Binnen 1 dag uitbetaald

Boeken die via de website nog waarde hadden heb ik opgestuurd. Kreeg binnen 1 dag al reactie en werd gelijk uitbetaald. Perfecte service!

Duidelijke dienst

Prettig om een specifiek boek voor een tweede gebruiker beschikbaar te maken. Duidelijke informatie en accurate afhandeling door Studieboekenverkopen.com

Alles werkte makkelijk. En mn geld stond 2 dagen later al op mijn rekening!

Super snelle betaling het is een uitstekend en betrouwbaar bedrijf

Alles uitstekend en snel geregeld

Goede ervaring

Zodra ze het boek hebben ontvangen, storten ze het geld direct op mijn rekening

Super snel en veilig!

De boeken opgestuurd en twee dagen later had ik het geld op mijn rekening staan. Mooie vergoeding voor goede boeken.

Super geregeld

Ik heb 3 boeken ingeleverd en kreeg daar een leuke prijs voor. Mooi dat ik alles in één keer in kon leveren.

Supersnelle correcte afhandeling

Mijn zoon verkoopt altijd zijn studie boeken op deze manier en is heel tevreden over studieboekenverkopen.com en gaf mij deze tip. Binnen 48 uur na verzending had ik het geld op mijn rekening. Superfijn!!!

Snel!

Simpel en snel gedaan!

Snel afgehandeld

Snel en simpel! Het geld stond dezelfde dag van ontvangst op mijn rekening!

Mooi bedrag terug gekregen voor mijn studieboeken. Het bedrag is supersnel overgemaakt. Zeker een aanrader!

Snel geregeld

Opsturen en gestort krijgen zou het zo weer doen.

Super dat mijn studie boeken op deze manier een nieuw leven krijgen.

Niets op aan te merken

Snelle uitbetaling Mooie inkoopprijs Goede instructies Zorgt voor een 10

Supersnelengoed geregeld

Meteen een bod op je boek. Hoeft er niet op te wachten. Duidelijke instructies. Simpel. Goede prijs voor je boek. Geen gedoe met bieden. Donderdag opgestuurd, vrijdag al geld op de rekening! Helemaal top!

Snelle afhandeling!!

Boeken opgestuurd en de volgende dag al het geld ontvangen

Super makkelijk en lekker verdiend

Super makkelijk en lekker verdiend

Super snel

Op de site is het gelijk duidelijk wat je voor 'n boek krijgt. Gebruiksvriendelijk ook. Zaterdag het pakket gepost en maandag stond het geld al op m'n rekening! Super snelle service, ik zou het iedereen aanraden!

Redelijke prijs, zeer snelle afhandeling en betaling

Top geregeld!

Positieve ervaring. Snelle service, beoordeling van boeken en bedrag staat dezelfde dag op je bankrekening.

Snel afgehandeld tegen reële prijzen.

Zodra de boeken bij hen binnen waren, werden ze betaald en stond het geld op mijn rekening. Al met al werden er reële prijzen geboden, ik ben dik tevreden!

Super goede service!

Makkelijk je studieboeken verkopen tegen een leuke prijs! Geld staat snel op je rekening :)

Geen verzendkosten vergoed

Het systeem werkt makkelijk en het bedrag wordt ook snel op de rekening gestort.

De verzendkosten worden door ons vergoedt bij een verkoopwaarde vanaf €75,-. Dit vermelden wij vooraf zodat je zelf kunt bepalen of je gebruik wilt maken van ons aanbod. Als je de boeken zelf verkoopt betaal je ook verzendkosten dit maakt geen verschil.

Een prettige ervaring

Ik had een aantal studieboeken via marktplaats te koop aangeboden. Al snel werd ik door studieboekenverkopen.com benadert. Ze gaven aan dat ik ook via de website m'n boeken aan hen kon verkopen, mits deze natuurlijk in goede staat verkeren. Gecheckt welke boeken waarde hadden en deze simpel verkocht en verstuurd aan studieboekenverkopen.com Een erg fijne manier om m'n oude studieboeken te verkopen!