Top bedrijf

Goede service snel geleverd

Wat een pracht compliment! Onwijs bedankt voor je review Robert. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Ruime keuze en leuke prijzen

Pothelm.nl heeft een ruime keuze op die gebied en de prijzen zijn lekker goedkoop en de kwaliteit is perfect

Een betere review kan haast niet. Ontzettend bedankt hiervoor Jack! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

perfect

everything went well!!! order paid delivered!

We are very glad to hear that! Thank you for your kind words Christine. All the best, Team Pothelm.nl

Supersnelle en correcte service.

Perfecte service. Met bijgeleverde factuur die helemaal correct was opgesteld.

Wat een top review! Bedankt hiervoor Lukas. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Veel keus snelle levering

Mooi om te horen Sophia. Heel erg bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

alles als afgesproken

prima gegaan

Top! Bedankt voor je review Fred. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

top

Snelle levering en mooi product

Fijn om te horen William. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snel en goed

Zeer snelle en correcte levering

Bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon goed en snel

Zou volgende x daar weer bestellen had mooi masker voor de helm binnen 2 dagen in huis

Dat is ontzettend fijn om te horen! Bedankt voor je review en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Maten kloppen, snel bezorgd en goed verpakt.

Je maakt ons ontzettend blij met deze woorden! Bedankt voor je review Sanne. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Top service!

Tijdens mijn bestelling had ik vergeten het formaat van helm te kiezen. Hierdoor had ik een XS besteld zonder het door te hebben. Het team van Pothelm heeft zelf contact met mij opgenomen om na te vragen of ik effectief een XS nodig had. Hierbij zag ik dat ik een fout had gemaakt en ze hebben dit direct rechtgezet! Betere service kan je niet vragen!

Beter kunnen we de week niet beginnen. Wat een prachtige review Steven, heel erg bedankt hiervoor! Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

schlechter lieferservice von GLS

leider habe ich die Bestellung noch nicht. GLS war vorbeigefahren und hat das Paket mitgenommen ohne mir die Chance zu geben eine chance zu geben einen ablageort zu bestimmen. nun muss ich an meinem freien Tag ins GLS postzentrum fahren um das Paket abzuholen. das nervt, da ich die Handschuhe für donnerstag benötige.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Alain, Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie mit dem Service von GLS nicht zufrieden sind. Sehr bedauerlich, dass sie weitergefahren sind, was natürlich nicht der Fall sein sollte. Es tut uns nur sehr leid, dass Sie uns deswegen verurteilen. Wir tun immer unser Bestes, um eine Lösung mit GLS zu finden, aber leider haben wir keinen Einfluss auf die Fahrer dieses Paketdienstes. Wir hoffen, dass Sie die Zeit finden werden, die Handschuhe vor Donnerstag in der Paketstation abzuholen. Mit freundlichen Grüßen, Team Pothelm.nl

Mooi geleverd zoals geadverteerd

Veel keuze en snelle levering

Fijn dat alles naar wens is verlopen! Heel erg bedankt voor je mooie review Marco. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snel bezorgd, no problem

sneller bezorgd dan verwacht, de transporteur hield mij perfect op de hoogte

Dat is fijn om te horen Jan Willem. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlot, behulpzaam, ziet er heel kwaliteitsvol uit.

Mijn koop stond klaar, maar zonder de bestelling af te ronden. Ik kreeg een mailtje om verder hulp te krijgen. De bestelling werd geleverd zoals beloofd. Dubbel ingepakt, goed beschermt. Volledig zoals het product werd omschreven, nu nog uittesten en ervan genieten. Mijn partner was super blij met zijn cadeau!

Wat maak je ons hier blij mee Indra! Heel erg bedankt voor je mooie review. Veel fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt Sandro! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Klantvriendelijk en correct

Goede site en goed geholpen tijdens ophalen van product.

Bedankt voor je prachtige review Aloys. Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Gewoon goed

Duidelijke communicatie en snelle levering

Super! Bedankt voor je review Marco. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlotte afhandeling en correcte levering

Fijn om te horen Luc! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Good Service to Australia

Ordered a RB500 Helmet to Australia. Arrive in 2 weeks. Fitted well as per fitting specs. Good prices and fast service.

We are very glad to hear that Ben! Thank you very much for this amazing review. We wish you all the best. Kind regards, Team Pothelm.nl

Top winkel

Helm besteld, volgende dag geleverd naar België. Helaas beviel de pasvorm me niet goed. Gratis terug gezonden en twee dagen na ontvangst geld terug op mijn rekening.

Wat een fijn begin van de dag! Prachtige woorden Peter, heel erg bedankt hiervoor. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer tevreden, snelle levering.

De bestelde helm voldeed perfect aan mijn verwachtingen

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review Geert. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Top ervaring gehad, verkeerde helm per ongeluk geleverd, gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen en kon de verkeerde helm gratis retourneren.

Hier maak je ons heel blij mee Danny! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel en vlotte afhandeling

Twee helmen besteld kan geen enkele opmerking geven, alles correct afgehandeld.

Wauw Dirk, dat is mooi om te horen! Ontzettend bedankt voor je top review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super goede service

Er was iets niet geleverd en werd meteen opgelost

Wij zijn heel blij dat te horen Bert. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en uiteraard bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!