Makkelijk en vlug afgehandeld.

Het verkopen ging erg makkelijk en snel. Ook het geld stond snel op de rekening en contact met de klantenservice was top!

WoW, dat ging snel en makkelijk!

Supermakkelijk om op deze manier studieboeken te verkopen. zonder moeite! In drie stappen ist geregeld. Ik zeg DOEN!

Zeer snel en handig concept.

Super goed!

Je kunt snel zien hoeveel geld je ervoor krijgt, makkelijke site! Op de dag dat de boeken bezorgd zijn, is het geld ook al uitbetaald. Super service!

Makkelijk invullen en andere dag al uitbetaald

Super snel alles te regelen alleen jammer dat de verzendkosten niet gratis zijn nu 7,65 verzendkosten.

Fijne ervaring

Wel jammer dat je zelf verzendkosten moet betalen.

Super snelle reactie naar aankomst van mijn boeken!!

Snelle uitbetaling

Makkelijk scannen om te kijken wat je boeken waard zijn, inpakken in een doos, verzenden (voor eigen rekening wel) en binnen 3 dagen werd ik al uitbetaald!

Snel verkocht

Ik heb 5 studieboeken gemakkelijk en snel kunnen verkopen via deze website. Nadat zij het pakketje hadden ontvangen stond het geld gelijk op mijn rekening. Erg goed geregeld!

Mijn boeken zijn heel snel aangekomen bij studieboeken verkopen en volgende dag heb ik mijn geld ontvangen. Super snelle service.

Duidelijk, snel en perfect

De procedure voor het inleveren van de studieboeken is duidelijk. Uitbetaling ging snel. Eigenlijk gewoon perfect.

Boeken ingeleverd en snel uitbetaald. Heel erg goed geholpen in de chat.

Ik heb veel van mijn studieboeken aan hen kunnen verkopen. Ik had gisteren de boeken naar ze verstuurd en vandaag stond t geld al op mijn rekening. Geweldige service!

Super fijne en makkelijke site!

Heel snel mijn geld ontvangen na het opsturen

oké

ik heb het geld nog niet ontvangen. Boek al wel verstuurd, alleen moest ik zelf de verzend kosten betalen +/- 8,- euro. Wanneer je dat van je verkoopprijs afhaalt blij er niet veel over.

Dag Kelly, Wij ontvangen een negatieve beoordeling van je, maar zien dat je direct na ontvangst (23-1) van je pakketje bent uitbetaald. Wij rekenen een standaard vergoeding van € 6,75,- wanneer je verkoopbon aanmaakt van €75,- of meer, deze komt automatisch op de verkoopbon te staan. De meeste studenten verkopen namelijk meerdere boeken. Mocht je voor minder dan €75,- verkopen dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Dit staat ook vermeld op de website. Het staat u daarnaast vrij om gebruik te maken van ons aanbod en bent tot niets verplicht. Je hebt 1 boek verkocht voor €35,- en had deze goedkoper kunnen versturen als brievenbuspakketje waardoor je meer zou overhouden. Een tip voor de volgende keer. Ik zou je willen verzoeken je beoordeling aan te passen.

oke

Een paar keer al boeken verkocht. Ik vind de geboden prijzen zeer netjes vergeleken met andere bedrijven. De verwerking gaat ook zeer vlot en je ontvangt snel je geld wat echt een pluspunt is. Scannen van ISBN nummers is echter een drama werkt niet goed.

Heel tevreden

Het werkt super handig. Ik heb mijn boeken bijna allemaal kunnen verkopen en de betaling was echt snel gedaan.

Geweldig. Dankjewel!!

Ik heb gisteren de boeken verstuurd en vandaag stond het bedrag al op mijn rekening. Dankjewel!

Snel en goed geregelde verkoop

Het verkopen van de studieboeken van onze dochter ging heel snel en gemakkelijk via dit platform. De prijs is niet echt hoog die je ontvangt, maar je bent wel in één keer klaar met de verkoop. De procedure van insturen en vervolgens het ontvangen van de vergoeding verloopt helder en snel.

Snelle afhandeling

Verkoop verliep vlot en geld stond snel op mijn rekening

zeer snelle afhandeling na een dag uitbetaald.

Betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf. Eerlijke prijzen en snel uitbetaald.

Eerlijk, snel en betrouwbaar

Mijn ervaring met Studieboekenverkopen.com is dat ze vergeleken met andere inkopers een eerlijk realistisch bod doen. Je betaald misschien wel zelf de verzendkosten, maar je hebt bij Studieboekenverkopen.com toch nog steeds een beter deal Zodra de boeken ontvangen zijn, heb je het geld meestal direct op je rekening en niet na 3-5 werkdagen zoals bij anderen Tweede keer dat ik mijn boeken verkoop en allebei de keren met een positieve ervaring.

Heel makkelijk en snel geregeld!

Heel makkelijke manier om overtollige studieboeken te verkopen. Fijn dat alles in 1 keer kan.

Veldzijde 3 7561 BT Deurningen