Ik geef geregeld ijsbadworkshops en ben zeer tevreden met de service van IJs-garant. Het ijs is prima en kan altijd last minute bellen om details van de afspraak te bespreken.

In mijn optiek moet eerder duidelijk zijn dát en voor welke bezorgopties betaald moet worden.

Goede ijsblokjes, maar laat bestelling

Had ongeveer 40kg ijs besteld, koos een tijdstip en verwachtte dat de bestelling bij het begin van de tijdstip zou aankomen. Helaas was het 10 minuten na het eind. Voor ons maakte dat gelukkig niet uit. Ik kan me wel voorstellen dat voor feestjes en gala's een tijdelijk bestelling is vereist.

IJSKOUD DE BESTE

IJSKOUD HEEL VEEL GOED GELEVERD

Snel, goede bereikbare service!

Mooie koelkisten besteld en gekregen. Klein probleem werd ruimhartig opgelost!

Goed bedrijf die de afspraken perfect na komt.

Het ijs was al gesmolten (opgelost)

De ijsblokjes en het crushed ijs waren al behoorlijk ver gesmolten toen het ijs werd bezorgd. Ik heb het meteen in de vriezer gedaan, maar alles is nu volledig in één groot blok aan elkaar vast gevroren. Hier heb je niks aan. Verkoper heeft het volledige bedrag zonder discussie of iets meteen teruggestort, dus het is heel erg netjes opgelost. Ik ga er van uit dat het een éénmalig onfortuinlijk incident is geweest dat er misschien iets niet goed is gegaan in de koelwagen.

Beste Michaël Wij hebben uw review ontvangen en betreuren dat het ijs gesmolten was bij ontvangst. Dit is natuurlijk niet zoals onze klanten dat verwachten bij ons. Omdat u het ijs waarschijnlijk nauwelijks meer heeft kunnen gebruiken storten wij het volledige aankoopbedrag terug op uw rekening, dit zal maximaal 1 werkdag overbruggen. We willen ook een extra korting van 25% korting geven voor als u nog eens bij ons een bestelling plaatst. We hopen dat we hiermee het ongenoegen een beetje hebben gecompenseerd en dat u de review wilt herzien of herbeoordelen. Avast dank en een fijne dag toegewenst.

uitstekend

prima op tijd afgeleverd, keurig en schoon verpakt. Het ijs was de volgende ochtend nog steeds keihard.

Perfect service

Top delivery time and very high quality ice cube. Will use this service again

Top service, makkelijk en lang koud!

Heel fijn dat de boxen met ijs geleverd kunnen worden. We hebben er tot de late uurtjes van kunnen genieten

Heb nu meerdere keren met IJsgarant gewerkt. Webshop werkt goed, eventuele bijkomende wensen kunnen eenvoudig worden afgestemd, en de levering is top!!

Mooi dozen levering verwarrend

Levering was niet duidelijk omdat Ijsgarant aangaf dat de dozen waren geleverd, maar TNT daarna pas aangaf de dozen te hebben ontvangen voor levering. Verder zijn de dozen prijzig maar goed.

Goede service, kantonnen ijsdoos werkt goed

Ijs-Garant is precies wat je nodig hebt - super service, mega vriendelijke mensen en stipte bezorging!

Super service!

Fijne jongens, altijd goede service en top kwaliteit ijs. Al 5 jaar mijn vaste adresje beter ga je niet vinden :D tot snel weer!

Tevreden klant

Ik ben goed geadviseerd in de hoeveelheden mbt inkoop kilo's. Verder vriendelijk te woord gestaan. Kortom een tevreden klant.

Alles prima

I’m a Wim Hof certified instructor and use a lot of Ice. Everything was perfect, they brought it on time on a Sunday, I’m really happy with the service and will trust this company for my workshops.

Direct kunnen bestellen

Goeie website overzichtelijk en direct kunnen bestellen zonder poespas

Super geregeld

Ik had een bestelling gedaan en vervolgens nog wat wijzigingen gecommuniceerd. Dit verliep super snel. Op de dag van de levering belde de chauffeur dat is eerder beschikbaar was en of het schikte. Uitstekende communicatie en het ijs is helemaal goed. Een aanrader!!

Makkelijk besteld oprijd geleverd

Makkelijk besteld en oprijd geleverd

Stevige boxen

Mooie stevige boxen Alleen jammer dat de track en tracé niet klopte

Super ijs jongens en voor een mooie prijs en stipt geleverd. Ik haal mijn ijsblokjes en Crushed ijs voortaan bij jullie en niet meer bij de Hanos of Sligro groetjes

Great

The idea of ordering ice for me is completely new, and i must say i liked it a lot! Thanks again to the kind delivery guy!:)

Geweldige service!

Via Bol.com een thermobox besteld bij IJs-Garant. Bij levering bleek het wel de 21 liter box maar helaas de verkeerde afmeting. Na één telefoontje werd dit direct opgepakt en de volgende dag al had ik alsnog de juiste thermobox in huis. Wat een goede, supervriendelijke én snelle service!

Fijn adresje voor IJsblokjes bezorging

Super service en aardige bezorger. Ik heb om 11 uur savonds twee dozen ijsblokjes en crushed ijs besteld en het werd de volgende ochtend al geleverd. Het ijs blijft super lang bevroren in de isolatiedozen.. Dank voor de goede service!

Over IJs-Garant

IJs-Garant is leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! www.IJs-Garant.nl www.IJsblokjesKopen.nl www.IJsblokjesAmsterdam.nl www.IJs-Garant.be www.IJsblokjesAntwerpen.nl