Altijd snelle en goede afhandeling.

Ordernummer 21955 Het verkopen van mijn boeken verloopt altijd zeer vlot. Wanneer de boeken ontvangen zijn, heb ik het geld binnen een paar uur op mijn rekening. Voor mij is studieboekenverkopen.com de plek waar ik altijd terug kom voor de verkoop.

Duurzaam, snel en duidelijk

Ordernummer 21920. Goede site, waar je zeer eenvoudig door middel van ISBN ziet wat je oude studieboeken nog waard zijn. Uitbetaling is zeer snel.

Duurzaam, eenvoudig, snel

Op een snelle, eenvoudige manier (dmv scannen ISBN) is snel zichtbaar wat jouw boek nog oplevert. Met duidelijke instructies wordt verteld hoe te versturen. Het beloofde bedrag wordt snel overgemaakt.

Netjes en snel!

Ik ben geslaagd voor mijn studie en had nog wat boeken over die ik niet meer zou gaan gebruiken. Ik heb deze opgestuurd (21824) naar jullie en had binnen 3 werkdagen mijn geld al op de rekening staan. Geen verzendkosten en geen gezeur ;-) Helemaaaaaaal terveden!!

Mijn ervaring met de verkoop van studieboeken (ordernummer 21828) was uitstekend. Het proces verliep snel en eenvoudig, en ik ontving een eerlijke prijs voor mijn boeken. De communicatie was duidelijk en vriendelijk, en de betaling werd snel afgehandeld. Al met al een zeer positieve ervaring!

Je weet wat je krijgt, makkelijk versturen en snel je geld.

Zoals ze voor die tijd de werkwijze aangeven wordt deze ook uitgevoerd. Ze doen wat ze zeggen. Pakketje binnen en geld wordt direct overgemaakt, echt top!! Melding van nummer: 21689

Ik heb al meerdere malen mijn oude studieboeken verkocht en elke keer een top ervaring gehad. Verzenden is heel gemakkelijk en uitbetaling is binnen enkele dagen. Zeker aan te bevelen als je snel van je boeken af wilt en er niet al te veel verlies op wilt maken! Bestelling: 21817

Snelle uitbetaling vlotte levering

Super makkelijk in gebruik

Ik kreeg de tip van een koper op marktplaats om mijn boeken via studieboekenverkopen.com te laten taxeren en verkopen. Eerst was is ze via marktplaats aan het verkopen wat enorm veel tijd en energie in beslag neemt. Dit is super snel, makkelijk in te vullen en zonder gedoe met kopers! Zal deze website zeker weer gebruiken als ik mijn studieboeken wil verkopen! Een aanrader

Snel, goed geregeld, fijne manier van verkopen

21713 Snelle en handige manier om je studieboeken te verkopen. Fijn dat ook de verzendkosten worden betaald. Beveel deze website aan!

Prima afhandeling

Paar boeken verkocht voor een nette prijs. Duidelijke instructies en verder vlotte afhandeling.

Super snelle goede handige eerlijke service

Supermakkelijk je studieboeken verkopen met gratis verzenden.

Alles was eenvoudig van begin tot eind. Snelle uitbetaling. Faire prijs voor de boeken.

Makkelijke site waarmee je studieboeken die nog waarde hebben kunt inleveren. Snel uitbetaald ook. Prima service. Een aanrader om deze site hiervoor te gebruiken

Eerlijke waardering voor mijn studieboeken

Ja gewoon goed. Mijn geld snel gekregen en eerlijke waardering voor 2de hands studieboeken

Super snel en eerlijk bedrag voor boeken

Handige website, er wordt direct een eerlijk bedrag geboden. Eenvoudig gratis verzenden en super snelle betaling!

Duidelijk en snel!

Nooit verwacht dat ik nog geld kon krijgen voor mijn schoolboeken. Binnen een dag stond het geld al op mijn rekening!

Geweldig bedrijf. Heel direct en to the point. Je.levert boeken in en krijg je geld. Klaar. Geen onzin of eromheen gepraat. Netjes.

Het was fijn om de boeken die ik niet meer gebruik te kunnen doorverkopen. Het proces verliep gemakkelijk en zo is iedereen blij.

Top service, goede prijzen!

Werkt super makkelijk. Streepjescode van het boek scannen en je ziet de waarde. Als je meerdere boeken scant, komen alle verkoopprijzen onder elkaar te staan. Als je ze wil verkopen, krijg je een mailtje met een overzicht van alle bedragen die je krijgt: elk boek met de waarde + verzendkosten van DPD. Dat overzicht moet in de doos bij de boeken. Ook zit in dat mailtje een hele duidelijke instructie over het verzenden met DPD. Voor mij was verzenden met DHL handiger, maar dat kon ook gewoon. De dag nadat de boeken waren aangekomen, kreeg ik een bevestigingsmail en had ik het geld van de boeken + DPD verzendkosten al op mijn rekening :-D Goed geregeld! Ordernr. 21122

TOFFFF.

Het was heel makkelijk om gebruik te maken van deze website. De communicatie is top. Snelle afhandeling en duidelijke instructies. Er wordt meteen aangegeven hoeveel je kunt verdienen met het inruilen van de boeken. Daarna ontvang je een duidelijk overzicht met de ingeleverde boeken. En oja gratis verzending ;)). Ordernummer: 20903

Snelle betaling goede prijs

Ordernr 20910 Op een vrijdag boeken verstuurd, nog geen week later het bedrag al netjes op de rekening. Toch leuk om nog wat te krijgen voor je oude schoolboeken, prima bedrag ook!

Geholpen voor een oplossing, top service!

Kleine problemen met een boek maar toch een oplossing gevonden!

makkelijk en snel geregeld!

De boeken werden snel getaxeerd via de site. Versturen via DPD verliep vlot. Super.

Super ervaring!

Bedankt voor jullie top service. De boeken gisteren verstuurd en vandaag het geld al ontvangen.

Veldzijde 3

7561 BT Deurningen