Helemaal top!

Snel geleverd en prima verpakt!

Alles prima gelaufen. Gerne wieder…

Vielen Dank, Jörn! Es freut uns, dass alles gut gelaufen ist. Wir freuen uns auf deine nächste Bestellung! Tschüss Stijn - Pothelm

Goed bedrijf

Pothelm is goed bedrijf op verschilende vragen per mail snel antwoorden ook telefonisch goed bereikbaar helm is een prima en goed product

Bedankt voor je review, Adrie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel onze klantenservice als ons product. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd. Groeten, Stijn Pothelm.

Eerlijke product omschrijving en supersnelle levering!

Eerlijke product omschrijving en supersnelle levering!

Hallo Roelof, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze eerlijke productomschrijvingen en snelle levering. Gr Stijn - Pothelm

Snelle en correcte levering!

Mijn motorhelm werd snel en goed verpakt geleverd. Heel mooi aanbod aan goeie prijzen!

Hai Veerle, Bedankt voor de mooie woorden en de review Groet Stijn Pothelm

Een aanrader.

Ik ben heel erg tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de helmvizier.

Harry, Bedankt voor de mooie review! Groet Stijn Pothelm

Goede ervaring snelle levering

Duidelijke omschrijving geleverd wat er word aangeboden

Bedankt voor je positieve feedback, Monique! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze snelle levering en duidelijke omschrijving van het product. Groet Stijn

Schnelle Lieferung und sehr gute Ware

Top Service und schnelle Lieferung! Nur zu empfehlen!

Liebe Julia, Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem schnellen Service und der Qualität unserer Produkte zufrieden sind. Es ist großartig zu wissen, dass Sie uns weiterempfehlen. Mit freundlichen Grüßen, Stijn

Goeie en betaalbare producten.

Beste Jan, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en betaalbare producten. Het is geweldig om te weten dat je ons zou aanbevelen. Met vriendelijke groet, Stijn

Snelle verzending,top

Prima helm. Goede pasvorm. Zeer tevreden.

Bedankt voor de mooie review. Altijd fijn om te horen Jacobus! Hartelijke groet, Team Pothelm

prima product, degelijke verpakking , order netjes afgehandeld

prima product, degelijke verpakking , order netjes afgehandeld

Supper service

Heel blij met mijn moto bril,supper vlug geleverd,echt top

Beste Frank, Hartelijk dank voor je enthousiaste review! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service en je nieuwe moto bril. Snelheid en kwaliteit zijn voor ons topprioriteiten, dus het is geweldig om te weten dat dit ook zo bij jou is overgekomen. Groet Stijn - Pothelm

Prima zaak

Prima zaak

Ontzettend bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm

Super geregeld en snel

Mooi product pas vorm goed klopte precies wat er in de beschrijving stond. Helm was op voorraad in de avond besteld 2 dagen later binnen top.

Mooier kan haast niet Rene. Onwijs bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm

Gute Qualität und schnelle Lieferung

Schön zu hören! Danke für deine Bewertung Miguel. Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm.nl

Snel

Hai Jan, Bedankt voor de review! Groet Stijn - Pothelm

Sehr gute Qualität

Prompt wurde geliefert

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung, Harald! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit der Qualität unserer Produkte und unserem prompten Lieferservice zufrieden sind. Ihre Empfehlung schätzen wir sehr und freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bedienen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Stijn - Pothelm

Snel, duidelijk en goed

Snelle en goede service

Mijn klacht over een productiefout werd binnen 24 uur snel en naar tevredenheid opgelost. Klantenservice zeer vriendelijk en meedenkend!

Hai Eugene, Bedankt voor je positieve review, Eugene! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en efficiënte service. Onze klantenservice streeft er altijd naar om vriendelijk en behulpzaam te zijn. We waarderen je aanbeveling en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

Arrived in good shape

Easy to deal with , thanks

Thank you, Michael, for your positive review! We're glad to hear that everything arrived in good shape and that you found it easy to deal with us. Best regards, Stijn - Pothelm

Toppie

Bedankt, Ad, voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

Schnell, einfach, perfekt

Schnell einfach perfekt

Vielen Dank, Florian! Wir freuen uns sehr, dass du mit unserem schnellen und einfachen Service zufrieden bist. Deine Empfehlung bedeutet uns viel. Beste Grüße, Stijn - Pothelm

Prijs kwaliteit , heel duur

Zelfde artikel gekocht uit nieuwsgierigheid op Temu , blijkt het zelfde te zijn , dit namelijk voor de prijs van net geen 9 euro en betaalde bij jullie 94 euro .

Hai Ignace, Dank voor uw feedback. Wij waarderen uw mening en willen graag enige duidelijkheid verschaffen. Onze Bobster-brillen worden rechtstreeks uit Amerika geïmporteerd, zodat wij de hoge kwaliteit kunnen garanderen waar wij voor staan. Het lijkt erop dat u mogelijk een namaakproduct van Temu heeft ontvangen. Wij streven niet naar een lage inkoopprijs, maar naar kwalitatieve producten die onze klanten kunnen waarderen. Hoewel we begrijpen dat de prijs een belangrijk aspect is, willen we benadrukken dat onze producten gecertificeerd en van gegarandeerde kwaliteit zijn. Als u tevreden bent met een versie van 9€, respecteren we dat. Echter, wij staan achter de authenticiteit en kwaliteit van onze producten en zijn altijd bereid om dit verder toe te lichten. Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

Sensationell!

Von der Bestellung bis zur Lieferung war alles sensationell. 1. Perfekte Kommunikation 2. Tadellose Betreuung und Abwicklung des Geschäftes 3. Phantastischer Helm Unter dem Strich: Sehr zu empfehlen :)))) Vielen Dank - Met vriendelijke groeten aan Nederland/ Marko

Hallo Marko, Herzlichen Dank für deine fantastische Bewertung! Wir freuen uns sehr zu hören, dass du mit unserem Service und deinem neuen Helm so zufrieden bist. Es ist großartig, dass die Kommunikation, die Abwicklung und die Qualität des Helms deinen Erwartungen entsprochen haben. Mit freundlichen Grüßen, Stijn - Pothelm

Quick, professional, well prices

Went to pick-up a helmet. Was served very professionally. Lady had doubts whether helmet would fit, convinced me to try it on and proved right. Could get a bigger size right then and there. Paid the difference in the office and was good to go. Very helpful.

Thank you for your positive review, A.W.! We're glad to hear you received professional service when picking up your helmet. It's great that we could provide a larger size right away and assist you quickly. Your satisfaction is important to us. We look forward to serving you again in the future! Best regards, Stijn - Pothelm

Herinckhavestraat 5 5

7557JJ Hengelo

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!