Lekkere helm, denk nu weer dat ik 16 jaar ben en op mijn Puch scheur!

Het zal wel aan mijn intelligente manier van bestellen liggen maar ik ging er van uit dat ik het vizier er op kon klikken en dan de zonnevlek. Blijkt niet zo te zijn, jammer.

Dag Alex, Bedankt voor je review en bedankt voor het contact opnemen via de mail. Fijn dat we het hebben kunnen ophelderen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Sehr schnelle Lieferung, Artikel wie beschrieben

Gut und schnell geliefert.

Vielen Dank für diese schöne Bewertung! Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm.nl

Sympathieke club, interessante artikelen

Vriendelijk en adequaat contact via de mail en aan de deur. Interessante artikelen. Helaas viel een van de drie artikelen (een motorbril) qua kwaliteit tegen. Dat was er toch eerder eentje voor de speelgoedafdeling.

Dag Mark, Bedankt voor je mooie en eerlijke review! Uiteraard mag je de motorbril nog retourneren, geen enkel probleem. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Grote keuze en snelle levering.

Levering en ruilen van het product gingen snel en zonder problemen.

Fijn om te horen Yvonne. Heel erg bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zweigeteilt

Motocubo Top cube Jethelm, Gr. S + Germas Florida Motorradhandschuhe, Gr. M: Optik, Verarbeitung und Passform beider Artikel sind Top. Die Lieferung war auch bereits am nächsten Tag da. Kauf auf Rechnung ohne vorhandenes Kundenkonto find ich super. Dafür würde eigentlich ich die volle Punktzahl vergeben. Allerdings waren die Artikel schlecht verpackt, die Verpackung stark beschädigt und der Helm wurde in der falschen Farbe (schwarz anstatt weiß) geliefert, deshalb gibt es einen Punkt Abzug. Da der Helm auch in schwarz super aussieht, habe ich ihn trotzdem behalten. Zum Kundenservice und den Rücksendemodalitäten kann ich somit leider keine Bewertung abgeben.

Hallo Astrid, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wie dumm von uns, wir entschuldigen uns für den Fehler. Selbstverständlich können Sie den Helm auf unsere Kosten gegen die weiße Variante umtauschen. Möchten Sie in diesem Fall mit uns Kontakt aufnehmen? Es tut uns leid, dass die Verpackung beschädigt wurde. Vielen Dank für Ihren Hinweis. Wir entschuldigen uns noch einmal für die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüße, Team Pothelm

Netjes verpakt en tijdig verzonden

Dat vinden wij heel erg fijn om te horen. Bedankt voor de review Margriet! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Beter kanniet

Had het verkeerde artikelbesteld, maar werd vriendelijk verteldhoe ik het kon retourneren! Kreeg correct antwoord op mijn vragen! Kreeg ookmeteen oemand aan de lijn!GOED BEREIKBAAR! Mijn dank nog

Wat een prachtige review Machteld. Ontzettend bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

De duidelijke foto komt heel goed overeen met het product. Eerlijke kwalitatieve producten .

Geweldig Eduard. Bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goede en snelle levering

Brillen zijn wat ik verwachte goed en volgens de info als om schreven.

Dat is heel fijn om te horen! Bedankt voor de review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Wunderschöne Handschuhe

Die bestellten Handschuhe lassen sich bequem tragen. Die Hände haben durch diese Handschuhe einen sehr guten Halt am Holzlenkrad meines kleinen Oldtimers. Die Verarbeitung der Handschuhe machen einen wertigen Eindruck.

Wow Thomas, was für wunderbare Worte. Ich danke Ihnen vielmals dafür! Viele glückliche Kilometer für Sie. Mit freundlichen Grüßen Pothelm.nl

Mooi product!

De handschoenen zijn precies zoals ik wenste, goede pasvorm, zijn niet lang en de kleur is mooi. Een echte vintage zomerhandschoen van goede kwaliteit. Snelle levering in degelijke verpakking. Dank pothelm!

Jij bedankt Patrick! Wat een prachtige review. Heel veel fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helemaal prima

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bedankt voor de mooie review Richard! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima ervaring met deze firma

Goede producten, afspraken worden nagekomen en een goede prijs.

Wat een mooie review! Heel erg bedankt hiervoor Gert. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Verkeerde artikel

Verkeerde artikel geleverd

Oh wat vervelend om te horen. Onze excuses Peter. Zou je contact met ons willen opnemen? Dan gaan wij dit gelijk oplossen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Alles naar wens

Prima service zoals je het graag wil hebben

Fijn om te horen Hans. Heel erg bedankt voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle en duidelijke service.

Snelle en duidelijke service. Goede communicatie.

Daar maak je ons erg blij mee Ron. Heel erg bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Verrast door het snelle zeer persoonlijk contact.

Wat echt opvalt tussen al die webshops is dat ik tijdens het orderplaatsen contact met mij werd opgenomen per mail wat goed uitkwam wat betreft het kiezen van de juiste accessoires bij m’n helm. Toen ik belde kreeg ik iemand die direct kon meepraten over de order en gewoon geheel op de hoogte was. Levering gewoon goed, vintage potje heel mooi en dat voor n heel mooi bedrag!

Een mooiere review kunnen wij ons bijna niet voorstellen. Ontzettend bedankt hiervoor Mike! Heel veel veilige, maar vooral veel fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Heerlijk bedrijf met persoonlijke aandacht!!

Heerlijk bedrijf met persoonlijke aandacht!!

Het gevoel is geheel wederzijds! Jullie ook bedankt voor de fijne communicatie. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer snel geleverd en fantastische producten

Helm besteld en de dag erna reeds gele erdoor. Zeer betaalbaar en leuke producten in het gamma! Top !

Wat heerlijk om te horen. Hier maak je ons er blij mee, bedankt Toon. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helemaal goed!!!

Uitstekende kwaliteit en service van dit bedrijf de handschoenen zijn erg mooi en passen als een tweede huid. Product zoals beschreven en ook het pakket was prima afgeleverd.

Jeetje, wat een prachtige woorden Geert Willem. Ontzettend bedankt voor je review! Veel fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle betrouwbare verzending

Goede producten. Snelle verzending

Bedankt voor je mooie review Rien! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooie helm voor een goede prijs en snel geleverd

Mooi product en snel geleverd

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je review Rob. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Heel tevreden

Snelle levering Goed matriaal

Bedankt Jose! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

ndelijk en professioneel

Prima geholpen, ik zal zeker weer product hier bestellen. Erg fijn contact gehad. Ga zo door. Groet

Wat een mooie review Steven. Ontzettend bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle ,probleemloze levering . Zeer netjes verpakt . Gewoon top

Prima artikel geleverd . Netjes verpakt!

Daar doen we het voor Pierre. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je super review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!