Goede kwaliteit gellak

De gellak is van net zulke goede kwaliteit als bij de nagelsalon, top :). Helaas wel een beetje prijzig om een nieuw kleurtje te kopen.

Goede producten, trage levering

De producten zijn goed daar ben ik erg tevreden mee. Op maandag voor 16:00 besteld en zaterdag pas in huis. Wat helaas te laat was voor het feest waar ik het voor bestelde.

Mooie en goede kwaliteit producten

Gewoon goed

Goed product

Duidelijke site, mooie starters sets. Wel even oefenen met lakken maar dat komt vast goed ;)

Pluspunten

snel bezorgd en mooie producten,zeer goed

problemen met wachtwoord,moet steeds opnieuw alles invullen,gegevens.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede producten

N.v.t.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, mooie verpakkingen en grote potjes. Veel kleuren om uit te kiezen. Duidelijke uitleg.

• Kwaliteit

Pluspunten

Verpakking ziet er prachtig uit! Ook schitterend ingepakt. Sjiek!

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering. Goede producten, eenvoudig in gebruik met goede uitleg, lamp werk goed. Nagels zijn gelijk hard waardoor ze mooi blijven.

Nagelvijl met vier kanten kan beter.

• Kwaliteit

Pluspunten

- Zeer goede kwaliteit - Snelle levering

• Kwaliteit

Pluspunten

Snel bezorging, mooie vormgeving, groot assortiment.

Ik hen 2 doosjes wraps besteld en betaald, maar ééntje ontvangen. Graag nog één naleveren.

• Kwaliteit

Pluspunten

snelle service

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit Leuk assortiment

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle reactie via facebook als je een vraag stelt.

Als je aangeeft dat er een bepaalde kleur terug komt op de site en dat blijkt niet zo te zijn. Graag dan reactie. Zit al maanden op 1 kleur te wachten tot die op voorraad is maar nog helemaal niks. Haal dan de kleur weg van de site als die niet komt..... of zet er een verwachtte voorraad datum neer.

• Kwaliteit

Pluspunten

Voor de eerste keer gellak te gebruiken heb ik onmiddellijk de nagels 8 dagen kunnen houden!

Spijtig dat ik telkens bestookt wordt met e-mails waarin er melding wordt gedaan dat ik mijn paswoord heb gewijzigd, terwijl dit echt niet zo is. ik heb melding gemaakt bij Xaraa, ze zouden het aanpassen, maar het is nog steeds zo...

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle service Mooie kleuren

Pakketje stond gewoon voor mijn deur. Niet bij de buren, niet naar het postkantoor gedaan. Regen of geen regen. Niet moeten aftekenen bij ontvangst. Had beter gezegd dat Ik niets heb ontvangen. Wie zegt dan de waarheid?! De nagellak komt ook snel los en breken stukjes af.

• Kwaliteit

Pluspunten

nele levering, goede kwaliteit. Goede begeleiding en informatie. Mooie vormgeving

Gellack flesjes in de kleur van de nagellak ipv een klein stickertje op een zwart flesje.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, goede prijzen, mooie kleuren gellak

Ik heb de gellak aangeschaft echter is deze zeer dik en dus moeilijk aan te brengen ook zou de penseel wanneer deze rond afgewerkt is de gellak gemakkelijker en netter aanbrengen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, goeie kwaliteit gellak, alles is heel netjes verpakt. Ik ben er erg blij mee.

Response from the business owner

Hi Priscilla, Bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service! - X - Nienke

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de gellak en toebehoren. Veel keus aan kleuren en alles wat je nodig heb om het goed aan te brengen. Kleuren blijven mooi en ik heb er zelfs 2 a 3 weken plezier van! Daarnaast ook goed te verwijderen zonder dat je nagels stuk gaan.

Een verzorgingsproduct voor de nagels zou een mooie aanvulling zijn.

Response from the business owner

Hoi Nicole, Bedankt voor je beoordeling! Super om te horen dat je blij bent met onze producten. Bedankt ook voor je feedback, we zijn achter de schermen al druk bezig met verschillende verzorgingsproducten voor nagels èn handen! -X- Elisa

Pluspunten

Ik ben al geruime tijd over gegaan op gellak, maar lang niet altijd tevreden. De producten van Xaraa Cosmetica daarentegen zijn wat mij betreft eindelijk een schot in de roos. Het ziet er niet alleen mooi uit, they practice what they preach!

Nvt.

Response from the business owner

Thanks voor je leuke berichtje Sofia. Fijn om te horen dat je blij met onze gellak!! -X- Nienke

Bedankt voor je beoordeling Marja! -X- Nienke

Pluspunten

Fijne lakken en een duidelijke uitleg. Ik ben overgestapt van de nagelsalon naar het zelf aanbrengen, maar het bevalt mij prima! In het begin kwam de lak nog wel eens op mijn nagelriemen waardoor er lucht onder de lak kwam, maar het bleef daardoor niet minder lang zitten.

Response from the business owner

Hoi Lisette, Bedankt voor je beoordeling, we vinden het heel fijn om te horen dat onze gellak je bevalt! Met de platte zijde van de houten bokkenpootjes kun je je nagelriemen wat terugduwen en als er alsnog een beetje op de nagelriem komt, kun je het met de puntige kant voorzichtig schoonmaken. -X- Elisa

Pluspunten

De kleuren kwamen goed overheen met de afbeeldingen op de website: fijn! Ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld maar de klantenservice heeft dit snel voor mij aangepast. De kwaliteit van de gellak is erg goed, na 2 weken zat het er nog netjes op.

Response from the business owner

Hi Lisa, fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe kleur! -X- Nienke

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement