Een prettige ervaring

Ik had een aantal studieboeken via marktplaats te koop aangeboden. Al snel werd ik door studieboekenverkopen.com benadert. Ze gaven aan dat ik ook via de website m'n boeken aan hen kon verkopen, mits deze natuurlijk in goede staat verkeren. Gecheckt welke boeken waarde hadden en deze simpel verkocht en verstuurd aan studieboekenverkopen.com Een erg fijne manier om m'n oude studieboeken te verkopen!

Super snel

Maandag boek opgestuurd , woensdag daar aangekomen en de zelfde woensdag al mijn geld op mijn rekening Top! Een maar jammer dat je zelf de verzendkosten moet betalen Met een antwoord nummer zou het nog beter zijn

Het is heel eenvoudig je boeken te verkopen trgen een goede prijs, snelle afhandeling, binnen enkele dagen staat het geld op je rekening.

Prima prijs

Ze geven een redelijke prijs en de volgende dag al geld op de rekening.

Snel en gemakkelijk.

Service ging vrij snel. Boeken verzonden en na aankomst binnen 2 uur het geld al op de rekening:)

Duidelijke aanwijzingen en snelle betaling

Alles werd duidelijk vooraf vermeld. Snelle betaling. Ik werd netjes gemaild nadat ik fout rekening nummer had door gegeven.

Ideaal

Ondanks kleine beschadigingen toch het volledige bedrag terug gekregen.

Opsturen en volgende dag mijn geld

Ging helemaal top, Boeken verstuurd( je weet meteen welke ze wel of niet willen.) Volgende dag stond dus mijn geld al op de rekening, jeetje wat knap,

Meteen na ontvangst, zijn de boeken goedgekeurd. Dezelfde dag nog de vergoeding ontvangen zonder gedoe.

Snel en fijn geregeld

Jammer dat lang niet al mijn boeken verkocht konden worden, maar wat wel kon is snel verkocht! Tip: in je mail vragen jullie om een "revieuw", maar het moet "review zijn"

Snelle service, snel betaald gekregen, makkelijk te regelen.

Overrompeld

Ik ben overrompeld door de snelheid en de manier van verkopen. Ik kreeg melding dat mijn pakketje bezorgd was en binnen een half uur stond het geld op mijn rekening. Zeer klantvriendelijk!

Goede ervaring

Boeken opgestuurd en binnen een dag stond het geld op mijn rekening.

Snel!

Snel geregeld en uitbetaald

Geweldig.

Einde van de middag mijn boeken opgestuurd en de volgend dag stond het geld al op mijn rekening. Snelle en goede Service

Doen wat ze beloven

Verkoop ging vlot. Geld was binnen enkele dagen bijgeschreven.

Fijne manier om je studieboeken te verkopen!

Deze site biedt een makkelijke manier om te kijken hoeveel mijn studieboeken waard waren. Boeken in een doos gestopt en verstuurd, de volgende dag meteen mijn geld ontvangen. Ontzettend fijn!

Snel en veilig afgehandeld!

Zaterdag boeken opgestuurd, dinsdag het geld al binnen! Supersnel dus! Beetje jammer dat ik zelf de verzendkosten moest betalen, maar dat heb ik er voor over!

Duidelijk en geld is snel binnen wanneer de boeken gearriveerd zijn

Duidelijke uitleg op de website en komen hun afspraken na. Alleen jammer dat het niet inclusief verzendkosten is

Snelle betaling

Snelle betaling

Het ging allemaal supersnel.

Snelle afhandeling, snelle uitbetaling. Kon allemaal niet beter. In plaats van een 9 zou ik een 10 geven als ik de verzendkosten niet zelf hoefde te betalen.

Makkelijjk en snel

Boeken zijn erg makkelijk aan te bieden tegen een oke prijs. Daarnaast stond het geld binnen een aantal dagen na verzending op mijn rekening. Dus ben erg tevreden.