Prima product en goede informatie

Prima product, snel geleverd en netjes geïnformeerd

Precies zoals het hoort vinden wij, bedankt voor je review! Dat wordt gewaardeerd :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Heel goede ervaring met pothelm.nl

Snelle levering, ook in België. Mooi verpakt

Goed om te horen dat ook de zendingen naar België weer snel geleverd worden. Bedankt voor de feedback! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goed en snel

een heel lichte helm die goed is om te rijden met een bromfiets (25 km/u) maar voor het snellere werk zou ik deze niet durven riskeren.

Dat klopt, sommige helmen zijn vooral voor voertuigen waar geen helmplicht voor geldt of voor de show. Geniet er van! Bedankt voor de review :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super, dank u wel voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle en goede levering

Zo lezen we het graag, dan u wel voor de review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle service!

handig dat je aan kunt geven, melding wanneer je artikel weer voorradig is!

Fijn om te horen dat die mogelijkheid gewaardeerd wordt. Bedankt voor de feedback en veel plezier van de spullen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Tevreden klant.

Mooi op tijd geleverd, goed verpakt en prima op de hoogte gehouden.

Kijk zo horen we het graag. Bedankt voor de feedback en veel plezier er van de motorbril :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle reactie via mail

binnen het half uur had ik een antwoord op mijn vraag, volgende dag item ter plaatsen kunnen gaan halen en betalen. Super vriendelijk, alles in orde. Zeer tevreden over de service!

Leuk om te lezen dat de service bevallen is, we doen ons best! Hier worden we vrolijk van, bedankt voor de leuke review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Ruime keuze, zeer snelle levering

Bedankt voor je review, dat wordt gewaardeerd! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon.

Spijtig dat er verzend-en retourkosten zijn!

Wat jammer om te lezen. Zoals per email al besproken zijn de retourkosten gratis. We kunnen helaas niet voor elk bedrag de verzendkosten gratis maken, dan zullen producten onder kostprijs verkocht worden... Gelukkig is er vanaf 150 euro gratis verzendkosten. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

perfecte transactie

Snelle levering en goede communicatie!

Kijk dat lezen we graag. Bedankt voor de review :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel geleverd, product verwacht aan voldoeningen

De helm past perfect, ziet er goed uit.

Fijn om te lezen, bedankt voor je feedback. Dit helpt enorm. Veel veilige km's gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel opgestuurd, snel ontvangen in zeer goede orde.

Goed om te lezen, bedankt voor de feedback. Veel plezier van de bril! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goede service snelle levering.

hadden iets besteld maar paste niet contact opgenomen,en geen probleem kon gewoon terug of geruild voor een ander model.

Tuurlijk, zo doen we dat. Wij begrijpen maar al te goed dat het gewoon lastig is met maten via het internet. Fijn om te horen dat de service zo goed is bevallen, bedankt voor de feedback. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Simple, easy transaction. No fuss.

Item I bought was exactly as described. It arrived promptly and was well wrapped. I’m very happy with the service I received.

Thanks for the feedback, we really appriciate that. Always nice to hear we meat the demands and you're happy. Save miles! Best regards, Team Pothelm

Nog niks ontvangen

Bij deze wil ik u laten weten dat ik niks via gls heb ontvangen. Hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.mvg wh.v dij

Uiteraard hebben we direct contact met u én het pakketbedrijf opgenomen om uw bestelling te traceren. Jammer dat u het via review liet weten, direct contact met ons opnemen werkt sneller en beter maar het is niet anders. Helaas waren ze uw pakketje kwijt. Uiteraard lossen wij dat netjes bij u op :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Erg tevreden!

Mijn pothelm besteld en 1/2 dagen later had ik hem al binnen! Heel erg tevreden en de pothelm ziet eruit zoals gezegd. 4 vrienden hebben ook gelijk de pothelm besteld.

Bedankt voor de feedback! Goed om te horen dat het aan de verwachtingen voldoet. Heel veel plezier met z'n allen van onze pothelmen :D Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

iets meer met kwaliteit werken

mijn ervaring is goed vriendelijk ,maar ze moeten zich met kwaliteit bezig houden (zal nog beter verkopen )

We zijn erg benieuwd wat u bedoelt met de kwaliteit? Kwaliteit is uiteraard een belangrijk punt en we zorgen ervoor dat er diverse prijsklasses zijn en daardoor ook kwaliteitsverschillen. Voor iedereen wat wils :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel

Top en dat in deze tijd van vele vertragingen. Bedankt voor de review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed advies gehad.

Goed advies gehad

Fijn om te horen, bedank voor de feedback. Veel plezier er van :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlotte transactie

Goeie service, gebruiksvriendelijke website.

Fijn om te horen dat de website ook gebruiksvriendelijk is. Bedankt voor de feedback. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

De moeite waard

Leuke site, duidelijke informatie. Fijne communicatie

Top om te horen, bedankt voor de feedback. Hier worden we blij van :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goede kwaliteit

Super, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede producten, snelle levering en vlotte service in het geval U vragen heeft

Fijn om te horen dat de service zo goed is bevallen. Bedankt voor de feedback, dat waarderen we echt. Veel plezier er van! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!