Altijd vriendelijk en op tijd, top!

Prima prijs-kwaliteit en altijd betrouwbaar. Lekker bezig!

Goede service!

Bedankt voor de goede service wij hebben genoten van ons feestje en de tempex boxen met ijsblokjes waren een perfecte uitkomst het ijs heb ik de volgende dag nog kunnen gebruiken. bedankt!

Top bedrijf!

Gewoon goed! Thanks!

Prachtig!

Wat een schitterende service! En wat een vriendelijk personeel!

Leveren kwaliteit ijs en geweldige service

Snelle levering, goede service. Leveren kwaliteit ijs, keuze uit crushed of blokjes.

Aanrader!

Snelle levering,goede service en vriendelijk personeel.

Dit is mijn vaste adresje

Veel beter waar voor je geld dan bij de groothandel!

Super nice!! Saved my birthday party!

Friendly, on time and perfect quality:) will def order again

Super goede service, erg vriendelijk personeel. Volgende keer ga ik weer bij jullie bestellen!!

Super handig!

Super handig dat je tegenwoordig ook ijsblokjes op locatie kan laten bezorgen! Het zat in isolatie dozen dus het bleef ook nog eens lang goed!

Top service!!

Top service, klantvriendelijke jongens en altijd op tijd! Bedankt weer!

Geweldige service!

Bedankt voor de goede service en uitkomst voor gekoelde dranken op mijn feestje. Het ijs kon ik laten thuisbezorgen via de.webshop op elke gewenste tijd van de dag, top! 😃👌

Gewoon geweldig

Een uurtje voor mijn woonkamer volstond met feestgangers, kwam ik er achter dat ik alles had geregeld behalve ijsblokjes! Gelukkig stond IJs-Garant precies op tijd op de stoep met 3 dozen ijsblokjes. Super bedankt voor de zeer vriendelijke en snelle service!! en zeker tot snel ;)

Top geregeld!

Ideaale manier om voldoende ijs voor een feestje te hebben. Geweldig.

Betrouwbaar en snel

Goede service! Op de dag zelf gevraagd of het mogelijk was een uurtje eerder te komen en dit was geen enkel probleem.

Top service, perfect iOS!

Perfecte levering, perfect ijs!!

Perfecte kwaliteit op tijd geleverd.

Perfecte kwaliteit op tijd geleverd. Het ijs in de tempex dozen was zelfs na 24 uur nog steeds bruikbaar!

Handig, en prima service

Komen op de afgesproken tijd. Laten je geen zware dingen dragen. Prima service.

Prima ervaring

De bezorger was wat later (15 min) , maar hij belde netjes en tijdig, om dat aan ons door te geven. Prima, ervaring. Gemakkelijk te bestellen. We zijn op een vriendelijke manier geholpen en betalen kon, ideaal, met de pinpas/mobiel.

Altijd perfect

Goeie service, komen hun afspraken na. Zou ze zeker aanraden!

Snel leverbaar, tot in de keuken gebracht

Avond van te voren besteld, makkelijk om een tijdslot van 1u wat uitkomt te selecteren. Man die het bracht ging 4 trappen op om het te brengen tot in de keuken. Doos houdt het ijs compleet bevroren voor 24u.

Perfecte service en punctueel geleverd op zondag!

Eenvoudige website, snelle telefonische assistentie en keurige levering!

Goede en attente service

Ben buitengewoon tevreden.

Zeer tevreden met de service en de blokjes

Zeer tevreden.

Over IJs-Garant

IJs-Garant is producent & leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. IJs-Garant verkoopt ook Thermoboxen en isolatiedozen onder de naam isolatiedoos.nl. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! IJs-Garant.nl IJsblokjesKopen.nl JsblokjesAmsterdam.nl IJs-Garant.be IJsblokjesAntwerpen.nl Isolatiedoos.nl