Snel, attent en vriendelijk

Ervaring minimaal , verpakking pakket uitstekend , evenals het bestelde product

Wat een mooie review Harm, Bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Actiegerichtheid bij achterblijven vervoerder

Ondanks de bevestiging mail heb ik de bestelling nog niet ontvangen Na het initieel plaatsen van dit bericht is er direct met mij contact opgenomen. Issue lag bij de vervoerder. Deze is direct door leverancier benaderd. Dus alle hoop dat dit goed komt. Inzet vanuit pothelm dus goed. Nu de levering maandag afwachten. Ik stel wel mijn eerste oordeel positief bij vanwege klantgerichtheid en direct actie ondernemen

Dag Edwin, Ach, dat is vervelend! We hebben GLS even gebeld en uw pakketje ligt inderdaad vast op het depot in Rotterdam. Ze gaan hem een duwtje geven en gaan erachteraan dat hij in uitlevering komt. Goed dat u het even meldt en uiteraard onze excuses voor dit ongemak! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel, accuraat

Toegangbare site... Snelle levering

Fijn om te horen Peter, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Topleverancier !

Racing handschoenen gekocht voor mijn classic car. Waren oorspronkelijk niet op voorraad maar twee dagen bericht ontvangen dat ze terug voorradig waren. Dag later zeer verzorgd pakket in de bus, kwaliteit van de handschoenen is perfect en de prijs is zeer competitief. Aanbevolen !

Wat een mooie complimenten Marc, Heel erg bedankt hiervoor! Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering tegen topprijzen

Leuke producten, tegen scherpe prijzen. De levering zoals beloofd.

Wat een mooie review Mark. Ontzettend bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlotte en vriendelijke levering

Vlotte en vriendelijke levering

Fijn om te horen Sven, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Tegenvaller

Bij het eerste telefonisch contact heel vriendelijk te woord gestaan. Toen ik een motorbril besteld had en deze niet paste heb ik de bril teruggestuurd. Kreeg echter 5,95 euro minder teruggestort. Retourneren is dus voor rekening van de klant. Was de eerste keer dat ik dit mee maakte. Jammer

Hallo, Zojuist hebben we ook al even aan de telefoon gesproken. Retourzendingen zijn altijd gratis voor onze klanten uit Nederland en België. Hier zijn dan ook geen kosten voor in rekening gebracht. Het missende bedrag wat niet is teruggestort betreft de verzendkosten voor de heenweg. Dit is vrij normaal en wij zijn zeker niet de enige webshop die hier kosten voor in rekening brengt. Ik snap uw teleurstelling en wij willen graag onze excuses aanbieden voor als wij ergens niet duidelijk in zijn geweest. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima kwaliteit keurige mensen snelle levering

Hier worden we blij van Elko! Ontzettend bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Slechtste levering ooit .

Geachte , Mijn bestelling is nog steeds niet toegekomen . GLS stuurt telkens e-mail dat het adres niet klopt . De chauffeur beweert dat dit adres niet bestaat . Dit terwijl andere vervoerders daar geen enkel probleem mee hebben . Ik begrijp dat dit niet Uw schuld is , maar ik zit er wel mee . Filip .

Dag Filip, Dat is ontzettend vervelend! Ik heb u zojuist een mail gestuurd met meer informatie over uw pakket. Hopende dat u het pakket binnen twee dagen in huis heeft. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima service snel geleverd en netjes.

Bedankt Bert! Veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon goed

Heel fijn Cor! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Àlles TOP !!!!

Doen wat ze zeggen , alles prima

Ontzettend bedankt Stefan! Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooie Helm En Snelle Levering Service

Mooie Helm en Snelle levering Service

Top! Heel erg bedankt voor je review Luc. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

Door de duidelijke omschrijving wat betreft maten, heb ik precies de juiste handschoenen kunnen bestellen.

Dat is fijn om te horen Sander! Heel erg bedankt voor je review. Veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed bedrijf. Leuk contact snelle levering en goede pasvorm.!!!

Wat een mooie woorden Jo! Ontzettend bedankt voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede service! Goed bereikbaar!

Duidelijke overzichtelijke webshop. Helaas was er met de bestelling van ons vanalles misgegaan maar dit werd super netjes opgepakt. Telefonisch goed bereikbaar, dat vind ik een groot pluspunt. En ook belangrijk, mooie helmen. Tevreden mee.

Wat fijn om te horen Brenda. Er ging inderdaad van alles mis, maar gelukkig is alles ook weer goed gekomen. Bedankt voor je geduld en voor je mooie review! Veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Took possession of goods today.

I am very very pleased. The items ordered exceeded my expectation in Quality, thank you. I would not hesitate to purchase for this company again.

Wauw Martin, you just made our day! Thank you so much for this very kind review. Hope to see you again some time. Kind regards, Team Pothelm.nl

tevreden

goede webshop,vlotte levering

Goed om te horen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer vlug geleverd

Super Bart! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima geregeld

Je wordt goed geholpen,bij terugsturen geen probleem meteen nieuwe bestelling gedaan goede service.

Wat fijn om te horen Rene. Bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed geregeld

Duidelijke site, Snel geleverd, Het product was echter voor mij niet de juiste maat, jammer want n bril voor op de motor met meekleurende glazen was voor mij de uitvinding. Makkelijk gratis retour en binnen enkele dagen mijn aankoop bedrag terug gestort.

Wat een mooie woorden Pascal. Helaas niet geslaagd, maar wij zijn heel blij met deze review! Ontzettend bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon prima

Gewoon snel en goed geleverd

Hier maak je ons blij mee Aad, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mijn ervaring is goed

het product zo als omschreven

Super Harry, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer goede service

Snelle levering en retourneren geen enkel probleem!

Fijn om te horen Elbert, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima product, goede prijs, maarrr…

Prijs kwaliteit kan ik niks van zeggen. Dat is prima. Op de site wordt geschermd met snelle levering. Pas als je hebt besteld en betaald wordt er verteld dat aan die leveringsvoorwaarde niet kan worden voldaan. Excuses als Corona komen dan voorbij ( nb. Ik schrijf deze review als Corona idd al lang en breed voorbij is).

Dag Marcel, Bedankt voor je review. Wij begrijpen heel goed de frustratie. 90% van onze pakketjes komt op tijd aan, maar helaas kan er ergens eentje tussen zitten die iets vertraging oploopt. Op dit moment ondervinden pakketdiensten helaas nog steeds problemen door de nasleep van Corona. In dit geval zat Koningsdag ertussen, wat voor drukte zorgde bij onze pakketdienst waar wij mee samenwerken. Onze excuses voor dit ongemak! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!