Goede service, erg duidelijk

Ik kreeg via marktplaats een bericht en ben toen op de site gaan kijken en heb gelijk de boeken verkocht.

Professioneel geregeld

Alles goed geregeld en duidelijk

Top! En super snel :)

Erg goed!

zeer klantvriendelijk

Ik had op Marktplaats studieboeken aangeboden. En ik werd door jullie getipt. Ik kende studieboekenverkopen nog niet. Ik ben er zeer tevreden over. Het is makkelijk te volgen. Snelle reactie via mail. Laagdrempelig. Correcte afhandeling.

Snelle en duidelijke communicatie

Mijn ervaring is positief. Snelle afhandeling.

Super goed site!

Snel, betrouwbaar en zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle service! Heel snel een reactie en een mooi aanbod op mijn boeken

Prijs is laag Afhandeling prima

Ik was eerst twijfelachtig, ik vroeg me af of het betrouwbaar zou zijn. Maar ik heb mijn boeken kunnen aanbieden voor een mooie prijs, na het verzenden had binnen een paar dagen mijn geld. Wel jammer dat de site vraagt om een 'revieuw' ;)

Uitstekent

Snelle overschrijving en duidelijke uitleg van de werkwijze waarop zij dat willen hebben.

Gewoon goed geregeld

Ze zijn duidelijk goede afspraken en snel geregeld

Prima oplossing als je met de boeken blijft zitten

Na de boeken op een andere site proberen te verkopen was dit een erg prettige oplossing. Nette correspondentie over en weer en een duidelijke offerte. De afhandeling was appeltje eitje. Dik tevreden.

Hele correcte afhandeling

Snelle reactie met offerte, duidelijke instructie hoe te handelen en vervolgens snelle uitbetaling Top!!!

snelle service

Contact was vriendelijk, snel en heel duidelijk. Compensatie was ook goed in balans

Super snel

Vriendelijk, snel reacties, de vergoeding snel uitbetaald. Volgende keer kies ik ze weer.

Goede prijs, razendsnel geld ontvangen

Hele snelle reactie, goede prijs voor mijn boeken en het geld stond de volgende dag al op mijn rekening!

Prettig en eerlijke onderhandeling

Snelle, prettige en eerlijke verkoop van mijn oude studieboeken

Goed georganiseerd bedrijf

Snelle, fijne afhandeling!

De communicatie verliep goed en ik kreeg snel antwoord. Na verzending van mijn boeken werd het geld heel snel naar mij overgemaakt. Ik kreeg een prima prijs voor mijn boeken. Ben heel tevreden.

Snel en duidelijk.

Snelle reactie per mail en ook nog eens snel mijn geld ontvangen!

super

gewoon zoals het beloofd was is het gegaan

Snel, slim en eenvoudig.

Binnen 20 minuten een offerte. Dezelfde dag verstuurd en het geld de volgende dag op mijn rekening.

zeer tevreden

snel aanbod, duidelijke verzendmethode en snelle betaling

Marleen

Top geregeld. De offerte binnen 24- uur ontvangen en toen ik de boeken had verstuurd stond het geld de volgende dag al op mijn rekening. Bedankt!

Spam, Spam, Spam. Geen interesse? Dat kennen ze niet bij dit bedrijf.

Hetzelfde verhaal als de onderstaande reactie van Richard. Ze spammen je helemaal vol ondanks dat je zegt geen interesse te hebben. Nul respect hebben ze voor je. Elke keer krijg je weer via marktplaats hun standaard bericht dat je je boeken kunt verkopen. Nee = Nee, hopelijk begrijpen ze dat ooit eens een keer. Edit: uiteindelijk hun marktplaats account moeten rapporteren omdat ze echt niet van stoppen wisten. Hun beleid gaat tegen de marktplaatsvoorwaarden in. Als je een deur aan deur verkoper 6x moet wegsturen en vervolgens nog een keer terugkomt ga je ook actie ondernemen. Pas jullie beleid eens aan en stop met dit schofterige gedrag.

Excuses dat wij u helaas meerdere keren een aanbod hebben gedaan om uw boeken over te nemen. Uiteraard is ons aanbod geheel vrijblijvend en wanneer u geen gebruik wenst te maken van ons aanbod staat u geheel vrij. Wij vinden het dan ook jammer dat u onze service negatief beoordeeld terwijl wij u alleen een vrijblijvend aanbod hebben gedaan waar u verder geen gebruik van heeft gemaakt. Ik zou u dan ook willen vragen uw negatieve beoordeling te verwijderen. Alvast onze dank en uiteraard veel succes met de verdere verkoop van uw boeken.