snelle en goede service

ik kreeg meteen een mooi overzicht van mijn bestelling. deze had ik een paar dagen later al in huis! top!

Fijn dat je tevreden bent Indira. Altijd mooi om te horen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima bedrijf . Makkelijk benaderbaar en snelle levering . Mooie helm

Goed om te horen Jan! Veel plezier met je helm. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goede servise

Snelle levering en kwalitatief product

Alles ging zoals afgesproken. Een tevreden klant.

Bedankt Koen, Veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Duidelijke website en snel let levering. SUPER!!!!

Bedankt Dielis, Hier worden wij heel blij van! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima op tijd en niet te duur

Fijn Theo! Daar doen we ons best voor. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Heel goed!!

Ik zocht een cadeau voor m'n stiefvader voor sinterklaas, hij is gek van een Zundapp dus ik kwam al gauw op Potholm voor een enorm gave vintage bril! Het item was goed geprijsd, netjes geleverd en ook snel geleverd. Echt een aanrader!!

Wat een leuk cadeau Kim! Fijn dat je je stiefvader hier blij mee kunt maken. Bedankt voor je mooie woorden. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

super vlotte service

snel geleverd en goed verzorgde verpakking.helm zit als gegoten

Altijd goed om te lezen dat klanten er blij mee zijn. Veel plezier ermee Aldo en bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer vlotte en snelle service

Goederen besteld, vlot verlopen. Goederen mooi verpakt en netjes aangekomen.

Fijn om te lezen Dirk, bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Schnelle Lieferung!

Alles tiptop

Vielen dank! Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm.nl

Zeer te vreden

Bedankt Gertie. Altijd goed om te horen dat klanten tevreden zijn! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima winkel

De autohandschoenen passen prima en zijn van een goede kwaliteit.

Dankjewel Paul, Heel fijn om te horen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Ik zag , kocht en kreeg geleverd ...

Tóp !

Kort en krachtig, dankjewel! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Leuke site

Makkelijk bestellen en snel geleverd en ookniet te duur . Alleen jammer dat er op veel helmen geen keurmerk zit.

Goed om te horen George! Wij vinden dit inderdaad ook erg jammer. Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed een eerlijk bedrijf die telefonisch berijdbaar zijn!

Eerlijke mensen die nog gewoon kunt Bellen en kunt overleggen zonder dat je een heel menu moet afluisteren!

Bedankt voor je woorden Johan, Wij vinden dit ook zeer belangrijk en doen erg ons best om een zo goed mogelijke ervaring te creëren voor onze klanten! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super! Ondanks de fouten van het postbedrijf bennik super geholpen. Nogmaals dank!

Hi John, Wat mooi om te horen! Jij ook bedankt. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering en goede helmen.

Dat is mooi om te horen! Dankjewel. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

mooie helm voor op mijn oude BSA,en snel bezorgt in Frankrijk.

goed en zeer vlotte levering

Top om te horen Emiel, bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel, gemakkelijk en duidelijk

Vriendelijke en duidelijke mails. En goede prijs kwaliteit

Bedankt voor je review Erwin. Goed om te horen dat je er tevreden mee bent! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima produkt, snel geleverd.

Prima produkt, snel geleverd.

Retourneren vanwege te klein product prima afgehandeld

Fijn om te horen dat je tevreden bent Kees! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helaas is de buitenring stuk

Vind de helm prachtig maar de buitenste rand/ring laat nu al helemaal los

Hi Erwin, Dat is niet zo mooi om te horen, dit hoort natuurlijk niet te gebeuren. Zou je contact met ons willen opnemen, zodat we dit samen kunnen oplossen? Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed product.

Snelle levering en goed product.

Fijn om te horen John, Bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!