Dit was mijn eerste ervaring met. pothelm.nl. en die was goed.

ik heb wat ik wilde

heb gevonden wat ik zocht , gemakkelijk kunnen vergelijken en bestellen met dan nog een snelle levering van een produkt die zlf beter is dan op de fotos

CRG retro bril besteld goed kunnen volgen met het track and tracé systeem op tijd aangekomen zeer goed product.

Bedankt Luc! Veel plezier met je nieuwe bril. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering Goed product

Snelle en duidelijke levering. Product, facemask, past perfect onder m'n jethelm en ook onder m'n fietshelm. Voorjaar komen we terug voor autohandschoenen voor op m'n motor!!

Heel fijn om te lezen Jim. Bedankt voor je review en tot in het voorjaar!! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snelle service van pothelm met alles er op en er aan , ook het ruilen gaat heel super vlug, prijzen zijn dik in orde ,maar 1 tip kan ik wel nog geven laat de klanten kiezen welke vervoersdienst ze willen gebruiken wacht nu 2 weken op mijn handschoenen verkeerd depot enz ,niet dat post nl de betere is maar wel de snellere dat is wel zeker het is maar 1 tip .

Dag Ger, Bedankt voor je review! Goeie tip, wie weet voor in de toekomst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Fijn bedrijf. Snelle levering

Fijn Bedrijf. Snelle levering

Postief

Levering van 1 product ipv 2 besteld - rechtgezet zonder bijkomende kosten en dus een mooie plus

Fijn dat we het hebben kunnen oplossen! Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Veel plezier ermee. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bijzonder goed !!

Ik was niet bekend met Pothelm.nl, maar kan het nu aan ieder aanraden: snelle levering, goede website, gunstige prijzen, mooie produkten. Volgende keer winkel ik weer bij Pothelm.nl !

Wauw Bernard, hier worden wij heel blij van! Heel erg bedankt voor je mooie review. Hopelijk tot snel. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel. Goed en betrouwbaar

Bedankt Danny! Fijn om te lezen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helm is mooi maar de maatvoering vind ik onvoldoende

Helm is mooi maar met de maatgevoering vind ik onvoldoende

Dag Klaas, Wat vervelend om te horen. Kunnen wij je ergens mee helpen zodat je alsnog de juiste maat kunt ontvangen? Je mag ons altijd bellen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helm heeft een mooie afwerking evenals de bril, de maat is perfect

Dat vinden we heel mooi om te horen! Veel plezier ermee en bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel, klantvriendelijk en mijn probleem heel snel opgelost!

Ik had een verkeerde maat gekocht. Meneer heeft me snel geholpen. Binnen een uur had ik mn retourlabel en was alles gereed voor verzending. De juiste maat is onderweg en alles is netjes afgehandeld.

Dag Necati, Fijn om je review te lezen en om te horen dat je tevreden bent. Wij zijn blij dat alles goed is verlopen. Veel plezier met je handschoenen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Product zoals verwacht

Tevreden!

Goede communicatie en snelle verzending

Duidelijke Website en zeer snelle verzending !

Heel fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review Stephanie. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle afhandeling en bezorging

Vlotte afhandeling en levering

Bedankt voor je review Linda! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

uitstekende bediening

Vlotte afhandeling ;snelle levering ;goede communicatie vervoerverloop.

Heel mooi om te horen! Bedankt hiervoor Marcel. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle correcte levering. Mooi product.

Snelle levering en binnen een uur beantwoording email.

Daar doen we ons best voor! Bedankt voor je mooie woorden Brigitte. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Uitstekende service en uiterst vriendelijk aan de telefoon!

Zeer Positief!

Fijn dat we je hebben kunnen helpen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed verpakt

Goede service een aanrader

Top om te horen! Bedankt Gerrit. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Niet gekregen wat ik besteld heb

Ik had handschoenen zonder vingers besteld en heb er met gekregen. Niettemin dit ook zo vermeld staat op de bijgaande factuur , wss foute picking. Zal ze nu wel houden maat toch.. Ook de levertijd was 6 dagen maar dat kan ik ook begrijpen vanwege de vele pakjes die momenteel verstuurd worden .

Dag Vincent, Wij hebben inmiddels contact hierover gehad en zijn samen tot een oplossing gekomen. Bedankt voor uw begrip en nogmaals onze excuses! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Positief

De door mij bestelde helmklep bleek van goede kwaliteit. Bovendien, ondanks Black Friday, betreffende prompte levering.

Bedankt voor je review! Mooi dat de klep toch snel in huis was. Veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Geweldige service

Ik wilde twee helmen bestellen enkele dagen voor Sinterklaas maar dit lukte niet via de site. Nadat ik gebeld en ingesproken had werd ik binnen een uur terug gebeld en kon ik alsnog de bestelling plaatsen en betalen. Twee dagen later had ik alles in huis.

Vervelend dat het niet via de site lukte, onze excuses hiervoor! Gelukkig is het toch gelukt, veel plezier ermee Michiel! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Ik had handschoenen besteld en twijfelde over de maat, ff gebeld, maat van mij hand doorgegeven en 5 min later werd ik keurig terug gebeld met de bevestiging dat ik de juiste had besteld en ze zitten ook prima Prima website met een prima klantenservice zonder bla bla

Bedankt Stefan, We worden erg blij van je review! Mooi dat je tevreden bent. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

zeer snelle levering

Hij zit als gegoten

Fijn dat hij zo goed past! Veel plezier ermee Karin. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!