Mijn ervaring is goed

het product zo als omschreven

Zeer goede service

Snelle levering en retourneren geen enkel probleem!

Prima product, goede prijs, maarrr…

Prijs kwaliteit kan ik niks van zeggen. Dat is prima. Op de site wordt geschermd met snelle levering. Pas als je hebt besteld en betaald wordt er verteld dat aan die leveringsvoorwaarde niet kan worden voldaan. Excuses als Corona komen dan voorbij ( nb. Ik schrijf deze review als Corona idd al lang en breed voorbij is).

Prachtige helm en handschoenen, snelle verzending en goed verpakt…Dank hiervoor!

Jij bedankt Joost! Wat een mooie review en super om te horen dat je blij bent met de helm en handschoenen. Veel veilige en fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel volgens afspraak

Altijd fijn om te weten dat alles vlot verloopt. Heel erg bedankt voor je review Paul! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima helm

Goede service en op tijd geleverd

Goed om te horen Gijs, bedankt hiervoor! Veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

prima service en prima levering

Prima service en prima levering. bestelling voldoet naar verwachting.

Super Jan! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Leuke helm, erg goed verpakt

Ik was verrast door de kwaliteit van verpakken. Een nauw sluitende doos om de helm die stevig was afgeplakt. De helm zelf is ook prima;)

Wat een leuk compliment Johan, die horen wij niet vaak. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat het pakket goed aankomt bij onze klanten. Heel fijn om te horen dat dit ook het geval is! Bedankt voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Correcte service

Snelle en correcte service alles waar ik op hoopte.

Geweldig Nico! Ontzettend bedankt voor je review. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Uitzonderlijk vriendelijke klantenservice

Ze hebben mij zelfs opgebeld toen ze vermoedden dat ik iets verkeerd besteld had, zeer vriendelijk!

Daar doen we het ook voor Tobin. Wat een mooie review, ontzettend bedankt hiervoor! Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Netje geregeld

Super Johannes, Bedankt voor je review! Veel veilige en fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering en mooi product

Bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Alles goed geregeld

Gewoon goed, !! Netjes, en heel klant vriendelijk

Super om te horen Jeordie. Ontzettend bedankt voor je mooie review. Veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Excellent product

Product exceeded expectations. Delivery was earlier than expected. Would definitely order from here again

How great to hear Lynn! Thank you so much for your review. You made our day, till next time! Kind regards, Team Pothelm.nl

Leuke site

Mooi compliment Ron, bedankt hiervoor! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snelle service

Bedankt voor je review Daan! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super zonneklepje

Universeel Zonneklepje besteld voor mijn scorpion Belfast carbon. Afstands maten van de drukknoppen stonden erbij, daardoor klepje besteld, snel geleverd en past precies top!

Wat ontzettend fijn om te horen Marian! Heel erg bedankt voor je mooie review. Heel veel veilige en fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt voor het mooie cijfer Steven! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Niets op aan te merken!

Snelle levering, goede prijs, netjes verpakt. Prima ervaring.

Hier doen we het voor! Ontzettend bedankt voor je review Mike. Veel veilige maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Eenvoudig en zonder problemen bestellen

Helm besteld, ging zeer eenvoudig. Volgende dag al geleverd. Super!

Dat is mooi om te horen! Bedankt voor je review Rick. Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer goed.

Snelle levering, prachtig en soepel Leder, En een hele mooie verpakking. Al met al zeer tevreden.

Hier worden wij blij van, Bedankt voor je fantastische review Adrie! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering, voldoet aan verwachting

Gemakkelijk te bestellen, concurrerend qua prijs en geen bezorgkosten.

Wat een mooie woorden Harold. Ontzettend bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

knap materiaal, snelle levering en goede prij / kwaliteit

Ik heb 1 paar motorhandschoenen besteld, ik heb aan de hand van de tabel mijn hand op gemeten en kocht dus een maat M. Helaas paste deze niet. ik heb dan op goed geluk een XL besteld en deze paste perfect. Gelukkig heeft mijn vrouwtje een M maat. Dus de tabel is niet correct die jullie mee bij het product zetten. voor de rest geen klachten ;-)

Dat klopt helemaal, na uw review te hebben gezien, hebben wij dit gelijk aangepast. Wij waren helemaal vergeten bij dit product te vermelden dat het klein uitvalt. Onze excuses hiervoor, maar ontzettend bedankt voor het attenderen! En natuurlijk bedankt voor uw review. Heel veel plezier gewenst met de handschoenen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

erg goed

erg goed en snel

Super om te horen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

De helm bestellen was eenvoudig, maatvoeting duidelijk en verzending top!

Mooier kan niet Cees. Ontzettend bedankt voor je review! Heel veel veilige maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!