Goede prijs, razendsnel geld ontvangen

Hele snelle reactie, goede prijs voor mijn boeken en het geld stond de volgende dag al op mijn rekening!

Prettig en eerlijke onderhandeling

Snelle, prettige en eerlijke verkoop van mijn oude studieboeken

Goed georganiseerd bedrijf

Snelle, fijne afhandeling!

De communicatie verliep goed en ik kreeg snel antwoord. Na verzending van mijn boeken werd het geld heel snel naar mij overgemaakt. Ik kreeg een prima prijs voor mijn boeken. Ben heel tevreden.

Snel en duidelijk.

Snelle reactie per mail en ook nog eens snel mijn geld ontvangen!

super

gewoon zoals het beloofd was is het gegaan

Snel, slim en eenvoudig.

Binnen 20 minuten een offerte. Dezelfde dag verstuurd en het geld de volgende dag op mijn rekening.

zeer tevreden

snel aanbod, duidelijke verzendmethode en snelle betaling

Marleen

Top geregeld. De offerte binnen 24- uur ontvangen en toen ik de boeken had verstuurd stond het geld de volgende dag al op mijn rekening. Bedankt!

Super irritant bedrijf

Ik krijg veel spam van dit bedrijf als reactie op mijn boeken die ik te koop heb staan. Ik bepaal zelf wel hoe of aan wie ik mijn boeken verkoop. Mede door deze handelswijze gooi ik mijn boeken nog liever weg dan ze aan hen te verkopen.

Response from the business owner

Excuses dat wij u helaas meerdere keren een aanbod hebben gedaan om uw boeken over te nemen. Uiteraard is ons aanbod geheel vrijblijvend en wanneer u geen gebruik wenst te maken van ons aanbod staat u geheel vrij. Wij vinden het dan ook jammer dat u onze service negatief beoordeeld terwijl wij u alleen een vrijblijvend aanbod hebben gedaan waar u verder geen gebruik van heeft gemaakt. Ik zou u dan ook willen vragen uw negatieve beoordeling te verwijderen. Alvast onze dank en uiteraard veel succes met de verdere verkoop van uw boeken.

Snelle correcte duidelijke afhandeling­čĹŹ­čĆ╗

Zeer snelle reactie en keurig afgehandeld

Prima bedrijf om van mijn boeken af te komen

Via marktplaats geen reacties, via studieboekenverkopen direct een prima offerte ontvangen, nette afhandeling en directe betaling op mijn rekening na retourzending. Had ik deze site maar eerder gezien !

Vlot geregeld

Top: Snelle reactie op de door mij aangeleverde boeken. Vlotte betaling Tip: hoe je je bankrekening kan doorgeven zou duidelijker kunnen

Snelle reactie, goede service.

Er wordt duidelijk en snel gecommuniceerd. Ook het geld heb je zo op je rekening staan.

Makkelijk en Snelle afwerking

Prima snelle makkelijke service

Goede service en flexibiliteit

Boeken verstuurt via studieboeken. Echt top boeken opgestuurd en een paar dagen later stond het geld op de rekening..

Snelle reactie en snel van betalen

Prima manier van verkopen studieboeken

Supersimpel, geld stond ook vlot op mijn rekening. Jammer dat ze niet al mijn boeken wilde hebben :)

Stuurde mijn boeken op kreeg een mailtje dat het was aangekomen en dat mijn geld was overgemaakt. Je wordt goed op de hoogte gebracht van alles

Duidelijk verhaal en snelle afhandeling.

Op een duidelijke en vlotte manier je studieboeken verkopen. Een aanrader!

Ik had een aantal vragen, hier werd meteen op gereageerd.

Op vertrouwen maar verstuurd echt niks te klagen!

Heel snel een offerte, na inzending van de ISBN nummers. Nette inruilprijs. Een dag nadat ze de boeken in huis hadden stond het geld al op mijn rekening.

De service was goed, maar in de mails zaten wat onduidelijkheden.

About Studieboekenverkopen.com

Filter on Language