Geholpen voor een oplossing, top service!

Kleine problemen met een boek maar toch een oplossing gevonden!

makkelijk en snel geregeld!

De boeken werden snel getaxeerd via de site. Versturen via DPD verliep vlot. Super.

Super ervaring!

Bedankt voor jullie top service. De boeken gisteren verstuurd en vandaag het geld al ontvangen.

Snelle uitbetaling en top service

Boeken donderdag verstuurd en maandag middag stond het geld al op mijn rekening!

Fijn dat mijn boeken nog flink wat opleverden!

Heel eenvoudig om te doen en snelle uitbetaling.

Snel geregeld

Alles verliep naar wens, na ontvangst van de koper, was het geld snel gestort.

Makkelijk geld ontvangen voor studieboeken

Scannen voor de streepjescodes boekt. Lukte niet altijd maar via ISBN code invullen ging wel goed. Geld stond al met een paar dagen op mijn rekening.

Top club !

Heldere en duidelijke communicatie. Snelle reactie op vragen. Zeker een aanrader.

Snelle uitbetaling!

Werkt makkelijk en een zeer snelle uitbetaling.

Wel okee

De afhandeling verliep prima. DPD wil afentoe zeer zeker niet meewerken, dus was jammer. Wat ik het meest irritant vond is dat je de meest lage prijzen krijgt voor zulke dure schoolboeken. Denk dat 5 euro niet echt op zijn plek is voor zo'n dure boek.

Response from the business owner

Dag Priya, Bedankt voor je beoordeling. De boeken die je hebt ingeleverd zijn al vrij gedateerd en vervangen door een nieuwe druk wat van invloed is op de prijsbepaling. De boeken hiervoor is weinig tot geen vraag. Uiteraard staat het je geheel vrij om je boeken bij ons in te leveren en de prijzen worden vooraf aan je kenbaar gemaakt. Hopelijk hebben we je meer duidelijkheid gegeven omtrent de prijsbepaling. De negatieve beoordeling vinden wij dan ook niet terecht en we willen je verzoeken deze aan te passen of te verwijderen.

snel en simpel

Via de website zie je meteen wat je boeken waard zijn. Daarna maak je de bon, stuur je het op en daarna heb je binnen een paar dagen het afgesproken bedrag. Sommige boeken zijn ook nog echt veel waard.

Geweldige service

De boeken verstuurd en al na twee dagen de bevestiging dat de boeken zijn ontvangen en het overeengekomen bedrag naar mij is overgemaakt.

Makkelijk en snel!

Boeken via de site verkocht, duidelijk en makkelijk opgeven. Opgestuurd en keurig een mail ontvangen dat het geld gestort is. Aanrader om je boeken via deze site te verkopen!!

Heel simpel om te doen , Duidelijk en je vergoeding staat direct op je bankrekening in een woord Fantastisch!!

perfecte en snelle verwerking

Makkelijk om je boeken aan te melden. Verzending kostte 4,40 die kreeg ik terug bij verzending. Boeken een voor een verpakt in een doos en de volgende dag verzonden. Maandags boeken daar bezorgd en woensdags stond het geld op mijn rekening. Sommige vinden het bedrag dat je krijgt misschien weinig maar boeken die liggen stof te happen vind ik ook zonde. Goede ervaring mee

Mailtje ontvangen dat het pakket ontvangen was en dezelfde dag stond het geld op mij rekeningen. Super manier om je studieboeken te verkopen als het niet lukt via Marktplaats o.i.d.

Makkelijke site, goed en snelle afwikkeling!

Duidelijke verkoopinstructies en snel afgehandeld. Aanrader!

Snelle communicatie, vriendelijke medewerkers en duidelijke procesbeschrijving.

Goede hulp, duidelijke procesbeschrijving! Een echte aanrader!

Goede communicatie en super snel geld op de rekening. Top

Supermakkelijk aanbieden en snel verwerkt

Top geregeld, snel afgerekend.

Makkelijker kan het niet

Geen gedoe via marktplaats maar snel van je boeken af voor een acceptabel bedrag. Heerlijk dit!

Perfect! Aanrader

Ik heb al mijn boeken kunnen verkopen, verliep zeer soepel en snel. Zaterdag verstuurd en maandag het geld al op de rekening! Bedankt!

Makkelijk om je boeken aan te bieden, duidelijke uitleg hoe het werkt! Na verzending hele snelle uitbetaling van mijn boeken!

Supersnelle en volledige uitbetaling

Woensdag de boeken Verzonden via een dpd punt en de donderdag er op het geld direct ontvangen. En ook nog eens het verwachte bedrag. Zo snel had ik t echt niet verwacht. Wat een service ! Ik ben dan ook zeer tevreden .