Top geregeld!

Ideaale manier om voldoende ijs voor een feestje te hebben. Geweldig.

Betrouwbaar en snel

Goede service! Op de dag zelf gevraagd of het mogelijk was een uurtje eerder te komen en dit was geen enkel probleem.

Top service, perfect iOS!

Perfecte levering, perfect ijs!!

Perfecte kwaliteit op tijd geleverd.

Perfecte kwaliteit op tijd geleverd. Het ijs in de tempex dozen was zelfs na 24 uur nog steeds bruikbaar!

Handig, en prima service

Komen op de afgesproken tijd. Laten je geen zware dingen dragen. Prima service.

Prima ervaring

De bezorger was wat later (15 min) , maar hij belde netjes en tijdig, om dat aan ons door te geven. Prima, ervaring. Gemakkelijk te bestellen. We zijn op een vriendelijke manier geholpen en betalen kon, ideaal, met de pinpas/mobiel.

Altijd perfect

Goeie service, komen hun afspraken na. Zou ze zeker aanraden!

Snel leverbaar, tot in de keuken gebracht

Avond van te voren besteld, makkelijk om een tijdslot van 1u wat uitkomt te selecteren. Man die het bracht ging 4 trappen op om het te brengen tot in de keuken. Doos houdt het ijs compleet bevroren voor 24u.

Perfecte service en punctueel geleverd op zondag!

Eenvoudige website, snelle telefonische assistentie en keurige levering!

Goede en attente service

Ben buitengewoon tevreden.

Zeer tevreden met de service en de blokjes

Zeer tevreden.

Precies op tijd gebracht.

Perfecte levering

Ideaal om te gebruiken als koeling voor drankjes bij een feestje.

Perfect!

Heerlijk hoe je last-minute online kunt bestellen en de volgende ochtend wordt geleverd. 7 dagen in de week. Topbedrijf. Onze vaste leveranciers voor onze cocktail boekingen.

Snelle communicatie en flexibele houding

Ik had op de verkeerde datum besteld. Ijs-Garant stond dus voor een dichte deur. Er is heel flexibel gehandeld en Ijs-Garant leverde het ijs de dag erna netjes aan.

Wat een kanjers. binnen dag bezorgd en koud ijs Enige tip: laat de bezorger ff de opmerkingen lezen. IJs werd nu bezorgd bij een bedrijf op de herengracht ipv op een boot waar het moest zijn.

Dit is het tweede jaar dat ik mijn ijs bij , IJs-Garant bestel, en dat alles met volle tevredenheid, ze zijn altijd stipt op tijd, heel vriendelijk, geen aflevering tot de deur maar word zo nodig tot in de tuin gebracht, of waar nodig. Het feit dat men kan pinnen/betalen bij ontvangst, vind ik een bijkomend voordeel, kortom, ben een zeer tevreden klant.

Doen wat ze beloven.

Keurig op afgesproken tijd bezorgd. Het ijs zat goed verpakt. Bezorger was heel vriendelijk en beleefd. Top geregeld!!

Gewoon prima!

Op tijd geleverd en in prima kwaliteit!

Makkelijk bestellen via de website. Reminder per mail 1 dag voor levering. Snel en vriendelijk telefonisch contact. Flexibel bij wijzigingen. Vriendelijk bij levering.

Perfect!

Bezorging was stipt en ook heel fijn om de dag van tevoren even een extra bevestiging te ontvangen dat het ijs de volgende ochtend bezorgd zou worden. De ijsblokjes zelf waren ook perfecte maat en ze bleven uren goed in de tempex doos! De cocktailworkshop was een daverend succes en het had nergens geweest zonder ijs!!

Goed geregeld!

Van a tot z goed gegaan!

Zoals afgesproken!

Keurig op tijd. Ijs goed bevroren nog.

goed ijs

ze waren wel iets later dan afgesproken

Afspraak nagekomen

Uiterst vriendelijke bezorger, ondanks dat ik geen kleingeld had voor een tip.

Over IJs-Garant

IJs-Garant is leverancier in IJsblokjes en Crushed ijs voor groothandels, horeca, evenementen, particulieren en Wim Hof trainers.