Fijne smalle helm die goed zit. Jammer dat ie geen keurmerk heeft maar daar lig ik niet wakker van.

Dag Geert, wij vinden het inderdaad ook jammer dat dat model geen EC keurmerk heeft. Bedankt voor je review en heel veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer positief en kundig, goede communicatie!

Eerst een helm besteld, kosteloos teruggestuurd omdat de maat niet goed was, daarna een andere helm besteld met goed advies over de maat. Erg blij mee, zeer kundig en professioneel geholpen, waarbij zowel telefonisch als over de mail snel en prettig gecommuniceerd werd.

Dit is nou een goed begin van de dag! Heerlijk om te lezen Arjen, bedankt voor je review! Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Klant vriendelijk

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Ze denken met je mee, zijn duidelijk en behulpzaam. Ze nemen contact met je op als iets niet duidelijk is. Top hoor!!!

Hier maakt u ons heel blij mee Joyce. Wat een mooie woorden! Heel erg bedankt hiervoor. Fijn dat u het zo heeft ervaren. Veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Een echte aanrader !

Op de website een leuke pothelm gevonden voor een goede prijs. Tijdens het aankoopproces nog een vraagje en werd hierbij vlot geholpen via het contactnummer. 2 dagen later de zending ontvangen en heel aangenaam verrast over de kwaliteit van de producten. Ook hier nog een vraagje en werd opnieuw vlot en vriendelijk geholpen. Bijzonder tevreden, zowel over de gekochte pothelmen als de zeer goede service ! Een echte aanrader !

Dag Chris, Wat een mooie review! Fijn dat we je hebben kunnen helpen. Heel erg bedankt voor je woorden en heel veel plezier en veel veilige kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel, duidelijk, goedkoop

Snelle levering Duidelijke website en helm zoals afgebeeld. Goede prijs

Goed om te horen Dennis. Bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt voor het prachtige cijfer Gerard! De beste wensen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer klantvriendelijk

Geen probleem om te ruilen.

Bedankt voor je review Nice, Veel plezierige en veilige kilometers gewenst. En alvast een gelukkig nieuwjaar! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering, product voldoet aan de verwachtingen

Goed om te horen Duco, Bedankt voor je review. Een gelukkig nieuwjaar gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

perfect

Goede verpakking tijdige levering en super ka waliteit van product.

Bedankt voor je review Jozef! Heel veel plezier ermee en een gelukkig nieuwjaar! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Pothelm doet wat zij beloofd.

Classic helm besteld. Deze is volgens afspraak keurig verpakt geleverd. Product voldoet.

Dat zijn duidelijke woorden Bert. Heel erg bedankt hiervoor! Fijne feestdagen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gevarieerde webwinkel met veel keuze en scherpe prijzen

Hier een helm besteld, jammer genoeg een maatje te klein, dus kon ik deze zonder problemen gratis terug sturen en omruilen. Wat ik heel goed vond, dat ik persoonlijk werd opgebeld om te laten weten dat ze de helm goed ontvangen hadden en mijn nieuwe helm onderweg was naar mij, ook heel vriendelijk persoon aan de telefoon. Bedankt!

Hier worden we blij van Manuel! Wat een prachtige review, fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor het compliment een heel veel plezier met uw nieuwe helm. Fijne feestdagen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer mooie afgwerkte helm mooi past perfect .kwaliteit zeer goed

Dat is mooi om te horen Victor! Bedankt voor je review en heel veel plezierige en veilige kilometers gewenst. Fijne feestdagen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Artikelen waren beschadigd

Slecht

Wat vervelend om te horen! Wij hebben zelf geen beschadiging gezien tijdens het inpakken. Onze excuses voor het ongemak, we hebben uw geld teruggestort! Desondanks hele fijne feestdagen gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Fully satisfied!!!

Excellent transaction!!!

What a great review! Thanks for that Marcus. Happy Holidays! Kind regards, Team Pothelm.nl

Snel, goed en betrouwbaar.

Vriendelijk te woord gestaan. Snelle verzending. De helm was netjes verpakt en van zeer goede kwaliteit. De helm past perfect.

Dit vinden wij mooi om te lezen! Wij wensen je veel plezierige en veilige kilometers Bert. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed geregeld. Op tijd in deze sint drukte

Super fijn om te horen dat je pakket op tijd was! Bedankt voor je mooie cijfer Ursela! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super service!

Verkeerde maat besteld. Kostenloos geretourneerd en juiste weer toegestuurd gekregen, top!

Super René! Wat een mooie review. Heel erg bedankt hiervoor. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlot en goede kwaliteit

Hier worden we blij van Jolanda, bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede ervaring

Mooie stoere helm met bril. Goede service en snel geleverd.

Wauw, mooi om te horen! Heel erg bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima service en levering

Prima ervaring, na bestelling op de website en betaling kreeg ik keurig een bevestiging per mail. Daarna netjes op de hoogte gehouden en snel geleverd. Ik raad pothelm zeker aan

Bedankt Eric! Fijn dat je het zo snel in huis had en dat je zo tevreden bent! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snelle levering en goede support

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent en dat je het snel in huis had! Bedankt Alma! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

very nice

nice talk and nice items

Great to hear Carlos, thank you! Hope to see you again some time. Kind regards, Team Pothelm.nl

ben er geweest,zeer goede service!

ga er zeker weer naar toe!

Wat ontzettend goed om te horen Diny! Bedankt en tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Perfect product en perfect geleverd op tijd!!! zeer tevreden over pothelm

Deze firma pothelm raad ik aan bij iedereen die artikelen zoekt op het gebied van helmen en andere producten die pothelm verkoopt. Top zaak!!!

Wat een mooie woorden Nick! Hier worden wij heel blij van. Bedankt hiervoor en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Alles zoals verwacht

De webwinkel is duidelijk. Het bestellen ging gemakkelijk en de helm is op de afgesproken dag bezorgd. Wat kan ik er nog meer over vertellen?

Bedankt voor de mooie beoordeling D.W.! Mooi om te horen dat onze webshop zo duidelijk voor u was én dat de levering goed is bevallen. Veel plezier én veilige kilometers met uw nieuwe helm :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!