Top Service!

Goeie service en zeer vriendelijke chauffeur die even meehielp met de zware dozen vol met ijsblokjes :D Ik bestel volgende x weer bij jullie!

Geen gedoe, altijd op tijd !

Makkelijk plaatsen van een bestelling via de site met aangeven van tijden en locatie helemaal prima. Leveringen zijn altijd op tijd en goed verzorgd.

IJskoud de Beste

Ik bestel met enige regelmaat ijsblokjes bij IJsgarant en ben altijd zeer tevreden over de service. Hoge mate van flexibiliteit in alle opzichten en ze denken fantstisch mee .

Levering van ijsbad precies op afgesproken tijdstip, goede kwaliteit, geheel volgens afspraak. top!

Perfect ijsbad

Dank voor dit leuke product. Ik geniet nu wekelijks van mijn ijsbadje die ik in de tuin heb gezet. prijs kwaliteit is prima en het bad is nog niet lek zelfs niet nadat mijn kinderen er mee aan de haal zijn gegaan. top service!

Prima Opblaasbad!

Ik was al een tijdje opzoek naar een betaalbaar bad en dit was voor mij een prima oplossing. Ik pas er met gestrekte benen in en het lag erg comfortabel. Voorheen had ik een plastic teil die veel kleiner was. Erg blij met het opblaasbad. Ik blaas het af en toe nog wat extra op na een tijdje wordt het bad wat zachter.

Goede service!

Iedere week ijs geleverd met fijne service en fijne jongens, top !

Goed ijs en super snelle levering!

's avonds Tempex isolatiedoos besteld en de dag erna voormiddag al geleverd! Het ijs blijft lang goed in de doos, top!

Vriendelijke en snelle service

Goede kwaliteit van ijsblokken! Blijven lang koud en zijn perfect voor gin & tonic’s en coctails!

Goede ervaringen met dit bedrijf.

Mooi ijs en het blijft lang goed. Ik kon zelfs de afleverplaats de avond ervoor nog wijzigen.

Geweldig bedrijf. We hadden een groot buurtfeest en waren vergeten ijs te halen om de dranken te koelen. Geluk konden we bij ijsgarant terecht. Binnen èèn uur hadden we prachtige tempex dozen gevuld met kwaliteit ijsblokken en crusht ijs! Dit werd geleverd door heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit

Snelle aflevering, netjes op tijd. Ook perfect als je thuis een bbq hebt of een feestje!

Altijd top service

Goede service... en word netjes afgehandeld

betrouwbaar adresje voor als je ijs nodig hebt al 6 x besteld en altijd optijd en goede kwaliteit ijs top jongens!

Appje met foto gestuurd omdat er niemand thuis was bij levering. Vrolijke en flexibele club!

Super goed, op tijd geleverd, goede kwaliteit . Top

Jus blijft Lang goed , op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden

Prima, correcte snelle levering

Prima, correcte snelle levering

Altijd bereikbaar, levering altijd netjes en op tijd.

Goede service!!

Fantastische service en vriendelijke, zeer meedenkende bezorger!

Ik heb reeds een aantal bestellingen gedaan bij IJsgarant en heb hier een zeer positieve ervaring aan overgehouden. IJsgarant bezorgt op tijd, staat klanten netjes te woord en denkt met de klant mee. Dit vertaalt zich in het aandragen van praktische tips en adviezen. Fantastisch!

Goede service!

Super handige service! rond 23:00 uur besteld en de volgende dag al geleverd op de zaak top bedrijf!

Snel, koud en vriendelijk

Eerste keer voor een feestje thuis. Wat een uitkomst! En de bezorger was zeer vriendelijk.(hij bood aan de box van 20 kilo voor mij naar boven te brengen) Ijsblokjes van hoge kwaliteit in een zeer goede box. Eerst volgende feestje bel ik jullie weer.

Altijd vriendelijk en op tijd, top!

Prima prijs-kwaliteit en altijd betrouwbaar. Lekker bezig!

Goede service!

Bedankt voor de goede service wij hebben genoten van ons feestje en de tempex boxen met ijsblokjes waren een perfecte uitkomst het ijs heb ik de volgende dag nog kunnen gebruiken. bedankt!

Top bedrijf!

Gewoon goed! Thanks!

Over IJs-Garant

IJs-Garant is leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! www.IJs-Garant.nl www.IJsblokjesKopen.nl www.IJsblokjesAmsterdam.nl www.IJs-Garant.be www.IJsblokjesAntwerpen.nl