De dag nadat ik mijn boeken verzonden heb stond het geld al op mijn rekening. Ik raad het iedereen aan. Super service!!!

Netjes en goede prijs

Prijs was goed. Contact netjes en snel. Erg goed concept

Snel en eenvoudig

Krijgt wel weinig terug voor je boeken.

Super snel :)

Heel erg tevreden, binnen een week na verzending had ik t geld op mijn rekening staan.

Er wordt heel snel gehandeld

Zeer positieve ervaring, binnen twee dagen stond het geld al op de rekening.

Prima en snel

Ga hier volgende keer weer heen

Ik ben zeer tevreden.

Wat een service. Zaterdag de boeken opgestuurd, en maandag stond het geld al op mijn rekening. Sneller kan echt niet. Ik ben zeer tevreden.

Heel weinig boeken die ze willen.

Ik heb boeken van nog niet eens 3 jaar geleden en de waarde van die boeken is 0. Ja wat heb je er dan aan?

Uiteraard nemen wij veel boeken in maar niet alle boeken omdat wij afhankelijk zijn of deze nog gebruikt worden in het onderwijs. Het kan ook zo zijn dat je de ISBN-nummers foutief hebt ingevoerd waardoor ze geen waarde weergeven. Het 13-cijferige nummer dien je aaneengesloten in te voeren.

Goede snelle service

Jammer dat er niet meerdere boeken retour gedaan kunnen worden.

Top !

Duidelijke website. Snelle afhandeling.

Duidelijke site en prima geregeld!!

Zo fijn dat het kan om niet gebruikte en praktisch nieuwe boeken zo te kunnen verkopen.

Duidelijk hoe je de boeken moet versturen en snel geld gestort.

Duidelijke instructies, snel betaald

Fijn

Super concept, snelle reactie en had het geld snel binnen.

Prettig dat Walner mij heeft gecontacteerd via marktplaats. Ik kende de site niet, maar door de tip heb een aantal boeken kunnen verkopen aan jullie. * hoort is niet met dt (in mail "Beoordeel Studieboekenverkopen.com")

Boeken goed kunnen verkopen

Goede prijs en verzendkosten werden betaald. Vrijdag verzonden maandag stond het geld al op mijn rekening. Ik ben tevreden

Geregeld conform afspraak

De prijzen die ze bieden liggen vrij laag. Het werkt wel eenvoudig. De verkoop is soepel en volgens afspraak verlopen.

Snel en soepel geregeld

Jammer dat veel boeken niet worden ingekocht. Verder alleen maar positief. Geld stond heel snel op mijn rekening!

Zeer goed bedrijf

Koop ze terug voor een redelijke prijs En geld staat snel op de rekening

Snelle afhandeling

Geld stond dag later al op de rekening

Duidelijke uitleg en snel geld op je rekening

Via jullie heb ik een studieboek verkocht die gewoon nog 30 euro opleverde! Of nouja, als ik het had kunnen brengen. Ik woon in Borne, dus bijna om de hoek. Het is jammer dat jullie niet de optie hebben om de boeken te brengen waardoor ik pakketkosten moest betalen. Via andere sites waar ik ook boeken heb verkocht, kreeg ik een antwoordnummer die ik op mijn pakket kon doen waardoor het verzenden gewoon gratis was. Misschien is het voor jullie niet haalbaar maar het zou meer mensen overtuigen om ze toch op te sturen. Verder tevreden over de manier van verkopen en de informatie die op jullie site te vinden is.

Zeer snelle afhandeling van de verkoop van mijn oude studieboeken

Nog dezelfde dag nadat mijn pakket was aangekomen werd ik uitbetaald.

Geen toegevoegde waarde

Ik ontvang geen bod voor vele boeken die ik met isbn opvoer.

Wij kopen veel boeken terug maar niet alles. Het kan zo zijn dat de boeken die je aan ons wilt verkopen verouderd zijn of dat wij hiervan voldoende voorraad hebben. Uiteraard kun je het op een later moment nogmaals proberen, wellicht heb je dan meer succes.

Snel en duidelijk!

Heel eenvoudig en snel een prijs.

Zeer positief

Ik werd op Marktplaats geattendeerd op deze site. Gelijk gedaan. Boeken snel verkocht en gelijk verzonden. Volgende dag stond het geld al op de rekening. Top service...beveel ze van harte aan.

Snel je geld en gemakkelijk te doen!-

Mijn ervaring is zeer goed, ik had het geld binnen 24 uur op mijn rekening staan. Het enige spijtige is dat 2/3 van mijn boeken niet ingenomen werd waardoor ik nu mijn boeken ook nog ergens anders moet slijten.