Fijne manier om je studieboeken te verkopen!

Deze site biedt een makkelijke manier om te kijken hoeveel mijn studieboeken waard waren. Boeken in een doos gestopt en verstuurd, de volgende dag meteen mijn geld ontvangen. Ontzettend fijn!

Snel en veilig afgehandeld!

Zaterdag boeken opgestuurd, dinsdag het geld al binnen! Supersnel dus! Beetje jammer dat ik zelf de verzendkosten moest betalen, maar dat heb ik er voor over!

Duidelijk en geld is snel binnen wanneer de boeken gearriveerd zijn

Duidelijke uitleg op de website en komen hun afspraken na. Alleen jammer dat het niet inclusief verzendkosten is

Snelle betaling

Snelle betaling

Het ging allemaal supersnel.

Snelle afhandeling, snelle uitbetaling. Kon allemaal niet beter. In plaats van een 9 zou ik een 10 geven als ik de verzendkosten niet zelf hoefde te betalen.

Makkelijjk en snel

Boeken zijn erg makkelijk aan te bieden tegen een oke prijs. Daarnaast stond het geld binnen een aantal dagen na verzending op mijn rekening. Dus ben erg tevreden.

Als ik mijn geld krijg TOP

Makkelijk, snel, simpel.

Goed geregeld

Duidelijke informatie, snelle afhandeling en uitbetaling.

Het werkt super snel.

Ideaal om de studieboeken op die manier door te verkopen. Je weet zo welke boeken wel of niet in aanmerking komen.

Fantastisch!

Makkelijke website en super snelle service. Mijn boeken verkocht en gewoon volgende dag al geld op me rekening. Top geregeld! Een aanrader voor iedereen die boeken wil verkopen!

Geld stond snel op mijn rekening bijgeschreven. Een top bedrijf.

Perfect geregeld!

Perfect geregeld! Ik heb mijn oude studieboeken snel kunnen verkopen en supersnel (één dag later al) op mijn rekening ontvangen. Zeker een aanrader!

Helemaal goed!

Makkelijk om je studieboeken die je weg wilt doen nog een 2e kans te geven. Dit spaart het milieu en je krijgt er zelfs nog geld voor. Echt helemaal super en vlug geregeld. Ook snel het geld op je rekening.

Goede ervaring

Zeer snelle afhandeling

service

Super snelle service!

Goede prijs en snelle afhandeling!

Fijne website. Boeken maandag op de post gedaan, dinsdag al geld op de rekening!

Prima service en prijs. Betaling heeft nog niet plaatsgevonden.

Gemakkelijk je boeken verkopen!

Had mijn boeken snel verkocht, volgende dag had ik het geld al op mn rekening, tip!

Het ging makkelijk en snel. Het geld werd ook snel overgemaakt

Prima service. Geld snel op de rekening. Wel jammer dat je zelf de verzendkosten moet betalen. Bij sommige andere boekeninnames is dat niet.

Supersnel en goed geregeld

makkelijk de stappen te doorlopen geld stond de dag dat de boeken daar aankwamen meteen op de rekening

Makkelijk en snel

Snel en goede service!

het verkopen van boeken gaat eerlijk, makkelijk en snel.