Niets op aan te merken!

Snelle levering, goede prijs, netjes verpakt. Prima ervaring.

Hier doen we het voor! Ontzettend bedankt voor je review Mike. Veel veilige maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Eenvoudig en zonder problemen bestellen

Helm besteld, ging zeer eenvoudig. Volgende dag al geleverd. Super!

Dat is mooi om te horen! Bedankt voor je review Rick. Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer goed.

Snelle levering, prachtig en soepel Leder, En een hele mooie verpakking. Al met al zeer tevreden.

Hier worden wij blij van, Bedankt voor je fantastische review Adrie! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering, voldoet aan verwachting

Gemakkelijk te bestellen, concurrerend qua prijs en geen bezorgkosten.

Wat een mooie woorden Harold. Ontzettend bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

knap materiaal, snelle levering en goede prij / kwaliteit

Ik heb 1 paar motorhandschoenen besteld, ik heb aan de hand van de tabel mijn hand op gemeten en kocht dus een maat M. Helaas paste deze niet. ik heb dan op goed geluk een XL besteld en deze paste perfect. Gelukkig heeft mijn vrouwtje een M maat. Dus de tabel is niet correct die jullie mee bij het product zetten. voor de rest geen klachten ;-)

Dat klopt helemaal, na uw review te hebben gezien, hebben wij dit gelijk aangepast. Wij waren helemaal vergeten bij dit product te vermelden dat het klein uitvalt. Onze excuses hiervoor, maar ontzettend bedankt voor het attenderen! En natuurlijk bedankt voor uw review. Heel veel plezier gewenst met de handschoenen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

erg goed

erg goed en snel

Super om te horen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

De helm bestellen was eenvoudig, maatvoeting duidelijk en verzending top!

Mooier kan niet Cees. Ontzettend bedankt voor je review! Heel veel veilige maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Strakke service

Ik had twee paar handschoenen besteld maar blijkbaar 2x dezelfde maat en soort. Kreeg netjes een telefoontje waarin werd uitgelegd wat er aan de hand is en welke alternatieven er waren. Ook bijzonder snelle levering zonder enig probleem

Ontzettend goed om te horen Maurice. Bedankt voor je mooie review, En wij wensen je heel veel plezier met de handschoenen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede service snelle verzending

Bedankt Joost! Dat waarderen wij enorm. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Superservice en snelle.levering!

Wij waren dik tevreden

Daar maak je ons blij mee Marco, Bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Was een snelle levering

Goed om te horen Chris, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Veel keuze, snelle levering en toen 1 bril niet goed was ook eenvoudige retour. Kan niet veel beter dan dit.

Wauw, wat een mooie review Joyce! Ontzettend bedankt hiervoor. Heel veel veilige maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

ok

ok

Bedankt Tom! Mooi begin van de week zo. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Supervintagemotorbril!

Heel tevreden van de bril, doomt niet aan, is ook niet te donker en zit perfect!

Super Bart, bedankt voor je review! Heel veel veilige en vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helemaal TOP

Top service Gebeld mbt fout in bestelling Netjes opgelost

Ontzettend bedankt voor je review Arno. Fijn dat we het zo samen hebben kunnen oplossen. Veel fijne en veilige kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Leuke helm, zit lekker en snel geleverd.

Dat vinden we fijn om te horen! Heel veel plezier gewenst met de helm en super bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed geregeld allemaal snel en duidelijk

Zou aanraden

Bedankt voor je review Leroy, Heel fijn om te horen dat je ons zou aanraden! Veel fijne en veilige kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

gewoon goed

snelle nette levering

Top Harold! Bedankt voor je review. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer snelle levering TOP!

Zowel levering als contact verliepen zeer vlot! ABSOLUUT AAN TE BEVELEN !!!! Bedankt.

Ontzettend bedankt Eddy! Hier maak je ons blij mee. Heel veel fijne en veilige kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Levering nogsteeds niet ontvangen

Ik heb mijn levering na ruim een week nogsteeds niet ontvangen. Dit ligt niet aan pothelm maar kies alsjeblieft een andere vervoerder

Dag Lex, Wat vervelend om te horen! Ik heb het even voor uw nagekeken en volgens de Track&Trace is uw pakketje op 14-02 afgeleverd bij een GLS PakketShop. Uw pakketje kunt u hier dus ophalen. Onze excuses voor het ongemak en mocht u verder nog vragen hebben, bel of mail ons dan gerust! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon goed

Op tijd geleverd en netjes verpakt.

Heel fijn om te horen! Bedankt voor je review Ray. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goede webshop en service (snel antwoord op vraag)

zoals hierboven omschreven

Bedankt voor je review Pieter. Hier worden wij blij van! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

het is goed

het is goed

Mooi om te horen. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooi en goed product

Goed product en snelle bezorging

Super! Bedankt voor je review Margot. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed product goede prijs

Ik zocht een goede nekbescherming tegen de koude en deze voldeed prima

Fijn om te horen! Veel plezierige en veilige kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!