Vanuit België besteld, alles goed, snel en correct verlopen. Is dik in orde daar!

Wat een mooi compliment! Ontzettend bedankt hiervoor. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Volgende dag in huis, prima helm past perfect.

Beter kan niet! Geweldig om te horen, bedankt. Heel veel veilige, maar vooral fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Pothelm besteld. Helm viel wel wat lager uit dan verwacht, Maar 63/64 is al lastig, maar ik denk dat dit krap 63 was. Dus helm zit strak. Wel een mooie helm en uitstekend verpakt en (snel) bezorgd.

Jammer om te horen dat de helm niet past. Maar wel heel fijn dat je verder tevreden bent met onze service! Bedankt voor je review Theo. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prettige afhandeling bestellingen , toppiejj .

Ga hier zeker weten weer heen indien ik wat nodig heb . Bedankt voor vlotte seevice .

Daar maak je ons blij mee Ingrid! Bedankt voor de mooie review en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering. Netjes verpakt en vriendelijk te woord gestaan.

Mooier kan niet Helma. Ontzettend bedankt voor deze prachtige review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel en eenvoudig bestellen

Prima site met snelle levering

Fantastisch Roelof, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle levering en goed ingepakt. Top!

Goede ervaring en snelle levering. Top!

Mooi om te horen Jef. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

zeer goed

Mijn helm kwam mooi verpakt aan en was volledig zoals beschreven op de website. het enige minpuntje was de levertermijn, voor 16u besteld de dag nadien bij u thuis klopte niet. Heb enkele dagen moeten wachten voor de levering. Anders was alles tip top in orde.

Dag Rezy, Bedankt voor deze mooie review! Aan de tracking te zien is de helm nadat wij hem hebben opgestuurd de volgende werkdag bij u bezorgd. De helm die u had besteld had een langere levertijd (3 tot 9 werkdagen). Wellicht had u dat over het hoofd gezien. Gelukkig kwam de helm twee dagen later al bij ons binnen en hebben wij hem gelijk doorgestuurd. Vandaar dat het dus een paar dagen langer duurde. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Prima ervaring, al duurde de bezorging langer dan beoogt.

Prima ervaring, al duurde de bezorging langer dan beoogt.

Dat is vervelend om te horen! Gelukkig bent u wel tevreden over onze service. Daar zijn we blij om, bedankt. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Uitstekende service , Snel geleverd , En zelfs bij leverlingsschade snel en klantgericht en vriendelijk alles opgelost . Zeker een aanrader voor de volgende helm !!

Kijk, daar doen we het voor! Wat een prachtige review. Ontzettend bedankt hiervoor Patrick. Hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Top bedrijf!

Door de huidige helm plicht voor snorscooters heb ik dat onding op mijn hoofd enigszins kunnen verfraaien met een gave bril. Snel geleverd en prima kwaliteit.

Dat vinden wij mooi om te horen Berry. Heel erg bedankt voor je review en veel fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snelle Service!

Bedankt Dave! Dit waarderen wij enorm. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel, correct, kwaliteit

Niets aan toe te voegen. Ook omruilen in grotere maat werd keurig en snel en heel eenvoudig afgewikkeld. TOP!!

Wat een mooie woorden Kees. Ontzettend bedankt hiervoor. Een heel fijn weekend met veel fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Bedankt Astrid! Heel veel fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Snel geleverd. Bij met mijn nieuwe helm.

Dat is fijn om te horen! Heel erg bedankt voor je mooie review. Een fijn weekend gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Zeer tevreden klant!

Ruime keuze en snel verzonden! Top Pothelm!!

Wat ontzettend goed om te horen dat je zo tevreden bent Rick. Heel erg bedankt voor deze prachtige review. Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Goede keuze Prima service

Mooie helm

Bedankt voor de review. Hier zijn we erg blij mee! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Super geweldig

Heel snel geleverd

Wat ontzettend fijn om te horen! Bedankt voor de review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

goed zittende helm

snel en op tijd geleverd

Hier worden wij blij van! Bedankt voor je review Herman. Heel veel fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Ik ben zeer tevreden. De communicatie en levering waren perfect.

Wat een fijne feedback Thijs. Bedankt voor deze mooie review! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Top kwaliteit en service

Handschoenen van degelijke kwaliteit & uitvoering. Vlot kunnen bestellen & levering supersnel.

Wat een prachtige review Conny. Ontzettend bedankt en heel veel plezier met de handschoenen! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Dat is heel fijn om te horen. Heel erg bedankt voor je review Jair! Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

top

snelle levering en passend scherm op mijn helm

Bedankt Jos! Heel veel fijne kilometers gewenst. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

uitstekend

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Beter kan niet Sander! Heel erg bedankt voor deze mooie review. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

snel geleverd

De helm past perfect.

Geweldig Paul, wat fijn om te horen! Veel plezier van de helm. Hartelijke groet, Team Pothelm.nl

Herinckhavestraat 5 5

7557JJ Hengelo

Over Pothelm.nl

Pothelm.nl is gespecialiseerd in retro (pot)helmen, motorbrillen, handschoenen én accessoires. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!