Precies op tijd gebracht.

Perfecte levering

Ideaal om te gebruiken als koeling voor drankjes bij een feestje.

Perfect!

Heerlijk hoe je last-minute online kunt bestellen en de volgende ochtend wordt geleverd. 7 dagen in de week. Topbedrijf. Onze vaste leveranciers voor onze cocktail boekingen.

Snelle communicatie en flexibele houding

Ik had op de verkeerde datum besteld. Ijs-Garant stond dus voor een dichte deur. Er is heel flexibel gehandeld en Ijs-Garant leverde het ijs de dag erna netjes aan.

Wat een kanjers. binnen dag bezorgd en koud ijs Enige tip: laat de bezorger ff de opmerkingen lezen. IJs werd nu bezorgd bij een bedrijf op de herengracht ipv op een boot waar het moest zijn.

Dit is het tweede jaar dat ik mijn ijs bij , IJs-Garant bestel, en dat alles met volle tevredenheid, ze zijn altijd stipt op tijd, heel vriendelijk, geen aflevering tot de deur maar word zo nodig tot in de tuin gebracht, of waar nodig. Het feit dat men kan pinnen/betalen bij ontvangst, vind ik een bijkomend voordeel, kortom, ben een zeer tevreden klant.

Doen wat ze beloven.

Keurig op afgesproken tijd bezorgd. Het ijs zat goed verpakt. Bezorger was heel vriendelijk en beleefd. Top geregeld!!

Gewoon prima!

Op tijd geleverd en in prima kwaliteit!

Makkelijk bestellen via de website. Reminder per mail 1 dag voor levering. Snel en vriendelijk telefonisch contact. Flexibel bij wijzigingen. Vriendelijk bij levering.

Perfect!

Bezorging was stipt en ook heel fijn om de dag van tevoren even een extra bevestiging te ontvangen dat het ijs de volgende ochtend bezorgd zou worden. De ijsblokjes zelf waren ook perfecte maat en ze bleven uren goed in de tempex doos! De cocktailworkshop was een daverend succes en het had nergens geweest zonder ijs!!

Goed geregeld!

Van a tot z goed gegaan!

Zoals afgesproken!

Keurig op tijd. Ijs goed bevroren nog.

goed ijs

ze waren wel iets later dan afgesproken

Afspraak nagekomen

Uiterst vriendelijke bezorger, ondanks dat ik geen kleingeld had voor een tip.

Zeer goed, bestellen ging heel gemakkelijk en netjes op afgesproken tijd afgeleverd!

Mooi volgens afspraak geleverd.

Goede service. Ijs werd inclusief coolboxen geleverd. Top

Goede service, aardig personeel.

Top service en perfect ijs!

Op zaterdag is de 20kg bak ijs geleverd om 17u en ondanks dat de bak zowel zaterdag als zondag buiten in 28 graden (in de schaduw) had gestaan, had ik zondagmiddag nog steeds ijsblokjes over. Top!

Op tijd geleverd en blijft meer dan 24 uur ijs

gemakkelijk en goed ijs in een goed geïsoleerde doos.

Helemaal top

Zeer fijn bedrijf om mee te werken! Komt altijd afspraken na, goed bereikbaar, goed product!

Prima op tijd en goede kwaliteit

Super Service

Top bedrijf! Top service!

Ijsgarant levert topservice! We zijn tevreden met de geleverde diensten. Zeker een aanrader. Altijd optijd en zeer vriendelijk!

Vriendelijk personeel levert goed en snel ijs

Uitstekend!

Uitstekende service. Precies op tijd geleverd en ijsblokjes 3 dagen lang kunnen gebruiken.

WEERENWEG 10

1161AH Zwanenburg

Over IJs-Garant

IJs-Garant is producent & leverancier in IJsblokjes en Crushed IJs voor Groothandels, Horeca, Evenementen, Festivals, Particulieren en Wim Hof Trainers. IJs-Garant verkoopt ook Thermoboxen en isolatiedozen onder de naam isolatiedoos.nl. Verzorgd leveringen door heel Nederland en België! IJs-Garant.nl IJsblokjesKopen.nl JsblokjesAmsterdam.nl IJs-Garant.be IJsblokjesAntwerpen.nl Isolatiedoos.nl