Toller Helm

Artikel wie Beschrieben. Gut verarbeitet. Preis Leistung gibs nichts zu meckern. Toller Helm mit gutem Tragekonfort.

Response from the business owner

Hallo Tom, Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir freuen uns zu hören, dass der Artikel Ihren Erwartungen entspricht und gut verarbeitet ist. Es ist großartig zu wissen, dass Sie mit dem Preis-Leistungs-Verhältnis zufrieden sind. Viele Grüße, Stijn - Team Pothelm

Een mooie retro motorbrilril past wat wel ,alleen jammer dat hij niet over een gewone bril past wat wel werd aangegeven

Response from the business owner

Beste Ad, Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je de retro motorbril mooi vindt en dat hij goed past. Onze excuses dat de bril niet over een gewone bril past, hoewel dit wellicht werd aangegeven. We zullen dit nader onderzoeken en ervoor zorgen dat onze productinformatie nauwkeuriger wordt Groet Stijn - Team Pothelm

Es hat alles bestens geklappt.

Alles gut organisiert.

top service

Goed meedenken en coulant zijn!

Motorbril is zoals beschreven. De bestelling was uitstekend verpakt en werd dus zonder beschadiging afgeleverd. Het contact met Pothelm was zeer goed. Pothelm.nl is echt aanbevelingswaardig.

Response from the business owner

Beste Tony Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat de motorbril aan je verwachtingen voldoet en dat de bestelling goed verpakt was. We zijn blij dat je tevreden bent over ons contact en de service Groet Stijn - Team Pothelm

Grootste maat net iets te klein

Grootste maat net iets te klein

Zeer coulant en top geholpen.

Ivm een fabricagefout van de leren handschoenen ontving ik een nieuw paar. Zeer tevreden over de behandeling hiervan.

Goede afhandeling

Ik kreeg steeds email-updates over de status van mijn bestelling en de verwachte bezorging. Toen het product mij toch niet beviel kon ik een gratis retour-label downloaden. Ook deze zending kon ik online volgen. Zo gauw die was ontvangen kreeg ik onmiddellijk mijn geld netjes terug. Heel prettig en correct allemaal.

Super Helm und passt genau!

Response from the business owner

Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung Iris! Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm

Super mooie helmen en goede service

Veel keuze en snelle en vriendelijke service!

Response from the business owner

Nina, Wij waarderen deze review! goede en vriendelijke service is waar wij ons hard voor maken. Groet, Stijn - Team Pothelm

Uitstekend!

Enorm tevreden van het product en de levering (België). Wij komen zeker terug!

Response from the business owner

Kenny, Bedankt voor de review! Dit is waar wij het voor doen Tot ziens, Stijn - Team Pothelm

Alles gut

Info über Handy wegenPaketstatus gut Ware gut erreichbarkeit bei fragen auch gut

Response from the business owner

Sehr schön zu hören! Danke für die schöne Rezension. Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm

Vriendelijk, goede service, behulpzaam

Bedankt voor je review Joost! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Graag goed lezen bij orderpicking...

Helm met zonneklep besteld. Een en ander netjes afgeleverd maar met twee verkeerde zonnekleppen terwijl de pakbon wel het juiste artikel vermeldt. Na een belletje de volgende dag al de juiste zonneklep ontvangen en prima opgelost! Mooi product.

Response from the business owner

Dag Norbert, Nogmaals onze excuses voor de verwisseling. Helaas gaat er bij ons ook wel eens iets mis. Gelukkig hebben we het zo mooi kunnen oplossen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede overzichtelijke website, fijne nuttige product omschrijving en snelle levering. Echter was de voorraad om te huilen. Veel producten waren niet in mijn maat op voorraad.

Response from the business owner

Dag Dennis, Bedankt voor je review! Wij begrijpen het helemaal, zelf vinden wij dit ook heel vervelend. Onze leveranciers zitten midden in de overgang van de ECE 22.05 naar de 22.06 homologatie. Hopelijk kunnen wij snel alles weer bijvullen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering en alles past exact.

Response from the business owner

Hi Oliver, Bedankt voor de fantastische review! Veel plezier met uw motor zonnebril, laat dat zonnetje maar komen Groet Stijn - Team Pothelm

Sehr schnelle Abwicklung und Versand!

Alles Top!

Response from the business owner

Hallo Andreas Danke für die Bewertung! Dafür tun wir das alles Mit freundlichen Grüßen stijn - Team Pothelm

Mooie helm

Prima kwaliteit, snelle levering.

Response from the business owner

Hallo Douwe, Bedankt voor de review! Veel veilige kilometers gewenst Groet Stijn - Team Pothelm

Prima bezorging en juiste bestelling ontvangen

Prima, in vervolg ga ik ook via deze site orders plaatsen

Response from the business owner

Hi Robert, Kijk dit zijn de reviews waar we blij van worden! tot op de site Groet Stijn - Team Pothelm

Super Produkt, schnelle Lieferung!!

Tolles Produkt, alles wie beschrieben, schnelle Lieferung ! Gern wieder…

Response from the business owner

Guten Morgen, Kai, vielen Dank für diesen tollen Bericht! Hoffentlich bis zum nächsten Mal. Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm

Snel besteld, snel geleverd

Duidelijke website. Snel en eenvoudig bestelsysteem Direct een bestelbevestiging. En snel geleverd.

Bedankt voor je review Michel! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon een goeie bril precies zoals beschreven!!

Bronno, Bedankt voor de review! Stijn - Team Pothelm

Snel en correcte item geleverd

Makkelijke en overzichtelijke website. Snel en correcte item geleverd

Response from the business owner

Hier maak je ons heel blij mee Geoffrey. Heel erg bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer goed.

Duidelijke website,snelle levering en een fijne helm voor een pothelm prijsje.

Response from the business owner

Goedemorgen Harry, Hartelijke dank voor deze woorden! Hier gaat ons motorhart harder van kloppen. Geniet van de dag en fijne kilometers gewenst Groet Stijn - Team Pothelm

Top Abwicklung !!!

Top Abwicklung !!!

Response from the business owner

Vielen Dank für die Bewertung! Hoffentlich bis zum nächsten Mal. Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm

About Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!