Boeken ingeleverd en snel uitbetaald. Heel erg goed geholpen in de chat.

Ik heb veel van mijn studieboeken aan hen kunnen verkopen. Ik had gisteren de boeken naar ze verstuurd en vandaag stond t geld al op mijn rekening. Geweldige service!

Super fijne en makkelijke site!

Heel snel mijn geld ontvangen na het opsturen

oké

ik heb het geld nog niet ontvangen. Boek al wel verstuurd, alleen moest ik zelf de verzend kosten betalen +/- 8,- euro. Wanneer je dat van je verkoopprijs afhaalt blij er niet veel over.

Dag Kelly, Wij ontvangen een negatieve beoordeling van je, maar zien dat je direct na ontvangst (23-1) van je pakketje bent uitbetaald. Wij rekenen een standaard vergoeding van € 6,75,- wanneer je verkoopbon aanmaakt van €75,- of meer, deze komt automatisch op de verkoopbon te staan. De meeste studenten verkopen namelijk meerdere boeken. Mocht je voor minder dan €75,- verkopen dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Dit staat ook vermeld op de website. Het staat u daarnaast vrij om gebruik te maken van ons aanbod en bent tot niets verplicht. Je hebt 1 boek verkocht voor €35,- en had deze goedkoper kunnen versturen als brievenbuspakketje waardoor je meer zou overhouden. Een tip voor de volgende keer. Ik zou je willen verzoeken je beoordeling aan te passen.

oke

Een paar keer al boeken verkocht. Ik vind de geboden prijzen zeer netjes vergeleken met andere bedrijven. De verwerking gaat ook zeer vlot en je ontvangt snel je geld wat echt een pluspunt is. Scannen van ISBN nummers is echter een drama werkt niet goed.

Heel tevreden

Het werkt super handig. Ik heb mijn boeken bijna allemaal kunnen verkopen en de betaling was echt snel gedaan.

Geweldig. Dankjewel!!

Ik heb gisteren de boeken verstuurd en vandaag stond het bedrag al op mijn rekening. Dankjewel!

Snel en goed geregelde verkoop

Het verkopen van de studieboeken van onze dochter ging heel snel en gemakkelijk via dit platform. De prijs is niet echt hoog die je ontvangt, maar je bent wel in één keer klaar met de verkoop. De procedure van insturen en vervolgens het ontvangen van de vergoeding verloopt helder en snel.

Snelle afhandeling

Verkoop verliep vlot en geld stond snel op mijn rekening

zeer snelle afhandeling na een dag uitbetaald.

Betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf. Eerlijke prijzen en snel uitbetaald.

Eerlijk, snel en betrouwbaar

Mijn ervaring met Studieboekenverkopen.com is dat ze vergeleken met andere inkopers een eerlijk realistisch bod doen. Je betaald misschien wel zelf de verzendkosten, maar je hebt bij Studieboekenverkopen.com toch nog steeds een beter deal Zodra de boeken ontvangen zijn, heb je het geld meestal direct op je rekening en niet na 3-5 werkdagen zoals bij anderen Tweede keer dat ik mijn boeken verkoop en allebei de keren met een positieve ervaring.

Helemaal top

Overgemaakt binnen 1 dag

Mooie prijs voor boeken en na ontvangst stond het binnen 1 dag op de rekening!

Een onterechte review

Ik heb vandaag een onterechte review geplaatst en wil daar mijn excuses voor aanbieden. Dit bedrijf is zeer betrouwbaar, snel en eerlijk. Zeker aan te bevelen voor het kopen en verkopen van boeken. Nogmaals mijn excuses voor het onterecht plaatsen van een negatieve review. Mijn eerdere geplaatste review is dus onjuist en zeer onterecht.

Top bedrijf

Zeer goed en betrouwbaar

Alles perfect

Alles perfect verlopen, snelle afhandeling

Gemakkelijk en snel

De site is duidelijk en na het opsturen van je boeken ontvang je snel je geld.

Fijne organisatie voor het verkopen van je studieboeken

Prima organisatie voor het verkopen van je studieboeken.

Boeken verzonden en de dag erna het bedrag al meteen ontvangen. Snelle service!

Zeer goed, duudelijke communicatie en snelle afhandeling.

Zeer goede en nette afhandeling van de verkoop van mijn boeken. Makkelijk na te kijken welke boeken ze accepteren en hoe deze verstuurd kunnen worden.

Snelste service opit

Boek aanmelden -> verpakken -> verzenden -> geld ontvangen. Dit allemaal in nog geen 20 uur.

Top snel en een goed bod

Top snel en een goed bod

Uitstekende service. Supersnelle afwikkeling!

Heel simpel, snel en correct. Een aanbeveling!

Het proces verliep pima

Het bedrag was snel oveegemaakt. De opbrengst was minimaal maar dat wist ik vooraf dus geen invloed op mijn beoordeling