Schnelle Lieferung und sehr gute Ware

Top Service und schnelle Lieferung! Nur zu empfehlen!

Liebe Julia, Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem schnellen Service und der Qualität unserer Produkte zufrieden sind. Es ist großartig zu wissen, dass Sie uns weiterempfehlen. Mit freundlichen Grüßen, Stijn

Goeie en betaalbare producten.

Beste Jan, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en betaalbare producten. Het is geweldig om te weten dat je ons zou aanbevelen. Met vriendelijke groet, Stijn

Snelle verzending,top

Prima helm. Goede pasvorm. Zeer tevreden.

Bedankt voor de mooie review. Altijd fijn om te horen Jacobus! Hartelijke groet, Team Pothelm

prima product, degelijke verpakking , order netjes afgehandeld

prima product, degelijke verpakking , order netjes afgehandeld

Supper service

Heel blij met mijn moto bril,supper vlug geleverd,echt top

Beste Frank, Hartelijk dank voor je enthousiaste review! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service en je nieuwe moto bril. Snelheid en kwaliteit zijn voor ons topprioriteiten, dus het is geweldig om te weten dat dit ook zo bij jou is overgekomen. Groet Stijn - Pothelm

Prima zaak

Prima zaak

Ontzettend bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm

Super geregeld en snel

Mooi product pas vorm goed klopte precies wat er in de beschrijving stond. Helm was op voorraad in de avond besteld 2 dagen later binnen top.

Mooier kan haast niet Rene. Onwijs bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm

Gute Qualität und schnelle Lieferung

Schön zu hören! Danke für deine Bewertung Miguel. Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm.nl

Snel

Hai Jan, Bedankt voor de review! Groet Stijn - Pothelm

Sehr gute Qualität

Prompt wurde geliefert

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung, Harald! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit der Qualität unserer Produkte und unserem prompten Lieferservice zufrieden sind. Ihre Empfehlung schätzen wir sehr und freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bedienen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Stijn - Pothelm

Snel, duidelijk en goed

Snelle en goede service

Mijn klacht over een productiefout werd binnen 24 uur snel en naar tevredenheid opgelost. Klantenservice zeer vriendelijk en meedenkend!

Hai Eugene, Bedankt voor je positieve review, Eugene! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en efficiënte service. Onze klantenservice streeft er altijd naar om vriendelijk en behulpzaam te zijn. We waarderen je aanbeveling en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

Arrived in good shape

Easy to deal with , thanks

Thank you, Michael, for your positive review! We're glad to hear that everything arrived in good shape and that you found it easy to deal with us. Best regards, Stijn - Pothelm

Toppie

Bedankt, Ad, voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

Schnell, einfach, perfekt

Schnell einfach perfekt

Vielen Dank, Florian! Wir freuen uns sehr, dass du mit unserem schnellen und einfachen Service zufrieden bist. Deine Empfehlung bedeutet uns viel. Beste Grüße, Stijn - Pothelm

Prijs kwaliteit , heel duur

Zelfde artikel gekocht uit nieuwsgierigheid op Temu , blijkt het zelfde te zijn , dit namelijk voor de prijs van net geen 9 euro en betaalde bij jullie 94 euro .

Hai Ignace, Dank voor uw feedback. Wij waarderen uw mening en willen graag enige duidelijkheid verschaffen. Onze Bobster-brillen worden rechtstreeks uit Amerika geïmporteerd, zodat wij de hoge kwaliteit kunnen garanderen waar wij voor staan. Het lijkt erop dat u mogelijk een namaakproduct van Temu heeft ontvangen. Wij streven niet naar een lage inkoopprijs, maar naar kwalitatieve producten die onze klanten kunnen waarderen. Hoewel we begrijpen dat de prijs een belangrijk aspect is, willen we benadrukken dat onze producten gecertificeerd en van gegarandeerde kwaliteit zijn. Als u tevreden bent met een versie van 9€, respecteren we dat. Echter, wij staan achter de authenticiteit en kwaliteit van onze producten en zijn altijd bereid om dit verder toe te lichten. Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

Sensationell!

Von der Bestellung bis zur Lieferung war alles sensationell. 1. Perfekte Kommunikation 2. Tadellose Betreuung und Abwicklung des Geschäftes 3. Phantastischer Helm Unter dem Strich: Sehr zu empfehlen :)))) Vielen Dank - Met vriendelijke groeten aan Nederland/ Marko

Hallo Marko, Herzlichen Dank für deine fantastische Bewertung! Wir freuen uns sehr zu hören, dass du mit unserem Service und deinem neuen Helm so zufrieden bist. Es ist großartig, dass die Kommunikation, die Abwicklung und die Qualität des Helms deinen Erwartungen entsprochen haben. Mit freundlichen Grüßen, Stijn - Pothelm

Quick, professional, well prices

Went to pick-up a helmet. Was served very professionally. Lady had doubts whether helmet would fit, convinced me to try it on and proved right. Could get a bigger size right then and there. Paid the difference in the office and was good to go. Very helpful.

Thank you for your positive review, A.W.! We're glad to hear you received professional service when picking up your helmet. It's great that we could provide a larger size right away and assist you quickly. Your satisfaction is important to us. We look forward to serving you again in the future! Best regards, Stijn - Pothelm

Goede service en snelle verzending

Hallo Martin, Bedankt voor de review! Mooi om te horen dat je tevreden bent. Groet Stijn - Pothelm

Perfecte motorbril voor brildragers

De motorbril past perfect over mijn gewone bril en past ook prima in de helm. Het glas lijkt erg donker, maar dat valt erg mee bij het dragen. De bril werd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe bril.

Bedankt Henk We zijn blij dat de motorbril goed over uw gewone bril past en comfortabel in uw helm zit. Fijn dat de bril snel geleverd werd en dat u tevreden bent. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

Super vriendelijk

Leuk telefoon gesprek goed geholpen

Bedankt voor uw positieve feedback, Patrick! We zijn blij om te horen dat u een prettig telefoongesprek heeft gehad en goed geholpen bent. Uw tevredenheid is onze prioriteit en het is mooi om te horen dat onze vriendelijkheid op prijs wordt gesteld. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

zeer snelle en correcte afhandeling

snel geleverd, product zoals omschreven, prima afgehandeld

Bedankt voor uw positieve review, Eric! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de snelle en correcte afhandeling van uw bestelling. Het is fijn dat het product aan uw verwachtingen voldoet en dat alles prima is afgehandeld. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Stijn - Pothelm

Niet zo goed

2de set verschillende maten(grote) en derde set te laat geleverd zodanig dat de persoon die het als geschenk moest krijgen. zonder is moeten vertrekken

Goedemorgen Guy, Dit vinden wij erg vervelend om te horen. Hebben wij in eerste instantie een verkeerd product opgestuurd? In dat geval onze excuses hiervoor. Graag hadden wij dit eerder gehoord, zodat we het juiste paar gelijk hadden kunnen opsturen naar u. Ook vinden wij het erg jammer dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Dit ligt helaas buiten onze handen, maar wij willen hier alsnog onze excuses voor aanbieden. Uiteraard kunt u uw bestelde producten naar ons retourneren. Met vriendelijke groet, Team Pothelm.nl

Great products at a good price. Friendly service

I bought two helmets and some accessories from Pothelm. It was bought online. Website is easy to navigate. Product images are clear. The customer service is fantastic. Definitely recommend Pothelm.

What a fantastic review! Thank you so much Lance. We really appreciate it. All the best, Team Pothelm

Nicht erhalten

Ich hab meine Bestellung noch nicht erhalten und auch keine Nachricht wegen einer paketstation!!! Hätte mein Geld gerne erstattet

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Tschüss, Claudia, Es tut uns sehr leid, dass Sie uns eine so schlechte Bewertung geben. Ihr Paket konnte über die Sendungsverfolgung, die Sie von uns erhalten haben, nachverfolgt werden und wurde am 29. Mai an der nächsten Paketstation zugestellt: MD2 Traumf�nger Obere Vorstadt 35 72458 Albstadt Leider können wir Ihnen Ihr Geld zu diesem Zeitpunkt nicht zurückerstatten, da das Paket nicht vermisst wird. Sie können es jedoch zurückschicken, in diesem Fall erstatten wir Ihnen selbstverständlich Ihr Geld. Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm

Bedrijfsgegevens

Herinckhavestraat 5 5

7557JJ Hengelo

[email protected]

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.