teleurstellend

Mij werd ongevraagd een andere kleur handschoenen gestuurd dan besteld. De zending moest dus teruggestuurd worden, helaas.

Mooie selectie en professionele afhandeling

Eerder nooit gehoord van Pothelm maar op zoek naar leuke helm er terecht gekomen. Correcte prijzen en snelle en correcte levering! Zeker een aanrader

Schneller Versand, ware wie beschrieben

Nichts aus zu setzen.

Goed advies, prima service en snelle levering!

Motocuboant jethelm met extern vizier | mat groen besteld. Paste perfect op mijn hoofd maar de kleur "vloekte" bij mijn e-Chopper. Eenvoudig retour via de procedure op de website en andere kleur besteld. Tevens een helm voor mijn vriendin erbij besteld omdat zij binnenkort ook een e-Chopper krijgt zodat we samen kunnen rijden ...

Autohandschoenen gekocht. Ze zijn helemaal goed, mooi leder en precies zoals ik het had verwacht.

Problemlose Lieferung und Abwicklung der Helmbestellung

Es gabe null Probleme, der Helm war gut.

Top Qualität und schnelle Lieferung!!

Zwei sehr gute Helme hab ich bestellt. Und bekommen. Danke an den Service

Helemaal prima

Snelle levering. Top helm

Pothelm maakt waar waarvoor ze staan! Top!

Mooie handschoenen. Precies zoals getoond op de website. Heel goede service. Vandaag besteld morgen in huis! Pothelm maakt waar waarvoor ze staan!

Kwalitatief goed product en snelle levering.

Het product voldoet aan de verwachting.

Top, snel geleverd

Helemaal tevreden

Perfect en op tijd geleverd . Voldoet ook aan de verwachting.

Verkeerd geleverd item en direct opgelost. Goede service

Guter Kontakt und schneller Versand!Top

Guter Kontakt und schneller Versand!Top! Nur GLS Germany macht keinen guten Job…!

Prima service, netjes verpakt

Goede website, en maatje groter besteld (handschoenen), toch iets te kort voor de vingers en tweede set besteld, alles kwam keurig op tijd,netjes verpakt en de retour is verwerkt !

Alles prima.

Gute Kommunikation. Schnelle Lieferung.

Prima service, snelle levering!

Goed product, goede prijs

Bestellung

Lieferung und Bearbeitung hat top funktioniert!

goede cervice

Snelle afhandeling.

Product zou op voorraad zijn blijkt niet

Product zou op voorraad zijn blijkt van niet. Zou afgestuurd zijn niet dus. Contact gezocht foutje . Na 5 dagen alsnog verstuurd. Krijg je een mail uw Product heeft vertraging. Lijkt er niet op

Snelle en goede service

Overzichtelijke site, goede service!

Kwaliteit

Hoofdschema laat los. Van binnen kant. Over kwaliteit vind ik matig … Mvg marcel van de keuken.

top service

in eerste instantie ging er iets mis met de bestelling, na contact met Pothelm opnieuw besteld en binnen 24 uur geleverd.

Snelle levering. Voldoet helaas niet.

Keurig en snelle levering van bestelde goggles. Deze zouden over een bril moeten passen maar helaas doen ze dat niet.

Helemaal top!

Snel geleverd en prima verpakt!

Herinckhavestraat 5 5

7557JJ Hengelo

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!