Goed product

Duidelijke site, mooie starters sets. Wel even oefenen met lakken maar dat komt vast goed ;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel bezorgd en mooie producten,zeer goed

problemen met wachtwoord,moet steeds opnieuw alles invullen,gegevens.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede producten

N.v.t.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, mooie verpakkingen en grote potjes. Veel kleuren om uit te kiezen. Duidelijke uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Verpakking ziet er prachtig uit! Ook schitterend ingepakt. Sjiek!

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering. Goede producten, eenvoudig in gebruik met goede uitleg, lamp werk goed. Nagels zijn gelijk hard waardoor ze mooi blijven.

Nagelvijl met vier kanten kan beter.

• Kwaliteit

Pluspunten

- Zeer goede kwaliteit - Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Snel bezorging, mooie vormgeving, groot assortiment.

Ik hen 2 doosjes wraps besteld en betaald, maar ééntje ontvangen. Graag nog één naleveren.

• Kwaliteit

Pluspunten

snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit Leuk assortiment

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Snelle reactie via facebook als je een vraag stelt.

Als je aangeeft dat er een bepaalde kleur terug komt op de site en dat blijkt niet zo te zijn. Graag dan reactie. Zit al maanden op 1 kleur te wachten tot die op voorraad is maar nog helemaal niks. Haal dan de kleur weg van de site als die niet komt..... of zet er een verwachtte voorraad datum neer.

• Kwaliteit

Pluspunten

Voor de eerste keer gellak te gebruiken heb ik onmiddellijk de nagels 8 dagen kunnen houden!

Spijtig dat ik telkens bestookt wordt met e-mails waarin er melding wordt gedaan dat ik mijn paswoord heb gewijzigd, terwijl dit echt niet zo is. ik heb melding gemaakt bij Xaraa, ze zouden het aanpassen, maar het is nog steeds zo...

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle service Mooie kleuren

Pakketje stond gewoon voor mijn deur. Niet bij de buren, niet naar het postkantoor gedaan. Regen of geen regen. Niet moeten aftekenen bij ontvangst. Had beter gezegd dat Ik niets heb ontvangen. Wie zegt dan de waarheid?! De nagellak komt ook snel los en breken stukjes af.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit

Pluspunten

nele levering, goede kwaliteit. Goede begeleiding en informatie. Mooie vormgeving

Gellack flesjes in de kleur van de nagellak ipv een klein stickertje op een zwart flesje.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, goede prijzen, mooie kleuren gellak

Ik heb de gellak aangeschaft echter is deze zeer dik en dus moeilijk aan te brengen ook zou de penseel wanneer deze rond afgewerkt is de gellak gemakkelijker en netter aanbrengen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, goeie kwaliteit gellak, alles is heel netjes verpakt. Ik ben er erg blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de gellak en toebehoren. Veel keus aan kleuren en alles wat je nodig heb om het goed aan te brengen. Kleuren blijven mooi en ik heb er zelfs 2 a 3 weken plezier van! Daarnaast ook goed te verwijderen zonder dat je nagels stuk gaan.

Een verzorgingsproduct voor de nagels zou een mooie aanvulling zijn.

• Kwaliteit

Pluspunten

Ik ben al geruime tijd over gegaan op gellak, maar lang niet altijd tevreden. De producten van Xaraa Cosmetica daarentegen zijn wat mij betreft eindelijk een schot in de roos. Het ziet er niet alleen mooi uit, they practice what they preach!

Nvt.

• Kwaliteit

Pluspunten

Fijne lakken en een duidelijke uitleg. Ik ben overgestapt van de nagelsalon naar het zelf aanbrengen, maar het bevalt mij prima! In het begin kwam de lak nog wel eens op mijn nagelriemen waardoor er lucht onder de lak kwam, maar het bleef daardoor niet minder lang zitten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

De kleuren kwamen goed overheen met de afbeeldingen op de website: fijn! Ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld maar de klantenservice heeft dit snel voor mij aangepast. De kwaliteit van de gellak is erg goed, na 2 weken zat het er nog netjes op.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Over Xaraa cosmetics

Filter op Taal