Perfect!

Bezorging was stipt en ook heel fijn om de dag van tevoren even een extra bevestiging te ontvangen dat het ijs de volgende ochtend bezorgd zou worden. De ijsblokjes zelf waren ook perfecte maat en ze bleven uren goed in de tempex doos! De cocktailworkshop was een daverend succes en het had nergens geweest zonder ijs!!

Goed geregeld!

Van a tot z goed gegaan!

Zoals afgesproken!

Keurig op tijd. Ijs goed bevroren nog.

goed ijs

ze waren wel iets later dan afgesproken

Afspraak nagekomen

Uiterst vriendelijke bezorger, ondanks dat ik geen kleingeld had voor een tip.

Zeer goed, bestellen ging heel gemakkelijk en netjes op afgesproken tijd afgeleverd!

Mooi volgens afspraak geleverd.

Goede service. Ijs werd inclusief coolboxen geleverd. Top

Goede service, aardig personeel.

Top service en perfect ijs!

Op zaterdag is de 20kg bak ijs geleverd om 17u en ondanks dat de bak zowel zaterdag als zondag buiten in 28 graden (in de schaduw) had gestaan, had ik zondagmiddag nog steeds ijsblokjes over. Top!

Op tijd geleverd en blijft meer dan 24 uur ijs

gemakkelijk en goed ijs in een goed geïsoleerde doos.

Helemaal top

Zeer fijn bedrijf om mee te werken! Komt altijd afspraken na, goed bereikbaar, goed product!

Prima op tijd en goede kwaliteit

Super Service

Top bedrijf! Top service!

Ijsgarant levert topservice! We zijn tevreden met de geleverde diensten. Zeker een aanrader. Altijd optijd en zeer vriendelijk!

Vriendelijk personeel levert goed en snel ijs

Uitstekend!

Uitstekende service. Precies op tijd geleverd en ijsblokjes 3 dagen lang kunnen gebruiken.

Top service!

Super op tijd!

Altijd goede service

Ijsgarant is altijd op tijd en geeft goede service. ook als je op het laatste moment nog een bestelling plaatst maken ze tijd om lang te komen!

Goede en optijd service,zal zeker aanbevelen

Super geregeld!

Mijn koelkast hield er mee op terwijl deze vol met vlees en bier lag voor de bbq. Deze gasten gebeld en die kwamen meteen een paar tempex dozen met ijs brengen. Helemaal top!

Netjes en professioneel bezorgd.

Het ijs werd op de afgesproken tijd afgeleverd, door een prima bezorger.

Goede snelle service en mooi verpakt top bedrijf

Top bedrijf Goede service atijd snel leveren Mooi verpakt

Goed geregeld!

Goede service optijd geleverd en een mooi product, ik ga hier vaker gebruik van maken 👌

Geweldige service, leuk personeel en snelle levering.

Goud!

Helemaal goud, niks aan te merken!

Over IJs-Garant

IJs-Garant is leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! www.IJs-Garant.nl www.IJsblokjesKopen.nl www.IJsblokjesAmsterdam.nl www.IJs-Garant.be www.IJsblokjesAntwerpen.nl