Snel geleverd, product verwacht aan voldoeningen

De helm past perfect, ziet er goed uit.

Fijn om te lezen, bedankt voor je feedback. Dit helpt enorm. Veel veilige km's gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel opgestuurd, snel ontvangen in zeer goede orde.

Goed om te lezen, bedankt voor de feedback. Veel plezier van de bril! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goede service snelle levering.

hadden iets besteld maar paste niet contact opgenomen,en geen probleem kon gewoon terug of geruild voor een ander model.

Tuurlijk, zo doen we dat. Wij begrijpen maar al te goed dat het gewoon lastig is met maten via het internet. Fijn om te horen dat de service zo goed is bevallen, bedankt voor de feedback. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Simple, easy transaction. No fuss.

Item I bought was exactly as described. It arrived promptly and was well wrapped. I’m very happy with the service I received.

Thanks for the feedback, we really appriciate that. Always nice to hear we meat the demands and you're happy. Save miles! Best regards, Team Pothelm

Nog niks ontvangen

Bij deze wil ik u laten weten dat ik niks via gls heb ontvangen. Hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.mvg wh.v dij

Uiteraard hebben we direct contact met u én het pakketbedrijf opgenomen om uw bestelling te traceren. Jammer dat u het via review liet weten, direct contact met ons opnemen werkt sneller en beter maar het is niet anders. Helaas waren ze uw pakketje kwijt. Uiteraard lossen wij dat netjes bij u op :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Erg tevreden!

Mijn pothelm besteld en 1/2 dagen later had ik hem al binnen! Heel erg tevreden en de pothelm ziet eruit zoals gezegd. 4 vrienden hebben ook gelijk de pothelm besteld.

Bedankt voor de feedback! Goed om te horen dat het aan de verwachtingen voldoet. Heel veel plezier met z'n allen van onze pothelmen :D Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

iets meer met kwaliteit werken

mijn ervaring is goed vriendelijk ,maar ze moeten zich met kwaliteit bezig houden (zal nog beter verkopen )

We zijn erg benieuwd wat u bedoelt met de kwaliteit? Kwaliteit is uiteraard een belangrijk punt en we zorgen ervoor dat er diverse prijsklasses zijn en daardoor ook kwaliteitsverschillen. Voor iedereen wat wils :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel

Top en dat in deze tijd van vele vertragingen. Bedankt voor de review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed advies gehad.

Goed advies gehad

Fijn om te horen, bedank voor de feedback. Veel plezier er van :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlotte transactie

Goeie service, gebruiksvriendelijke website.

Fijn om te horen dat de website ook gebruiksvriendelijk is. Bedankt voor de feedback. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

De moeite waard

Leuke site, duidelijke informatie. Fijne communicatie

Top om te horen, bedankt voor de feedback. Hier worden we blij van :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goede kwaliteit

Super, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede producten, snelle levering en vlotte service in het geval U vragen heeft

Fijn om te horen dat de service zo goed is bevallen. Bedankt voor de feedback, dat waarderen we echt. Veel plezier er van! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

zeer tevreden

De helm is zeer snel toegekomen en de kwaliteit van de helm is zoals verwacht.

Fijn om te horen, bedankt voor de feedback! Veel veilige km's gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Positief

Zoals ik al zei is alles vlot verlopen ! goed ! doe zo verder....

Gaan we zeker doen. Bedankt voor je review en tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Ok

Jammer dat er in de helm een waarschuwingslabel stond dat het op eigen risico is de helm te gebruiken en dat die nie CE gekeurd is. Weet niet of jullie daar zelf van wisten , voor de rest is me vriend wel content van het design en jullie service.

Zoals direct per email met u overlegd, dat jullie de helm gerust mogen ruilen voor CE gekeurde helm omdat jullie dit helaas niet gelezen hadden. Maar dat was niet nodig. Fijn dat uw vriend er verder content mee is. Veel veilige km's gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

perfect

perfect

Super, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vlotte afhandeling

Alles is prima verlopen..

Heel fijn om te horen Bjorn, bedankt voor je feedback. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Mooie motorbril

Super, veel plezier er van en bedankt voor je feedback! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

very good information

The gloves just arived. Thank you for the best cooperation and the very good information

Thank you for being so patient and for the nice review of course. Due to Covid-19 it took a bit longer than normally. Have fun with them! Best regards, Team Pothelm.nl

Zeer snelle en correcte afhandeling!

Tiptop!

Leuk om te lezen, bedankt voor de feedback! Veel plezier er van :) Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed.

Goede en snelle levering/verwerking.

Goed om te horen, bedankt voor de review! En dat zelfs in deze tijd met de vele vertragingen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Teleurgesteld

De maten die jullie opgeven kloppen niet voor handschoenen.Jullie aanbevelen dan nog een kleinere maat als je op de grens zit wat zeker al veel te klein uitvalt.Nu zit ik met te kleine handschoenen

Fijne service mooi product

Top om te horen, bedankt voor de review! Veel plezier er van. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

GOED

ALLEEN WEL KLEIN VOOR MAAT 59 60

Bedankt voor de review! Ieder hoofd verschilt, dus soms kan een helm anders zitten. U mag het gerust ruilen voor een maat groter als u wilt. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!