Snelle levering en goede helmen.

mooie helm voor op mijn oude BSA,en snel bezorgt in Frankrijk.

goed en zeer vlotte levering

Snel, gemakkelijk en duidelijk

Vriendelijke en duidelijke mails. En goede prijs kwaliteit

Prima produkt, snel geleverd.

Prima produkt, snel geleverd.

Retourneren vanwege te klein product prima afgehandeld

Fijn om te horen dat je tevreden bent Kees! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helaas is de buitenring stuk

Vind de helm prachtig maar de buitenste rand/ring laat nu al helemaal los

Hi Erwin, Dat is niet zo mooi om te horen, dit hoort natuurlijk niet te gebeuren. Zou je contact met ons willen opnemen, zodat we dit samen kunnen oplossen? Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed product.

Snelle levering en goed product.

Fijn om te horen John, Bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

leuke helm

leuke helm. ik had er 2( verschillende modellen) besteld van dezelfde maat. Echter de maten waren niet helemaal hetzelfde.

Hi Bert, Dat is vervelend om te horen, is er iets waarmee wij kunnen helpen om dit probleem op te lossen? Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima, snel en betaalbaar

Prima, snel en betaalbaar

Bedankt voor je review, erg fijn om te weten dat je tevreden bent! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

fantastisch !

Eerlijk, zoals beschreven, geen problemen. Net zoals het hoort ! chapeau!

Wat een fijne review, heel erg bedankt Robbe! Veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

tevreden

Goed om te horen dat je tevreden bent! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Nog niets ontvangen

Na 8 dagen heb ik de bestelde motor zonnebril nog niet ontvangen, maar ze hebben beloofd een andere op te sturen?? Dus afwachten

Hi Andre, Helaas is het pakketje zoekgeraakt, maar wij hebben inmiddels mail contact gehad en samen een oplossing gevonden. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe bril! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

krijg wat je besteld en voor een normale prijs.

Bedankt voor je review, wordt zeker gewaardeerd! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Op tijd geleverd

goed en snel

alles volgens afspraak

Super goede service!

Door een vertraging bij de bezorgdienst is de helm die ik besteld had, later aangekomen dan gepland. Een storing in de track&trace code maakte het niet makkelijker, maar steeds opnieuw ben ik goed op de hoogte gehouden door Coen! Heel erg bedankt voor de goede service en de helm is onbeschadigd aangekomen en zit perfect!

Onwijs bedankt voor de uitgebreide review Rianne. Fijn om te horen dat service zo gewaardeerd wordt! Hier doen we het voor. U ook nogmaals bedankt dat u zoveel geduld had met ons en de pakketdienst. Gelukkig allemaal goed gekomen. Heel veel rijplezier! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

niet echt geweldig

Had iets hogere kraag verwacht.Foto is niet wat je krijgt.

Great product and Service!!

Great product and design. Very quick service. Very happy!

Great to hear that, thank you for the happy review! Best regards, Team Pothelm.nl

Top help voor een goede prijs

Goede service, helm snel ontvangen. De doos waarin hij werd Verzonden was niet origineel en te klein dus we zat veel brede tape overheen.

Bedankt voor de uitgebreide review en goed dat u dat aangeeft van de doos. We gaan daar direct wat mee doen! Dit wordt zeer gewaardeerd. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Slecht

Slecht product de drukknop vloog eraf na een keer gebruiken!!!

Dat mag absoluut niet gebeuren natuurlijk. Jammer dat u niet contact met ons op nam, een oplossing lijkt me beter dan een slechts een slechte review geven. We hebben alsnog contact met u proberen op te nemen, maar helaas krijgen wij geen reactie van u. We willen u natuurlijk direct een nieuwe aanbieden. Hopelijk horen we alsnog van u. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed volgens afspraak

Goed volgens afspraak en snel

Top om te horen, dank u wel voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Fantastisch geholpen

Totaal geen verstand van helmen, contact gezocht met hun,advies gekregen, opgevolgd en besteld. Was 100 % snelle levering. Kun je gerust bij kopen.super web winkel

Leuk om te lezen, daar zijn we voor! Bedankt voor de uitgebreide feedback, dat waarderen wij. Veel plezier van de helm. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Kwaliteit producten

Mooi product netjes verpakt.

Bedankt voor de feedback, dat wordt gewaardeerd. Als we iets kunnen verbeteren horen we het graag! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!