Prima.

Prima, op tijd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, zeker een aanrader om hier te bestellen

Zeer nette service, er ging iets fout aan mijn zijde met de betaling daardoor moest ik 1 item opnieuw bestellen en apart afrekenen inclusief verzendkosten, de extra verzendkosten werden direct door Pothelm.nl middels een credit nota terug betaald. Levering zeer snel en traceerbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima verpakt en netjes bezorgd Alleen jammer dat de bril totaal niet past met deze helm dat zouden jullie wel aan mogen geven met opties die wil goed sluitend passen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Michael, bedankt voor uw reactie en de uitgebreide feedback. De bril die u heeft besteld hebben wij bewust niet bij de opties staan ook, omdat deze er niet goed bij past. Hoewel dit wel heel persoonlijk is. Maar u mag 'm gerust ruilen voor een ander model als u wilt. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Goede omschrijving v/h product en snelle levering!

Prima hsndschoenen

Snelle juiste levering

Niet het ruimste assortiment, maar wat er is, is gewoon goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle, correcte afhandeling van een internet order; goed product - ben er blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie website,duidelijke beschrijving en de producten zijn echt tof en mooi ,leuke hebbedingetjes. betaalbare prijzen. Vlugge levering echt top!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar, ik had een vraag en daar hebben ze duidelijk antwoordt op gegeven. Kwantiteit van het product is ook super.

Voor mij niks

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, alles correct geleverd en kwaliteitsprodukten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klant vriendelijk, doet hun uiterst best om de klant tevreden te houden!! Een super bedrijf ben zeer blij en tevreden met mijn koop zeker een aanrader!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goed te volgen waar pakje zich bevindt. En een goede website .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

HEEL vlugge respons!! ik werd 30minuten na mijn online aankoop opgebeld om mij te een correctie van mijn aankoop te adviseren! super goeie service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

komen hun afspraken na

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vragen om beoordeling maar nog geen helm ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie duidelijke webshop

Meer aanbiedingen of lagere prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede sevice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte en nette afhandeling van alle zaken

Ga zo door !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk beschreven en omvangrijke inventaris. Gemakkelijk betalen met verschillende methodes. Snelle levering van bestelling.

Tips om helmmaat te meten / bepalen?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bezorgen in Italië duurde wat lang. Maar nu de helm er is ben ik er zo blij mee. Ik lijk wel een idioot als ik er mee rij. Precies wat ik wilde. Kortom, mooie helm. Als ik nog een hoofd krijg koop ik er nog 1.

Als ik meer krijg dan gehoopt kan ik niets negatiefs verzinnen.

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!

Filter op Taal