Good Service and Quality Icecubes

Dear IJsGarant, Thank you for the excellent service and high-quality ice cubes. I recently opened my new food store in Amsterdam ans placed my order just three hours in advance. Fortunately , it whas still possible to receive the products on time. Looking forward to doing business with you again!! Best regards,

Super Service!

Echt helemaal top dit!!

IJsblokjes besteld bij ijsgarant in een tempex doos en heb de hele avond heerlijke cockails kunnen maken. De chauffeur was vriendelijk en stipt op tijd.

Goeie service, alles top

Great service

Their crushed ice was great, but their service is just spot on! On time and also super friendly customer service!

Goed product!

Erg tevreden over de service en goede kwaliteit ijsblokjes...

Goede service! mooie kwaliteit IJsblokjes

Ik heb gisteren einde middag ijsblokjes besteld en vandaag om kwart over 9 werd er keurig op tijd geleverd. Kwaliteit van de ijsblokjes waren precies zoals mij was verteld over de telefoon. Ik ben netjes geholpen met mijn vraag en persoonlijk geadviseerd. Dank heren! fijne service!

Het ging even mis, maar het is heel goed opgelost

In eerste instantie was mijn bestelling niet geleverd, maar na een belletje hebben ze hun best gedaan en de levering toch nog op tijd kunnen bezorgen. Top dus!

Goed product, alleen problemen met de levering

Super handig dat we het ijs in boxen bij jullie kunnen bestellen, alleen hebben we nu al 2 keer gehad dat de bezorger later dan de aangegeven tijd is gekomen. Hierdoor kwamen we met onze planning in de problemen. Het zou fijn zijn als dat de volgende niet meer het geval is.

Alles perfect in orde!

Gemakkelijk besteld, geleverd op de afgesproken tijd en de ijsblokjes waren van goede kwaliteit. 24 uur na levering waren ze nog helemaal top :)

Netjes en servicegericht

Zeer goede communicatie en levering, betrouwbaar om zaken mee te doen.

Beter kan niet

Snelle levering goed verpakt alles naar wens grtj Eugeen

Snelle reactie en goede service. Vriendelijk en duidelijk.

Komen afspraak na. Zijn flexibel en op tijd

Ijs keurig op tijd geleverd ondanks ochtend spits Had iets extra besteld ivm 2 baden Bij aflevering ijs bleek dat ik toch met 1 bad ging werken. Zonder iets te vragen bood ijsgarant aan of ik nog de extra zakken nodig had- anders mee retour zonder probleem. Fijne meedenkende service.

Heel goed!

Ijsgarant heeft mijn verwachtingen volledig gemanaged en dit goed gedaan. Ijs was snel besteld, en van goede kwaliteit. De levering was op afgesproken moment. 1 verbeterpunt was dat ik graag een bevestiging mail had willen ontvangen.

binnen 1 dag geleverd

binnen 1 dag geleverd op m'n event en werd netjes gebeld

Altijd goede kwaliteit en op tijd geleverd!

Wij bestellen veel ijs bij Ijs-Garant en elke keer wordt er uitstekend geleverd! Mooie grote blokjes ijs en fijn crushed ijs. Je kunt kiezen op welk tijdstip het ijs geleverd wordt, wat dit bedrijf nog beter maakt!

top service top product

Men is op tijd en altijd beter dan gevraagd, goed product, goed geleverd

Goede service en vriendelijk personeel

De service is goed. Hele vriendelijke jonge man die het ijs netjes op zijn plek zet. Makkelijk te bestellen op de site en op tijd geleverd.

Snelle levering en op tijd geleverd

Gewoon top! Wij gebruiken het ijs voor onze ijsbaden. Snelle levering en gemakkelijke afhandeling.

Geweldige snelle service!

Binnen 24 geleverd op het juiste tijdstip en kregen zelfs nog wat extra ijs. Zeker een aanrader!

Makkelijk te bestellen, geleverd op de afgesproken tijd.

Over IJs-Garant

IJs-Garant is producent & leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. IJs-Garant verkoopt ook Thermoboxen en isolatiedozen onder de naam isolatiedoos.nl. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! IJs-Garant.nl IJsblokjesKopen.nl JsblokjesAmsterdam.nl IJs-Garant.be IJsblokjesAntwerpen.nl Isolatiedoos.nl