vriendelijk, behulpzaam, meedenkend

Fijn om langs te kunnen komen om net het beste product te vinden wat het beste past. wordt goed in meegedacht.

Bedankt voor de review Arjan, dat wordt zeer gewaardeerd. We doen ons best :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snelle levering en een goed product!

Goed geregeld en duidelijk.

Fijn om te horen. Als we de service nóg beter kunnen maken dan horen wij het ook graag! Bedankt voor de review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Keurige service en snel!

Net bedrijf voldoet aan alle verwachtingen!

Super, fijn om te lezen! Bedankt voor je lovende woorden. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

mooi ,juiste maat ,heel tevreden

Heel fijn om te lezen, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Duidelijke website en snelle levering

Kijk dat lezen we graag! Bedankt voor de feedback. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

mooie helm en snelle levering.

Bedankt voor je review, veel plezier van de helm! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Ok

Ok

Kort maar krachtig, daar houden we van. Bedankt voor de review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Geweldig goed

Zeer snelle bezorging. Hartelijk dank.

Bedankt voor de review en goed om te lezen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering en je wordt netjes te woord gestaan bij vragen

We doen ons best, dank u wel voor de review :) Dat wordt zeer gewaardeerd Erwin. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer snel geleverd.

Zeer tevreden. Snelle levering voor een goede prijs.

Daar doen we het voor! Heel fijn om te horen en veel plezier van de prachtige helm! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super helm. Past perfect. Kleur ook hoe op de site staat

Bedankt voor de feedback, heel belangrijk voor ons om te lezen! Veel plezier van de helm. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima helm en snel geleverd.

De helm past en ziet er prima uit. Opgegeven maatvoering klopt dus.

Goed om te horen deze feedback, daar helpt u ons en andere klanten echt mee! Dat wordt zeer gewaardeerd. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede kwaliteit

Past perfect

Super om te horen, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Redelijk prijs kwaliteit verhoudinh

Prima bril alleen jammer dat je er geen bril onder kan dragen ondanks dat wel in de beschrijving stond.

Bedankt voor de feedback. Jammer dat de bril niet paste. Of motorbril over de de dagelijkse bril past is heel persoonlijk. Als we dit erbij zetten past het bij het ruime merendeel van onze klanten, maar er zijn uitzonderingen inderdaad. Ieder hoofd en bril is weer anders. Gelukkig kunt u bij ons gratis retour sturen :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima product en goede informatie

Prima product, snel geleverd en netjes geïnformeerd

Precies zoals het hoort vinden wij, bedankt voor je review! Dat wordt gewaardeerd :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Heel goede ervaring met pothelm.nl

Snelle levering, ook in België. Mooi verpakt

Goed om te horen dat ook de zendingen naar België weer snel geleverd worden. Bedankt voor de feedback! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goed en snel

een heel lichte helm die goed is om te rijden met een bromfiets (25 km/u) maar voor het snellere werk zou ik deze niet durven riskeren.

Dat klopt, sommige helmen zijn vooral voor voertuigen waar geen helmplicht voor geldt of voor de show. Geniet er van! Bedankt voor de review :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super, dank u wel voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle en goede levering

Zo lezen we het graag, dan u wel voor de review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle service!

handig dat je aan kunt geven, melding wanneer je artikel weer voorradig is!

Fijn om te horen dat die mogelijkheid gewaardeerd wordt. Bedankt voor de feedback en veel plezier van de spullen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Tevreden klant.

Mooi op tijd geleverd, goed verpakt en prima op de hoogte gehouden.

Kijk zo horen we het graag. Bedankt voor de feedback en veel plezier er van de motorbril :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle reactie via mail

binnen het half uur had ik een antwoord op mijn vraag, volgende dag item ter plaatsen kunnen gaan halen en betalen. Super vriendelijk, alles in orde. Zeer tevreden over de service!

Leuk om te lezen dat de service bevallen is, we doen ons best! Hier worden we vrolijk van, bedankt voor de leuke review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Ruime keuze, zeer snelle levering

Bedankt voor je review, dat wordt gewaardeerd! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon.

Spijtig dat er verzend-en retourkosten zijn!

Wat jammer om te lezen. Zoals per email al besproken zijn de retourkosten gratis. We kunnen helaas niet voor elk bedrag de verzendkosten gratis maken, dan zullen producten onder kostprijs verkocht worden... Gelukkig is er vanaf 150 euro gratis verzendkosten. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

perfecte transactie

Snelle levering en goede communicatie!

Kijk dat lezen we graag. Bedankt voor de review :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!