Ongelooflijk goed

Beter kan niet! Wat een korte maar mega krachtige review. Heel erg bedankt hiervoor Ton! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel en gewenste item gekregen.

Snel en gewenste item gekregen.

Dat vinden wij heel fijn om te horen Rob. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Waardeer persoonlijk contact!

Mijn maat handschoentjes bleek niet voorradig te zijn. Werd gebeld door medewerkster met goede raad uit persoonlijke kennis. Heb ander maatje gekregen en.... Fits like a glove!

Dat is fantastisch om te horen Barry! Ik ben heel blij dat ze goed passen. Heel erg bedankt voor je mooie review. Veel plezier met de handschoenen gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

prima helm

zeer goede mooie helm prima service snelle leveringvan pothelm ga zeker vaker wat bij jullie bestellen ga zo door gr jan.

Wat een mooie woorden Jan! Heel erg bedankt hiervoor. Veel fijne kilometers gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede service Helaas moest ik de helm terug sturen omdat hij te klein was Maar snel geld retour

Dat is jammer om te horen. Wel fijn dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor je review Marijan! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Faultless

Good selection, easy ordering. Good comms through despatch and delivery. No issues - would recommend.

That is very great to hear Craig. Thank you so much for this amazing review! All the best, Team Pothelm

Top adres voor aankoop helm

Helder website, soepel bestel proces en heldere communicatie. Helmen waren voorradig dus levering was op korte termijn mogelijk. Wij zijn zeer tevreden over Pothelm.

Beter kan bijna niet! Ontzettend bedankt voor deze prachtige review Marc. Veel fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goed en snel geleverd. Goede voorraad

Leuk om te horen, bedankt voor de mooie woorden! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Professionelle Abwicklung

Von Bestellung bis zur Lieferung war alles Top und man war immer informiert. Ware wie beschrieben Danke

Vielen Dank für die nette Bewertung, das weiß ich sehr zu schätzen. Nochmals vielen Dank für die Bestellung und viele sichere Meilen gewünscht! Mit freundlichen Grüssen, Team Pothelm.nl

Alles naar wens verlopen.

Heb mn gedane bestelling optijd en goed verpakt ontvangen. Top!

Kijk, dat is top om te horen ook! Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van de helm! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl!

Komen afspraken na

Vandaag besteld morgen in huis

Super om te horen, nogmaals bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Supergaaf

Ik heb een oude Berrini , waar ik nog regelmatig mee rijd. Toen de verplichting voor de helm kwam , zag ik me niet met een nieuwe helm rijden. Maar met de Pothelm , beleef ik weer een mooie ervaring! Hier wil wel mee door de dorpjes toeren!@

Wat een prachtige review Wim. Beter kan niet. Ontzettend bedankt hiervoor. Het mooie weer komt er weer aan, heel veel fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer snelle levering. Top.

Zeer snelle levering. Top.

Dat is fijn om te horen Bart. Heel erg bedankt! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

uitstekend

Correcte afhandeling, Snelle levering, Product zoals omschreven.

Fantastisch Richard. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super netjes geregeld

Helm besteld Was niet op voorraad Werd gebeld om een andere uit te zoeken of geld terug Andere helm uitgezocht, Volgende dag in huis Top geregeld

Wat fijn om je review te lezen Erik, bedankt! Wij zijn ontzettend blij dat we het zo hebben kunnen oplossen op deze manier. Nogmaals onze excuses voor onze voorraadfout. Heel veel fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

het juiste produkt, en hij zit perfect

Dat vinden wij heel fijn om te horen. Bedankt voor je mooie review Marcel! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Helemaal Top

Goede kwaliteit en snelle levering

Bedankt voor je review Steve. Dat is onwijs fijn om te horen. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Sweet

Prijs-kwaliteit :OK Levertijd: OK

Top, bedankt Andrew! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Vanuit België besteld, alles goed, snel en correct verlopen. Is dik in orde daar!

Wat een mooi compliment! Ontzettend bedankt hiervoor. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Volgende dag in huis, prima helm past perfect.

Beter kan niet! Geweldig om te horen, bedankt. Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Pothelm besteld. Helm viel wel wat lager uit dan verwacht, Maar 63/64 is al lastig, maar ik denk dat dit krap 63 was. Dus helm zit strak. Wel een mooie helm en uitstekend verpakt en (snel) bezorgd.

Jammer om te horen dat de helm niet past. Maar wel heel fijn dat je verder tevreden bent met onze service! Bedankt voor je review Theo. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prettige afhandeling bestellingen , toppiejj .

Ga hier zeker weten weer heen indien ik wat nodig heb . Bedankt voor vlotte seevice .

Daar maak je ons blij mee Ingrid! Bedankt voor de mooie review en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering. Netjes verpakt en vriendelijk te woord gestaan.

Mooier kan niet Helma. Ontzettend bedankt voor deze prachtige review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel en eenvoudig bestellen

Prima site met snelle levering

Fantastisch Roelof, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering en goed ingepakt. Top!

Goede ervaring en snelle levering. Top!

Mooi om te horen Jef. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!