Super makkelijk en lekker verdiend

Super makkelijk en lekker verdiend

Super snel

Op de site is het gelijk duidelijk wat je voor 'n boek krijgt. Gebruiksvriendelijk ook. Zaterdag het pakket gepost en maandag stond het geld al op m'n rekening! Super snelle service, ik zou het iedereen aanraden!

Redelijke prijs, zeer snelle afhandeling en betaling

Top geregeld!

Positieve ervaring. Snelle service, beoordeling van boeken en bedrag staat dezelfde dag op je bankrekening.

Snel afgehandeld tegen reële prijzen.

Zodra de boeken bij hen binnen waren, werden ze betaald en stond het geld op mijn rekening. Al met al werden er reële prijzen geboden, ik ben dik tevreden!

Super goede service!

Makkelijk je studieboeken verkopen tegen een leuke prijs! Geld staat snel op je rekening :)

Geen verzendkosten vergoed

Het systeem werkt makkelijk en het bedrag wordt ook snel op de rekening gestort.

De verzendkosten worden door ons vergoedt bij een verkoopwaarde vanaf €75,-. Dit vermelden wij vooraf zodat je zelf kunt bepalen of je gebruik wilt maken van ons aanbod. Als je de boeken zelf verkoopt betaal je ook verzendkosten dit maakt geen verschil.

Een prettige ervaring

Ik had een aantal studieboeken via marktplaats te koop aangeboden. Al snel werd ik door studieboekenverkopen.com benadert. Ze gaven aan dat ik ook via de website m'n boeken aan hen kon verkopen, mits deze natuurlijk in goede staat verkeren. Gecheckt welke boeken waarde hadden en deze simpel verkocht en verstuurd aan studieboekenverkopen.com Een erg fijne manier om m'n oude studieboeken te verkopen!

Super snel

Maandag boek opgestuurd , woensdag daar aangekomen en de zelfde woensdag al mijn geld op mijn rekening Top! Een maar jammer dat je zelf de verzendkosten moet betalen Met een antwoord nummer zou het nog beter zijn

Het is heel eenvoudig je boeken te verkopen trgen een goede prijs, snelle afhandeling, binnen enkele dagen staat het geld op je rekening.

Prima prijs

Ze geven een redelijke prijs en de volgende dag al geld op de rekening.

Snel en gemakkelijk.

Service ging vrij snel. Boeken verzonden en na aankomst binnen 2 uur het geld al op de rekening:)

Duidelijke aanwijzingen en snelle betaling

Alles werd duidelijk vooraf vermeld. Snelle betaling. Ik werd netjes gemaild nadat ik fout rekening nummer had door gegeven.

Ideaal

Ondanks kleine beschadigingen toch het volledige bedrag terug gekregen.

Opsturen en volgende dag mijn geld

Ging helemaal top, Boeken verstuurd( je weet meteen welke ze wel of niet willen.) Volgende dag stond dus mijn geld al op de rekening, jeetje wat knap,

Meteen na ontvangst, zijn de boeken goedgekeurd. Dezelfde dag nog de vergoeding ontvangen zonder gedoe.

Snel en fijn geregeld

Jammer dat lang niet al mijn boeken verkocht konden worden, maar wat wel kon is snel verkocht! Tip: in je mail vragen jullie om een "revieuw", maar het moet "review zijn"

Snelle service, snel betaald gekregen, makkelijk te regelen.

Overrompeld

Ik ben overrompeld door de snelheid en de manier van verkopen. Ik kreeg melding dat mijn pakketje bezorgd was en binnen een half uur stond het geld op mijn rekening. Zeer klantvriendelijk!

Goede ervaring

Boeken opgestuurd en binnen een dag stond het geld op mijn rekening.

Snel!

Snel geregeld en uitbetaald

Geweldig.

Einde van de middag mijn boeken opgestuurd en de volgend dag stond het geld al op mijn rekening. Snelle en goede Service

Doen wat ze beloven

Verkoop ging vlot. Geld was binnen enkele dagen bijgeschreven.