Mooie helm voor een zacht prijsje

Mooie helm niet te duur en volgens afspraak op tijd geleverd.

correct en betrouwbaar

Snelle levering , correcte prijs

Prima! geen klachten ga zo door!

Prima! geen klachten ga zo door!

Top service & snel!

Zeer vriendelijk, artikelen van zeer goede kwaliteit en nog eens snel geleverd ook! Een echte aanrader!

Perfekt

Mooie handschoenen ben zeer tevreden

top service

snelle service - goed verpakt - product voldoet aan de omschrijving foto

Heel fijn om te horen Guy. Bedankt en veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

super net bedrijf !!

Mooie helm goeie kwaliteit de< mensen achter de helm zijn behulpzaam en hebben verstand van zaken. prima bedrijf!

Wat een mooie en leuke woorden om te lezen Arjan, hier doen we het voor! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering en prima product.

Snelle levering en prima product.

Bedankt voor de review Pascal, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering, top

Bestelde helm na 2 dagen al aan huis geleverd, super...helm was ook zoals op foto, sterke aanbeveling.

Hele mooie woorden Ronald. Bedankt en veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Top service en goede prijs/kwaliteit

Top service en goede prijs/kwaliteit

Heel fijn om te horen Shawn. Bedankt en veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goede levering

Alles was goed

Heel fijn om te horen Geurt. Bedankt en veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

1ste bestelling perfect verlopen

Heel goed om te horen Robbe. Bedankt en veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooi en snel.

Swift racing handschoenen besteld (in 2 maten). Bestelling was er de volgende dag. Prachtig product, goed verpakt. 1 paar retour gestuurd (te klein); dit ging makkelijk en kosteloos. Binnen 3 dagen was de retour geaccepteerd / afgehandeld. Prima dus!

Bedankt voor de mooie review Jay! Fijn dat onze producten én service zo op prijs worden gesteld. Veel plezier de Swift racing handschoenen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Netjes verpakt ! Een gevoel van een cadeautje uitpakken. Da`s tof.!!

Ik vond het echt tof om de bril uit te pakken. Attend een hoesje er omheen gedaan. Cadeautje om uit te pakken. Prima geleverd.

Dat is nou leuk om te horen Willem-Jan. Heel erg bedankt hiervoor, dat waarderen wij enorm. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snelle levering, prachtige kwaliteit produkt

Mijn oude vingerloze handschoenen hadden iets te veel patina om nog bruikbaar te zijn en ik vond Pothelm op internet. Prachtig aanbod en een nieuw paar naar mijn smaak en maat besteld. Snelle levering via de post. Met een prima pasvorm en mooie afwerking en lekker soepel en geurend leer. Zitten heerlijk en zijn inmiddels ingewijd met een eerste rit.

Hier worden wij heel blij van Joost! Bedankt voor je mooie woorden en veel rijplezier! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Topding

Heel fijn Michiel, Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Goed om te horen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima service en vlotte levering !

Prima service en vlotte levering !

Bedankt Albert! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Makkelijke website, snelle verzending

Snelle verzending, netjes verpakt.

Heel fijn Mark, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Perfect in orde en snelle levering!

De producten zijn prima in orde en een super snelle levering! Aanrader!

Wauw, bedankt Carl! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooie site duidelijke omschrijving product zoals omschreven

Heel mooi om te horen Jolanda. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle en goede service.

Top service, eerste helm was te groot dus omruilen opgestuurd en binnen 2dg de euro's weer terug. Gelijk weer nieuwe besteld en deze binnen twee dg weer binnen.

Bedankt voor je review Leon. Veel rijplezier gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

heel goed

ik ben heel tevreden

Fijn om te horen. Bedankt Wilfried! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Op het verkeerde adres geleverd contact opgenomen en de volgende dag was het opgelost en kwam de bezorger met mijn helm aan de deur Super tevreden met de service

Hi Ramon, Wij zijn ook erg blij dat het zo snel is opgelost. Heel erg bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle service, goede kwaliteit

Super Dominique, bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!