Super! Zonder koelkast toch de hele nacht koude drank!

Snel, vriendelijk, die doos met ijsklontjes die lang koud blijven is geniaal.

Nog steeds niets ontvangen dus kan niets schrijven

Tempex boxen besteld maar niets ontvangen

Alles prima cf afspraak/ bestelling geregeld.

Ontevreden over communicatie

Het ijs is op een willekeurige plek neergezet. Ik ben niet gebeld voor overleg. Tip aan leveraars: rij pas weg na levering en neem deze milieu onvriendelijke verpakking mee zodat jullie dit opnieuw kunnen gebruiken.

Super nice Delivery!

I like this company! Very communicative, very young and nice! Delivery was as planned. Ices were super nice. Everyone is happy :)

Helemaal goed!

Ik heb niks te klagen,, goeie service :)

Chaos

Tweede keer besteld bij IJS-Garant. Weer stond het niet in de planning, weer wist niemand hoe dat kon, weer stress bij ons, weer halsoverkop geleverd. Weer pas ijs gekregen toen onze bezoekers er al waren. Weer warme drankjes. Echt drama deze service.

Beste Anoniem Wij betreuren dat het tot twee keer toe niet goed is gegaan met de levering en willen graag uitzoeken waar en wanneer dit gebeurt is. Wij kunnen in de week vóór de 21e van september geen enkel voorbeeld vinden bij welke klant het fout is gegaan. We willen daarom vragen op welk adres en welke datum de bestelling heeft plaatsgevonden, zodat wij in het vervolg hiervan kunnen leren en onze service verbeteren. Reviews zijn voor ons erg belangrijk en we nemen dit dan ook erg serieus. Mocht u contact met ons willen opnemen heel graag en wellicht kunnen we u nog tegemoetkomen met een compensatie. Alvast dank! Vriendelijke groeten Team IJs-Garant

Hele goede ervaring top

Ik vind ze top een geweldige bedrijf petje af

Geen levering ondanks bevestiging

Voor ons feestje hebben wij ruim een week van te voren een bestelling geplaatst. Van deze bestelling kregen wij een orderbevestiging. Op de dag zelf kregen wij nogmaals een bevestiging dat die middag de levering zou plaats vinden. Wij dachten dus dat alles goed geregeld was. Helaas.. een paar uur voor ons feestje bleek dit niet het geval en de enige oplossing was dat wij het ijs zelf zouden ophalen (niet naast de deur) want er waren geen chauffeurs beschikbaar. Op de site wordt gepromoot dat spoed levering mogelijk is. Maar een klant met orderbevestiging kan niet als nog met spoed geleverd worden? We hebben uiteindelijk het ijs zelf opgehaald en ons geld terug gekregen. (Maar alsnog benzinekosten) Maar die service neemt de enorme stress die het teweeg bracht niet weg.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Behulpzaam, denken mee en en kwalitatieve levering.

Alles was perfect

Top, zoals altijd !

Als Wim Hof Instructeur maak ik al sinds 2018 gebruik van de service van IJsgarant en deze is altijd top !

Prima service!

Ze waren iets verlaat, maar daar kreeg ik keurig op tijd een belletje over.

Op tijd geleverd en goed ijs

Prettige service

Fijne service en goed kwaliteit

Makkelijk besteld en netjes geleverd

Prima! Een oplossing om de piepschuimen bakken weer makkelijk ergens in te kunnen leveren zou een mooie aanvulling nog zijn.

Correcte en snelle levering

Van bestelling tot levering.... Alles verliep voorspoedig en correct.

Perfect op tijd en kwaliteit

Prima service. Precies binnen tijds raam geleverd en lang goed te houden!

Topservice

Goede bezorgservice, mooie ijsklonten!

Perfecte levering volgens afgesproken tijd

Top bedrijf, snelle en goede service

De twee dozen ijsblokjes werden op afgesproken tijd geleverd. Blokjes bleven idd 24 uur bevroren.

Prima ijsblokjes die idd 24 uur bevroren bleven in de doos. Alles werd leurig op afgesproken tijd geleverd.

Te laat

Het IJS werd te laat afgeleverd en ook nog ns bij de toilleten. Niet bij de ingang. Mij werd beloofd de helft van t overgemaakte bedrag te retourneren. Hoop dat t de volgende keer beter gaat! Groet Han Nollen

Beste Han, Wij betreuren dat het ijs niet gelijk op de juiste tijd en plek bezorgd is. We hebben gesproken met de chauffeur. Hij vertelde dat er wel contact is geweest om te zeggen dat we vertraging hebben. Het was erg druk op de betreffende dag. We kampen met ondercapaciteit en er was ook nog een pechgeval met de auto. De bezorger kwam veel later dan verwacht en heeft op het festival nog eens proberen te bellen maar er werd op dat moment niet opgenomen. De laatste optie was dan ook om het ijs achter te laten bij de stand van het Rode Kruis ( de stand naast de wc's ) In de hoop dat er later nog contact gelegd kon worden en u konden verwijzen naar het Rode Kruis. Wij zullen het gehele bedrag terugstorten, dit zal binnen 1 werkdag op uw rekening staan. Onze excuses en we hopen de volgende keer u weer van dienst te kunnen zijn. Mocht u na ontvangst van dit bericht en de teruggaaf van het geld de beoordeling nog eens willen herzien ? dan stellen wij dat zeer op prijs, de service en behandeling van onze klanten is één van de belangrijkste kernpunten van ons bedrijf. Groet, Team IJs-Garant

Wegens drukte geen bevestiging

Ik had bij het online bestellen geen bevestiging ontvangen. Met een event is die zekerheid wel belangrijk. Maar keurig reactie gehad via app! Telefonisch ook moeilijk te bereiken. Maar met een beetje vertrouwen op hun woord is het keurig gegaan. Zou jullie desondanks jullie drukte en moeilijk bereikbaar direct aanbevelen!!!! Ze stonden netjes op tijd om al het ijs af te leveren. Een tevreden klant, ga zo door jongens❤

Mijn eigen fout in de bestelling is direct opgelost. Gemakkelijk bereikbaar.

Top geregeld!

Ik ging ijs ophalen bij hun. Van te voren afgesproken, ijs stond klaar, ik kreeg een tikkie en klaar is keer! Binnen 1 minuut had ik 40kg ijs, wat echt absurd lang bevroren blijft!

Over IJs-Garant

IJs-Garant is producent & leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. IJs-Garant verkoopt ook Thermoboxen en isolatiedozen onder de naam isolatiedoos.nl. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! IJs-Garant.nl IJsblokjesKopen.nl JsblokjesAmsterdam.nl IJs-Garant.be IJsblokjesAntwerpen.nl Isolatiedoos.nl