Op tijd bezorgd en erg tevreden

Alles top

Snelle levering Transparant Goeie site Op en top!

Doet wat het beloofd!

Goede service en zeer nette bezorging en niet te beroerd om te helpen. Dat is in deze tijd zeldzaam!

Voor het eerst besteld en ben tevreden is ook netjes bezorgt

Prima service!

Leveringen conform afspraak en in geval van onverhoopte vertraging altijd een belletje met nieuwe verwachte aanlevertijd.

Ideaal voor een feestje

Heb 60 kilo crush ijs besteld voor een zakelijke bijeenkomst op een locatie waar geen koeling was. Ideaal, want hiermee houd je je drankjes goed koel. Het ijs hebben we 24 uur van te voren besteld en werd netjes op tijd geleverd.

Gewoon top ijs

Op tijd goed ijs

Super levering, tempex bakken werkten erg goed.

Goed!

Behalve dat t ijs een dag te vroeg werd afgeleverd was het top. De levering werd hersteld en werd alsnog op de juiste dag gebracht. Goede formaat mini klontjes (dus niet crushed). Makkelijk over te hevelen. Ijs bleef ooud hele dag goed in de tempex dozen. Volgende keer bestel ik weer hier.

Service was goed. Alleen vond ik het jammer dat de bezorger al eerder wilde komen dan het afgesproken tijdslot. Je betaalt extra voor een bepaalde tijd dus dan verwacht je dat ook. Verder was alles netjes en in orde.

Super fijn. Ook met last minute adres wijziging

Altijd goed, snel en zorgvuldig.

Great Ice and Service :)

Highly recommend getting your ice from Ijs-Garant! Made a couple of mistakes when ordering, but their team caught them immediately. They took time to correct them while maintaining a great welcoming tone with me. Best!

Perfect geregeld

Vriendelijk en komen afspraken na.

Ze komen prima op aangegeven tijdslot. Aardige mensen

Alles prima

1 uur vertraging vd helft vh ijs werd goedgemaakt door een gratis zak ijs te leveren.

Ik geef geregeld ijsbadworkshops en ben zeer tevreden met de service van IJs-garant. Het ijs is prima en kan altijd last minute bellen om details van de afspraak te bespreken.

In mijn optiek moet eerder duidelijk zijn dát en voor welke bezorgopties betaald moet worden.

Goede ijsblokjes, maar laat bestelling

Had ongeveer 40kg ijs besteld, koos een tijdstip en verwachtte dat de bestelling bij het begin van de tijdstip zou aankomen. Helaas was het 10 minuten na het eind. Voor ons maakte dat gelukkig niet uit. Ik kan me wel voorstellen dat voor feestjes en gala's een tijdelijk bestelling is vereist.

IJSKOUD DE BESTE

IJSKOUD HEEL VEEL GOED GELEVERD

Snel, goede bereikbare service!

Mooie koelkisten besteld en gekregen. Klein probleem werd ruimhartig opgelost!

Goed bedrijf die de afspraken perfect na komt.

Het ijs was al gesmolten (opgelost)

De ijsblokjes en het crushed ijs waren al behoorlijk ver gesmolten toen het ijs werd bezorgd. Ik heb het meteen in de vriezer gedaan, maar alles is nu volledig in één groot blok aan elkaar vast gevroren. Hier heb je niks aan. Verkoper heeft het volledige bedrag zonder discussie of iets meteen teruggestort, dus het is heel erg netjes opgelost. Ik ga er van uit dat het een éénmalig onfortuinlijk incident is geweest dat er misschien iets niet goed is gegaan in de koelwagen.

Beste Michaël Wij hebben uw review ontvangen en betreuren dat het ijs gesmolten was bij ontvangst. Dit is natuurlijk niet zoals onze klanten dat verwachten bij ons. Omdat u het ijs waarschijnlijk nauwelijks meer heeft kunnen gebruiken storten wij het volledige aankoopbedrag terug op uw rekening, dit zal maximaal 1 werkdag overbruggen. We willen ook een extra korting van 25% korting geven voor als u nog eens bij ons een bestelling plaatst. We hopen dat we hiermee het ongenoegen een beetje hebben gecompenseerd en dat u de review wilt herzien of herbeoordelen. Avast dank en een fijne dag toegewenst.

uitstekend

prima op tijd afgeleverd, keurig en schoon verpakt. Het ijs was de volgende ochtend nog steeds keihard.

Over IJs-Garant

IJs-Garant is producent & leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. IJs-Garant verkoopt ook Thermoboxen en isolatiedozen onder de naam isolatiedoos.nl. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! IJs-Garant.nl IJsblokjesKopen.nl JsblokjesAmsterdam.nl IJs-Garant.be IJsblokjesAntwerpen.nl Isolatiedoos.nl