Verzending oké, review op produkt niet geplaatst!?

Zie mijn review!

Snel verzonden en goede kwaliteit

Leuke helm van uitstekende kwaliteit. Netjes verpakt en snel verzonden. Een aanrader!

geen klachten gewoon goed

alles zoals het hoort bestelt,betaald, ontvangen

geweldig

alles verliep zoals het moet

Bedankt voor de mooie beoordeling Rudi! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima, mooie kwalitei

Uotstekend

Bedankt voor de mooie review J.J.! Goed om te horen dat u tevreden bent over ons product :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

super goede service en snelle levering

gewoon super

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service én levering :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Niks meer aan doen

Bril nummer 2 van dit type nu met donkere glazen zitten prima, snel geleverd en voor een mooie prijs

Bedankt voor de mooie review Kees! Fijn om te horen dat u ook na de tweede keer nog steeds tevreden over ons bent ;) Veel plezier met uw nieuwe bril! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Het zit goed, goede service en snelle bezorging!! Top!!

Bedankt voor de mooie beoordeling L.A. Frey! Fijn om te horen dat de helmen goed zitten en onze service is bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier én veilige kilometers met uw nieuwe helmen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Schitterend

Mooie producten, correct geprijsd en vlotte levering.

Bedankt voor de mooie review Jochen! Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment én onze service :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

prima!

kwaliteit! De bril sluit mooi aan rond mijn pothelm en op mijn gezicht. Tijdens het rijden blijft hij strak zitten zonder te storen, ook tegen hogere snelheden. Hier ga ik jaren plezier aan hebben...

Bedankt voor de mooie beoordeling Hans! Fijn om te horen dat de bril én onze service zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw nieuwe bril! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helm paste niet

De helm viel wat klein. Netjes retour bon gekregen en geld retour mogen ontvangen. Je woord zeer goed op de hoogte gehouden een dikke 5 sterren voor dit bedrijf.

Bedankt voor de mooie score Remy! Vervelend om te horen dat de helm niet paste, maar gelukkig was u verder wel zeer tevreden over onze service ;) Succes met de zoektocht naar een andere helm! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed contact en service

Bedankt voor de mooie beoordeling Cees! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Correct afwerking hoog kwalitatief product kortom voor herhaling vatbaar

Goede afwerking zeer goede communicatie, produkt is zoals het beschreven wordt, goede prijs kwaliteit verhouding

Bedankt voor de mooie score Franco! Fijn om te horen dat het product en onze service zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Geweldige service en vriendelijke mensen

Viendelijke mensen en geweldige vugge service

Bedankt voor de mooie beoordeling en woorden Rob! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle en goede service

Bestelling was snel en heel erg goed

Bedankt voor de mooie score Sylvia! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooi product snel geleverd

Mooi product, snel geleverd

Bedankt voor de mooie score Rob! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en over het product :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel en netjes

Snel en nette levering

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Marie! Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima en vlotte afhandeling

Mooie site en veel keuze.

Bedankt voor de mooie review Wim! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Een eerlijk antwoord op mijn telefonische vraag!

Op mijn telefonische vraag over een winddichte balaclava, t.w. of deze ook windruisreducerend was, kreeg ik het volgende eerlijke antwoord: “Ik verkoop graag, maar dát weet ik niet.” En ik ben gek op eerlijke antwoorden! Mijn aankoop was er binnen twee dagen!

Bedankt voor de mooie score Reinier! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel geleverd en product zoals omschreven

Snel geleverd en niet duur

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat het product en de levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt voor de mooie score Jeff :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlot & correcte service

Overzichtelijke site met keuzemogelijkheden, Vlot toegankelijk en zeker niet onoverzichtelijk, alles netjes gegroepeerd.

Hartelijk dank voor de mooie score Walter! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website én service. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Alles volgens afspraak.

Reageerde snel en goed op vraag van mij per email gestuurd en kwam met goede oplossing.

Bedankt voor de mooie beoordeling Paulus! Fijn om te horen dat alles goed is bevallen :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bestelling kwam netjes verpakt toe. Bij mijn bestelling werd de xl-klep gekozen, echter bleek deze niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Bij contact met de klantendienst werd dit dadelijk verholpen en stuurde men de Square klep op met een korting van 15%. Twee dagen nadien werd dcit geleverd. Top service.

Bedankt voor de mooie score Alain! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ik had een vraag ivm de verstuurde e-mails en belde daarom om 20:00 uur het service nummer maar ik werd verbonden met de voicemail. Binnen 10 minuten werd ik door een medewerker teruggebeld en werd het probleem opgelost! Het bestelde product is binnen 24 uur bezorgd en is van prima kwaliteit.

Bedankt voor de mooie uitgebreide beoordeling Easy Rider! Fijn om te horen dat onze service, product én levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!