Duidelijke uitleg en snel geld op je rekening

Via jullie heb ik een studieboek verkocht die gewoon nog 30 euro opleverde! Of nouja, als ik het had kunnen brengen. Ik woon in Borne, dus bijna om de hoek. Het is jammer dat jullie niet de optie hebben om de boeken te brengen waardoor ik pakketkosten moest betalen. Via andere sites waar ik ook boeken heb verkocht, kreeg ik een antwoordnummer die ik op mijn pakket kon doen waardoor het verzenden gewoon gratis was. Misschien is het voor jullie niet haalbaar maar het zou meer mensen overtuigen om ze toch op te sturen. Verder tevreden over de manier van verkopen en de informatie die op jullie site te vinden is.

Zeer snelle afhandeling van de verkoop van mijn oude studieboeken

Nog dezelfde dag nadat mijn pakket was aangekomen werd ik uitbetaald.

Geen toegevoegde waarde

Ik ontvang geen bod voor vele boeken die ik met isbn opvoer.

Wij kopen veel boeken terug maar niet alles. Het kan zo zijn dat de boeken die je aan ons wilt verkopen verouderd zijn of dat wij hiervan voldoende voorraad hebben. Uiteraard kun je het op een later moment nogmaals proberen, wellicht heb je dan meer succes.

Snel en duidelijk!

Heel eenvoudig en snel een prijs.

Zeer positief

Ik werd op Marktplaats geattendeerd op deze site. Gelijk gedaan. Boeken snel verkocht en gelijk verzonden. Volgende dag stond het geld al op de rekening. Top service...beveel ze van harte aan.

Snel je geld en gemakkelijk te doen!-

Mijn ervaring is zeer goed, ik had het geld binnen 24 uur op mijn rekening staan. Het enige spijtige is dat 2/3 van mijn boeken niet ingenomen werd waardoor ik nu mijn boeken ook nog ergens anders moet slijten.

Makkelijk om te controleren of je nog iets voor je boeken kunt krijgen. Snelle afhandeling. Had het geld snel op de bank

Duidelijke instructies en snelle betaling.

Supersnelle service!

Ik had zondag een verkoopbon aangemaakt, maandag pakket verstuurd en had dinsdag het geld op mijn rekening. Top!

Het ging snel makkelijk, het was gewoon super goed. En een mooie prijs

Goede prijs, snelle service

Eerlijke prijs!

Super service!

Snelle reacties en binnen 1 dag het geld op mijn rekening.

Super makkelijk en super snel

Eerste keer dat ik zaken heb gedaan studieboekenverkopen.com en dat is mij prima bevallen. Ze geven een betere prijs dan wat je op marktplaats krijgt en ze reageren/betalen ook super snel. Kortom een aanrader.

Goede service, erg duidelijk

Ik kreeg via marktplaats een bericht en ben toen op de site gaan kijken en heb gelijk de boeken verkocht.

Professioneel geregeld

Alles goed geregeld en duidelijk

Top! En super snel :)

Erg goed!

zeer klantvriendelijk

Ik had op Marktplaats studieboeken aangeboden. En ik werd door jullie getipt. Ik kende studieboekenverkopen nog niet. Ik ben er zeer tevreden over. Het is makkelijk te volgen. Snelle reactie via mail. Laagdrempelig. Correcte afhandeling.

Snelle en duidelijke communicatie

Mijn ervaring is positief. Snelle afhandeling.

Super goed site!

Snel, betrouwbaar en zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle service! Heel snel een reactie en een mooi aanbod op mijn boeken

Prijs is laag Afhandeling prima

Ik was eerst twijfelachtig, ik vroeg me af of het betrouwbaar zou zijn. Maar ik heb mijn boeken kunnen aanbieden voor een mooie prijs, na het verzenden had binnen een paar dagen mijn geld. Wel jammer dat de site vraagt om een 'revieuw' ;)

Uitstekent

Snelle overschrijving en duidelijke uitleg van de werkwijze waarop zij dat willen hebben.

Gewoon goed geregeld

Ze zijn duidelijk goede afspraken en snel geregeld

Prima oplossing als je met de boeken blijft zitten

Na de boeken op een andere site proberen te verkopen was dit een erg prettige oplossing. Nette correspondentie over en weer en een duidelijke offerte. De afhandeling was appeltje eitje. Dik tevreden.