Geld stond snel op mijn rekening bijgeschreven. Een top bedrijf.

Perfect geregeld!

Perfect geregeld! Ik heb mijn oude studieboeken snel kunnen verkopen en supersnel (één dag later al) op mijn rekening ontvangen. Zeker een aanrader!

Helemaal goed!

Makkelijk om je studieboeken die je weg wilt doen nog een 2e kans te geven. Dit spaart het milieu en je krijgt er zelfs nog geld voor. Echt helemaal super en vlug geregeld. Ook snel het geld op je rekening.

Goede ervaring

Zeer snelle afhandeling

service

Super snelle service!

Goede prijs en snelle afhandeling!

Fijne website. Boeken maandag op de post gedaan, dinsdag al geld op de rekening!

Prima service en prijs. Betaling heeft nog niet plaatsgevonden.

Gemakkelijk je boeken verkopen!

Had mijn boeken snel verkocht, volgende dag had ik het geld al op mn rekening, tip!

Het ging makkelijk en snel. Het geld werd ook snel overgemaakt

Prima service. Geld snel op de rekening. Wel jammer dat je zelf de verzendkosten moet betalen. Bij sommige andere boekeninnames is dat niet.

Supersnel en goed geregeld

makkelijk de stappen te doorlopen geld stond de dag dat de boeken daar aankwamen meteen op de rekening

Makkelijk en snel

Snel en goede service!

het verkopen van boeken gaat eerlijk, makkelijk en snel.

Snelle reactie,makkelijke site

Mijn 1e ervaring met Verkoopjeboek

Ik was verrast over goede prijzen/waarde voor mijn zoon's schoolboeken. Snelle betaling, goede service!

Supersnel!

Zaterdag verstuurd, dinsdag geld op de rekening. Super!

Zodra de boeken zijn aangekomen maken ze het geld gelijk over. Prima service, binnen een uur had ik al reactie op mijn vraag.

Website is heel makkelijk en duidelijk. Alles staat ook netjes uitgelegd! Je kan gelijk zelfs de waarde van de boeken zien!

Goed geregeld. Geld binnen 2 dagen op mijn rekening.

Super snel afgehandeld, snel je geld op je rekening, helemaal top

Ik kreeg meteen de waarde van de boeken te zien.slle stappen gevolgd dezelfde dag boek opgestuurd dag erna al uitbetaald gekregen

Zeer snel en goed geholpen en binnen een dag geld ontvangen. Super!

Dinsdag pakket naar de post gebracht en woensdagmiddag al het geld op de rekening ontvangen. Super!

Heel erg goed!

Duidelijk op te site kunnen zien wat mijn boeken nog waard zijn. Ook krijg je de verzendkosten vergoed. Mijn boeken zaterdag opgestuurd en maandag stond het geld al op mijn rekening.