Correct afwerking hoog kwalitatief product kortom voor herhaling vatbaar

Goede afwerking zeer goede communicatie, produkt is zoals het beschreven wordt, goede prijs kwaliteit verhouding

Bedankt voor de mooie score Franco! Fijn om te horen dat het product en onze service zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Geweldige service en vriendelijke mensen

Viendelijke mensen en geweldige vugge service

Bedankt voor de mooie beoordeling en woorden Rob! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle en goede service

Bestelling was snel en heel erg goed

Bedankt voor de mooie score Sylvia! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooi product snel geleverd

Mooi product, snel geleverd

Bedankt voor de mooie score Rob! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en over het product :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel en netjes

Snel en nette levering

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Marie! Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima en vlotte afhandeling

Mooie site en veel keuze.

Bedankt voor de mooie review Wim! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Een eerlijk antwoord op mijn telefonische vraag!

Op mijn telefonische vraag over een winddichte balaclava, t.w. of deze ook windruisreducerend was, kreeg ik het volgende eerlijke antwoord: “Ik verkoop graag, maar dát weet ik niet.” En ik ben gek op eerlijke antwoorden! Mijn aankoop was er binnen twee dagen!

Bedankt voor de mooie score Reinier! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel geleverd en product zoals omschreven

Snel geleverd en niet duur

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat het product en de levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt voor de mooie score Jeff :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlot & correcte service

Overzichtelijke site met keuzemogelijkheden, Vlot toegankelijk en zeker niet onoverzichtelijk, alles netjes gegroepeerd.

Hartelijk dank voor de mooie score Walter! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website én service. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Alles volgens afspraak.

Reageerde snel en goed op vraag van mij per email gestuurd en kwam met goede oplossing.

Bedankt voor de mooie beoordeling Paulus! Fijn om te horen dat alles goed is bevallen :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bestelling kwam netjes verpakt toe. Bij mijn bestelling werd de xl-klep gekozen, echter bleek deze niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Bij contact met de klantendienst werd dit dadelijk verholpen en stuurde men de Square klep op met een korting van 15%. Twee dagen nadien werd dcit geleverd. Top service.

Bedankt voor de mooie score Alain! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen, hier doen we het voor ;). Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ik had een vraag ivm de verstuurde e-mails en belde daarom om 20:00 uur het service nummer maar ik werd verbonden met de voicemail. Binnen 10 minuten werd ik door een medewerker teruggebeld en werd het probleem opgelost! Het bestelde product is binnen 24 uur bezorgd en is van prima kwaliteit.

Bedankt voor de mooie uitgebreide beoordeling Easy Rider! Fijn om te horen dat onze service, product én levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle en correcte levering.

Prima afgehandeld.

Bedankt voor de mooie beoordeling Philip! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima helm maar,

Prima helm maar de bril die erbij zat is al kapot aangekomen niet door verzending maar kwaliteit is niet super. Voor de rest leuke helm.

Beste Lars, Vervelend om te horen dat de meegeleverde bril kapot bij u is aangekomen. Wellicht kunnen we u hier nog verder mee helpen? Gelukkig bent u wel tevreden over de helm ;) Veel rijplezier met uw nieuwe helm! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering. Alles zoals beschreven.

Snelle levering. Alles zoals beschreven.

Bedankt voor de mooie beoordeling Dirk! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede kwaliteit en goede service

Gemakkelijk en vlotte afhandeling. Goede kwaliteit van de goederen. Enkel de opvolging van de verzending was ik niet zo tevreden over als ik een puntje mag zeggen. Steeds ik de tracking opvolgde bleef deze op "in behandeling" staan. Toch plots de koerier die kwam leveren.

Bedankt voor de mooie score Tom! Fijn om te horen dat onze service is bevallen. Wat betreft de levering en de tracking zijn wij helaas afhankelijk van onze verzendpartners. In ieder geval bedankt voor uw opmerking, we gaan dit zeker met onze partners bespreken. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle en correcte levering

Binnen de kortste keren had ik mijn bestelling thuis. Alles helemaal naar wens. Aanbevolen!

Bedankt voor de mooie beoordeling Frans! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlot en correct!

Vlot en correct!

Bedankt voor de mooie score Jonas! Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Doe er graag zaken mee!

Komen afspraken goed na, snelle levering. Prima bedrijf om zaken mee te doen!

Bedankt voor de mooie beoordeling John! Fijn om te horen dat onze service en levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

First Class

Ordered an IXS crash helmet online. Service and communication was excellent with quick, fully trackable, delivery to UK. Highly recommended

Thank you very much for your nice review Steve! Great to hear that you are satisfied about our service and communication. Have fun with your new helmet! Best regards, Team Pothelm.nl

Helmen bestelt en was super snel binnen en Helmen zitten perfect. Een echte aanrader deze site

Bedankt voor de mooie beoordeling Theo! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze helmen én de levering. Veel plezier met uw nieuwe helmen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer betrouwbaar

Zeer eerlijk en betrouwbaar

Bedankt voor de mooie score Pascale! Fijn om te horen dat we eerlijk en betrouwbaar overkomen :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlot en accuraat

Helaas paste de helm niet goed. Dat kan ook bijna niet omdat de pothelmen slechts in 1 maat geleverd worden. Toch werd alles vlot en correct afgewikkeld.

Bedankt voor de mooie score! Jammer om te horen dat de helm niet paste... Het doet ons wel goed dat u verder wel tevreden bent over onze service. Hopelijk zien we nog is terug in de toekomst ;) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super service en heel snelle en vlotte levering in belgie

Bedankt voor de mooie beoordeling Eugene! Goed om te horen dat onze service en levering zijn bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!