Super snel geregeld!

Super snel mijn boeken verkocht en uitbetaald gekregen.

Uitstekend en snel geregeld!

Wel heel snel geld terug

Jammer dat de verzendkosten erbij zitten daardoor is mijn boek veel minder waard. Volgende keer toch maar weer op marktplaats verkopen.

Komen afspraken na!

Heel simpel, geen gedoe met inloggen of een account maken. Super makkelijk en snel. Echt een aanrader.

Gebruiksvriendelijk, reageert snel en servicegericht.

Je kan je boeken heel eenvoudig op de website plaatsen. Als loopt volgens vooraf gestelde richtlijnen. Deze website hanteert een methode die niet misbruik gevoelig is. Ik raad dit aan iedereen aan.

Goeie service

Snelle afhandeling en goede prijs

Handig om snel je boeken kwijt te raken.

Gemakkelijk verkocht. Geld snel ontvangen. Goed geregeld. Veel boeken worden niet aangenomen. Prijs is lager dan je er normaal voor zou kunnen vragen.

Duidelijk en efficiënt

Een duidelijk website met een helder stappenplan. De verwerking en voorwaarden zijn goed omschreven. De uiteindelijke verwerking is snel en efficiënt. De betaling is ook snel.

Klopt allemaal !

Snel en gemakkelijk, verder niks op aan te merken!

goede service

snelle betaling. Makkelijk te berekenen wat je krijgt voor je boek. Laatst een keer contact gehad per mail maar helaas nooit een reactie gehad terwijl mijn vraag wel redelijk snel was opgelost.

duidelijk en goede prijs, klantgericht

Gebruiksvriendelijke website, snel duidelijkheid en prijsopgave. Kosten verzending vergoedt en geldbedrag snel gestort. Prima!

top!

duidelijke website, dinsdag boeken gestuurd en woensdag al het geld op mn bank. Kan niet anders zeggen dan geweldig!

Prima en gemakkelijk.

Het is goed gegaan en heb snel het geld gekregen nadat ik het boek op de post deed. Zelf kende ik studieboekenverkoop.com niet. Het is dat zij mij persoonlijk benaderde via marktplaats, anders had ik het niet geweten. Snel en gemakkelijk resultaat.

Je weet snel of je je boeken kan verkopen.

Mooi systeem om snel te weten of je boeken verkoopbaar zijn. Redelijke prijs en makkelijk dat je diverse boeken in een pakket mag verzenden. Bij DHLkost verzenden 4,50 of 1 boek 3,95, het zou fijn zijn dat die mogelijkheid er ook zou zijn.

Werkt super goed

Ik ben vorig schooljaar gestopt met mijn opleiding. Ik gebruikte de boeken niet meer, dus wilde ik ze graag verkopen. Via deze site heb ik ze verkocht en het ging echt heel makkelijk en snel. Ik had de studieboeken gelijk opgestuurd, zodra ik de waarde wist. Binnen 2 tot 3 dagen ontving ik al het geld.

Prima service alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn en er geen goedkopere optie is.

Snel afgehandeld

Snelle afhandeling voor een redelijk bedrag waar bijna niets van overblijft door de verzendkosten

Heb ik toch nog wat met mijn studieboeken kunnen doen.

Ik had mijn studieboeken niet meer nodig sinds ik van mijn opleiding ben uitgeschreven. En ik kon mijn boeken voor eenoke-prijs verkopen op studieboekenverkopen.nl.

Studieboek dinsdag opgestuurd, woensdag het geld op m'n rekening. Helemaal top dus.

Makkelijk en snel!

Duidelijk hoe en wat.

Fijne service, snelle terugbetaling

Zeer snelle terugbetaling en geen onverwachte kosten. Enige minpuntje zijn de verzendkosten voor de verkoper.

Super ! Duidelijk en snel !

Ik werd benaderd via mijn advertentie op marktplaats . Deze methode was mij nog onbekend maar ben zeer te spreken over de communicatie en financiële afhandeling. Aanrader!!

Deel van mijn studieboeken kunnen verkopen

Service is zoals beloofd. Snelle afhandeling. Helaas kon ik maar een deel van mijn studieboeken verkopen.

GEWELDIG

Ik had boeken op marktplaats gezet met het idee dat ik ze toch niet ging verkopen. Ik kreeg via marktplaats een berichtje van deze site. Ik heb dus geld terug gekregen, super!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement