Snelle uitbetaling en snelle reactie op de klantenservice!

Makkelijk te gebruiken

Uitleg over het sturen van de boeken was heel duidelijk. Ik wist ook heel snel welke boeken ik aan studieboekenverkopen.com kon doorverkopen en hoe veel ik per boek zou krijgen. Ook is het fijn dat de verzendkosten na afloop ook op je rekening wordt terug gestort, zodat je geen geld kwijt bent aan je boeken verkopen. Zeker een aanrader.

Super makkelijk en snel geregeld

Heel gemakkelijk en super snel alles geregeld

Sympathiek bedrijf, goede website, snelle afhandeling

Handige manier om studieboeken te verkopen. Je krijgt direct een bod op gebruikte studieboeken, vervolgens worden daarop de vervolgstappen duidelijk aangegeven per mail. Verzendkosten worden vergoed. En na ontvangst door Studieboekenverkopen.com wordt per direct het bedrag overgemaakt. Complimenten!

Makkelijk en goede service

Via een kennis hoorde ik over deze site. Was makkelijk toegankelijk en meteen duidelijk wat je studieboeken nog waard zijn. Studieboeken opgestuurd en al binnen enkele dagen hadden we het bedrag ontvangen!

Prima geregeld

Even gekeken wat de boeken waard waren op gestuurd en nog geen vijf dagen erna was het geld al gestort kan alleen maar lof over uit spreken top

Goed verzorgd proces. Snelle betaling.

Fijn bedrijf om in één keer al je gebruikte boeken te verkopen. De uitbetaling was 1 dag nadat zij de boeken ontvangen hadden.

Snel geregeld

Werkt makkelijk en geld staat meteen op je rekening.

Goeie prijs voor de boeken en makkelijke site.

Bij studieboeken verkopen kregen wij de beste prijs voor onze boeken. Er zit nl behoorlijk wat prijsverschil tussen de diverse sites. De site werkt goed en is ook heel duidelijk. En ook fijn dat je de boeken waar je niets meer voor krijgt ook mee mag sturen. Wij zijn heel tevreden.

Duidelijk en snel

Binnen 3 dagen deboekenverkocht en het geld op de rekening op een hele makkelijke manier.

Makkelijk en snel

Studieboekenverkopen.com is een makkelijke website om erachter te komen of de studieboeken nog waarde hebben. De verkoop van de boeken gaat makkelijk en snel. Het geld staat binnen een week al op je bankrekening.

Prima ervaring netjes en snel

Fijne ervaring, snelle en gemakkelijke service

Helemaal top

Website is erg toegankelijk. Erg gebruiksvriendelijk. Vult de ISBN code in en je weet meteen hoeveel je boek waard is. versturen gaat erg makkelijk en je hebt zeer snel je geld Echt een aanrader

Kort na het versturen van mijn boeken kreeg ik het geld op mijn rekening.

Heel Makkelijk en supersnel geld op de rekening

Website werkt super makkelijk. Helaas niet veel voor mijn dure boeken gekregen maar wekt heel snel,. Gratis verzending en binnen paar dagen geld op de rekening

Snel, makkelijk en duidelijk!

Website was duidelijk en overzichtelijk. Afhandeling zeer snel, geld stond supersnel op de rekening. Een prettige mail om de klant te informeren. Kortom, zeer tevreden!

makkelijke site en snel uitbetaald

Heel fijn dat je snel kunt zien wat je voor je boeken terug krijgt. Je stuurt de boeken gratis op en binnen een paar dagen staat het geld op je rekening.

Snel!

Boeken snel beoordeeld en geld direct overgemaakt en ontvangen! Top!

Goede service en snelle uitbetaling!

Het was heel eenvoudig om de boeken op te sturen, alles is prima omschreven. Wanneer de boeken eenmaal ontvangen zijn wordt het geld ook snel uitbetaald, super service!

Zeer snelle service

Prima prijzen voor de meeste boeken, ligt natuurlijk aan de vraag en het aanbod. Pakket vrijdag geleverd bij het afhaalpunt en maandag net na de middag geld al op rekening. Ik ga zeker met regelmaat checken of mijn andere boeken ook nog waarde hebben.

Ideaal!

Wat een handige site. Snelle betaling. Jammer dat ik niet al mijn studieboeken kwijt kon...

Fijn

Duidelijke omschrijving werkt heel fijn. Je weet direct hoeveel je boeken waard zijn

Super makkelijk en betrouwbaar!

Ik was een tijdje op zoek waar ik makkelijk mijn studieboeken kon verkopen en dit werkt echt onwijs goed! Heel blij mee en snelle uitbetaling!

Het verkopen van mijn studieboeken verliep erg soepel. Ik kreeg een mooie prijs aangeboden en de verzendinstructies waren duidelijk. Ook de uitbetaling volgde spoedig. Prettige ervaring!

Top en handig

Fijne instructies en snel geregeld. Geld is ook snel overgemaakt.