Perfect service

Top delivery time and very high quality ice cube. Will use this service again

Top service, makkelijk en lang koud!

Heel fijn dat de boxen met ijs geleverd kunnen worden. We hebben er tot de late uurtjes van kunnen genieten

Heb nu meerdere keren met IJsgarant gewerkt. Webshop werkt goed, eventuele bijkomende wensen kunnen eenvoudig worden afgestemd, en de levering is top!!

Mooi dozen levering verwarrend

Levering was niet duidelijk omdat Ijsgarant aangaf dat de dozen waren geleverd, maar TNT daarna pas aangaf de dozen te hebben ontvangen voor levering. Verder zijn de dozen prijzig maar goed.

Goede service, kantonnen ijsdoos werkt goed

Ijs-Garant is precies wat je nodig hebt - super service, mega vriendelijke mensen en stipte bezorging!

Super service!

Fijne jongens, altijd goede service en top kwaliteit ijs. Al 5 jaar mijn vaste adresje beter ga je niet vinden :D tot snel weer!

Tevreden klant

Ik ben goed geadviseerd in de hoeveelheden mbt inkoop kilo's. Verder vriendelijk te woord gestaan. Kortom een tevreden klant.

Alles prima

I’m a Wim Hof certified instructor and use a lot of Ice. Everything was perfect, they brought it on time on a Sunday, I’m really happy with the service and will trust this company for my workshops.

Direct kunnen bestellen

Goeie website overzichtelijk en direct kunnen bestellen zonder poespas

Super geregeld

Ik had een bestelling gedaan en vervolgens nog wat wijzigingen gecommuniceerd. Dit verliep super snel. Op de dag van de levering belde de chauffeur dat is eerder beschikbaar was en of het schikte. Uitstekende communicatie en het ijs is helemaal goed. Een aanrader!!

Makkelijk besteld oprijd geleverd

Makkelijk besteld en oprijd geleverd

Stevige boxen

Mooie stevige boxen Alleen jammer dat de track en tracé niet klopte

Super ijs jongens en voor een mooie prijs en stipt geleverd. Ik haal mijn ijsblokjes en Crushed ijs voortaan bij jullie en niet meer bij de Hanos of Sligro groetjes

Great

The idea of ordering ice for me is completely new, and i must say i liked it a lot! Thanks again to the kind delivery guy!:)

Geweldige service!

Via Bol.com een thermobox besteld bij IJs-Garant. Bij levering bleek het wel de 21 liter box maar helaas de verkeerde afmeting. Na één telefoontje werd dit direct opgepakt en de volgende dag al had ik alsnog de juiste thermobox in huis. Wat een goede, supervriendelijke én snelle service!

Fijn adresje voor IJsblokjes bezorging

Super service en aardige bezorger. Ik heb om 11 uur savonds twee dozen ijsblokjes en crushed ijs besteld en het werd de volgende ochtend al geleverd. Het ijs blijft super lang bevroren in de isolatiedozen.. Dank voor de goede service!

Bedankt voor de service!

Heb isolatieboxen besteld en de volgende dag waren ze al binnen. top service!

zeer snel geleverd en een zeer mooi produkt

meteen gebruikt en voldoet aan alle eisen zeker een aanrader

Slecht, waarschijnlijk kunnen jullie er niks aan doen maar ik zou overgaan naar een andere koerier.

Er staat op de site, "voor 18.00 uur besteld volgende dag bezorgd". Het is nu 2 dagen later en als ik de link aan klik wanneer het bezorgd wordt, staat dat die nog verwerkt moet worden. Dit gebeurd helaas vaker bij DHL. Nu moet ik dus noodgedwongen ergens anders mijn tempex boxen kopen. Zolang jullie zaken blijven doen met DHL, zie je mij niet meer weer!

Beste Thijs, Wij hebben de tekst op onze website aangepast, het was nogal verwarrend dat onze postpakketten die met DHL en PostNL worden bezorgd niet onder dezelfde voorwaarden geldt als onze lokale ijsproducten met ons eigen transport. Wij hebben onze pakketdienst volledig over gezet naar postNL omdat DHL steeds vaker problemen had om de pakketten optijd bij de klant te krijgen. Om u tegemoet te komen hebben we de helft van het geld teruggestort op uw rekening. Hopelijk dat u nog uw beoordeling wilt herzien fijne dag! Team IJs-Garant

Dit is niet de eerste keer dat ik bestel bij IJs-Garant, en dat is niet voor niks. Het is gewoon keer op keer goed geregeld! Het bestelproces is gemakkelijk, levering is op tijd, vriendelijke chauffeur en goede prijs kwaliteit!

FANTASTISCH!

De meest aardige bezorger die je kan voorstellen, die zo attent was om ons te helpen dragen van kratten bier en de dozen met ijs! Heel fijn! Had geen betere service kunnen verwachten :-)

Perfect altijd op tijd

Toppers! Al erg lang klant

Hadden 2 boxen met ijs en deze gingen goed lang mee en alles bleef goed koud!

Over IJs-Garant

IJs-Garant is producent & leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. IJs-Garant verkoopt ook Thermoboxen en isolatiedozen onder de naam isolatiedoos.nl. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! IJs-Garant.nl IJsblokjesKopen.nl JsblokjesAmsterdam.nl IJs-Garant.be IJsblokjesAntwerpen.nl Isolatiedoos.nl