Great service!

Received prompt notification of order confirmation and shipment details. Took longer to get out of U.S. Customs than the shipment getting to U.S. I am thrilled with the ivory helmet and so thrilled they carried what I wanted because I couldn't find anything similar in the U.S.and They truly exceeded my expectations. Great job!

Paula, what a fantastic review to start the week! Thank you so much and we wish you lots of fun with the helmet. Best regards, Coen Pothelm

Snelle levering ... goede prijs

Top, u ook bedankt!

Produckt was zoals vermeld !!!

Helm werd besteld op jullie site en 2dagen later ontvangen in prima staat en zoals vermeld was de helm zoals ik verwacht had !! Een aanrader pothelm.nl ... En nog maals dank voor de vlotte service

Bedankt voor de uitgebreide review. Altijd goed om te lezen. Heel graag gedaan en heel veel plezier er van! Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Goede service en goederen

Netjes op de hoogte gehouden en precies de producten afgeleverd zoals op de website is geadverteerd. Ook een van de weinige winkels die verkoopt waar ik naar zoek.

Bedankt voor de uitgebreide feedback, fijn om te horen dat alles naar verwachting was. Hier doen we het voor! Veel plezier er van. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Top! Bedankt voor de feedback.

zeer tevreden

zeer vlot en rap gekregen en past perfect merci

Super om te horen, bedankt voor de feedback! Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Super geregeld besteld dag erna in huis

Besteld op de site voor het eerst klopten de foto’s met de werkelijke bestelling (kleurechtheid). Besteld en de dag erna in huis! Super geregeld! Mooie website! Snelle levering alles wat dus eigenlijk je verwachting is!. Thnx!

Bedankt voor je uitgebreide feedback! Dat wordt zeer gewaardeerd. Veel foto's zijn door ons zelf gemaakt om precies ook de echte kleuren goed weer te geven. Mooi om te horen dat het bevalt :) Super om te horen, veel plezier van de helm en toolrol. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Top service, snelle levering en correcte afhandeling.

Bedankt voor je review, super om te horen dat het naar wens was. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

perfecte service

zeer klantvriendelijk, persoonlijke service en uitermate correct

Bedankt voor de review. Super om te horen, daar doen we het voor. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Snelle verzending en goede service!

De verzending was snel en werd ook nog gebeld om 2 losse bestellingen te combineren zodat ik de verzendkosten terug kon krijgen. Top!

Bedankt voor de review Marjolein. Fijn om te horen dat onze service bevallen is! Veel plezier van de spullen. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Superbsnel en kwaliteit

Visor adjuster gekocht. Goed kwaliteit. Stevige plastic.

Super om te horen dat het product bevalt. Die adjusters zijn echt mega sterk! Bedankt voor de review!

Zeer goed geregeld.

Duidelijke site met goede uitleg over maatvoering. Goed e mail verkeer.

Hallo Sjaak, Bedankt voor de uitgebreide feedback. Fijn om te horen dat de service bevalt :) Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Uitstekende service, zowel inzake kwaliteit als tijdige en correcte levering. Pothelm is 👍

Uitstekende service, zowel inzake kwaliteit als een tijdige en correcte levering. Pothelm is 👍👏

Bedankt voor de feedback, fijn om te horen. Daar doen we het voor!

uitstekende service

De uitleg per telefoon is prima, terugsturen van de helm geen enkel probleem, en ook de service ná aankoop is dik in orde. Medewerkers getroosten zich alle moeite de klant terwille te zijn.

Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is! Bedankt voor de review :)

Uitstekend, service/prijs/levering/product

tevreden

Prijs/kwaliteit naar verwachting

De helm is kwalitatief zeker in orde, heel tevreden Levering was zeer snel. De bijgeleverde bril heeft nogal wat lijmrandjes en is van kunststof en niet van metaal. op zich ook geen probleem. Jammer dat ik 'smoked glasses'had gevraagd maar gewone doorzichtige glazen kreeg

Beste Bram, Bedankt voor uw review. We hebben direct contact met u opgenomen over de verkeerd geleverde bril én dat deze wat kwaliteitsproblemen heeft. Helaas hebben we nog niks van u vernomen. We vernemen graag alsnog van u zodat we de bril kunnen omruilen. Ons excuses voor het ongemak. Gelukkig bent u verder tevreden :) Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Mooie producten heb de ledere helm gekocht, ziet er goed uit alleen lijmrand laat n beetje los voor de rest helemaal tervreden !

Beste Bram, we hadden direct contact met u opgenomen zodat u de helm eventueel kunt retourneren voor 1 zonder fabrieksfoutje. Maar tot op heden hebben we nog niks vernomen. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren, waarvoor excuses. We vernemen graag alsnog van u zodat de helm eventueel omgeruild kan worden. Fijn om te horen dat u verder tevreden bent! Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Goed geregeld

Goeie, betrouwbare webshop

Snelle levering, snelle reactie op vragen en goede klantenservice.

Top om te horen! U ook bedankt en veel plezier ervan. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Vriendelijk maar slordig

Bestelling gedaan van 3 artikelen. Slechts 1 artikel ontvangen. Gebeld, en inderdaad vergeten. De ontbrekende artikelen lagen nog ter plekke. Wel netjes opgelost, alsnog andere dag in huis!

Bedankt voor uw feedback. Ik kan niet anders beamen dat het inderdaad slordig was en gelukkig bent u tevreden met de snelle oplossing. Uw review houdt ons scherp, waarvoor dank!

Voor een on-line aankoop prima geregeld.

Volgende dag in huis en afgeleverd op een tijdstip dat de meeste mensen thuis zijn, (tussen 18.00 en 20.00 uur) met de fietskoerier.

Goed om te horen dat de fietskoerier bevalt! En het is nog milieu vriendelijker ook :)

Goede service, snelle reactie/actie

Ondanks iets wat late ontvangst van product. Erg goede en snelle service toen het product te klein was. En op tijd de juiste maat ontvangen.

Fijn om te horen dat het ondanks de kleine vertraging verder allemaal goed is bevallen. Veel plezier van de helm!

Niks te klagen over Pothelm product zag er uit zoals beloofd, dik voor mekaar.

Niks te klagen over Pothelm product zag er uit zoals beloofd, dik voor mekaar.

Heel fijn, bedankt voor de feedback!

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!