi om te horen! Hier doen we het voor. Bedankt Anne-Lise. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Great product and good service

Clear site, quick delivery and good quality products

Thank you for your review Daan! We really appreciate it. Kind regards, Team Pothelm.nl

Uitstekende customers service

Had handschoenen te klein gekocht. Vlotte afhandeling bij retourneren en op nieuwe bestellen. Efficiënt en vriendelijk.

Heel mooi Berend, Fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

geweldig

Handschoenen besteld, afgehaald de maat was niet helemaal goed, maar kon gewoon een ander paar uitzoeken. top

Hi Ruud, Fijn dat we je hebben kunnen helpen! Veel plezier ermee en bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt Renate! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

posititief

Vrij snel geleverd en ook min of meer als verwacht. Handschoenen passen vrij goed en zien er goed uit. Enige min punt is dat 'duimen' te ruim zijn. Gaat om leren auto handschoenen met gehaakte bovenkant

Dag Erik, Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat de handschoenen net iets te ruim zijn. Alsnog veel plezier ermee gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering, topkwaliteit helm!

De helm is van zeer goede kwaliteit, prijs/ kwaliteit verhouding is dus prima. Snelle levering was ook top!

Goed om te horen Jaap. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Efficiency

I'm from Barcelona, when I did my purchase they contacted me quickly, they were very kind, I had no problem, I got my puchase in only few days. I'm very Happy~ They're very professional and very efficient

Thank you for your review. We really appreciate it. Kind regards, Team Pothelm.nl

uitstekend ook na schade

mooi en degelijk materiaal. goede levering. de eerste bril die ik ontvangt was er schade op de bril. Na een paar mailtjes te sturen hadden ze al een nieuwe opgestuurd zonder dat ik een meerprijs moest betalen. De bril die ik dan kreeg was tip top in orde zeker een aanrader deze shop.

Bedankt Baptiste, voor je review, je geduld en je begrip! Heel fijn om je woorden te lezen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zéér goede service en personeel dat weet waar het over gaat !

Heel prettig om te ervaren dat vragen of opmerkingen serieus genomen worden en héél belangrijk: men kent de eigen produkten en kan daarom meedenken in oplossingen of vragen beantwoorden. Géén ontwijkende antwoorden maar mensen die achter hun produkten staan en plezier hebben in de verkoop ervan. Heb o.a. een IXS HX104 jethelm en een Redbike flip up 3-knop vizier aangeschaft. Heel snelle levering maar was niet helemaal tevreden over deze combinatie en na telefonisch contact kwamen wij uit op een Redbike vizierversteller en een bubble vizier. Dit is voor mij een fantastische combinatie. Deze IXS helm heeft een fijne, comfortabele pasvorm: super prijs-kwaliteit verhouding en de vizieren en verstellers zijn van zeer degelijk dik materiaal gemaakt. Heb nu een mooie en solide 60-er jaren look. Ook de retour- en financiële afwikkeling is erg klantgericht: Bovenstaande situatie is geheel afgehandeld binnen 6 dagen, inclusief de creditfactuur en geld terug op mijn rekening. Topservice ! ( En nee, ik word niet gesponsord door Pothelm.nl.)

Wauw Wouter, wat een mooie review! Je hebt precies omschreven waar wij voor staan. Wij zijn ook ontzettend enthousiast over al onze producten en helpen onze klanten maar al te graag om tot het perfecte resultaat te komen. Heel erg bedankt en hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Fijne snelle levering

Ik heb een pothelm zonne klep besteld. Deze was goed beschreven op de website. En in het matzwart net zo als mijn helm. Ik kon alleen maar blinkend zwart vinden. Maar hier bij het pothelm team hebben ze de juiste voor mij.

Goed om te horen Rick. Blij dat wij je hebben kunnen helpen. Bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Volgens afspraak

Duidelijk, snel, makkelijk!

Goed om te horen. Bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima en vlotte service

Vlotte en snelle service

Bedankt Brian! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Quite straight forward

- Good webpage - Nice prices - Fast delivery

Thank you for your kind review Kim! We really appreciate it. Kind regards, Team Pothelm.nl

Goede en snelle service....prima bedrijf

Snelle en correcte levering. Voor herhaling vatbaar en een absolute aanrader.

Dat is mooi om te horen Ardash, bedankt. Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt Edwin! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snel

Meteen geleverd, product komt overeen met de beschrijving

Super Rolf! Bedankt voor je woorden. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering. En mooi product.

Na mijn vraag over de maat van de helm heb ik hem besteld. Past perfect en zit lekker.

Goed om te horen Bert. Heel erg bedankt voor je review en veel rijplezier! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!