Foutloos

Praktisch, eenvoudig, foutloos...

Super, bedankt voor je review Tomas! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel en netjes geleverd!

Netjes verpakt, de helm zit uitstekend!

Dat vinden wij heel fijn om te horen Amy. Bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Met pothelm is goed

Pothelm heeft de verkeerde vervoerder ( GLS ) van alle pakketjes die ik ( te laat )ontvang is het 9 van de 10 keer GLS Artikel zondag besteld en woensdag gekregen ! Wel kreeg ik dinsdag een bericht dat het pakketje die dag bezorgd zou worden maar er is niemand gekomen woensdag nieuw bericht dat het die dag bezorgt zou worden tussen 10.30 en 14.30 en is toen om 14.50 uur bezorgd ! Dit ligt niet aan Pothelm maar ze hebben de verkeerde vervoerder

Dag Huub, Wat vervelend om te horen dat het bij u zo vaak fout gaat. Helaas ligt dit inderdaad buiten onze macht, maar goed dat u het doorgeeft aan ons! Mocht het vaker mis gaan dan kunnen we er even goed naar gaan kijken. Onze excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel en goed.

Alles snel en goed geregeld.

Super om te horen. Bedankt Oebele! Hartelijk groet, Team Pothelm.nl

Veel keus, netjes geleverd

Veel keus, duidelijk omschreven. Orfer behandeling ging vlot. Keurig geleverd

Wat een mooie review Arend. Ontzettend bedankt hiervoor. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

prima!

goed geholpen bij retourneren en goed product geleverd. vriendelijke mensen.

Wat een mooi compliment Sandra! Heel erg bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

super

zeer tevreden over het geleverde product en de snelle levering door Pothelm .

Dat is heel erg fijn om te horen! Bedankt voor je review Kees. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooie jet helm, besteld met zilveren vizier. Vreemd genoeg zit er alleen een “smoke” vizier op… wél snel geleverd!

Dag Arie, Bedankt voor uw review! In deze helm zit inderdaad een geïntegreerd smoke vizier wat ook staat beschreven in de omschrijving. De zilveren optie die u had aangeklikt was voor de extra optie om er een motorbril bij te bestellen. In dat geval had u dus een zilveren glaskleur kunnen kiezen voor deze bril. Onze excuses voor de verwarring. Wij wensen u heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers toe! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Pothelm doet wat het beloofd

correcte afhandeling retour zending

Wat een mooie review Kees. Heel erg bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Alles prima geregeld door jullie .

Super om te horen. Bedankt voor je review Mario! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon goed

Goede keuze, duidelijke site, bezorging klopt en op tijd

Bedankt Mike! Daar worden wij heel blij van. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle service en afhandeling

Product als beschreven. Snelle levering en redelijke prijs

Dat is heel fijn om te horen Jan. Heel erg bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Keurige levering en op tijd

Heel fijn Henny! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede webshop

Snelle levering en ruim aanbod

Wat een mooie complimenten! Bedankt voor je review Tom. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

op tijd geleverd , zeer goed product

makkelijk te bestellen,product optijd geleverd, helm van goede kwaliteit.

Dat is heel fijn om te horen Andre, Ontzettend bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering..

Prima site,,veel keuzes Snelle levering...

Bedankt voor je review Hennie. Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Makkelijke site en correcte levering!

Na eventjes surfen op het net, bij Pothelm.nl uitgekomen om precies te vinden wat ik zocht. Gemakkelijk besteld en correct geleverd.

Dat zijn mooie woorden! Heel fijn om te horen, bedankt voor je review Ludo. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Product good, shipment quick and packaging 5 stars.

These are almost the only blue driving gloves in, I would say, middle price range. The build quality isn't the best, but is good enough. Fitment is great (the holes on knuckles doesn't fit well, they should gradually get smaller). Overall these gloves are great buy and I hope they would last me for a long time.

Thank you for you review Jakub! We are very pleased our gloves made it all the way to Slovakia so quickly. We hope you can enjoy them for a very long time as well! Thank you again. Kind regards, Team Pothelm.nl

Snelle levering en goede service

Geweldig Jan! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gut günstig schnell

Gute Qualität zu gutem Preis. Die Lieferung hat auch schnell und komplikationslos funktioniert

Das ist sehr schön zu hören. Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung Daniela! Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm.nl

Super snelle levering

Top helm voor mijn oldtimer brommer .

Wat fijn Marja! Bedankt en heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Van bestelling tot levering top!

Keurig een email gekregen dat de gewenste helm weer op voorraad was, besteld en 2 dagen later netjes verpakt in huis. En de scherpste online prijs... dus in 1 woord: top!

Hier worden wij heel blij van Johann! Ontzettend bedankt voor de mooie review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Wat kan ik meer zeggen dan prima. Toch maar proberen, snelle levering, goed product, pasvorm wat minder maar dat ligt aan mijn hoofd, en dat ik er de pest in heb dat ik een helm op moet op een snorfiets. Ik rij 55 jaar brommer en motorfiets en nog nooit een helm nodig gehad. Maar al dit klagen ligt niet aan pothelm want zoals eerder gezegd PRIMA

Fijn om te horen Henk! We begrijpen uw reactie helemaal, we denken dat veel mensen het met u eens zullen zijn. Bedankt voor uw review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helm snel en in goede orde geleverd

Helm voldoet aan de verwachting

Dat is mooi om te horen. Bedankt voor je review Edward! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!