Ontzettend goed!

Ik heb oudere studieboeken ingeleverd en kreeg er nog een mooi bedrag voor terug. Het lag alleen maar te verstoffen in de kast en nu heb ik weer wat geld kunnen ontvangen. Je hebt geen moeite met lang wachten, je moet de isbn nummers invoeren en heb je zo het bedrag wat ervoor terug komt in beeld. Heeft niet lang geduurd tot die bij deze website binnen was. Verzending wordt keurig vergoed en het geld staat er na ontvangen direct op. Korthom aan iedereen aan te bevelen!!

Top service. Goede prijs voor de boeken en enorm snel uitbetaald!

Snelle betaling, goede verzendservice

Makkelijke site, Snelle betaling, goede verzendservice.

Eenvoudig

Simpel, snel geregeld, geld ook snel overgemaakt.

Prima afwikkeling en snelle uitbetaling

Probleemloze afwikkeling en snelle uitbetaling van de verkochte boeken, maar verwacht geen hoofdprijs voor de boeken.

Makkelijk!

Wat een fijne service. Je hoeft alleen je boeken op te sturen je krijgt het bedrag gelijk gestort op je rekening. Je kan heel makkelijk van te voren checken hoeveel je krijgt voor een boek op hun website.

Goed en snel geregeld

een redelijke prijs voor mijn studie boeken , zeker in vergelijking met andere bedrijven. En het geld heb ik binnen één op mijn rekening !!!!!

Werkt goed, goeie prijs voor je boek en als het boek er is direct geld overgemaakt

Makkelijk en snel uitbetaald

Zondagavond de gegevens van mijn boeken ingegeven. Vervolgens direct zichtbaar wat ik nog voor deze boeken zou krijgen. Op maandag het pakket ingeleverd bij een pakketpunt en op dinsdag al het geld op mijn rekening ontvangen.

Werkt perfect

Is heel makkelijk en meteen uitbetaald.

Duidelijk en snelle afhandeling

Makkelijk te checken of studieboeken nog waarde hebben. Helaas gold dat voor maar weinig boeken. Makkelijke opsturen en na ontvangst volgt meteen de betaling.

Super ervaring

Heb de boeken gisteren ingestuurd. Vandaag de uitbetaling al ontvangen. Wat een top bedrijf.

Top verlopen!

De afhandeling verliep soepel en snel, ik ben erg tevreden!

Snel

Ik heb een email ontvangen dat mijn boeken binnen een dag zijn aangekomen en had ook direct geld op mijn rekening. Het enige minpuntje is dat andere sites wat meer geld aanbieden.

Supersnel! Goede prijzen!

Dit is echt perfect, gisteren mijn boeken verstuurd en vandaag het geld al ontvangen. Heel blij met het bedrag dat ik alsnog voor mijn boeken heb ontvangen. Echt een aanrader!

Prima, maar er zijn betere alternatieven

Over snelheid van uitbetaling niets op te merken. Wel over het feit dat de verkoopbon niet geheel is uitbetaald (de tegemoetkoming in verzendkosten). Dit namelijk omdat ik later een tweede keer boeken heb ingestuurd. Dit staat wel vermeld op de website maar ik vind het niet netjes dat dit bedrag wel staat gerekend op de verkoopbon als uit te betalen. Toegestuurde boeken waren in nieuwstaat en het komt mij dus wat gierig over. Ik kan myStydybooks daarom eerder aanbevelen, die geven direct een PostNL label.

In de verkoopvoorwaarden staat vermeld dat je als aanbieder één keer per jaar een vergoeding voor gratis verzending ontvangt. Mocht je vaker boeken willen verkopen dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening en zal de vergoeding komen te vervallen en in mindering worden gebracht op het uit te betalen bedrag. Dit om te voorkomen dat boeken niet allemaal los worden aangemaakt en verstuurd moeten worden.

Goed, snel, betrouwbaar!

Fijne en snelle manier voor het verkopen van studieboeken.

Super goed geregeld! Geld gelijk op de rekening. Echt aanrader

Snel afgehandeld en betaald, neemt veel boeken aan.

Makkelijk en snel afgehandeld

Erg tevreden

Heel erg tevreden, binnen 1 dag was alles al afgerond. Dank jullie wel

Super goede manier om gebruikte boeken te verkopen!

Via goede uitleg op de site, mijn boeken laten beoordelen, lijst maken en verzenden.

Snelle afhandeling

Supersnelle afhandeling