prijs kwaliteit perfect

prijs kwaliteit perfect

top berdijf

snel en heel vriendelijke advisering.

Beste Wim, Kijk dit zijn de reviews waar wij het allemaal voor doen! Veel plezier met uw RB-770 jethelm! Groet Stijn - Team Pothelm

0 sterren

tot op heden heb ik nog steeds géén enkel pakketje mogen ontvangen! GLS kwam met een cowboyverhaal dat wij uw zending "geweigerd" zouden hebben ! gelove wie gelove wil. pakketje zou sinds vorige week, volgens de GLS site, op het verdeelcentrum PUURS staan (1h rijden v Stabroek). heb zowel naar U als naar GLS mails gestuurd zonder énige vorm van antwoord ...

Dag Herman, We vinden het erg vervelend om te zien dat de bezorging niet naar wens is verlopen. Deze week hadden wij al even contact en hebben wij GLS aangestuurd om het pakket naar een pakketpunt te sturen. Dit is gebeurd en inmiddels ligt het pakket voor u klaar op dit pakketpunt. U kunt in de tracking zien waar het pakket voor u klaar ligt. Een heel fijn weekend gewenst en onze excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooie helm.

Snelle bezorging.

Beste Jan, Fantastische reactie, hier doen we het allemaal voor! Groet Stijn - Team Pothelm

I am asking to review a product I haven't received?

No idea where my item is and I am being requested on multiple occassions to leave a review? poor.

• Would you recommend us? No

Hello Stephen, We apologize for any inconvenience caused by the delay in the delivery of your product. Please rest assured that your order is currently in transit. Due to the long distance it must travel, there may be some additional time required for it to reach its destination. However, we are actively monitoring its progress to ensure it arrives to you as soon as possible. Regarding the premature review email you received, we acknowledge the oversight on our part. It was not our intention for you to receive the review request before your order was delivered. Your feedback is invaluable to us, and we strive to improve our processes to better serve you in the future. Kind Regard, Stijn - Team Pothelm

Mooi en snel geleverd

Mooi! en snel geleverd

Bedankt Dick! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooie handschoenen, maar ik had ze liever iets dunner..

Bedankt voor je review Netty! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer tevreden.

Duidelijke en snelle communicatie. Perfect verlopen transactie. De Rebbike jethelm is gewoon weg prachtig afgewerkt. Zeer tevreden. Bedankt pothelm.nl

Wauw, beter kan bijna niet. Wat een prachtige review. Ontzettend bedankt hiervoor Gert. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gekregen wat ik besteld heb

Gekregen wat ik besteld heb.

Goedemiddag Rudi, Bedankt voor de review! Veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Stijn - Team Pothelm

Mooie en kwalitatieve handschoenen

Hele mooie leren handschoenen en een goed advies voor de maat. Super!

Von Anfang an Vertrauen.Freundlicher Kontakt und Infos.Sehr gut und übersichtlich.

Sehr guter Helm im Retrolook.Halbschaljethelm in weiss Gr.xl für meine Bekannte als Fahrradhelm auch bestens geeignet.Leicht und bequem.Sie hat sich sehr gefreut,da er auch optisch schön aussieht.Auf jeden Pot passt ein Helm.Danke gerne wieder Rudi 66 NRW Deutschland

Vielen Dank für die tolle Bewertung! Das macht uns die Woche fantastisch beginnen Grüße Team- Pothelm

Gants conduite

Les gants sont superbes,livraison rapide!

Merci pour votre commentaire Maria ! Je vous souhaite de nombreux kilomètres de bonheur. Bien cordialement, Team Pothelm

Gewoon goede service

2 dagen na bestellen binnen zoals aangegeven. Top product, ziet er uit en past zoals omschreven. Gewoon top’

Beter kan niet, Wat een prachtige review Robbert. Heel erg bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede prijzen en snelle levering

Prima site , alles goed te vinden. Goede prijzen en supersnelle levering. Goed bedrijf , heel blij met de mooie helm !

Wat een pracht complimenten. Ontzettend bedankt voor deze fantastische review Ronald! Heel veel fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helder, duidelijk en snel

Prima correspondentie waardoor ik op de hoogte werd gebracht hoe het verzenden in zijn werk gaat. Snelle levering in prima verpakking.

Fijn om te horen Bertus. Heel erg bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Bedankt voor je mooie review Nathalie! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed geholpen bij mijn keuze

Heb meerdere vragen gesteld en deze werden altijd snel en goed beantwoord, daarom bij Pothelm gekocht.

Dat is super om te horen. Heel erg bedankt voor je vertrouwen en mooie review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima service en afhandeling.

Helm besteld, helaas niet de juiste maat , geretourneerd en netjes het betaalde bedrag terug ontvangen . Binnenkort weer een nieuwe bestellen in de juiste maat . Zeer aan te bevelen verkoper.

Wat een mooie review! Heel erg bedankt hiervoor. En bedankt voor de nieuwe bestelling. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel geleverd, helm zit ook goed blij mee

Fijn om te horen Joris. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Lekkere helm, denk nu weer dat ik 16 jaar ben en op mijn Puch scheur!

Het zal wel aan mijn intelligente manier van bestellen liggen maar ik ging er van uit dat ik het vizier er op kon klikken en dan de zonnevlek. Blijkt niet zo te zijn, jammer.

Dag Alex, Bedankt voor je review en bedankt voor het contact opnemen via de mail. Fijn dat we het hebben kunnen ophelderen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Sehr schnelle Lieferung, Artikel wie beschrieben

Gut und schnell geliefert.

Vielen Dank für diese schöne Bewertung! Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm.nl

Sympathieke club, interessante artikelen

Vriendelijk en adequaat contact via de mail en aan de deur. Interessante artikelen. Helaas viel een van de drie artikelen (een motorbril) qua kwaliteit tegen. Dat was er toch eerder eentje voor de speelgoedafdeling.

Dag Mark, Bedankt voor je mooie en eerlijke review! Uiteraard mag je de motorbril nog retourneren, geen enkel probleem. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Grote keuze en snelle levering.

Levering en ruilen van het product gingen snel en zonder problemen.

Fijn om te horen Yvonne. Heel erg bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zweigeteilt

Motocubo Top cube Jethelm, Gr. S + Germas Florida Motorradhandschuhe, Gr. M: Optik, Verarbeitung und Passform beider Artikel sind Top. Die Lieferung war auch bereits am nächsten Tag da. Kauf auf Rechnung ohne vorhandenes Kundenkonto find ich super. Dafür würde eigentlich ich die volle Punktzahl vergeben. Allerdings waren die Artikel schlecht verpackt, die Verpackung stark beschädigt und der Helm wurde in der falschen Farbe (schwarz anstatt weiß) geliefert, deshalb gibt es einen Punkt Abzug. Da der Helm auch in schwarz super aussieht, habe ich ihn trotzdem behalten. Zum Kundenservice und den Rücksendemodalitäten kann ich somit leider keine Bewertung abgeben.

Hallo Astrid, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wie dumm von uns, wir entschuldigen uns für den Fehler. Selbstverständlich können Sie den Helm auf unsere Kosten gegen die weiße Variante umtauschen. Möchten Sie in diesem Fall mit uns Kontakt aufnehmen? Es tut uns leid, dass die Verpackung beschädigt wurde. Vielen Dank für Ihren Hinweis. Wir entschuldigen uns noch einmal für die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüße, Team Pothelm

Netjes verpakt en tijdig verzonden

Dat vinden wij heel erg fijn om te horen. Bedankt voor de review Margriet! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.