Super service!

Leuke bril besteld en amper twee dagen later lag die al in mijn bus in het verre westvlaanderen.... Wat kan een mens méér verwachten?

He wel snelle levering!

Mooie overzichtelijk site veel keuze!

Fijn om te horen, bedankt de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Duidelijke site, betrouwbaar en snel

Gewoon goed. Flex Delivery service van GLS is ook erg handig.

Wat fijn om te horen! Bedankt voor de feedback en veel plezier van de motorbril. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Alleen de bezorgdienst kwam buiten de aangegeven tijden.

Bedankt voor de review. Vervelend dat ze niet volgens afspraak kwamen, maar gelukkig kwamen ze wel in ieder geval. Veel plezier van de motorbril. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Accuraat en snel

Bestelling was er al snel, helaas was de bestelde helm geen succes. Retour zo geregeld en ik wilde de helm graag verrekenen met een andere bestelling en ook dat verliep vlotjes.

Bedankt voor de uitgebreide review. Daar hebben we inderdaad onze gratis retour service voor, mocht dat nodig zijn. Fijn om te horen dat de service zo goed is bevallen. Veel plezier van de motorbrillen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bestelt. De volgende dag in huis

Snelle levering Een goed produkt

Mooi vlot, zo zien we het graag. Bedankt voor de feedback. Veel plezier ermee. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering. Ga er vaker bestellen.

Fijne webshop en snelle levering.

Zeer prettige zaak, snelle levering

Mijn ervaringen met Pothelm.nl zijn zeer prettig. Steeds snelle levering en goede communicatie. Zeer zeker aan te bevelen.

Super om te horen Henk. U ook bedankt voor de review en de aankoop natuurlijk! Veel plezier ermee. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede service.

Ik had één paar handschoenen gekocht bij pothelm.nl. Ze zagen er mooi uit, hadden de goeie kleur én waren niet te duur (naar mijn mening). Kortom precies wat ik zocht. Nadat ik ze had besteld werden ze, zoals gekozen door mij, keurig afgeleverd bij een pakketpunt bij mij in de buurt. Helaas kreeg ik geen melding dat het pakket was aangekomen, en kon ik daardoor minder snel mijn pakket in ontvangst nemen. Toen ik eenmaal de handschoenen had onvangen was alles top, op een ding na. De maat was niet goed. Na dit door te geven aan pothelm.nl en mijn probleem had uitgelegd kon ik deze zonder problemen retour sturen. Nadat ik de nieuwe verzendkosten had overgemaakt werd meteen de goede maat opgestuurd en kon ik ze in goede orde ontvangen.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide review te schrijven. Dit waarderen wij echt enorm (ook per email natuurlijk al met elkaar besproken). Ook via deze weg bedankt én veel plezier met de handschoenen. Altijd leuk om te horen als mensen zó enthousiast worden van onze producten (en service). Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Heel tevreden

Product en levering perfect

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen en veel plezier ermee. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Really good !

The product arrived in time and in good condition, it totally matches the description.

Thank you for the feedback, we really appreciate it! Nice to hear the product is like expacted. Bon route! Best regards, Coen Pothelm

super

goede kwalitatieve helm ,snelle levering ,correcte prijs (goed verpakt)

Fijn om te horen Sven. Bedankt voor de feedback en veel plezier ermee :) Hartelijke groet, Coen Pothelm

Snel, vriendelijk en professioneel

2 helmen besteld, en ze waren iets te klein. mailtje gestuurd en gevraagd om te ruilen en kreeg gelijk een bericht terug dat het geen probleem was.

Tuurlijk, doen we graag! Jij ook bedankt en veel plezier met de helmen. Hartelijke groet, Coen Pothelm

Excellent

Te grote maat handschoenen besteld. Even wat heen en weer gemaild en in no time de nieuwe thuis ontvangen. Geen gedoe met eerst retour en restitutie en dan maar opnieuw bestellen. Gewoon prima

Super snelle levering

Super snelle levering en een goede kwaliteit bril. Top

Bedankt voor de feedback. Top om te horen dat kwaliteit naar wens is! Veel rijplezier er van. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Klasse

Goed product en snel geleverd

Super om te horen, bedankt voor de feedback. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Super snelle levering en toppie product.

De levering ging erg snel en het product (scherm voor motorhelm) past perfect. Nu nog alleen uit proberen aLs het warmer wordt.

Top om te horen, bedankt voor het doorgeven. Over een paar maandjes is het alweer lente :D Veel rijplezier ermee. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Top!!!

Snelle levering,vriendelijke mailcontact en de mogelijkheid om de helm die ik cadeau ging geven te ruilen. Kortom: Top!

Bedankt voor de review, fijn om te horen! We helpen graag de ruil zo snel en makkelijk mogen te maken :) Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

snelle levering ondanks de drukke kerstdagen.

Na een nogal late bestelling, toch nog snel geleverd. Mijn man heeft hem dadelijk geprobeerd en het paste perfect.

Bedankt voor de feedback. Soms zit het mee en soms zit het tegen, bij zat het allemaal mooi mee! Fijn om te horen, veel plezier er van. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

helder en snelle service

Snelle service en mooie producten. Ook de opvolging gaat goed en had 1 artikel van de 3 die ik terug wilde sturen. alles zonder problemen.

goede levering

goede levering

Super, bedankt voor het doorgeven! Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Snelle levering en zeer vriendelijk.

Mijn bestelling werd snel geleverd maar helaas paste het niet. Kreeg direct per mail zonder problemen een retouretiket gekregen. Zeer vriendelijk te woord gestaan.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een uitgebreide review te schrijven. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Wellicht tot de volgende keer! Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Uitsekend

Snel en netjes geleverd

Bedankt voor de feedback! Ook bedankt! Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

geweldig geholpen

ik had per ongeluk het verkeerde besteld, werd door Coen gebeld en gemaildt. hij heft mij prima geholpen.

Fijn om te horen dat de service goed bevallen is. We denken graag mee met de klant :) Veel plezier van de set en u ook nogmaals bedankt. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

goede prijs kwaliteit verhouding

Goed product Vraag per mail gestuurd en snel reactie terug gekregen

Bedankt voor de review Rene. Goed om te horen en u ook bedankt voor de bestelling natuurlijk :) Veel plezier ermee. Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!